Het is al tien keer gevraagd, maar ik kan het niet terugvinden tussen als ons geklets: welke website gebruik jij voor je lijstjes?quote:
dankquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je huis!![]()
Ik hoop dat ik dat appartement krijg waarop ik heb gereageerd, maar zelfs bij de studentenhuisvesting moet je daar al een wachttijd van hier tot tokio voor hebben
Bij zowel woningnet als studentenwoningweb heb ik een inschrijfdatum van 24-12-2004.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank
en ik weet wat 't is.. hoe lang heb je nu aan meettijd?
Er is nergens duidelijke info over te vinden, maar volgens mij moet je voor het ontbijt een lepel en ergens 's middags een lepel, en dan een uur van tevoren en een uur erna niks eten of drinken (behalve water) en dan heb je blijkbaar minder honger en val je af. Iets met het set-point van je lichaam en smaakloze calorieën ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik lees natuurlijk weer meteen het Sangria-dieetLeek me leuk
Enkel 2 lepels olie per dag? Of voor het ontbijt ofzo? Klinkt vaag.
da's niet genoegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij zowel woningnet als studentenwoningweb heb ik een inschrijfdatum van 24-12-2004.
Bij woningnet wist ik dat wel, maar voor studentenhuisvesting vind ik het krankzinnig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's niet genoeg![]()
![]()
kunnen ze geen woningen voor studenten op studiepunten uit gaan delen ofzo?![]()
Sowieso: smaakloze olijfolie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Er is nergens duidelijke info over te vinden, maar volgens mij moet je voor het ontbijt een lepel en ergens 's middags een lepel, en dan een uur van tevoren en een uur erna niks eten of drinken (behalve water) en dan heb je blijkbaar minder honger en val je af. Iets met het set-point van je lichaam en smaakloze calorieën ofzo
uh huh... woningnet, is dat Rotterdam eo.? Of A'dam?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij woningnet wist ik dat wel, maar voor studentenhuisvesting vind ik het krankzinnig.
Overkoepelend orgaan voor sociale huisvesting. Ik zoek in Amsterdam (ja, over kansloze missies gesprokenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh... woningnet, is dat Rotterdam eo.? Of A'dam?
ik heb in den haag bij een corporatie gewerkt, en dat was écht erg, en dan is het hier bij Entree (Arnhem/Nijmegen eo.) ook al erg..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Overkoepelend orgaan voor sociale huisvesting. Ik zoek in Amsterdam (ja, over kansloze missies gesproken)
studentenwoningweb is alleen voor studenten, alleen moet je daar voor iets zelfstandig al een inschrijfdatum hebben uit het jaar 2002.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |