Hihi, door je typo las ik 'neem ze snel mee naar uw huisarts'quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
got got, ik kijk even op bmi berekenen.nl
krijg ik de volgende tekst:
"Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!"
alsof ik met mijn bmi van 32 ELK MOMENT kermend ter aarde kan storten...ben al bezig hoor, meneer bmi berekensite....
Dat is alsof ik nu 97 kilo zou wegen.. Dat is wel veel maar niet dat ik denk van.. Jeetje. Ik ga meteen dood als ik 97 kilo weegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
"Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!"
alsof ik met mijn bmi van 32 ELK MOMENT kermend ter aarde kan storten...ben al bezig hoor, meneer bmi berekensite....
Je suiker is erg netjes hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
"Obesitas
Hmm, zou intelligentie tegelijkertijd verdwijnen met de kilo's?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef kwakveense het volgende:
haha dat is rechtstreeks van de site... met een gezond bmi moet "je jezelf geen zorgen maken" ook volgens de mensen daar.
en als dat kon. hoi huisarts, ik wil graag 25 kilo doneren! dat kan, leg maar in die hoek. ok, doei!
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:16 schreef kwakveense het volgende:
(enneh ik heb ooit bmi van 41 gehad... een paar jaar geleden... dus toen was ik nog wel een STUK dikker)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Hihi, trouwens Principessa, ik moest even grinniken om de topictitel en ehm jouw bezoekje aan de huisarts straks
Al lijkt het mij geen pretje
niet onbeleefd hoor! euhm. wat PF (denk ik) ook zegt: je spieren en aanhechtingen worden wel sterker, dus wat dat betreft voel je t niet. ben er ook van overtuigd dat ik daarom nog steeds meer dan 150 kilo kan legpressen zonder al te veel moeite... maar t beperkt je enormquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijtEn een gekke vraag misschien, maar is het niet vreselijk "zwaar" om zoveel overgewicht te hebben? Je moet het toch altijd maar met je meeslepen... Of is dit een hele rare en onbeleefde vraag?
Ik las het echt nu pasquote:
succesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo naar de belastingdienst.
Mijn mooiste outfit aan, inclusief bijpassende strop om mijn nek
Keep my fingers crossed!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Schupperderdeschup!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder m'n kont? Ik zit te puzzelen op Denksport.nl (en ik maak nog een hoop fouten ook) ipv brieven te tikken
.
Eerst maar even een vroege lunch dan en dan echt, echt, echt aan het werk.
ik kan het niet laten om hierop ook even te reageren..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijtEn een gekke vraag misschien, maar is het niet vreselijk "zwaar" om zoveel overgewicht te hebben? Je moet het toch altijd maar met je meeslepen... Of is dit een hele rare en onbeleefde vraag?
Ik ben begonnen met een vriendinnetjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Schupperderdeschup!![]()
Hoe zit het met jouw hardlopen eiks?
Mental image van een tipsy Viev, die op haar vriend klautert en er aan de andere kant weer afrolt en daar in slaap valt en begint te snurken.......quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:56 schreef Vivi het volgende:
....... want ik heb voor het eerst in tijden een poging tot sex gedaan (niet met mijn vriendin maar na thuiskomst)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Mental image van een tipsy Viev, die op haar vriend klautert en er aan de andere kant weer afrolt en daar in slaap valt en begint te snurken.......
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Mental image van een tipsy Viev, die op haar vriend klautert en er aan de andere kant weer afrolt en daar in slaap valt en begint te snurken.......
Ik had een soort S&TC beeld voor me, net als SJParker in die fluffy pink slippers, en dan met dubbele tong sprekend en vooroverbuigend zeggen 'Llllllook at this' terwijl je je boobs showt en vervolgens met een klap in de kledingkast valtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, want als er een vrouw zit ben ik de lul.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:34 schreef Faithy het volgende:
maar wel een diep decolleté toch?
succes
Gisteren was idd wat weinig, ik moet even noten kopen want die zijn op!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:42 schreef Greys het volgende:
Co, over jouw lijstje nog even (wat weinig, je eindtotaal!) ... weeg jij het nou echt allemaal, of gok je het een beetje? Want als ik een plakje rosbief op brood doe, dan gooi ik het plakje niet eerst op de weegschaal. Maar ik weet ook nooit zo goed wat ik moet gokken.
Datzelfde had ik op vakantie met mijn rugzak van 13kg, dat voelde ook ineens heel zwaar terwijl ik dus anderhalf jaar terug nog dagelijks dat extra gewicht met me mee zeulde.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:38 schreef teigan het volgende:
[..]
ik kan het niet laten om hierop ook even te reageren..
ik liep laatst met een rugzak met 15 kilo boodschappen erin de trap op, en ik vond het me toch een partij zwaar...
Je weet dan niet beter lijkt het, pas als je het langzaam aan kwijtraakt merk je het verschil ineens... Je went eraan..
Dat zit wel heel anders verdeeld natuurlijkquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:51 schreef omearos het volgende:
[..]
Datzelfde had ik op vakantie met mijn rugzak van 13kg, dat voelde ook ineens heel zwaar terwijl ik dus anderhalf jaar terug nog dagelijks dat extra gewicht met me mee zeulde.
Mijn volgende doel is ook een BMI van 22quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
zoooo ik ben weer terug van de tandarts... en voel me niet zo lekkerga zo gewoon nog ff slapen denk ik....
@PF ik denk dat je de foto inderdaad hebt gemist van de bikini, ik zal hemnog eens spammen, en die foto met rok en shirtje is ook alweer 5 kg geleden![]()
en mijn BMI is dus 22,9 (en ik kwam van een BMI 35)
BMI 22: 75,3 kg
BMI 21: 71,9 kg
BMI 20: 68 kg
en mijn doel is dus eerst 75 kgen heeeel misschien ga ik dan wel voor die 70.. maar dat zien we dan wel weer
zal ik zeker doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn volgende doel is ook een BMI van 22
Leuk! Help me af en toe herinneren en zeg wanneer je het hebt gehaald
Succes!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Dun! Echt een mevrouwen figuur!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
zal ik zeker doen
en speciaal voor jou nog een keertje dan:
(staat dr nog eentje in het andere topic) zonder hand
[ afbeelding ]
(en diezelfde bikini heb ik dus ook in aqua gekocht)
Ik vind je huid bij je schouders en decolleté zo leuk. En de vorm van je schouders. Dat heeft mijn mama ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:01 schreef Beessie-Jen het volgende:
thx beideen dat decollete is wel een van mijn pluspunten
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |