abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:03:29 #151
331 Merel
Be here now.
pi_60638429
Nou als ik het goed lees ben ik niet de enige die een rotdag heeft gehad. Al las ik ook goed nieuws over kleine broeken die weer passen enzo

Ik heb twee uur in een kapotte trein vast gekregen, en dan gróéit je trek in patat gewoon!! Ik was heel trots dat ik alleen de excuses-voor-de-overlast-beker-koffie heb genomen en niet meteen allemaal junkfood ben gaan halen toen we eenmaal weggesleept waren naar een station. Braaf gewacht tot ik thuis was voor m'n avondeten

[ Bericht 16% gewijzigd door Merel op 07-08-2008 22:12:59 ]
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:29:07 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60639160
Ik ben terug van mijn bezoekje aan BabblingBrook in Den Haag en het was heel gezellig .
Nu even een tvp'tje en dan bij lezen.

Oh ja: ik wil nooit meer van MoBlo horen dat ze niet slank is. Jezus, je ziet er geweldig uit .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:30:10 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60639190
Oh ja, weten jullie mijn 'viking is geil'-blunder nog? Mooi dat ik een reactie heb gehad en dat ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60639230
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, weten jullie mijn 'viking is geil'-blunder nog? Mooi dat ik een reactie heb gehad en dat ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen .
Waar kan ik dit terug lezen? Deze post maakt me erg nieuwsgierig namelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 7 augustus 2008 @ 22:40:16 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60639426
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Waar kan ik dit terug lezen? Deze post maakt me erg nieuwsgierig namelijk.
De betreffende post:
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iets enorm doms gedaan . Heb een open sollicitatie de deur uit gedaan vanaf mijn Viking84-e-mailadres... (ipv vanaf mijn 'zakelijke' adres). Ik klikte op 'send' en dacht meteen 'noes! ' en dat werd nog erger toen ik 'Viking84' intikte op Google . Ik hoop maar dat ze bij die instelling niet zo snugger zijn om op e-mailadres te googlen .
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 augustus 2008 @ 22:45:35 #156
163650 Greys
pi_60639548
Ohja

Nou ja, weet je mijn optimistische reactie nog? Zie je wel?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:24:25 #157
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60640533
jeej voor viking!

en boe voor de trein van merel!

en boe voor de belastingdienst van SHE!

al moet ik wel zeggen dat ik, zolang ik nog een simpel baantje heb waarbij de ingehouden loonbelasting overeenkomt met wat ik uiteindelijk moet afdragen tenzij ik, zoals komend jaar, ga proberen geld terug te krijgen met mn humongous tandartsrekeningen, ik de belastingverdeling van "sterkste schouder bla..." best wel ok vind. en ik zit gewoon ook al in de tweede schaal hoor, echt niet op t minimum...

maar aanslagen zijn de tyfus. ik betaal liever elke maand automagisch teveel en dat ik dan wat terugkrijg...

oeh mn dance workout lesje was leuk trouwens! t is een soort aerobics maar dan muzikaler qua bewegingen, je leert ook echt een dansje in t middenstuk (dat lager van tempo is), en t eidnigt met 10-15 minuten stevige bbb pilates oefeningen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:37:59 #158
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60640833
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja ook, in Ossendrecht, maar ze zaten vooral bij radio Kootwijk op de Veluwe. Ik was maar een dag of 10 op de set hoor, mijn functie was vooral fabric aging and dying, dus ik moest nieuwe kleding zodanig bewerken en verven dat het er gedragen uitzag. Meneer C. heeft tot op de dag van vandaag de laarzen aan van Val Kilmer!
Ha grappig! Ik heb nog setbewaking gedaan voor die film in Noordwijk, Zandvoort, Den Haag en Almere! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60642170
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ha grappig! Ik heb nog setbewaking gedaan voor die film in Noordwijk, Zandvoort, Den Haag en Almere! .
Dan heb ik je misschien al ontmoet!! Ik was er in Almere bij die studio ongeveer een week bij en verder bij die explosie dag, weet niet meer waar dat was, ergens met veel zand, dus misschien was dat Noordwijk of Zandvoort? Verder heb ik al die stomme etalagepoppen aangekleed in Ossendrecht en ik was er nog een keer in Den Haag.
pi_60642261
@ Merel: ik heb wel een accountant hoor, maar ik ben niet zo heel goed thuis in dat belastinggedoe en heb eigenlijk ook geen zin om me er echt in te verdiepen. Of eigenlijk heb ik gewoon echt geen tijd om dat helemaal uit te zoeken. Als er een boek zou zijn met belastingen voor dummy's zou ik nog wel geneigd zijn het te kopen, maar als ik zo'n elseviers almanak zie, slaat de schrik al om het hart: ik ben er gewoon niet het type voor...
  Vis een optie? vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:46:46 #161
70532 loveli
N
pi_60642394
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Merel het volgende:
Nou als ik het goed lees ben ik niet de enige die een rotdag heeft gehad.
Hier nog iemand met een rotdag. Ben al een tijdje struisvogel aan het spelen, maar onder invloed van PMS komt het allemaal los. Ik zit vast in een cirkel van de verkeerde baan, routines, omgeving en in plaats van m'n eigen problemen aan te pakken, schijn ik verantwoordelijk te zijn voor het oplossen van de problemen van anderen (familie, vrienden).
Signaleren waar het fout gaat is misschien de eerste stap, maar veel verder dan dat kom ik niet.
crap in = crap out
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:56:44 #162
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60642597
Hi all, Ik heb net bijgedronken geklept met mijn beste vriendinnetje (alleen over sex natuurlijk) en ik heb beschaafd gedineerd met carpaccio en gambaatjes. De 6 glazen rosé, quarante y tres en wodka lime tellen dan natuurlijk niet want ik heb voor het eerst in tijden een poging tot sex gedaan (niet met mijn vriendin maar na thuiskomst) en ook een paar peuken gerookt. Morgen ben ik weer braaf, maar nu ff niet .

SHE, wat klote van die aanslag, ik hoop dat het mee gaat vallen, ik weet als geen ander wat een maagkramp je kan krijgen van dat soort berichten....*knuf geeft*.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60643386
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:37 schreef SHE het volgende:

[..]

Jamaar jij hebt droom kindjes zoals uit de reclame.
Ik heb 2 voddige katten en een kutleven

(soms)

Maar ik hoor je, en ik ga mijn best doen naar je te luisteren.
Nee ! Ik hoop echt dat het een foutje is
pi_60644291
hallo ik ben elfeliene en ik lurk al een tijdje mee! wil mijn inmiddels eeuwige 5 kilo kwijt! tijd om er echt eens wat aan te doen... mijn valkuilen: chips en drank(bier, jenever,etc), overdag te weinig eten en dan rond vier/vijf uur een snack-attack... bij deze mijn intro...misschien dat dit beter helpt dan alleen maar lurken
pi_60644330
succes
5 kilo is een eitje toch
ik ga ook voor de 5!
en ben jij eerder ?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:15:26 #166
331 Merel
Be here now.
pi_60645516
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:40 schreef conleche het volgende:
@ Merel: ik heb wel een accountant hoor, maar ik ben niet zo heel goed thuis in dat belastinggedoe en heb eigenlijk ook geen zin om me er echt in te verdiepen. Of eigenlijk heb ik gewoon echt geen tijd om dat helemaal uit te zoeken. Als er een boek zou zijn met belastingen voor dummy's zou ik nog wel geneigd zijn het te kopen, maar als ik zo'n elseviers almanak zie, slaat de schrik al om het hart: ik ben er gewoon niet het type voor...
Ja ik had die opmerking later weggehaald, want ik vond het zo onaardig klinken en zo was het niet bedoeld

Volgens mij heeft Vivi gisteren in ieder geval een leuke avond gehad! Ik hoop dat de poging tot seks geslaagd is

Loveli, voel je je vandaag al iets beter?

En welkom Elfeliene
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60645612
mogge

de tapa's gisteren waren hééééélijk en de fles wijn die we erbij hadden ook. Was een geslaagd avondje om te vieren dat we een huis hebben

eetlijstje voor gisteren

O: twee crackers kaas
L: restje rijst met thaise curry
T: cracker kaas
A: tapa's

nu wordt het:

O: twee crackers (knackebrod overigens) kaas met bieslook
T: appel
L: twee boterhammen met kaas en bieslook
T: appel/iets anders, moet nog boodschappen doen
A: zelfgemaakte kipshoarma met tzaziki
Ja doei.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:42:25 #168
331 Merel
Be here now.
pi_60645623
Oh en over kleding kopen bij een winkel-voor-12-jarige-aso's als de Coolcat... Ik krijg altijd de meeste complimentjes op mijn shirtjes die bij de Bristol en de Zeeman vandaan komen! Daar kom ik ook niet voor m'n lol, maar vooral bij de kinderkleding hangen soms best leuke T-shirtjes (ik pas maat 176). Kost niks en iedereen vraagt zich af waar ik nou toch die leuke originele shirtjes vandaan haal. En als mensen stiekem denken "Ha! Dat komt bij de Bristol vandaan! " dan weten ze dat alleen maar doordat ze er zelf ook komen In de Coolcat zou ik ook niet dood gevonden willen worden, maar als je er net iets ziet hangen dat leuk is (het enige kledingstuk in de winkel dat blijkbaar niet uit netstof of wit doorschijnend polyester bestaat), waarom niet?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:42:53 #169
331 Merel
Be here now.
pi_60645626
Ohja en ik had MoBlo nog niet met haar huis gefeliciteerd!
pi_60645633
he, gelukkig, die laatste regel redde mijn imago

ik heb het namelijk niet eens op merk-kleding, ben mn zusje niet
Ja doei.
pi_60645635
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:42 schreef Merel het volgende:
Ohja en ik had MoBlo nog niet met haar huis gefeliciteerd!
dank je
Ja doei.
pi_60646047
yo
Doei.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:45:30 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60646131
yo Faithy, long time no see .

Ik ben al twee keer uit bed gestapt en er weer in en dat ga ik nu nog eens doen, want ik blíjf gapen . Maar ik moet ook nog wat sollicitatiebrieven schrijven vandaag .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:52:24 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60646213
Goedemorgen! Hier ook wat opstartproblemen. Mag van mezelf nog tot 9 uur keutelen (=lees internetten) en dan moet er gewerkt worden. Eigenlijk wil ik vandaag vroeg naar huis om de opening van de OS te zien, maar ik geloof dat dat hier niet zo op prijs gesteld wordt. Niemand van mijn collega's lijkt zich ervoor te interesseren. En daarnaast ga ik sinds de kindergarten nieuwe openingtijden heeft al een uur eerder naar huis dan vroeger (ik bepaal zelf hoeveel uren ik werk). Om dan ook nog vrijdagmiddag vrij te nemen....

De zoektochten naar lekkere recepten gisteren was zeer succesvol. Vanmorgen ook een goed alternatief gevonden voor de 2 eieren (die ik overigens ook gegeten heb. ik had trek): een turks ontbijt met tomaat (in dit geval gevuld met hüttenkäse), komkommer en olijven. Mijn kinderen zijn er ook helemaal gelukkig mee, maar die eten er nog een broodje bij.
Morgen maken we, zoals elke zaterdag, griesmeepap.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 08:52:42 #175
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60646216
kwak moest om 8.10 bi de huisarts zijn en werd uiteraard om 8.05 wakker... gelukkig is de dokter letterlijk om de hoek, en besefte ik me net dat ik een afspraak had voor ik de snoozeknop weer indrukte...

wegen viel mee vanochtend, en sporten voelt goed, dus dat belooft wat voor als t sportcentrum in september weer van start gaat.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')