ja dat had ik eerst ook.... kocht ik mannenbroeken 36/36, maar die zitten in je kruis enzo wel een beetje vreemd idd ....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:26 schreef kwakveense het volgende:
ah die is lief!
@ bj: ik kon eerder wel spijkerbroeken kopen, maar dan mannenmodellen en die gingen toch n beetje raar zitten. deze flatteert 1000 keer meer, gelukkig.
ja dat is ook zo... ik heb nog regelmatig dat ik in de winkel de verkeerde maat zoek of aanpas en dan dus veel te groot is.... heel raar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef kwakveense het volgende:
lijkt me ook zo gek! volgens mij duurt t ook wel even voor je echt gelooft dat je zo "bent"
Ja, op twee zielige beentjes van de prikken welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:45 schreef ColdFeet het volgende:
KIM![]()
Verder wel alles goed met je dochter? (foto?
)
Ja psies. Als zoiets ken ik het woord dus ookquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Een thug is zoiets als een gangster:
http://images.google.com/images?hl=en&q=thug&btnG=Search+Images&gbv=2
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:50 schreef Isegrim het volgende:
Een thug is zoiets als een gangster:
http://images.google.com/images?hl=en&q=thug&btnG=Search+Images&gbv=2
Ik geloof serieus dat ik er bijna 20 jaar (quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
Hee maar nog even over de Coolcat. Daar koop je toch serieus niks meer als je de leeftijd van 18 voorbij bent?.
nee, ik normaal ook niet, loop er altijd voorbij, maar deze hing aan een rek buiten....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:58 schreef k_i_m het volgende:
Hee maar nog even over de Coolcat. Daar koop je toch serieus niks meer als je de leeftijd van 18 voorbij bent?.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef loveli het volgende:
edit: toen ik 'em teruglas was het best lomp
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:39 schreef loveli het volgende:
Hoe ging dat ook alweer? Je maakt een gat in de meloen en steekt daar de hals van de wodkafles in. Dagje op z'n kop laten staan en voila!
Dat is naarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:27 schreef SHE het volgende:
Ik moet een paar maandsalarissen, zeg maar gerust een half jaar, aan meneer fiscus betalen
Nu heb ik dus een zenuwinzinking
Morgen naar belastingkantoor om te kijken of ze niet een wel heel grote fout hebben gemaakt.
Ik zou 6k terug moeten krijgen; niet het 4dubbele terug betalen!!!
Ik ben zo over de pis dat ik niet eens zin heb in iets slechts..en ik heb maar een kwart meloen op voor vandaag. Mijn hele strot zit dicht
Mijn moeder zei dat ik naar de kerk moest![]()
Mijn god! Vanavond eet ik wodka, dat is 1 ding wat zeker is.
Nee niet eens!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:02 schreef Greys het volgende:
Wij hebben vorig jaar zo'n brief gehad (Heer Greys dan) of hij even 7.600 euro wilde dokken.
Maar dat bleek wèl een fout te zijn (iets met werken in het buitenland) dus er is nog hoop
Co, die droom![]()
Zinkende schepen, toevallig gisteravond langs SBS6 gezapt met die zinkende veerboten?
Weet ik mop, maar ik ben geen begenadigd kunstenaar, maar slechts een omhooggevallen loonslaaf. En ik kan je verzekeren dat er elk jaar weer bedragen richting mr Fiscus gaan die een paar gezinnen kunnen onderhouden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:59 schreef conleche het volgende:
O en ik probeer wat meer als meneer C. te worden, als jij dat nu ook doet, dan worden we wat relaxter......Tis maar geld eigenlijk........
Als je in loondienst bent, wordt er dan niet maandelijks al geld ingehouden? Of werk je free lance? (jij werkte toch met san fu maltha?)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet ik mop, maar ik ben geen begenadigd kunstenaar, maar slechts een omhooggevallen loonslaaf. En ik kan je verzekeren dat er elk jaar weer bedragen richting mr Fiscus gaan die een paar gezinnen kunnen onderhouden.
De verhoudingen zijn gewoon helemaal zoek. Hoe harder ik werk, hoe harder ik word genomen.
Ik zweer je, als deze aanslag juist blijkt, dan emigreer ik dit jaar nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |