abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60485887
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Het gaat eigenlijk wel ok. Aantal momenten op een dag dat ik het lastig heb, maar als je dan maar flink water drinkt, dan is dat gevoel ook weer verdwenen.

Ik heb geen moeite meet veel (water) drinken, klok makkelijk 3-4 liter weg, dus dat is wel handig !

Als je zo veel water drinkt voor je hongergevoel, dan is dat een reden, maar om af te vallen of 'meer afvalstoffen te verwijderen', daar hoef je het niet voor te doen. Zo veel water is niet nodig, en op de lange duur schijnt het zelfs wat slechter te zijn.
2 Liter water uit vocht en voeding is voldoende.
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:05:36 #52
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60485930
Fijn om te lezen dat je het goed vol kan houden KP! .

Hier heeft zich de mogelijkheid voorgedaan om eindelijk eens echt op te ruimen en dubbele zooi weg te doen. (verhaal erachter is wat minder, vriendin is door man het huis uitgezet) Ik zat al weken te zuchten dat hier zoveel rotzooi staat, maar nog geen concrete plannen. En ze heeft niks, dus alles kan naar haar toe . Ik ga zo snel aan de slag, voordat mijn enthousiasme weer omslaat (of mijn kind wakker wordt) .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60485945
Haha, tinkepink, zo maak ik ook altijd soep Makkelijk (meestal) lekker en budgettair verantwoord Welke linzen gebruik jij?

@MB, de gaatjes zitten nog niet zichtbaar OP je tanden, toch?

En BJ, die tekst op dat tegeltje achter je hoofd
pi_60485957
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Als je zo veel water drinkt voor je hongergevoel, dan is dat een reden, maar om af te vallen of 'meer afvalstoffen te verwijderen', daar hoef je het niet voor te doen. Zo veel water is niet nodig, en op de lange duur schijnt het zelfs wat slechter te zijn.
2 Liter water uit vocht en voeding is voldoende.
aha, ok!

Vind het eigenlijjk ook wel lekker...
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:07:50 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60485979
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, tinkepink, zo maak ik ook altijd soep Makkelijk (meestal lekker) en budgettair verantwoord Welke linzen gebruik jij?
Deze keer rode linzen (die moesten op), anders gewoon wat ik huis heb, wat weer afhankelijk is van aanbiedingen en reclame.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:08:09 #56
331 Merel
Be here now.
pi_60485983
Oh k_i_m, dat is dus een soort van geluk bij een ongeluk..

Vinden jullie het nou met die shakes niet lastig dat je niet lekker kan mee-eten met de mensen in je omgeving? Ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden om met m'n reep tegenover iemand te zitten die gewoon een normale avondmaaltijd eet. Maarja, jullie resultaten zijn dan wel weer geweldig...
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:09:04 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60485996
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:06 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

aha, ok!

Vind het eigenlijjk ook wel lekker...
Moet je dan niet continu naar de wc? Ik drink 's morgens op mijn werk meestal een liter thee en ik blijf lopen...
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:11:11 #58
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60486043
Bwehe, toen ik die foto van BJ zag dacht ik "WTF, bovenkant hoofd tot nek 1.85m" maar dat kan natuurijk niet
En nu is het tijd voor ontbijt
Bernie en ik zijn tof.
pi_60486090
Die soep lijkt me wel een goede trouwens!
Ik heb trouwens geen blender of zeef, laatst probeerde ik worteltjessoep te maken, en hij werd wel echt oranje en lekker, maar het mocht wel wat dikker. Ik vond niet echt dè manier om ze goed klein erdoor te krijgen, en soep met worteltjesprut onderin leek me ook niet echt iets.
Een blender of zeef aanschaffen of zijn er nog andere manieren?
pi_60486109
Het rotte is, als je veel water drinkt, dat je ook onwijs snel dorst krijgt en een suf gevoel in je hoofd enzo. Ik ben maar snel 'afgekickt', ik vond het niets, zoveel water. Ik drink onder werktijd 3-4 forse koppen thee en dat is het.

Kan me voorstellen dat die soepen en shakes niet echt lekker zijn, maar allez, het is wel super-effectief natuurlijk. Succes

Kim, whoa, da's heftig! Heeft ze al wel een plekje gevonden?
pi_60486140
VS, gewoon een staafmixer met flink vermogen kopen. Kun je ook lekkere smoothies maken, héél gezond&verantwoord&lekker
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:15:22 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60486180
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Die soep lijkt me wel een goede trouwens!
Ik heb trouwens geen blender of zeef, laatst probeerde ik worteltjessoep te maken, en hij werd wel echt oranje en lekker, maar het mocht wel wat dikker. Ik vond niet echt dè manier om ze goed klein erdoor te krijgen, en soep met worteltjesprut onderin leek me ook niet echt iets.
Een blender of zeef aanschaffen of zijn er nog andere manieren?
Aardappel meekoken voor de dikheid en voor het klein krijgen van gekookte wortels zou je een stamppot stamper kunnen proberen, maar persoonlijk ga ik ik toch voor de staafmixer.
pi_60486261
Staafmixer it will be!
Eerst aan het thuisfront vragen of ik die mag, daar is ie toch aan het verstoffen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:21:44 #64
163650 Greys
pi_60486392
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:05 schreef k_i_m het volgende:
Fijn om te lezen dat je het goed vol kan houden KP! .

Hier heeft zich de mogelijkheid voorgedaan om eindelijk eens echt op te ruimen en dubbele zooi weg te doen. (verhaal erachter is wat minder, vriendin is door man het huis uitgezet) Ik zat al weken te zuchten dat hier zoveel rotzooi staat, maar nog geen concrete plannen. En ze heeft niks, dus alles kan naar haar toe . Ik ga zo snel aan de slag, voordat mijn enthousiasme weer omslaat (of mijn kind wakker wordt) .
Hier ook zuslief die ongewenst vrijgezel is na 7 jaar relatie. Nu weten wij eindelijk wat we met die tweede Senseo aan moeten en alle andere dingen die we dubbel hadden

Ik heb voor mezelf zojuist een kale Turkse pizza gehaald (het is vrijdag ), terwijl ik voor mijn collega een kapsalonnetje heb meegenomen. Dat was best moeilijk Turkse pizza was ook heerlijk hoor, maar dat bakje kapsalon zag er zo lekker uit
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:26:48 #65
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60486519
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:
Het rotte is, als je veel water drinkt, dat je ook onwijs snel dorst krijgt en een suf gevoel in je hoofd enzo. Ik ben maar snel 'afgekickt', ik vond het niets, zoveel water. Ik drink onder werktijd 3-4 forse koppen thee en dat is het.

Kan me voorstellen dat die soepen en shakes niet echt lekker zijn, maar allez, het is wel super-effectief natuurlijk. Succes

Ja, gelukkig wel! Alhoewel het verhaal natuurlijk belachelijk blijft. Maargoed. Dat zijn mijn zaken verder niet, als ik haar kan helpen ben ik al blij!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60486851
Wat gaan jullie weer snel! Waar ik nog op wilde reageren uit het vorige topic:

@Merel: wat een beauty ben jij!

@SHE: fietsen doet helemaal niks voor het afvallen idd: ik ben ooit op een 10 daagse fietsvakantie gegaan met meneer C. Per dag zo'n 70 tot 80 km. in de brandende Franse zon, heuvel op heuvel af. Op het eten gelet: bij thuiskomst een halve kilo áangekomen ipv 5 kilo te zijn afgevallen zoals ik had gehoopt. Ik heb toen een potje zitten grienen.

@Tinkepink: waarom woon jij in Duitsland en waar?

@Greys: trots op je vanwege het weerstaan van de kapsalon!

Ik heb net gebrunched met 2 crackers met salade van: 1 ei, rauwkost, eetlepel mayo en 1/2 theelepel sambal badjak.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:46:31 #67
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60487002
Invoer rechten

Victoria's secret

Ik pas in een Amerikaanse small Ik hou van Amerikanen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:47:45 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60487029
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:13 schreef ColdFeet het volgende:

Kan me voorstellen dat die soepen en shakes niet echt lekker zijn, maar allez , het is wel super-effectief natuurlijk. Succes

Doe eens niet zo Belgs steeds !!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:53:25 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60487151
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:40 schreef conleche het volgende:
Wat gaan jullie weer snel! Waar ik nog op wilde reageren uit het vorige topic:

@Tinkepink: waarom woon jij in Duitsland en waar?

@Ik heb net gebrunched met 2 crackers met salade van: 1 ei, rauwkost, eetlepel mayo en 1/2 theelepel sambal badjak.
Bwoh, krijg jij geen honger zo? 't Zou voor mij een typisch tussendoortje zijn Ik ben geloof ik een echte vreetzak.

Maar op je vraag waarom in in D woon:
- ben getrouwd met een Duitser
- de huizen zijn hier groter en goedkoper
- mijn man kon geen werk vinden in NL en ik wel in D
- NL benauwde me een beetje

- en waar ik woon? Ergens tussen Arnhem en Oberhausen in een dorpje met 2000 inwoners.

Maar om eerlijk te zijn zou ik soms best wel weer terug willen. Ik mis de stad, de bioscopen, in mijn eentje naar het café, keuze uit 50 restaurants ipv 10 , leuke kledingwinkels etc
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 12:53:25 #70
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_60487153
Maar bon
Bernie en ik zijn tof.
pi_60487216
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:47 schreef SHE het volgende:

[..]

Doe eens niet zo Belgs steeds !!
Ik probeer me aan te passen, ja?

Het lukt nog voor geen meter
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:06:21 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60487413
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef SHE het volgende:
Invoer rechten

Victoria's secret

Wat heb je gekocht? Plaatje?
pi_60487457
knoflooksmeersel als enige beleg hebben is níet leuk voor de klanten aan de balie
Doei.
pi_60487592
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Moet je dan niet continu naar de wc? Ik drink 's morgens op mijn werk meestal een liter thee en ik blijf lopen...
Is er nog een andere ruimte, dan ?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:14:58 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60487604
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:14 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Is er nog een andere ruimte, dan ?
Hoe bedoel je?
pi_60487620
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Bwoh, krijg jij geen honger zo? 't Zou voor mij een typisch tussendoortje zijn Ik ben geloof ik een echte vreetzak.

Maar op je vraag waarom in in D woon:
- ben getrouwd met een Duitser
- de huizen zijn hier groter en goedkoper
- mijn man kon geen werk vinden in NL en ik wel in D
- NL benauwde me een beetje

- en waar ik woon? Ergens tussen Arnhem en Oberhausen in een dorpje met 2000 inwoners.

Maar om eerlijk te zijn zou ik soms best wel weer terug willen. Ik mis de stad, de bioscopen, in mijn eentje naar het café, keuze uit 50 restaurants ipv 10 , leuke kledingwinkels etc
En hoe heet dat plaatsje ? Ben daar in de buurt geboren !
pi_60487636
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Ik zit continu op de wc, dat bedoel ik.
pi_60487689
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:08 schreef Merel het volgende:
Oh k_i_m, dat is dus een soort van geluk bij een ongeluk..

Vinden jullie het nou met die shakes niet lastig dat je niet lekker kan mee-eten met de mensen in je omgeving? Ik weet niet of ik het vol zou kunnen houden om met m'n reep tegenover iemand te zitten die gewoon een normale avondmaaltijd eet. Maarja, jullie resultaten zijn dan wel weer geweldig...
Ik ben al redelijk gewend aan het alleen eten. Eerst eten de kinderen, dan ik en daarna mijn vriend. die komt namelijk vaak laat thuis. Als ik op hem wacht, dan knaag ik al aan de stoelen.....

Maar echt gezellig is het niet nee.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:18:56 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60487693
dubbel
pi_60487702
Victoria's secret Ik had een tijdje geleden bijna deze besteld :

Maar met invoerrechten en verzendkosten was het zo idioot duur dat ik er van af heb gezien.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:20:20 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60487723
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:16 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Ik zit continu op de wc, dat bedoel ik.
Lijkt me gekmakend. Ik kan af en toe nog lopen, werken en Fok!ken tussen het plassen door
Om eerlijk te zijn wil ik niet precies vertellen waar ik woon, net zoals ik geen foto's online plaats. Maar het stadje vlak in de buurt heeft een zeer ongewone beginletter. Misschien dat dat je wat zegt.
pi_60487746
Trouwens: helemaal niets mis met fruit 'n fibre hoor!! Veel beter dan cruesli iig! Het zijn volkoren vlokken en geen brokken mueslikoek, zoal cruesli!!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:21:39 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60487753
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:19 schreef conleche het volgende:
Victoria's secret Ik had een tijdje geleden bijna deze besteld :
[ afbeelding ]

Maar met invoerrechten en verzendkosten was het zo idioot duur dat ik er van af heb gezien.
mooi!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:22:07 #84
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60487760
Ik baalde ook; had voor 100 dollar besteld ( lekker goedkoop, denk je )
Kwam nog 20 dollar bij voor expres verzending en ik kon net bij UPS 30 euro afrekenen
Ben ik alsnog 100 euro kwijt
pi_60487791
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lijkt me gekmakend. Ik kan af en toe nog lopen, werken en Fok!ken tussen het plassen door
Om eerlijk te zijn wil ik niet precies vertellen waar ik woon, net zoals ik geen foto's online plaats. Maar het stadje vlak in de buurt heeft een zeer ongewone beginletter. Misschien dat dat je wat zegt.
denk het wel te weten. Prima dat je het niet wil vertellen.

En WAUW wat een mooie bikini !
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:26:23 #86
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60487858
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:46 schreef SHE het volgende:
Invoer rechten

Victoria's secret

Hihi, ik heb nu een jurkje van Didi aan in xs! En het is 0,0 stretch. Jippie!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:27:17 #87
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60487886
ik heb EINDELIJK de juiste onderzoeksopzet gevonden. en nu ga ik vandaag de hele dag, en in t weekend totdat het af is, heel hard mn data analyseren (woordjes tellen) zodat ik volgende week rsutig mn paper kan schrijven en dan lekker een weekje niet te veel doen.

woei!

ik kreeg inspiratie van julie plaatjes, dus ik dacht: ik maak in photoshop even een versie van mij, zodat jullie kunnen kijken en denken: ohhhhh dan valt t met mij nog wel mee!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:27:46 #88
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60487898
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Sugar het volgende:

[..]

Wow! En nou niet meer denken dat je (te) dik bent hè?
pi_60487930
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:26 schreef Sugar het volgende:

[..]

Fotooooo!!!
En ook van SHE!

BTW conleche, die bikini is afgeprijsd... hoeveel komt er nog bij aan shipping&handling?
pi_60487951
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:27 schreef kwakveense het volgende:
ik heb EINDELIJK de juiste onderzoeksopzet gevonden. en nu ga ik vandaag de hele dag, en in t weekend totdat het af is, heel hard mn data analyseren (woordjes tellen) zodat ik volgende week rsutig mn paper kan schrijven en dan lekker een weekje niet te veel doen.

woei!

ik kreeg inspiratie van julie plaatjes, dus ik dacht: ik maak in photoshop even een versie van mij, zodat jullie kunnen kijken en denken: ohhhhh dan valt t met mij nog wel mee!!

[ afbeelding ]
Hè KV, doe dat nou niet, denk eerder
quote:
Ik dacht ik maak in photoshop ook een versie van mij, zodat ik lekker duidelijk kan zien hoeveel ik ondertussen afgevallen ben. Jullie foto's zijn een voorproefje van hoe het bij mij over een tijdje vast ook zal zijn.
En kledingmaten, tja. Twee H&M jurkjes, één past mooi in 34, ander zit vrij strak in 38. Shirtje bij vanilla was in S duidelijk te groot, moest echt XS hebben daarvan... Sommige kledingzaken flatteren de maten wel, denk ik hoor.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:31:35 #91
163650 Greys
pi_60487963
Oh ja, die bikini!
We hebben toen samen zitten tellen en rekenen, Conleche en ik, dat het niet echt handig zou zijn als we dat bij Victoria gingen bestellen. Maar als ik het dan zo weer zie op dat plaatje....

* Greys snel op handen gaat zitten om het niet te gaan bestellen

Morgenmiddag lekker shoppen met zusje. Het geld dat ik als goedmakertje van Heer G heb gekregen voor mijn verjaardag omdat hij vergeten was dat ik jarig ben morgen en dus gewoon optredens met de band heeft geboekt vanavond, morgenmiddag en morgenavond. Dus vanmiddag weg en zondag pas weer thuis. Gezellige verjaardag he? Ben het gewend gelukkig, in de zomer is iedereen altijd weg en op vakantie enzo. En nu ga ik lekker mijn eigen verjaardagskadootje kopen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:31:43 #92
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60487968
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:30 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hè KV, doe dat nou niet, denk eerder
[..]

ja maar dat denk ik óók!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60488030
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fotooooo!!!
En ook van SHE!

BTW conleche, die bikini is afgeprijsd... hoeveel komt er nog bij aan shipping&handling?

Weet het niet meer precies, maar het begon ermee dat topje en broekje apart werden geteld, dan kwam je uit op 50 dollar of zo. Volgens mij kwam er dan nog zo'n soort bedrag bij voor verzenden en de btw/invoerrechten deden ze nogal vaag over, toen dacht ik: nou ja laat maar. En de maten waren mij ook niet geheel duidelijk. Want idd een Amerikaanse S is absoluut niet hetzelfde als een Europese.

Maar als je op de site kijkt hebben ze echt heel leuke bikini's. Kan iemand niet een Europese vestiging beginnen? SHE: is dat geen leuk idee voor jou??
pi_60488071
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:31 schreef Greys het volgende:
Oh ja, die bikini!
We hebben toen samen zitten tellen en rekenen, Conleche en ik, dat het niet echt handig zou zijn als we dat bij Victoria gingen bestellen. Maar als ik het dan zo weer zie op dat plaatje....

* Greys snel op handen gaat zitten om het niet te gaan bestellen

Morgenmiddag lekker shoppen met zusje. Het geld dat ik als goedmakertje van Heer G heb gekregen voor mijn verjaardag omdat hij vergeten was dat ik jarig ben morgen en dus gewoon optredens met de band heeft geboekt vanavond, morgenmiddag en morgenavond. Dus vanmiddag weg en zondag pas weer thuis. Gezellige verjaardag he? Ben het gewend gelukkig, in de zomer is iedereen altijd weg en op vakantie enzo. En nu ga ik lekker mijn eigen verjaardagskadootje kopen
Komt je zussie gezellig het hele weekend??
pi_60488218
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Weet het niet meer precies, maar het begon ermee dat topje en broekje apart werden geteld, dan kwam je uit op 50 dollar of zo. Volgens mij kwam er dan nog zo'n soort bedrag bij voor verzenden en de btw/invoerrechten deden ze nogal vaag over, toen dacht ik: nou ja laat maar. En de maten waren mij ook niet geheel duidelijk. Want idd een Amerikaanse S is absoluut niet hetzelfde als een Europese.

Maar als je op de site kijkt hebben ze echt heel leuke bikini's. Kan iemand niet een Europese vestiging beginnen? SHE: is dat geen leuk idee voor jou??
Vooral een goede reden om binnekort eens af te reizen naar de States Ik heb zoooo hard een nieuwe bikini nodig
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 augustus 2008 @ 13:43:11 #96
163650 Greys
pi_60488237
Co, ik denk dat wij samen die Europese vestiging moeten gaan beginnen. Dat lijkt me wel wat
En zussie komt het hele weekend, vandaag om een uur of vijf is ze er en zondag eind van de ochtend gaat ze weer weg. Vanavond even een uurtje of twee naar de kroeg en morgen komen mijn ouders om 10.00 uur ( ) even een bakje koffie drinken en daarna gaan zus en ik shoppen.

Wanneer spreken wij weer af?

Heb net een overheerlijk bordje druiven op. Da's geloof ik niet echt héél goed, maar altijd nog beter dan de Balisto die me steeds aan ligt te staren
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60488648
Net twee bruine bolletjes met eitjes op !
pi_60488706
Ik vond vooral de slipjes van Victoria's Secret erg leuk! Boys briefs in lekkere felle kleuren enzo.

Maar een VS winkel zou volgens mij ontzettend goed lopen!
pi_60488843
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 12:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jawel hoor, wel honger, daarom heb ik nog 2 van die crackers op!

(mijn crackers zijn dus enorm dik belegd hè! Ik denk wel 2 cm. dik. Dus als ik zoals gisteren biefstukworst erop doe, dan gaat er op 2 crackers bijna een halve worst. Dat is misschien dan niet geheel onbelangrijk om te vermelden )
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:13:09 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60488888
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 13:34 schreef conleche het volgende:
SHE: is dat geen leuk idee voor jou??
.

Heeft SHE het al niet druk genoeg met haar op te zetten cateringbedrijfje? .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')