Als je zo veel water drinkt voor je hongergevoel, dan is dat een reden, maar om af te vallen of 'meer afvalstoffen te verwijderen', daar hoef je het niet voor te doen. Zo veel water is niet nodig, en op de lange duur schijnt het zelfs wat slechter te zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Het gaat eigenlijk wel ok. Aantal momenten op een dag dat ik het lastig heb, maar als je dan maar flink water drinkt, dan is dat gevoel ook weer verdwenen.
Ik heb geen moeite meet veel (water) drinken, klok makkelijk 3-4 liter weg, dus dat is wel handig !
aha, ok!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Als je zo veel water drinkt voor je hongergevoel, dan is dat een reden, maar om af te vallen of 'meer afvalstoffen te verwijderen', daar hoef je het niet voor te doen. Zo veel water is niet nodig, en op de lange duur schijnt het zelfs wat slechter te zijn.
2 Liter water uit vocht en voeding is voldoende.
Deze keer rode linzen (die moesten op), anders gewoon wat ik huis heb, wat weer afhankelijk is van aanbiedingen en reclame.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, tinkepink, zo maak ik ook altijd soepMakkelijk (meestal lekker) en budgettair verantwoord
Welke linzen gebruik jij?
Moet je dan niet continu naar de wc? Ik drink 's morgens op mijn werk meestal een liter thee en ik blijf lopen...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
aha, ok!
Vind het eigenlijjk ook wel lekker...
Aardappel meekoken voor de dikheid en voor het klein krijgen van gekookte wortels zou je een stamppot stamper kunnen proberen, maar persoonlijk ga ik ik toch voor de staafmixer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Die soep lijkt me wel een goede trouwens!
Ik heb trouwens geen blender of zeef, laatst probeerde ik worteltjessoep te maken, en hij werd wel echt oranje en lekker, maar het mocht wel wat dikker. Ik vond niet echt dè manier om ze goed klein erdoor te krijgen, en soep met worteltjesprut onderin leek me ook niet echt iets.
Een blender of zeef aanschaffen of zijn er nog andere manieren?
Hier ook zuslief die ongewenst vrijgezel is na 7 jaar relatie. Nu weten wij eindelijk wat we met die tweede Senseo aan moeten en alle andere dingen die we dubbel haddenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef k_i_m het volgende:
Fijn om te lezen dat je het goed vol kan houden KP!.
Hier heeft zich de mogelijkheid voorgedaan om eindelijk eens echt op te ruimen en dubbele zooi weg te doen. (verhaal erachter is wat minder, vriendin is door man het huis uitgezet) Ik zat al weken te zuchten dat hier zoveel rotzooi staat, maar nog geen concrete plannen. En ze heeft niks, dus alles kan naar haar toe. Ik ga zo snel aan de slag, voordat mijn enthousiasme weer omslaat (of mijn kind wakker wordt)
.
Ja, gelukkig wel! Alhoewel het verhaal natuurlijk belachelijk blijft. Maargoed. Dat zijn mijn zaken verder niet, als ik haar kan helpen ben ik al blij!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Het rotte is, als je veel water drinkt, dat je ook onwijs snel dorst krijgt en een suf gevoel in je hoofd enzo. Ik ben maar snel 'afgekickt', ik vond het niets, zoveel water. Ik drink onder werktijd 3-4 forse koppen thee en dat is het.
Kan me voorstellen dat die soepen en shakes niet echt lekker zijn, maar allez, het is wel super-effectief natuurlijk. Succes
Kim, whoa, da's heftig! Heeft ze al wel een plekje gevonden?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Het rotte is, als je veel water drinkt, dat je ook onwijs snel dorst krijgt en een suf gevoel in je hoofd enzo. Ik ben maar snel 'afgekickt', ik vond het niets, zoveel water. Ik drink onder werktijd 3-4 forse koppen thee en dat is het.
Kan me voorstellen dat die soepen en shakes niet echt lekker zijn, maar allez , het is wel super-effectief natuurlijk. Succes
Kim, whoa, da's heftig! Heeft ze al wel een plekje gevonden?
Bwoh, krijg jij geen honger zo? 't Zou voor mij een typisch tussendoortje zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:
Wat gaan jullie weer snel! Waar ik nog op wilde reageren uit het vorige topic:
@Tinkepink: waarom woon jij in Duitsland en waar?
@Ik heb net gebrunched met 2 crackers met salade van: 1 ei, rauwkost, eetlepel mayo en 1/2 theelepel sambal badjak.
Wat heb je gekocht? Plaatje?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef SHE het volgende:
Invoer rechten![]()
Victoria's secret
Ik pas in een Amerikaanse smallIk hou van Amerikanen
Is er nog een andere ruimte, dan ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Moet je dan niet continu naar de wc? Ik drink 's morgens op mijn werk meestal een liter thee en ik blijf lopen...
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Is er nog een andere ruimte, dan ?
En hoe heet dat plaatsje ? Ben daar in de buurt geboren !quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bwoh, krijg jij geen honger zo? 't Zou voor mij een typisch tussendoortje zijnIk ben geloof ik een echte vreetzak.
Maar op je vraag waarom in in D woon:
- ben getrouwd met een Duitser
- de huizen zijn hier groter en goedkoper
- mijn man kon geen werk vinden in NL en ik wel in D
- NL benauwde me een beetje
- en waar ik woon? Ergens tussen Arnhem en Oberhausen in een dorpje met 2000 inwoners.
Maar om eerlijk te zijn zou ik soms best wel weer terug willen. Ik mis de stad, de bioscopen, in mijn eentje naar het café, keuze uit 50 restaurants ipv 10 , leuke kledingwinkels etc
Ik ben al redelijk gewend aan het alleen eten. Eerst eten de kinderen, dan ik en daarna mijn vriend. die komt namelijk vaak laat thuis. Als ik op hem wacht, dan knaag ik al aan de stoelen.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:08 schreef Merel het volgende:
Oh k_i_m, dat is dus een soort van geluk bij een ongeluk..
Vinden jullie het nou met die shakes niet lastig dat je niet lekker kan mee-eten met de mensen in je omgeving? Ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden om met m'n reep tegenover iemand te zitten die gewoon een normale avondmaaltijd eet. Maarja, jullie resultaten zijn dan wel weer geweldig...
Lijkt me gekmakend. Ik kan af en toe nog lopen, werken en Fok!ken tussen het plassen doorquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Ik zit continu op de wc, dat bedoel ik.
mooi!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:19 schreef conleche het volgende:
Victoria's secret![]()
![]()
Ik had een tijdje geleden bijna deze besteld
![]()
:
[ afbeelding ]
Maar met invoerrechten en verzendkosten was het zo idioot duur dat ik er van af heb gezien.
denk het wel te weten. Prima dat je het niet wil vertellen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lijkt me gekmakend. Ik kan af en toe nog lopen, werken en Fok!ken tussen het plassen door![]()
Om eerlijk te zijn wil ik niet precies vertellen waar ik woon, net zoals ik geen foto's online plaats. Maar het stadje vlak in de buurt heeft een zeer ongewone beginletter. Misschien dat dat je wat zegt.
Hihi, ik heb nu een jurkje van Didi aan in xs!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef SHE het volgende:
Invoer rechten![]()
Victoria's secret
Ik pas in een Amerikaanse smallIk hou van Amerikanen
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, ik heb nu een jurkje van Didi aan in xs!En het is 0,0 stretch.
Jippie!
Fotooooo!!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi, ik heb nu een jurkje van Didi aan in xs!En het is 0,0 stretch.
Jippie!
Hè KV, doe dat nou niet, denk eerderquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef kwakveense het volgende:
ik heb EINDELIJK de juiste onderzoeksopzet gevonden. en nu ga ik vandaag de hele dag, en in t weekend totdat het af is, heel hard mn data analyseren (woordjes tellen) zodat ik volgende week rsutig mn paper kan schrijven en dan lekker een weekje niet te veel doen.
woei!
ik kreeg inspiratie van julie plaatjes, dus ik dacht: ik maak in photoshop even een versie van mij, zodat jullie kunnen kijken en denken: ohhhhh dan valt t met mij nog wel mee!!
[ afbeelding ]
En kledingmaten, tja. Twee H&M jurkjes, één past mooi in 34, ander zit vrij strak in 38. Shirtje bij vanilla was in S duidelijk te groot, moest echt XS hebben daarvan... Sommige kledingzaken flatteren de maten wel, denk ik hoor.quote:Ik dacht ik maak in photoshop ook een versie van mij, zodat ik lekker duidelijk kan zien hoeveel ik ondertussen afgevallen ben. Jullie foto's zijn een voorproefje van hoe het bij mij over een tijdje vast ook zal zijn.![]()
ja maar dat denk ik óók!!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hè KV, doe dat nou niet, denk eerder
[..]
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fotooooo!!!
En ook van SHE!
BTW conleche, die bikini is afgeprijsd... hoeveel komt er nog bij aan shipping&handling?
Komt je zussie gezellig het hele weekend??quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die bikini!
We hebben toen samen zitten tellen en rekenen, Conleche en ik, dat het niet echt handig zou zijn als we dat bij Victoria gingen bestellen. Maar als ik het dan zo weer zie op dat plaatje....![]()
* Greys snel op handen gaat zitten om het niet te gaan bestellen
Morgenmiddag lekker shoppen met zusje. Het geld dat ik als goedmakertje van Heer G heb gekregen voor mijn verjaardag omdat hij vergeten was dat ik jarig ben morgen en dus gewoon optredens met de band heeft geboekt vanavond, morgenmiddag en morgenavond. Dus vanmiddag weg en zondag pas weer thuis. Gezellige verjaardag he?Ben het gewend gelukkig, in de zomer is iedereen altijd weg en op vakantie enzo. En nu ga ik lekker mijn eigen verjaardagskadootje kopen
Vooral een goede reden om binnekort eens af te reizen naar de Statesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies, maar het begon ermee dat topje en broekje apart werden geteld, dan kwam je uit op 50 dollar of zo. Volgens mij kwam er dan nog zo'n soort bedrag bij voor verzenden en de btw/invoerrechten deden ze nogal vaag over, toen dacht ik: nou ja laat maar. En de maten waren mij ook niet geheel duidelijk. Want idd een Amerikaanse S is absoluut niet hetzelfde als een Europese.
Maar als je op de site kijkt hebben ze echt heel leuke bikini's. Kan iemand niet een Europese vestiging beginnen? SHE: is dat geen leuk idee voor jou??
Jawel hoor, wel honger, daarom heb ik nog 2 van die crackers op!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bwoh, krijg jij geen honger zo? 't Zou voor mij een typisch tussendoortje zijnIk ben geloof ik een echte vreetzak.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef conleche het volgende:
SHE: is dat geen leuk idee voor jou??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |