Waar kan ik dit terug lezen? Deze post maakt me erg nieuwsgierig namelijk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:30 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, weten jullie mijn 'viking is geil'-blunder nog? Mooi dat ik een reactie heb gehad en dat ze gaan kijken wat ze voor me kunnen doen.
De betreffende post:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar kan ik dit terug lezen? Deze post maakt me erg nieuwsgierig namelijk.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iets enorm doms gedaan. Heb een open sollicitatie de deur uit gedaan vanaf mijn Viking84-e-mailadres... (ipv vanaf mijn 'zakelijke' adres). Ik klikte op 'send' en dacht meteen 'noes!
' en dat werd nog erger toen ik 'Viking84' intikte op Google
![]()
![]()
. Ik hoop maar dat ze bij die instelling niet zo snugger zijn om op e-mailadres te googlen
.
Ha grappig! Ik heb nog setbewaking gedaan voor die film in Noordwijk, Zandvoort, Den Haag en Almere!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ook, in Ossendrecht, maar ze zaten vooral bij radio Kootwijk op de Veluwe. Ik was maar een dag of 10 op de set hoor, mijn functie was vooral fabric aging and dying, dus ik moest nieuwe kleding zodanig bewerken en verven dat het er gedragen uitzag. Meneer C. heeft tot op de dag van vandaag de laarzen aan van Val Kilmer!
Dan heb ik je misschien al ontmoet!! Ik was er in Almere bij die studio ongeveer een week bij en verder bij die explosie dag, weet niet meer waar dat was, ergens met veel zand, dus misschien was dat Noordwijk of Zandvoort? Verder heb ik al die stomme etalagepoppen aangekleed in Ossendrecht en ik was er nog een keer in Den Haag.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ha grappig! Ik heb nog setbewaking gedaan voor die film in Noordwijk, Zandvoort, Den Haag en Almere!.
Hier nog iemand met een rotdag. Ben al een tijdje struisvogel aan het spelen, maar onder invloed van PMS komt het allemaal los. Ik zit vast in een cirkel van de verkeerde baan, routines, omgeving en in plaats van m'n eigen problemen aan te pakken, schijn ik verantwoordelijk te zijn voor het oplossen van de problemen van anderen (familie, vrienden).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Merel het volgende:
Nou als ik het goed lees ben ik niet de enige die een rotdag heeft gehad.
Neequote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:37 schreef SHE het volgende:
[..]
Jamaar jij hebt droom kindjes zoals uit de reclame.
Ik heb 2 voddige katten en een kutleven![]()
(soms)
Maar ik hoor je, en ik ga mijn best doen naar je te luisteren.
Ja ik had die opmerking later weggehaald, want ik vond het zo onaardig klinken en zo was het niet bedoeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:40 schreef conleche het volgende:
@ Merel: ik heb wel een accountant hoor, maar ik ben niet zo heel goed thuis in dat belastinggedoe en heb eigenlijk ook geen zin om me er echt in te verdiepen. Of eigenlijk heb ik gewoon echt geen tijd om dat helemaal uit te zoeken. Als er een boek zou zijn met belastingen voor dummy's zou ik nog wel geneigd zijn het te kopen, maar als ik zo'n elseviers almanak zie, slaat de schrik al om het hart: ik ben er gewoon niet het type voor...
dank jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:42 schreef Merel het volgende:
Ohja en ik had MoBlo nog niet met haar huis gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |