Dat is toch heel lastig eten! Zo'n cracker breekt dan op plaatsen waar je het niet verwacht, en dan is (bv. met gerookte zalm), ineens of je cracker, of je zalm op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef conleche het volgende:
(mijn crackers zijn dus enorm dik belegd hè! Ik denk wel 2 cm. dik. Dus als ik zoals gisteren biefstukworst erop doe, dan gaat er op 2 crackers bijna een halve worst. Dat is misschien dan niet geheel onbelangrijk om te vermelden)
Nou nee, het is iets anders... (heb je m'n username gegoogled?).quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
O, nee, nu weten ze dat je niet tevreden bent over je gewicht!
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb iets enorm doms gedaan. Heb een open sollicitatie de deur uit gedaan vanaf mijn Viking84-e-mailadres... (ipv vanaf mijn 'zakelijke' adres). Ik klikte op 'send' en dacht meteen 'noes!
' en dat werd nog erger toen ik 'Viking84' intikte op Google
![]()
![]()
. Ik hoop maar dat ze bij die instelling niet zo snugger zijn om op e-mailadres te googlen
.
Nou jij weet wel hoe je iemand uit de put moet praten hè. Klasse!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Sorry, echt te grappig!!
Ik denk dat ze sws niet iemand aannemen die viking84 heet. (dus dat eventuele googelen maakt dan ook niet meer uit). Of het moet een sollicitatie op Noors piratenschip zijn
quote:KLB / viking84 is geil
viking84 is lesbisch en heeft gewoon behoefte om mannendingen te doen, duh ... Op vrijdag 30 mei 2008 10:20 schreef Viking84 het volgende: ...
Dan gaat het vast om link nummer 2 (dat met die dingen)?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee, het is iets anders... (heb je m'n username gegoogled?).
Ik word al genoeg uitgelachen op Fok! dus dat ga ik niet doenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:39 schreef Faithy het volgende:
al die KLB topics
open een FB topic met de vraag of
a) je username veranderd kan worden
b) je posts verwijderd kunnen worden
c) je uit de googlehits verwijderd kunt worden
Dat wat conleche hierboven gepost heeft iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dan gaat het vast om link nummer 2 (dat met die dingen)?
Nou jullie horen wel hoe het aflooptquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ja ik weet het niet,
Als je gereageerd hebt op een vacature voor een komisch tijdschrift, kom je misschien wel ergens
Vertel?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:42 schreef Merel het volgende:
Ik heb Google wel eens zo ver gekregen om bepaalde zoekresultaten die bij mijn naam tevoorschijn kwamen op mysterieuze wijze te laten verdwijnen.
Als ik onder een nickname schrijf ben ik altijd heel voorzichtig dat ik niet m'n echte voor- en achternaam ergens gebruik. Zelfs op kleine vriendenforumpjes waar iedereen toch wel weet wie je bent. Maar ik wil niet dat een buitenstaander mijn nickname aan mij kan koppelen zeg maar. En toen ging dat ooit mis en toen was de Googlespider me net te snel afquote:
Je hebt je brief hoop ik toch niet ook nog ondertekend als Viking?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou jij weet wel hoe je iemand uit de put moet praten hè. Klasse!![]()
.
Jij bent echt een Miss-glas-half-vol!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je brief hoop ik toch niet ook nog ondertekend als Viking?
Dus het staat alleen in je emailadres? Dan valt de schade misschien nog best mee
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt je brief hoop ik toch niet ook nog ondertekend als Viking?
Dus het staat alleen in je emailadres? Dan valt de schade misschien nog best mee
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 14:13 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Heeft SHE het al niet druk genoeg met haar op te zetten cateringbedrijfje?.
Het was natuurlijk óf óf. Dat cateringgedoe moet je nog beginnen. Als je nu VS franchised, hebben wij er ook wat aan. Ik bv. krijg levenslang allemaal gratis spul, omdat ik je op het idee heb gebracht!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:04 schreef SHE het volgende:
[..]
nee joooh, je kent SHE toch? Ziet er altijd PERFECT uit, kan alles, doet alles, schrijft een boek, start een bedrijf en regelt ook nog even een VS franchise formule.
Jullie weten het niet, maar ik drink super 98 ongelood.
Daarom haten we je!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:04 schreef SHE het volgende:
nee joooh, je kent SHE toch? Ziet er altijd PERFECT uit, kan alles, doet alles, schrijft een boek, start een bedrijf en regelt ook nog even een VS franchise formule.
Wat heb jij nou weer gerookt dan?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:07 schreef conleche het volgende:
En viking, zuwwe tonge, vind je me dan weer lief??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |