Oh ik was ook niet van plan om het te gaan proberen, maar ik vroeg me alleen af wat het idee erachter was, want ik vond het al zo vreemd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:31 schreef SHE het volgende:
Shangri-la is echt flauwekul; je hersenen hebben niets van doen met voedingswaarden.
2 lepeltjes olijfolie drinken per dag is een truuk zo oud als de weg naar Rome; je valt daarvan af omdat je je helemaal leeg schijt.
De suikerwater zou ik niet in je hoofd halen; dat geeft weer als resultaat dat je alleen maar meer suikers gaat eten, omdat je bloedsuiker ineens door het dak gaat.
Ik word doodmoe van al die idiote dieten.
valt mee, fagotspelen deed ik wel maar dat draagt niet zo heel ver. zingen studeer ik meestal in een pianokelder in t kunstcentrum van de uni. das naast mn werk, en er zijn daar piano's. thuis zonder piano kan ik toch niet studeren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een prijs, kwakveenseik vond ons Haagse appartementje van 70 m2 voor 750 incl al best prijzig... Veroorzaak je niet onwijze geluidsoverlast als je daar gaat studeren? Of doe je dat ergens anders?
Wáááár zei je??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:06 schreef Greys het volgende:
Merel, had je nou gelezen dat de lijstjes van valtaf.nl komen?
Dat is wel een verbetering jaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
staat eronder
13m2 woonkamer, we gaan naar 30m2.
Ok, officieel 22m2, want keuken zit in die woonkamer
heel netjes kwakquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef kwakveense het volgende:
hoera!! (voor kim bedoel ik)
ik heb pas ook een nieuwe spijkerbroek gekocht, die nog n beetje strak zit maar wel mooi op zich: ik pas nu eindelijk in t grootste vrouwenmodel (maat 36 wijdte) woei... (mannenmodel zit ik nu 34 wijdte)
ik snap sinds gisteren ook hoe t komt: mn taille werd maar niet kleiner terwijl ik wel afviel. meet ik voor de gein mn benen eens op... daar is dus nu intotaal 9 cm per been af...
30????quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja klote is dat greys....
ik heb alle jeans van edc, en heb dr nu eentje in 30/35 aanzit heerlijk, niet eens strak en lang genoeg (ondanks mijn 185 cm)
"Slank de herfst in".quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:59 schreef Isegrim het volgende:
Wat nou, herfst?Een zomerse onweersbui.
LOLquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
30????
Komt ie hoor:![]()
* Greys nu enorme spijt heeft van de slagroom en de brownie van gisteren
Maat 30 van Esprit is een echte 40. Maat 30 van de meeste merken spijkerbroeken is 38. Dus daar zit 'm het verschil denk ik. Esprit is volgens mij een Duits merk en dat valt net een tikkie groter. (sorry Beesie Jen)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:05 schreef Greys het volgende:
ENORM genoten van het toetje van gisteren! Dus het was het wel waard
Ik ga zometeen lekker 4 stukjes sushi smikkelen en vanavond wat kip met salade en een klein stukje bruin brood met tapenade
Maat 30. Wow. Dan moet ik toch meer afvallen dan ik dacht.
En ik kan me niet verschuilen achter 'Ja maar ik ben groot/lang' want dat ben jij ook
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Maat 30 van Esprit is een echte 40. Maat 30 van de meeste merken spijkerbroeken is 38. Dus daar zit 'm het verschil denk ik. Esprit is volgens mij een Duits merk en dat valt net een tikkie groter. (sorry Beesie Jen)
yeps of one size fits all.... das altijd erg lollig.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
wat ik echt schandlig vind, is dat ik een truitje XL heb moeten kopen bij Coolcat...terwijl ik bij zaken als C&A en Miss Etam een M of S moet hebben.
Wat moet het zelfbeeld van meisjes van 17 die daar hun kleren kopen dan bagger, als ze een XL moeten hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |