...Als reactie op Sugars post.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar ik heb 2 eitjes gegeten als ontbijt (meestal eet ik 250 gram kwark), maar ik neem nu alweer een smoothie van 300 ml (magere yoghurt met 3 handjes blauwe bessen). Ik eet steeds voordat ik echt honger heb, maar omdat ik allemaal gezonde dingen eet, kom ik gewoon niet op veel kcal uit.
Kickboksen ligt al vier-vijf weken stil en begint pas weer op 11 augustusquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
PF, argh, als ik beloof dat ik je nooit meer bolletje zal noemen, hou je dan op?
ga anders weer eens kickboksen ofzo. Een sport die je echt leuk vindt iig
Dat is dus niet waar. Special K bevat bv. 374 kcal/100 gram. Maar er zitten veel van die luchtige dingetjes (zoals rijstkorrels) in die overigens heel snel zompig worden na contact met yoghurt of andere dingen, zodat het per eetlepel minder calorieën bevat. Wanneer je het op gewicht portioneert maakt het echter niets uit.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
@sugar, waarom ga je niet gewoon een gezondere versie van meusli met yoghurt eten?
ik eet elke dag special K of cruesli balans met optimel vanille of aarbeiyoghurt en daar zitten aanzienlijk minder calorieen in
Hm...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Iemand verveelde zich gisteren
Top 100 van donderdag 31 juli 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 266 Principessa.Farfallus
02. 236 Pheno
03. 178 tong80
Ik had het niet zo warmquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:21 schreef computergirl het volgende:
Oh, meer dan tong80 gepost PF! Waarom lig jij in hemelsnaam niet op het strand/naast het zwembad als je vrij bent bij 30 graden?
Ik ontbijt door de weeks altijd met allBran met karnemelk, die versie die uit bruine staafjes bestaat (ben even de naam kwijt). Vult goed maar bestaat voor een groot deel uit vezels die enige tijd later in de vorm van bruine bolletjes weer mijn lichaam verlaten
je moet dr ook geen 100 gram indoenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Special K bevat bv. 374 kcal/100 gram. Maar er zitten veel van die luchtige dingetjes (zoals rijstkorrels) in die overigens heel snel zompig worden na contact met yoghurt of andere dingen, zodat het per eetlepel minder calorieën bevat. Wanneer je het op gewicht portioneert maakt het echter niets uit.
Hey!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
en geinspireerd door PF, heb ik toch ook maar ff mijn maten gemeten en een foto-tje in paint bewerkt
en geen tijd om een nieuwe foto te maken, moet zo weg
[ afbeelding ]
Natuurlijk moet je dr geen 100 gram indoen. Maar dat er in die zgn. dieetcruesli's minder kcal zitten is keiharde bullshitquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
je moet dr ook geen 100 gram indoen
en uiteindelijk bevat het minder dan brooden ik krijg smorgens dus echt geeeen brood door mijn strot
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
en geinspireerd door PF, heb ik toch ook maar ff mijn maten gemeten en een foto-tje in paint bewerkt
[ afbeelding ]
Bellen? Je kan ook gewoon in je eentje naar het zwembad/strand/recreatieplas hoor. Met een boek, en lekker af en toe zwemmenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik had het niet zo warm?
Hm.. en iedereen is op vakantie en ik heb geen zin om mensen te bellen die ik toch nooit spreek..
Dat vind ik saai.. Ik ga maar even hardlopen want m'n papa is een beetje in een opruimwoede buiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bellen? Je kan ook gewoon in je eentje naar het zwembad/strand/recreatieplas hoor. Met een boek, en lekker af en toe zwemmen
wat zeg je dat lief... zeg dan gewoon dat je mij dikker vind lijkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey!
Jij bent langer, hebt evenveel kont, minder buik en dikkere tieten!
Ik zal wel een verstoord zelfbeeld hebben maar ik vind dat ik iets smaller overkom
Ookal zeggen de maten van niet!
Nee niet per se dikkerquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat zeg je dat lief... zeg dan gewoon dat je mij dikker vind lijken
en mijn spekkies (voornamelijk vel....) zitten tussen halverwege mijn bovenbeen en 10 cm onder mijn navel.... dat gebied ongeveer.....:(quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Waar zitten jouw spekkies? Verstopt onder de rok?
is ook zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee niet per se dikker
gewoon, anders.
Hm... Ik denk dat het de borsten zijnquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
en geen tijd om een nieuwe foto te maken, moet zo weg![]()
yeps heb ook grote tietenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hm... Ik denk dat het de borsten zijn(Nu ik het even naast elkaar leg
) Niet dat het bedoeld is om te vergelijken of zo
Was je haar, smeer een klodder mascara en doe je leukste kleding aan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef Faithy het volgende:
* Faithy zit weer in een 'ik vind mezelf lelijk (ok, behalve mn ogen) ' periode
O ik heb 70B of 75 Aquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
yeps heb ook grote tietenlol
75 F ... moet ook echt een nieuwe bikini
tot vanavond dames
Mijn ogen zijn juist het stomst van allesquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:30 schreef Faithy het volgende:
* Faithy zit weer in een 'ik vind mezelf lelijk (ok, behalve mn ogen) ' periode
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ken ik. Maar dan zitten die kilo's er een week erna opeens weer bij + 1 extra van de snaaidagen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit!
Ik woog vanmorgen 66 kilo. FantastischWel vreemd want na weken geen dropje, chocolaatje, junkfood tot me te hebben genomen heb ik de afgelopen dagen hier en daar een beetje gesnaaid. En rose en speciaalbier gedronken. Mijn ervaring daarmee (met een dagje uit de band springen dus) is eigenlijk altijd nog geweest dat ik dan afval?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |