abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60465317

Het vorige deel: Slank de zomer in #191. Op naar de 200!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

En de laatste post was:
quote:
Veiligheidsspeldje zei, terwijl ze er helemaal niet aan dacht dat ze met die post het topic zou dichtgooien:
Appelstroop!
Het mooi kotsende meisje.
pi_60465355
Blikje vis. Al kun je dat natuurlijk niet in één keer opeten. Marmite (ik vind het smerig, maar sommige mensen vinden het heerlijk)?
pi_60465366
tvp
pi_60465397
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:02 schreef Tinkepink het volgende:
Appel, tomaat, komkommer, slankie, lightjam (versie zonder suikervervangers, die zijn vies).
Hè jakkes, nu klink ik als een zeur... Maar je noemt precies allemaal dingen die ik niet lekker vind op brood
Nou ja, komkommer wel. Mits er kaas onder zit
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:19:36 #5
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60465475
Zijn jullie aan de race ofzo?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60465504
Ik ben een beetje trillerig
pi_60465522
Dat komt omdat je aan het afkicken bent van suiker
pi_60465558
Nu al ?
Er zat vanochtend een beetje ketchup op m'n ei dus zal wel meevallen
pi_60465614
Curry is veel lekkerder op je ei

Ik heb al dagen trek in een paar lekkere zoute dropjes... Zou dat mogen van SHE?
pi_60465633
Nou m'n mama had een witlof-ui-appel-walnoten-gekookt ei salde gemaakt met een sausje van ketchup en mayonaise
Dus toen ik vanochtend trek had in een ei heb ik de eien uitgegraven uit die salade
pi_60465711
Pindakaas??

Ik eet nu: 1 wasa cracker met mayo, koude kalkoen en rauwkost en eentje met biefstukworst en rauwkost.

Ik heb niet ontbeten. Sue me.

-edit- opperdepop en nog steeds trek, dus nog zo'n biefstukworstcracker!!
pi_60465810
had net oude kaas (de old amsterdam van de aldi ) op brood

héérlijk!
Doei.
pi_60465811
Ik heb gegeten:
espresso met ± 100 mL melk
1 a 2 eien
klein schaalte yoghurt 100-150 mL
en nu eet ik 3 tomaten met balsamico

pi_60465820
Hai. Ik heb ook niet echt een eet-dag vandaag... Vanochtend kreeg ik niks door m'n keel, toen rond een uur of 9.30 twee volkorencrackertjes met boter en jam gegeten en net als lunch 1 boterham met appelstroop en 2 crackertjes met kaas.

Vanavond weer wegen..
pi_60465853
En toen proefde ik en dacht ik:
meer balsamico! zout! peper!

pi_60465869
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En toen proefde ik en dacht ik:
meer balsamico! zout! peper!

[ afbeelding ]
Ik wou net posten: vergeet de zout en peper niet!!!

Nu nog een pietsie olijfolie..... en wat ui......
pi_60465882
Ui ?
olijfolie maakt het niet meer zo gezond of wel?
pi_60465894
tvp, wat gaan jullie hard....

Ik ga zometeen maar eens een weegschaal kopen.
pi_60465895
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:31 schreef conleche het volgende:

Ik heb niet ontbeten. Sue me.
een schop onder je kont kan je krijgen!
Als er iets is om je metabolisme lekker op gang te krijgen dan is het wel een goed ontbijt! En ja, het is echt aan te leren om te ontbijten met iets meer dan 1,75 kerstomaat en 32,8 gram gekookt ei
pi_60465898
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ui ?
olijfolie maakt het niet meer zo gezond of wel?
Jawel, olijfolie is heel gezond, mits een klein beetje. En ui vind ik lekker, hoeft niet hoor....
pi_60465922
Beetje extra vierge voor de smaak

en om twee uur ga ik walnoten eten
en amandelen
pi_60465949
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

een schop onder je kont kan je krijgen!
Als er iets is om je metabolisme lekker op gang te krijgen dan is het wel een goed ontbijt! En ja, het is echt aan te leren om te ontbijten met iets meer dan 1,75 kerstomaat en 32,8 gram gekookt ei
M'n metabolisme was nog erg druk in de weer met de driekwart pizza die ik gisteravond heb genuttigd
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:42:07 #23
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60465954
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
Curry is veel lekkerder op je ei

Ik heb al dagen trek in een paar lekkere zoute dropjes... Zou dat mogen van SHE?
ja, want die behoefte heeft een reden.

Ik ga volgende week ook aan de drop. Ik heb besloten dat ik per maandag aanstaande ga stoppen met roken
pi_60465987
Hoe lang ga je stoppen met roken?
Het mooi kotsende meisje.
  donderdag 31 juli 2008 @ 13:46:50 #25
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60466031
Hoebedoelu?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: