quote:Daar wil ik aan toevoegen dat u uw schuldgevoel een tikkie kan afkopen door ook een kleine donatie te doen![]()
Ik wist niet dat blauwe bonen ook echt bestaan! Ik ben behoorlijk lang niet in Belgie geweest en als ik er niet ben, oogst niemand van de groenten. Dus nu zat ik met mega-grote boterbonen (je weet wel die gele sperziebonen) Die zijn dan echt niet meer lekker, maar de boontjes (dus eigenlijk de zaden) die binnenin zitten zijn nu ook heel groot, dus ik heb net een half uur zitten doppen en die boontjes varieren in kleur van lila tot indigo-blauw!! Best een enge kleur voor eten. Wij eten rond achten, als ik vanavond niet meer op Fok kom ben ik bezweken aan de blauwe bonen. Knock wood.
Ik eet geen vlees dat de naam van het dier draagt, vooral niet als het om een jonkie gaatquote:
Het kan dus nóg hypocrieter.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees waarin de naam van het dier is vermeld, vooral niet als het om een jonkie gaat(stom hè?).
Biefstuk --> fine.
Lamsbout -->.
Uitzondering: kip, maar dat eet ik slechts één keer per maand ofzo en voor de rest eet ik thuis geen vlees.
Ok....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik eet geen vlees waarin de naam van het dier is vermeld, vooral niet als het om een jonkie gaat(stom hè?).
Niet treuren, het scheelt dat 99% offtopic is, daardoor mis je slechts 1% wat in de praktijk zal neerkomen op 1 a 2 posts.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:02 schreef Plukie86 het volgende:
Sjees dit topic gaat echt veel te snel. Elke keer wil ik weer meeposten, maar het valt gewoon niet bij te lezen. En 99% van de posts zijn grotendeels offtopic.
Ja daar heb je gelijk in, maar het kost zoveel tijd om door al het offtopic gepost te bladeren naar iets dat wél over afvallen gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:05 schreef -marz- het volgende:
[..]
Niet treuren, het scheelt dat 99% offtopic is, daardoor mis je slechts 1% wat in de praktijk zal neerkomen op 1 a 2 posts.
Mijn lijstje?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef Greys het volgende:
Wow, respect, wat een goed lijstje!
En SHE, wat ziet het er zalig uit. Het was de moordpartij waard
Je had je druifinname liever willen beperken tot 3?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn lijstje?De tussendoortjes hadden nog wel wat minder gemogen, maar ik ben tevreden.
Andere dagen niet hoor. En mijn porties zijn wel groot. Geen schaaltje sla, maar een scháál. Niet 1 of 2 opscheplepels groente, maar 4. Als ik niet genoeg eet ga ik snoepen en dat wil ik voorkomen. Gisteren had ik bijv. een snoepdag met bitterkoekje, ijsje, chocolaatje, uit eten en de dag ervoor met frans kaasje en wijn.... Wel lekker natuurlijk, maar niet zo zinvol als je wat gewicht kwijt wiltquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:30 schreef -marz- het volgende:
[..]
Je had je druifinname liever willen beperken tot 3?
Je zegt hierboven dat je niet zo weinig wil eten als anderen hier maar volgens mij eet je best weinig (vandaag iig).
Je kan ook alles kloppen en het morgen evengoed gebruiken als je het goed afdektquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
Ja Tink, jouw lijstje! Echt keurig![]()
Heel stomme vraag voor in een Slank-topic, maar als je zo'n beker slagroom hebt die je zelf moet kloppen, kan je dan vandaag een deel kloppen en gebruiken en morgen het andere deel kloppen en gebruiken? Of kan dat niet een dag bewaard worden in een aangebroken verpakking?![]()
Zou ik niet doen, zeker met dit weer... Grote kans dat er dan morgen zo'n vies vloeibaar laagje onderin zitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Je kan ook alles kloppen en het morgen evengoed gebruiken als je het goed afdekt.
Zo bont maak zelfs ik het nooit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:38 schreef -marz- het volgende:
Mijn lijstje trouwens:
O: Brinta
T: Gevulde koek
L: Gevulde koek
D: 1,5 hamburger
T: Appeltaart
nee, ik weet niet wat mij bezielde dan wel mankeert.
Toch denk ik dat je niet eens de 1500 kcal haalt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:38 schreef -marz- het volgende:
Mijn lijstje trouwens:
O: Brinta
L: Gevulde koek
D: 1,5 hamburger
T: Appeltaart
nee, ik weet niet wat mij bezielde dan wel mankeert.
Joh we zijn allemaal student geweestquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo bont maak zelfs ik het nooit.
Niet meer iig.
Vroegah bijna dagelijks:
Ontbijt: niks
Lunch: appel
Diner: zak chips + literbak ijs
Sstt, niet doorvertellen hoor, want ik schaam me dood.
En daar kan je dan vanaf blijven, van die kwarktaartjes metquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef SHE het volgende:
Morgen heb ik watermeloen-dag. Dus eet ik niets anders dan watermeloen.
Ik ga wel kwarktaartjes met bastogne bodem maken voor meneertje
No prob.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En daar kan je dan vanaf blijven, van die kwarktaartjes metbastogne
bodem?
arrrrr
ieeeeee
essss
pieeee
ieeeee
cieeee
tiieeeee
Oh-oh... Jij bent al net zo erg als ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik doe vandaag geen lijstje![]()
Morgen weer.
*veegt slagroom uit mondhoek*![]()
Morgen geen zoet bij de koffie en geen drie nectarines... Ze moesten op en ik weet niet of je het weet maar rijpe nectarines ruiken echt divinequote:
Sure, je kunt ook 7 dagen hetzelfde eten ( dus als de overige 5 )quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
SHE, is er bij dat menu van jou nog een alternatief voor het hele weekend rijst?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:49 schreef Greys het volgende:
Ik doe vandaag geen lijstje![]()
Morgen weer.
*veegt slagroom uit mondhoek*![]()
Conleche is slechts vanmiddag en eerder vanavond niet online geweestquote:
*opgelucht ademhaalt*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:48 schreef conleche het volgende:
Present. Na het koken waren de boontjes donkerpaars en we vonden ze allebei heerlijk! Ze zullen wel niet bij valtaf.nl staan vermeld, dus ik zal dan maar bruine bonen zeggen.....
Dat durf ik niet te zeggen!quote:Waar had je die slagroom opgedaan, Greysjelief?
Uhuh!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
Zijn jullie verslaafd aan haar ofzo?.
Je wilt dit vast niet horen, maar je moet ook niet heel weinig eten overdag. Daar krijg je alleen maar honger en vreetbuien van. Maar was de friet wel lekker?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Sugar het volgende:
Ik heb heel weinig gegeten vandaag en bij thuiskomst stond er friet van de kinderen koud te worden op tafel. Dat heb ik opgegeten, samen met een maiskolf. Oh oh oh, wat suf. En nu voel ik me - u raadt het al- nog vadsiger dan laatst.
We hadden crisis op het werk en ik had geen minuut om te eten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je wilt dit vast niet horen, maar je moet ook niet heel weinig eten overdag. Daar krijg je alleen maar honger en vreetbuien van. Maar was de friet wel lekker?
quote:*en nog een knuf om je te troosten. Niet vatsig voelen Sugar! Volgens mij ben je dunner dan ik ben*
Mij bij duurde het ook even voordat ik in de gaten had dat ze me niet misten, maar ze bang waren dat ik door de blauwe bonen was geveld!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Conleche is slechts vanmiddag en eerder vanavond niet online geweest. Zijn jullie verslaafd aan haar ofzo?
.
Hallo, over geforceerd gesproken?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:32 schreef Sugar het volgende:
Ja, die ga ik nu weghalen, want ik kan dat gewoon niet dus. En ik heb er ook niet van genoten. Ik snap dat ik dat allemaal zou moeten kunnen denken en voelen, maar hee, dit lukt me niet. Dit is nu echt iets wat mij niet lukt. Gewoon niet, niet, niet.
Watermeloen is naast voedzaam en mineraalrijk ook nog eens ontzettend vullend. Eet maar eens 2 watermeloenen op een dag..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:43 schreef -marz- het volgende:
Waarom voelt het goed om een dag alleen fruit te eten? Is dat puur een psychologisch iets van yes vandaag maar 10 calorieen of speelt er nog iets anders een rol?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
En ik ga na mijn caloriebom-toetje óók nog een stukje koud gehaktbrood nemen zometeen![]()
't Is toch al geen lijndag vandaag, dus dat kan er ook nog wel bij
Suug, wat ga je weghalen? Je sig? Omdat je een handje friet hebt gegeten?
Als je er zo'n moeite mee hebt en er zo mee zit als het in jouw ogen een keertje mis is gegaan, is het misschien toch beter als je niet gaat lijnen.
Ik heb het al een keertje eerder tegen je gezegd, maar is lijnen met hulp van een dietiste geen beter idee? Dan krijg je een vast schema van wat je mag eten en ga je niet te snel. Dan heb je een soort houvast zegmaar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:41 schreef Sugar het volgende:
-marz- ik ga proberen het zo te zien. En ja, ik bén hierin snel over de zeik en over de rooie. Geforceerd klinkt nog netjes.![]()
Greys, ik denk dat ik niet zo goed kan uitleggen waarom het zo voelt (behalve dan met wat ik hierboven al zeg). Maar niet aan de lijn doen geeft me sowieso geen beter gevoel. Sorry als ik zeur in jouw ogen, dat wil ik helemaal niet en natuurlijk zijn er veel ergere dingen. Maar het rotgevoel er even uitgooien leek me misschien fijn.
Jammer zeg. Tja, nu ga je naar de klote natuurlijk en zul je eeuwig branden tussen de gloeiende spelonken van de rottende caramel-hel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef Sugar het volgende:
Ik heb heel weinig gegeten vandaag en bij thuiskomst stond er friet van de kinderen koud te worden op tafel. Dat heb ik opgegeten, samen met een maiskolf. Oh oh oh, wat suf. En nu voel ik me - u raadt het al- nog vadsiger dan laatst.
Doe ons een lol en zet die sig terug. Toe, je kunt het! Ook al kan je er zelf voor je gevoel nu niet naar leven, dan maak je het maar je doel om er uiteindelijk wel zo over te kunnen denken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:43 schreef Sugar het volgende:
De sig is weg, omdat ik al een paar weken dacht: ja, dat kán ik dus helemaal niet. Dat losse, dat relaxte, dat accepteren. Vond het daarom een beetje stom staan. En door je post dacht ik er weer aan. Niks dramatisch verder, dat niet, hoor.
Zondigen moet ook, maar nooit om de reden dat je 'zondigt 'quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb wel eens gelezen dat je ergens dikker van wordt als je je schuldig voelt na het eten ervan.Dus áls ik me laat gaan, geniet ik er met volle teugen van en steek ik in mijn binnenste een dikke tong uit naar SHE.
Dat is de enige waarheid. Ik zou nooit teksten op mijn slaapkamermuur schrijven maar als ik het zou doen, dan stond er LOSLATEN.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:44 schreef SHE het volgende:
Al die zorgen, angsten en zeker het piekeren gaat naar je heupen. Frietjes niet zo snel.
Ken je het fenomeen vasthouden? Dat doen piekeraars letterlijk met hun kilo's.
Laat los
Nu
Toe maar
Doe maar loslaten
Ik ben wel een echte emotie-eter, maar ik merk dat ik me veel beter voel nu ik zo gezond eet en dat ik ook veel meer geniet van iets dat bijzonder lekker is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef SHE het volgende:
[..]
Zondigen moet ook, maar nooit om de reden dat je 'zondigt '
Af en toe iets verrukkelijks eten is een must voor een gezonde manier van eten en dat juich ik toe, en zal ik nooit afkeuren.
Je krijgt van mij pas een pak slaag als ik merk dat je eet uit frustratie, angst, verdriet of woede.
Er zit hier in de buurt zo'n kaas (quote:Genieten van een fles champagne, mooie patisserie of heerlijke chocolade is geen zondigen, maar genieten. En genieten doen normale mensen met mate.
En wie regelmatig, uitgebalanceerd en gezond eet kan het zich ook permitteren om te genieten.
Zet nog even je sig terug. Dat kan je best.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Sugar het volgende:
Ik zal het proberen. En tinkepink, ik zal het in gedachten houden, maar eerlijk gezegd vind ik het veel te kwetsbaar om mijn lijf en gewicht zo met iemand te delen. Ik moet echt al huilen bij het idee, dus nu maar even niet.
Dank voor jullie petsen en andere verzachtende of onder-kont-trappende woorden. Morgen voel ik me vast beter.
SHE heeft 2 ernstige verslavingen, anorexisch gewicht en gedrag @ 49 kilo en een burn out overwonnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef -marz- het volgende:
[..]
Dat is de enige waarheid. Ik zou nooit teksten op mijn slaapkamermuur schrijven maar als ik het zou doen, dan stond er LOSLATEN.
Het kan zo makkelijk zijn, maar SHE weet zelf ook hoe verdomd moeilijk het eigenlijk is
En ik zag die ene foto en dacht: "Mooie armen heeft ze".quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef Sugar het volgende:
Heel veel niet en er staat ook niks recents op. Armen, benen, heupen.
Isegrim!!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:58 schreef Isegrim het volgende:
Oh, ik wil nog wel even een positieve vordering melden die gevolg is van het dieet: ik laat minder scheten.![]()
Ik denk niet dat ik anorexia had hoor, ik haalde er gewoon plezier uit mijn lichaam tot het uiterste te drijven,quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:02 schreef Sugar het volgende:
Isegrim, lief van je wat je schrijft.
En SHE, ik schrik wel van jouw anorexia.
Ja, nou, sorry, het is zo.quote:
Naisss! Hoe deed je dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb 150 euro aan tegoedbonnen gekregen voor de H&M. Op zo'n chipknip kaartje. En nu wilde ik online gaan shoppen aldaar, kon mezelf nog net inhouden, was niet slim geweest![]()
Ik heb een tuin van 500 m2quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb een tuin met rozen.
Maar da's zeker niet stoer?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef SHE het volgende:
Ik wil het witte landelijke biggetje. Voor in de keuken
Nu heb ik wel als stok achter de deur dat manlief onlangs een plasma zo groot als een voetbaltafel heeft gekocht en hij dat geintje elk jaar flikt.
Sjors mag ook iets; anders dwing ik hem gewoon de tv eruit te doen en kook ik niet meer. Ik niet blij, hij niet blij!
Eens kijken of ik 'm gemanipuleerd krijg
Jarig zijn!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Naisss! Hoe deed je dat?
Wauw! Wat groot!quote:Ik heb een tuin van 500 m2
nou ja m'n ouders dus dat is niet stoer
rozen zijn
Same here, behalve dat mijn vent dat ook nooit doet in mijn bijzijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit een poepje gelaten waar Heer G bij is.
Daar heb ik wel wat darmkrampen voor over
Andersom is dat totaaaaaaaaaal niet zo, trouwens
Ik ben m'n moeder aan het manipuleren de tuin vol met rozen te zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jarig zijn!
[..]
Wauw! Wat groot!![]()
En ja, rozen zijn prachtig! We hebben ze in het wit, rood, oranje-achtig en roze
Ooooh jij bent zo grappigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef SHE het volgende:
God? Bent u daar? Ik weet dat u op internet zit heeft u ook gmail trouwens?
Ik weet dat ik niet altijd even lief ben geweest en dat ik wellicht ook wat meer voor mijn medemens kan betekenen. Maar ik beloof u dat ik minstens 100 uren vrijwilligerswerk zal verrichten en tenminste 1 biafra red als ik het landelijke biggetje krijg.
Ps, Die mevrouw die ik vanochtend in mijn hoofd de kanker, tering en bloedarmoede heb gewenst bij de supermarkt zal ik morgen oprecht een goedemorgen wensen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
*zweet* *hijg* *puf*, het is veel te warm om te stofzuigen.
En ik hoop dat mijn kat reïncarneert als een mens en dat 'ie dan net zo'n irritante voor-de-voeten-lopende kutkat krijgt als 'ie zelf is.
Echt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here, behalve dat mijn vent dat ook nooit doet in mijn bijzijn.
Echt nog NOOIT.
Ik zou daar ook echt ontzettend pissed over kunnen worden,
WTF voor shampoo is dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb m'n mama vandaag overtuigd dat ze omdat m'n haar het ECHTnodig had
en ik ookdat ik shampoo van haar heb gekregen van 23 euro
maar het werkt wel heel goed hoor
Hij heeft geen nee gezegdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt zo benieuwd!
Oh mênquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
Go Mo! supermanyextraspeciaalveel congrats
En ik wil NU getroost worden. Elke keer mosselen eten is het weer raak. Ik maak een badje voor ze, neem ze 1 voor 1 in de hand, dompel ze onder, kijk of het schelpje sluit en zie ze 1 voor 1 langzaam wakker worden en de schelp sluiten. Bij sommigen moet ik op de schelp tikken, maar anderen worden van een koud badje al wakker. Vervolgens heb ik er een paar uitgeplukt die overleden zijn en ga ik de grote pan vullen met groen, kruiden en moois...werp nog een blik in het badje en barst in tranen uit!
Het zijn godver weekdieren, kleine spiertjes!!! en ik sta te janken omdat ze zo mooi op commando hun schelpies sluiten en voel me vies, barbaars en gemeen tegelijkertijd.
Ik ben een mossel-miet
'Ik wil 'm niet zien in huis' klinkt toch als een nee hoor, of vergis ik me nou?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij heeft geen nee gezegd![]()
Al vond hij het wel een ontzettend stom idee; hij zei ' leuke big en snap dat vrouwen dat schattig vinden, maar ik wil 'm niet zien in huis '
Die van mij kost 1/10 daarvan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja shampoo + rinse samen 23 euro
van wella? life tex oid
nee dat wil gewoon zeggen dat ie komt op een plaats waar hij niet (meer) komtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
'Ik wil 'm niet zien in huis' klinkt toch als een nee hoor, of vergis ik me nou?
Hij bedoelt niet in zijn zicht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
'Ik wil 'm niet zien in huis' klinkt toch als een nee hoor, of vergis ik me nou?
Ergens ben ik het daar wel mee eens!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En ik ben nog wel 15 jaar vega geweest.
Als het aan mij lag, zou ik het liefst mijn eigen 'consumptievee' houden en slachten. Dat is namelijk de enige manier om zeker te weten dat het dier goed behandeld is.
En stiekem vind ik dat als je het niet zelf zou willen / kunnen doden, je het dan ook niet mag eten.
Dat merk ik nu ook al hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef Bellah het volgende:
Best opmerkelijk want meestal eet ik 'm helemaal, plus nog puntjes van iedereen die t niet op kan... Ik kon maar 1 ding bedenken: m'n maag is kleiner geworden.
Ik vang ook altijd beesten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar goed, zelf vlindertjes, rupsjes en spinnetjes pak ik van de katten af en zet ze buiten. En mr SHE heeft altijd ruzie met me als hij vliegen of muggen doodslaat.
Om vervolgens een uur later toch mooi kalfsvlees op de BBQ te flikkeren![]()
Ik ben zo hypocriet dat het zeer doet!
Misschien zijn spinnen wel net zo lief als lammetjes, maar hebben ze gewoon hun uiterlijk wat minder mee...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef Greys het volgende:
Muggen zie ik niet als lieve diertjes, spinnen ook niet
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit een poepje gelaten waar Heer G bij is.
Daar heb ik wel wat darmkrampen voor over
Andersom is dat totaaaaaaaaaal niet zo, trouwens
In landen waar daadwerkelijkmalaria voorkomt, hebben ze goede DEET-producten die prettig ruiken, prettig smeren en geen irritatie geven... Voor een fractie van de prijs.quote:
Ik hoorde vannacht wel vanuit een hoekje in de slaapkamer Bèèèèèhhhhhhhhh komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar muggen zijn geen lammetjes.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar muggen zijn geen lammetjes.
Ik krijg er spontaan oogbalkanker vanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik mocht van mijn lief de WC geheel naar eigen inzicht inrichten. Onze WC is zuurstokroze (muren & plafond), er hangt een enorme kroonluchter (ja, een kroonluchter ja, op de wc) in allemaal felle kleuren en de muren hangen helemaal vol met kitsch. Op de spoelbak staan een varken op hoge hakjes en met kleertjes aan en een gitaarspelende flamingo.
Je moet het echt zien om het te geloven zeg maar.
Mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
De mijne krijg ik het echt niet afgeleerd. Ik vind het ook zo ranzig. Hij boert, hij laat scheten en soms peutert ie in zijn neus waar ik bij ben. Arghhhhhhhhh! Zou jij er iemand om verlaten?
Even mijn roosjes showen(Gewoon een tussenwoning-tuintje hoor!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde vannacht wel vanuit een hoekje in de slaapkamer Bèèèèèhhhhhhhhh komen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen sigaar???quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Co, Heer G ligt nu in bad met een biertje en een stuk gehaktbrood![]()
Ja, we hebben al meer dan eens gasten moeten laten afvoeren met de ambulance.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan oogbalkanker van
Ja uiteraard wel een sigaar! Maar da's zo standaard dat ik het niet eens meer noem.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen sigaar???![]()
Ik ga een stuk meloen eten.
Dat is gewoon mooi lelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, we hebben al meer dan eens gasten moeten laten afvoeren met de ambulance.
Oh, en we hebben ook nog muziek tijdens het schijten.Er hangt zo'n baby-trekding van Nijntje Pluis. En op de deur hangt zo'n beweegplaat (als je van de ene kant kijkt is het een ander plaatje dan van de andere kant) van Jezus en Maria.
Verder heb ik best een goede smaak hoor.
LOL!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
We vinden sowieso al wel dat jij een rare bentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Even uitleg anders lijkt het net of ik rare hersenkronkels heb
Is DEET niet hartstikke giftig en daarom nog schadelijker voor het milieu en de niet gedode muggen dan het doodslaan van 1 á 2 muggen per nacht? Ik kan me vaag herinneren dat DEET een jaar of 10 geleden verboden was in NL, danwel dat er zwaar werd afgeraden van het gebruik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Beestjes in huis maak ik meestal ook niet dood, ik zet ze buiten. Ik word ook boos op mijn lief als hij ze doodmaakt. Muggen verjaag ik met DEET zodat ik ze niet plat hóef te slaan.
Wat is eigenlijk je doel Sugar? Hoeveel cm heup, buik en borst wil je hebben? Hoe rond en vrouwelijk mogen je armen zijn? Hoe "dik" ben je nu dan? Ik geloof er namelijk echt niets van dat jij dikker bent dan ik ben. Ik draag op het moment maat 42-44 bovenwijdte (doel 40-42 - kleiner wordt het niet vanwege grote borsten) en weer terug naar maat 38 voor broeken (nu 40-42). Jij had het over maat 38-40 als je huidige maat. Mijn god, jij moet hartstikke slank zijn!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:23 schreef Sugar het volgende:
Ik hoop gewoon dat ik snel mezelf kan aanzien.
Maar jij bent toch veel langer dan ik? Mij staat zoiets van 1.74 bij. Klopt dat? En met de goede modellen: ik koop alleen kleding die afkleedt, maar in maat 38-40 pas ik écht niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:31 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik echt niet. Ik weet ook niet waarom ik in die maat pas dan. Misschien koop ik alleen goede modellen ervan. Ik ben echt stevig nu.
Ik kan geen maten noemen, ik wil niet meer dat mijn armen en benen bol zijn. Ik wil dat ik weer durf te lachen, zonder bang te zijn voor een onderkin. Ik wil me weer durven bewegen.
Dus uitgaande van een gewicht van 69 kilo heb je nog steeds een BMI van 24,09 én je past in maat 38-40 (hoe doe je dat? waar koop jij je kleding? welke merken? net zo leuk als dat jurkje dat je me eens hebt toegestuurd maar waar ik écht niet inpas, nog steeds niet? of nog leuker?)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:36 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat klopt niet. Ik ben 1.68 lang.
Wat is er over 2/3 weken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik dacht, ik meld even dat ik nog leef. Nog maar 2/3 weken ...
Ga je ook naar de introductieweek? En lid worden bij een studentenvereniging enzo? Leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik dacht, ik meld even dat ik nog leef. Nog maar 2/3 weken ...
Om eerlijk te zijn zal het mij aan mijn aars oxideren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is DEET niet hartstikke giftig en daarom nog schadelijker voor het milieu en de niet gedode muggen dan het doodslaan van 1 á 2 muggen per nacht? Ik kan me vaag herinneren dat DEET een jaar of 10 geleden verboden was in NL, danwel dat er zwaar werd afgeraden van het gebruik.
Ik denk dat je meer nodig hebt dan een dieet..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:31 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik echt niet. Ik weet ook niet waarom ik in die maat pas dan. Misschien koop ik alleen goede modellen ervan. Ik ben echt stevig nu.
Ik kan geen maten noemen, ik wil niet meer dat mijn armen en benen bol zijn. Ik wil dat ik weer durf te lachen, zonder bang te zijn voor een onderkin. Ik wil me weer durven bewegen.
Deet is sowieso vies, bijtend spul. Ik krijg er ontzettende irritaties van, zeker van dat spul dat je in NL koopt. Dan maar lekgeprikt, netto minder jeukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zal het mij aan mijn aars oxideren.Ik ben zeer aantrekkelijk voor muggen (nou de mannen nog
) en wordt anders helemaal lekgestoken.
Ik slaap onder een klamboe wat heeeeel goed helpt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deet is sowieso vies, bijtend spul. Ik krijg er ontzettende irritaties van, zeker van dat spul dat je in NL koopt. Dan maar lekgeprikt, netto minder jeuk
Ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deet is sowieso vies, bijtend spul. Ik krijg er ontzettende irritaties van, zeker van dat spul dat je in NL koopt. Dan maar lekgeprikt, netto minder jeuk
Hey jij had gister al een jubel momentjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Goodmorning !
Helaas maar 100 gram eraf. De teller staat dus op 71.3. Maar goed,..100 gram = 100 gram.
We zetten nog even door !
Fijne dag allemaal
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey jij had gister al een jubel momentje
het is niet elke dag feest
Dat was een grapjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Isegrim het volgende:
Nee, voor mij is het wat meer. 1,7 kg in vier weken.
Dat snapte ik wel hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat was een grapje
over haar 100 gram
maar goed
Thanks.quote:alsnog gefeliciteerd
Ik wil een foto zien van jouw wc!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik mocht van mijn lief de WC geheel naar eigen inzicht inrichten. Onze WC is zuurstokroze (muren & plafond), er hangt een enorme kroonluchter (ja, een kroonluchter ja, op de wc) in allemaal felle kleuren en de muren hangen helemaal vol met kitsch. Op de spoelbak staan een varken op hoge hakjes en met kleertjes aan en een gitaarspelende flamingo.
Je moet het echt zien om het te geloven zeg maar.
Hey zo wou ik m'n nieuwe kamer gaan makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil een foto zien van jouw wc!!!
Mijn huis is ingericht met zwartebruine meubels (lang leve IKEA) , met een donkere vloer, creme/witte muren (kleur walnoot van Histor) en dan een witte bank, met knalblauwe (aqua) accessoires
Alleen jammer dat mijn keuken wel spierwit is. Maar daar kan ik weinig aan veranderen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil een foto zien van jouw wc!!!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar da's een oude foto en de kroonluchter en een heleboel andere kitsch zijn nog niet aanwezig. Het is véél erger nu.
Geïnspireerd door mijn foto's in het topic studentenkamers?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey zo wou ik m'n nieuwe kamer gaan maken
Ik vind dit echt fantastisch!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar da's een oude foto en de kroonluchter en een heleboel andere kitsch zijn nog niet aanwezig. Het is véél erger nu.
Nee ik bedacht het me laatst dat het een goede combi zou zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geïnspireerd door mijn foto's in het topic studentenkamers?
Ik heb nu gereageerd op een appartement van 39m2, ik hoop zooo dat ik het krijgHuur gaat 1 september in, dat zou echt een geweldig verjaardagskado zijn!
Anyway, het is zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu staan er meer aqua accessoires
Greys, je rozen zijn echt prachtig!
Met alleen donkere meubels wordt het snel saai, maar dat blauw fleurt het enorm op. Ik heb ooit een restaurant gezien in Hilversum, waar alles zwart en blauw was, met een klein beetje wit. Zag er echt fantastisch uit!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik bedacht het me laatst dat het een goede combi zou zijn
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:04 schreef DarkElf het volgende:
Tinkepink; ik denk dat jij DDT bedoelt..
Ik vind het ook heel leuk en het is een goeie manier om de visite aan het lachen te krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind dit echt fantastisch!![]()
![]()
De wc is ook een heel geschikte ruimte om zoiets te doen, in je woonkamer wordt het al snel too much (een knalroze muur is niet bepaald ustgevend) maar dit is echt heel leuk!
Echtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:08 schreef Ewelina het volgende:
Moet je stiletto's aandoen, verbrand je nog meer (ik meen me te herinneren dat het ongeveer 100 kcal per uur scheelt in vergelijking met platte schoenen)
Ja, komt doordat je veel meer spieren aanspant. Je moet immers wel in evenwicht blijvenquote:
Ook waar. Volgens mij heb ik mijn enkels daardoor vernacheld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef loveli het volgende:
Lopen met stiletto's is ook de beste manier om je voeten om zeep te helpen. Niet dat ik veel platte schoenen heb though...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef computergirl het volgende:
las net deze (opstekertje voor MetMelk)
Ei als ontbijt helpt bij dieet
gevulde koekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef -marz- het volgende:
Jesus die vlinders en spiegels zijn té erg
Mijn toilet is straque. Saai, maar ik denk/hoop dat het appartement dan beter verkoopt tzt.
De kogel is door de kerk; ik heb de gevulde koek opgegeten.
wij hebben ook een kast en bureau zwart-bruin van ikeaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:
Mijn huis is ingericht met zwartebruine meubels (lang leve IKEA) , met een donkere vloer, creme/witte muren (kleur walnoot van Histor) en dan een witte bank, met knalblauwe (aqua) accessoires
Alleen jammer dat mijn keuken wel spierwit is. Maar daar kan ik weinig aan veranderen.
Wat een stom onderzoek!,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef computergirl het volgende:
las net deze (opstekertje voor MetMelk)
Ei als ontbijt helpt bij dieet
Ik hoef geen tagje hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:50 schreef Greys het volgende:
Marz!Bedankt voor je donatie
![]()
Bezwaar tegen tagje 'Donateur asielactie'?
Roze cakejes! Lekker! Ik zou voor iets substantielers kiezen als lunch Sugar. Wat heb je nog meer in huis?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef Sugar het volgende:
O: (6.30 uur) komkommer, 2 eitjes, 1 boterham
T: bakje AllBran Fruit 'n Fibre en magere melk (ik had flinke honger rond half elf)
T: 5 cherrytomaatjes
Zometeen lunch en ik vraag me weer af wat... Droge crackers en een yoghurtshake met bosvruchten erdoor? Of weer een salade van komkommer, tomaat? (Geen mozzarella deze keer!) Wie het 'weet', mag het zeggen.
Oh ja, ik ga dadelijk met mijn dochtertje Maria (bijna 4) cakejes maken, dus al moeilijk genoeg me in te houden.Het zijn van die roze gevallen, met veel prinsessengedoe.
![]()
Tot slot: PF, ik dóe ook meer dan een dieet.
ik zal niet iets relatief ongezonds nemen om je calorieiname aan te vullen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zal ik doen: nu een bitterkoekje eten of straks een roomijsje halen? Roomijs is natuurlijk veel lekkerder én het kan vandaag, want ik heb net mijn lunch op en zit pas op 499 calorien. Ik zit overigens nokvol. Het komt mijn neus bijna uit
Geen slecht plan. En dan opwarmen in de magnetron met wat extra sambal erbij. Maar alleen die rijst is me iets te saai. Misschien dat ik er geroerbakte kool bij eet ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
Tinkepink, misschien die rijst van SHE als lunch? Is erg lekker!
expedit is liefquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb dezelfde expedit als BJ![]()
wie heeftem niet
Ik heb besloten dat ik vandaag een roomijsje eet (geen waterijs dus, roomijs). Heb ik verdiend. Eet nu al meer dan een week erg gezond, drink geen alcohol (eerder iedere avond een calvados of whisky), snoep niet tot nauwelijks. Als ik alle zinloze maar lekkere dingen uit mijn menu plan word ik heel ongelukkig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik zal niet iets relatief ongezonds nemen om je calorieiname aan te vullen...
je zit overigens vol?
ik zou gewoon wachten tot halverwege de middag en dan wat gezonds nemen... (met wat calorieen)
zo bedoelde ik het ook niet, maar je gaf aan nokvol te zijn, dan kan je zulke lekkere dingen beter bewaren tot het moment dat je er ook echt van kunt genietenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik vandaag een roomijsje eet (geen waterijs dus, roomijs). Heb ik verdiend. Eet nu al meer dan een week erg gezond, drink geen alcohol (eerder iedere avond een calvados of whisky), snoep niet tot nauwelijks. Als ik alle zinloze maar lekkere dingen uit mijn menu plan word ik heel ongelukkig.
En zaterdag drink ik een drankje, want dan krijg ik mijn moeder + vriend te logeren om de verjaardag van mijn zoon te vieren. En dan dinsdag weer taart. Als ik de rest van de tijd gewoon doorga op de huidige manier gaat het wat mij betreft prima.
Nou ja, genieten, nog beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben tegen 'zondigen' en 'belonen', ik ben voor 'trakteren' en 'genieten'
Ik heb ook dezelfde kast, in precies dezelfde kleur (dit is toch de vatiant van 149cm bij 149cm? ) Alleen jammer dat de mijne nu helemaal vol staatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
expedit is liefook direct het goedkoopste in de hele woonkamer
(net als het bureautje, mikaeal ofzo haha)
vind dat zwart met bruin gewoon mooi
In een theelepel sambal oelek zit volgens mij 1 calorie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel kcal zitten er in sambal?
he jammer, daar zit 1487 kcal per theelepel in (de suiker he?)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat valt mee! Ik had badjak
jij spaced em doodquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
he jammer, daar zit 1487 kcal per theelepel in (de suiker he?)
Nog gefeliciteerd met je huis!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
wij maken al verhuizende wel huisfoto's
ben net helemaal nat geregenden ik vind het niet eens heel erg
Het is al tien keer gevraagd, maar ik kan het niet terugvinden tussen als ons geklets: welke website gebruik jij voor je lijstjes?quote:
dankquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je huis!![]()
Ik hoop dat ik dat appartement krijg waarop ik heb gereageerd, maar zelfs bij de studentenhuisvesting moet je daar al een wachttijd van hier tot tokio voor hebben
Bij zowel woningnet als studentenwoningweb heb ik een inschrijfdatum van 24-12-2004.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank
en ik weet wat 't is.. hoe lang heb je nu aan meettijd?
Er is nergens duidelijke info over te vinden, maar volgens mij moet je voor het ontbijt een lepel en ergens 's middags een lepel, en dan een uur van tevoren en een uur erna niks eten of drinken (behalve water) en dan heb je blijkbaar minder honger en val je af. Iets met het set-point van je lichaam en smaakloze calorieën ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik lees natuurlijk weer meteen het Sangria-dieetLeek me leuk
Enkel 2 lepels olie per dag? Of voor het ontbijt ofzo? Klinkt vaag.
da's niet genoegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij zowel woningnet als studentenwoningweb heb ik een inschrijfdatum van 24-12-2004.
Bij woningnet wist ik dat wel, maar voor studentenhuisvesting vind ik het krankzinnig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's niet genoeg![]()
![]()
kunnen ze geen woningen voor studenten op studiepunten uit gaan delen ofzo?![]()
Sowieso: smaakloze olijfolie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Er is nergens duidelijke info over te vinden, maar volgens mij moet je voor het ontbijt een lepel en ergens 's middags een lepel, en dan een uur van tevoren en een uur erna niks eten of drinken (behalve water) en dan heb je blijkbaar minder honger en val je af. Iets met het set-point van je lichaam en smaakloze calorieën ofzo
uh huh... woningnet, is dat Rotterdam eo.? Of A'dam?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij woningnet wist ik dat wel, maar voor studentenhuisvesting vind ik het krankzinnig.
Overkoepelend orgaan voor sociale huisvesting. Ik zoek in Amsterdam (ja, over kansloze missies gesprokenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh... woningnet, is dat Rotterdam eo.? Of A'dam?
ik heb in den haag bij een corporatie gewerkt, en dat was écht erg, en dan is het hier bij Entree (Arnhem/Nijmegen eo.) ook al erg..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Overkoepelend orgaan voor sociale huisvesting. Ik zoek in Amsterdam (ja, over kansloze missies gesproken)
studentenwoningweb is alleen voor studenten, alleen moet je daar voor iets zelfstandig al een inschrijfdatum hebben uit het jaar 2002.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |