Hihi, door je typo las ik 'neem ze snel mee naar uw huisarts'quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
got got, ik kijk even op bmi berekenen.nl
krijg ik de volgende tekst:
"Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!"
alsof ik met mijn bmi van 32 ELK MOMENT kermend ter aarde kan storten...ben al bezig hoor, meneer bmi berekensite....
Dat is alsof ik nu 97 kilo zou wegen.. Dat is wel veel maar niet dat ik denk van.. Jeetje. Ik ga meteen dood als ik 97 kilo weegquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
"Obesitas
Je hebt teveel overgewicht en het is zelfs levensbedreigend! Neem ze snel mogelijk contact op met uw huisarts!"
alsof ik met mijn bmi van 32 ELK MOMENT kermend ter aarde kan storten...ben al bezig hoor, meneer bmi berekensite....
Je suiker is erg netjes hoorquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:10 schreef kwakveense het volgende:
"Obesitas
Hmm, zou intelligentie tegelijkertijd verdwijnen met de kilo's?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:14 schreef kwakveense het volgende:
haha dat is rechtstreeks van de site... met een gezond bmi moet "je jezelf geen zorgen maken" ook volgens de mensen daar.
en als dat kon. hoi huisarts, ik wil graag 25 kilo doneren! dat kan, leg maar in die hoek. ok, doei!
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:16 schreef kwakveense het volgende:
(enneh ik heb ooit bmi van 41 gehad... een paar jaar geleden... dus toen was ik nog wel een STUK dikker)
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:
Hihi, trouwens Principessa, ik moest even grinniken om de topictitel en ehm jouw bezoekje aan de huisarts straks
Al lijkt het mij geen pretje
niet onbeleefd hoor! euhm. wat PF (denk ik) ook zegt: je spieren en aanhechtingen worden wel sterker, dus wat dat betreft voel je t niet. ben er ook van overtuigd dat ik daarom nog steeds meer dan 150 kilo kan legpressen zonder al te veel moeite... maar t beperkt je enormquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijtEn een gekke vraag misschien, maar is het niet vreselijk "zwaar" om zoveel overgewicht te hebben? Je moet het toch altijd maar met je meeslepen... Of is dit een hele rare en onbeleefde vraag?
Ik las het echt nu pasquote:
succesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo naar de belastingdienst.
Mijn mooiste outfit aan, inclusief bijpassende strop om mijn nek
Keep my fingers crossed!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:32 schreef SHE het volgende:
Ik ga zo naar de belastingdienst.
Mijn mooiste outfit aan, inclusief bijpassende strop om mijn nek
Schupperderdeschup!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Wie geeft mij even een schop onder m'n kont? Ik zit te puzzelen op Denksport.nl (en ik maak nog een hoop fouten ook) ipv brieven te tikken
.
Eerst maar even een vroege lunch dan en dan echt, echt, echt aan het werk.
ik kan het niet laten om hierop ook even te reageren..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wow, dan ben je echt al veel kilo's kwijtEn een gekke vraag misschien, maar is het niet vreselijk "zwaar" om zoveel overgewicht te hebben? Je moet het toch altijd maar met je meeslepen... Of is dit een hele rare en onbeleefde vraag?
Ik ben begonnen met een vriendinnetjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Schupperderdeschup!![]()
Hoe zit het met jouw hardlopen eiks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |