abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60607514

Het vorige deel: Slank de zomer in # 196

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_60607566
Laatste bericht vorige topic:
quote:
Daar wil ik aan toevoegen dat u uw schuldgevoel een tikkie kan afkopen door ook een kleine donatie te doen

Ik wist niet dat blauwe bonen ook echt bestaan! Ik ben behoorlijk lang niet in Belgie geweest en als ik er niet ben, oogst niemand van de groenten. Dus nu zat ik met mega-grote boterbonen (je weet wel die gele sperziebonen) Die zijn dan echt niet meer lekker, maar de boontjes (dus eigenlijk de zaden) die binnenin zitten zijn nu ook heel groot, dus ik heb net een half uur zitten doppen en die boontjes varieren in kleur van lila tot indigo-blauw!! Best een enge kleur voor eten. Wij eten rond achten, als ik vanavond niet meer op Fok kom ben ik bezweken aan de blauwe bonen. Knock wood.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:50:35 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60607575
Jeetje, we gaan echt hard hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_60607602

->

woensdag 6 augustus 2008 @ 19:52:57 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60607625
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:51 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]

->

[ afbeelding ]

Ik eet geen vlees dat de naam van het dier draagt, vooral niet als het om een jonkie gaat (stom hè?).
Biefstuk --> fine .
Lamsbout --> .

Uitzondering: kip, maar dat eet ik slechts één keer per maand ofzo en voor de rest eet ik thuis geen vlees.

[ Bericht 2% gewijzigd door Viking84 op 06-08-2008 19:53:56 (vage formulering aangepast) ]
Niet meer actief op Fok!
pi_60607645
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik eet geen vlees waarin de naam van het dier is vermeld, vooral niet als het om een jonkie gaat (stom hè?).
Biefstuk --> fine .
Lamsbout --> .

Uitzondering: kip, maar dat eet ik slechts één keer per maand ofzo en voor de rest eet ik thuis geen vlees.
Het kan dus nóg hypocrieter.
pi_60607774
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik eet geen vlees waarin de naam van het dier is vermeld, vooral niet als het om een jonkie gaat (stom hè?).
Ok....

Waarom hebben mensenvrouwen vaak van die rare gedachten/uitspraken over het eten van vlees? Ik hoor de gekste dingen. Zoals bovengenoemde, of alleen eten wat je zelf zou durven slachten (wtf?). Ik ken iemand die geen kipfilet wil eten, alleen kippenpoten want dan is het minder zonde/zielig voor de kip, Vreemde gedachten over varkensvlees, over biologisch vlees enzovoorts.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_60607784
Succes met je blauwe bonen Conleche!
pi_60607830
Sjees dit topic gaat echt veel te snel. Elke keer wil ik weer meeposten, maar het valt gewoon niet bij te lezen. En 99% van de posts zijn grotendeels offtopic.

pi_60607842
Ik ben geen vegetarier trouwens en ik eet geen biologisch vlees als ik in de winkel ergens biologisch op zie staan kijk ik of er ook een niet-biologische variant is.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:04:52 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60607870
KP gefelicteerd met de 5 kg!
En mb gefeliciteerd met het huis!

Wat een goed nieuws allemaal. Ik heb ook goed nieuws. Volgens mijn man is mijn buik wat strakker geworden. Dat komt vast omdat ik, sinds ik geen brood meer eet, 's middags niet meer opzwel als een ballon. Mijn buik keert eindelijk terug in de natuurlijke vorm geloof ik. Blij.

Zo weinig eten als jullie doen kan en wil ik niet, maar ik geloof toch dat ik langzaam aan het afvallen ben.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60607892
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:02 schreef Plukie86 het volgende:
Sjees dit topic gaat echt veel te snel. Elke keer wil ik weer meeposten, maar het valt gewoon niet bij te lezen. En 99% van de posts zijn grotendeels offtopic.

Niet treuren, het scheelt dat 99% offtopic is, daardoor mis je slechts 1% wat in de praktijk zal neerkomen op 1 a 2 posts.
pi_60608012
@MoBlo : gefeliciteerd met jullie huisje! echt top!

@KP feli met de 1e 5 KG! keurig

voor de rest heb ik niets gelezen, was teveel om ff te filteren zo snel.

Vanmiddag wederom bij tandarts geweest en het is me reuze mee gevallen.
Boren met verdoving is bijna gewoon relaxed....
en even geheel offtopic: Ik heb eindelijk VAKANTIE!!!!!!

net weer een lekkere omelet op laat gegeten dus denk niet dat ik vanavond verder nog wat eet...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60608020
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef -marz- het volgende:

[..]

Niet treuren, het scheelt dat 99% offtopic is, daardoor mis je slechts 1% wat in de praktijk zal neerkomen op 1 a 2 posts.
Ja daar heb je gelijk in, maar het kost zoveel tijd om door al het offtopic gepost te bladeren naar iets dat wél over afvallen gaat.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:11:37 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60608022
Was yummie

Salade van krulsla, zongedroogde tomaatjes, sweetbites en rivierkreeftjes.
Knofbrood & mosselen.
In de mosselen zaten mooie kruiden, selderij, tomaatje, knof en een halve liter veel te dure Riesling.

Het was treurig, zielig en triestig...maar ik heb genoten!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:16:51 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60608152
Ziet er goed uit SHE!

Mijn dag:
O: brinta met halfvolle melk
T: Optimel
L: salade van ijsbergsla + half blikje tonijn + kiemen + augurk + theelepel mayo
T: waterijsje + kiwi + worteltje + 4 druiven + handje kiemen + ei
D: gestoomde zalm + gestoomde wortels en bloemkool + citroen/mayo/yoghurtdressing + bakje magere bananenkwark
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 20:20:16 #17
163650 Greys
pi_60608230
Wow, respect, wat een goed lijstje!

En SHE, wat ziet het er zalig uit. Het was de moordpartij waard
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:23:17 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60608324
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef Greys het volgende:
Wow, respect, wat een goed lijstje!

En SHE, wat ziet het er zalig uit. Het was de moordpartij waard
Mijn lijstje? De tussendoortjes hadden nog wel wat minder gemogen, maar ik ben tevreden. Nu ik geen brood meer eet overweeg ik zelfs het menu van SHE. Zie het alleen niet zitten om het hele weekend rijst te eten. Koken is één van mijn hobby's waar ik eigenlijk alleen in het weekend tijd voor heb, en dan wil ik ook lekker en afwisselend eten.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:23:28 #19
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60608330
We hebben het heel sjofel op de bank gegeten...te heet om te dekken

Nu heb ik zin in citroensorbet
Met sjamp.
Of prosecco
Of zonder
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:24:36 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60608363
Citroensorbet gaat toch nog wel qua calorien?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:27:13 #21
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60608432
Zit suiker in en dat wil ik niet. Ik heb ook al stokbroodjes gehad vandaag die ik helemaal niet mag.
Geen buikpijn though...weird.

Ik neem nog wel een glas wijn
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 20:28:04 #22
163650 Greys
pi_60608450
Ja Tink, jouw lijstje! Echt keurig

Heel stomme vraag voor in een Slank-topic, maar als je zo'n beker slagroom hebt die je zelf moet kloppen, kan je dan vandaag een deel kloppen en gebruiken en morgen het andere deel kloppen en gebruiken? Of kan dat niet een dag bewaard worden in een aangebroken verpakking?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:28:44 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60608476
Ja dat kan!
pi_60608494
Conleche, conleche, leef je nog? En zo niet, erf ik dan de kok uit de keuken?

Sorbetijs is ijs van fruit en suiker, tinkepink. Qua calorieen een goede keuze tov roomijssoorten.
pi_60608517
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mijn lijstje? De tussendoortjes hadden nog wel wat minder gemogen, maar ik ben tevreden.
Je had je druifinname liever willen beperken tot 3?

Je zegt hierboven dat je niet zo weinig wil eten als anderen hier maar volgens mij eet je best weinig (vandaag iig).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')