abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:16:14 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60603063
Ik wil het witte landelijke biggetje. Voor in de keuken

Nu heb ik wel als stok achter de deur dat manlief onlangs een plasma zo groot als een voetbaltafel heeft gekocht en hij dat geintje elk jaar flikt.
Sjors mag ook iets; anders dwing ik hem gewoon de tv eruit te doen en kook ik niet meer. Ik niet blij, hij niet blij!

Eens kijken of ik 'm gemanipuleerd krijg
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 16:17:49 #252
163650 Greys
pi_60603115
Jij bent ook helemaal verkocht he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:20:10 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60603175
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik meen het dan ook bloedserieus
Maar ik zal er over ophouden
Nee hoor, hoeft niet, ik vind het wel grappig .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:20:51 #254
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60603190
Overigens bedenk ik me ineens dat ik al een Colette in de vraag had staan bij manlief. En als ik nu met die big kom, dan begint hij dat vermoeidende praatje weer dat ik elke dag iets anders wil, dat ik er toch op uitgekeken raak, want als ik het echt had gewild dan had ik er wel voor gespaard, en bla. Terwijl hij niet begrijpt dat meisjes niet kunnen sparen zolang er online kledingwinkels zijn en cosmetica zo weer uit de mode is.

God damnit waarom ben ik die rijke fransoos niet getrouwd. Dan was ik ongelukkig, maar had ik wel zoveel varkentjes als ik wilde.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:21:51 #255
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60603223
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:58 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn er bierliefhebbers hier? Dan heb ik nog en troef: uitzicht op de Stella-Artoisbrouwerij

Gillende kinderen is vervelend Kim; wij hebben wel op donderdagavond/nacht bezopen studenten aan de voorkant van het huis
Ah, die hebben wij van donderdag tot zondag. Leuk man, in het centrum wonen .

Afgelopen weekend waren er dronken mongolen in een auto een paar mensen aan het achtervolgen met als doel ze aan te rijden. De éénrichtingsstraat in .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:23:28 #256
14746 k_i_m
pi_60603250
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef SHE het volgende:
Ik wil het witte landelijke biggetje. Voor in de keuken

Nu heb ik wel als stok achter de deur dat manlief onlangs een plasma zo groot als een voetbaltafel heeft gekocht en hij dat geintje elk jaar flikt.
Sjors mag ook iets; anders dwing ik hem gewoon de tv eruit te doen en kook ik niet meer. Ik niet blij, hij niet blij!

Eens kijken of ik 'm gemanipuleerd krijg
Ik zeg altijd; Je kan wel zeiken, maar ik koop het toch. Dat is meestal het einde van de discussie .
In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 16:24:25 #257
163650 Greys
pi_60603268
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:20 schreef SHE het volgende:
Overigens bedenk ik me ineens dat ik al een Colette in de vraag had staan bij manlief. En als ik nu met die big kom, dan begint hij dat vermoeidende praatje weer dat ik elke dag iets anders wil, dat ik er toch op uitgekeken raak, want als ik het echt had gewild dan had ik er wel voor gespaard, en bla. Terwijl hij niet begrijpt dat meisjes niet kunnen sparen zolang er online kledingwinkels zijn en cosmetica zo weer uit de mode is.

God damnit waarom ben ik die rijke fransoos niet getrouwd. Dan was ik ongelukkig, maar had ik wel zoveel varkentjes als ik wilde.
Ik wil niet stoken in een goed huwelijk, maar als hij elk jaar iets koopt als een nieuw plasmascherm, dan mag jij elk jaar een Piggy of een Colette
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:25:12 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60603290
God? Bent u daar? Ik weet dat u op internet zit heeft u ook gmail trouwens?
Ik weet dat ik niet altijd even lief ben geweest en dat ik wellicht ook wat meer voor mijn medemens kan betekenen. Maar ik beloof u dat ik minstens 100 uren vrijwilligerswerk zal verrichten en tenminste 1 biafra red als ik het landelijke biggetje krijg.

Ps, Die mevrouw die ik vanochtend in mijn hoofd de kanker, tering en bloedarmoede heb gewenst bij de supermarkt zal ik morgen oprecht een goedemorgen wensen.
pi_60603296
Kim, ja, maar ik kan (theoretisch) naar huis kruipen als ik het zelf bont maak Moet ik wel 7 trappen op

En dat motto hanteer ik ook. Ik heb een voorliefde voor zonnebrillen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:38:09 #260
14746 k_i_m
pi_60603568
Ha, dat heeft mijn wederhelft ook. Dus we kopen altijd samen nieuwe zonnebrillen als we op vakantie zijn, kan niemand er iets over zeggen tegen de ander .
In my life
Why do I smile
pi_60603761
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:38 schreef k_i_m het volgende:
Ha, dat heeft mijn wederhelft ook. Dus we kopen altijd samen nieuwe zonnebrillen als we op vakantie zijn, kan niemand er iets over zeggen tegen de ander .
Dat doe je goed... Maar ik ben ook handig, mijn vent heeft nu voor in de auto mijn oude zonnebril van een paar jaar geleden. Dus kan ik zeggen: 'ja maar ik moet wel een nieuwe, want jij hebt de mijne'. Vervolgens 'leen' ik m de helft van de tijd, het is namelijk de beste zonnebril uit mijn collectie om mee te sporten
pi_60603793
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

de brief is op de bus, maar de inhoud is al bekend

22 augustus om 10.30 uur contract tekenen ik kan weer ademhalen

en nu lekker een godsgruwelijk lekkere kipcurry voor mn lief koken, omdat hij mij heeft moeten meemaken de afgelopen week
Ja doei.
pi_60603826
Nadat ook niet zo lang geleden gekochte broeken niet meer blijken te passen of me eruit laten zien als een rolmops, heb ik besloten mezelf een schop onder mijn hol te geven en weer eens op te gaan letten op wat ik eet. Hoewel mijn liefdesverdriet op het moment er wel voor zorgt dat ik weinig eet, is het toch nog ergens goed voor, maar ik ga er vanuit dat die fase snel weer voorbij gaat.

Vandaar dus dat ik dit topic binnen kom rollen. Gegroet allen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:49:55 #264
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60603828
*zweet* *hijg* *puf*, het is veel te warm om te stofzuigen.

En ik hoop dat mijn kat reïncarneert als een mens en dat 'ie dan net zo'n irritante voor-de-voeten-lopende kutkat krijgt als 'ie zelf is .
Niet meer actief op Fok!
pi_60603888
en oh ja, ben gaan winkelen tegen de stress

twee truitjes en een spijkerbroek van C&A (wel mt. 38!) rijker
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:53:49 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60603935
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

de brief is op de bus, maar de inhoud is al bekend

22 augustus om 10.30 uur contract tekenen ik kan weer ademhalen

en nu lekker een godsgruwelijk lekkere kipcurry voor mn lief koken, omdat hij mij heeft moeten meemaken de afgelopen week
en wat krijgen wij dan? wij hebben ook geleden onder jouw woede-uitbarstingen hoor? .
Niet meer actief op Fok!
pi_60603939
heel veel 's en kusjekroels
Ja doei.
pi_60603942
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
En ik hoop dat mijn kat reïncarneert als een mens en dat 'ie dan net zo'n irritante voor-de-voeten-lopende kutkat krijgt als 'ie zelf is .
De mijne moorden de vlinder populatie uit die zich schijnbaar schuil houdt op mijn balkonnetje want ze zit al op nummer vijf van vandaag.
The way you rock'n'roll
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:55:11 #269
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60603968
oh wat zijn jullie ontzettend hilarisch. en ik ben heeel laat met mn teeveepee...

@ merel: geef je geen les meer?!? *joh!* een vreindin van mij is ook via engels en bijvak jorunalistiek redacteur van een meubelbrache vakblad geworden

talenstudies zijn de duivel... maar ik kom er wel. heb in elk geval relevante bijbanen gedaan en een hele shitload aan organisatie en bestuurservaring (voornamelijk muzikale projecten opzetten, subsidies aanvragen etc.). eigenlijk wil ik heel graag conservatorium doen, na mn promotie, en dan later part time lesgeven voor de centjes (zang of aan een hbo engels), parrtime organiseren/produceren op vrijwillige basis en hopelijk voor steeds meer centjes, en parttime zingen voor hopelijk ooit centjes. zodat ik uiteindelijk mn geld helemaal kan verdienen met wat ik t allerliefste doe: muziek maken in zelf georganiseerde projecten...

oh en voor de afwisseling: ik heb ook digitale kinderfoto's, jeej! ik vind mezelf als kindje eigenlijk wel lief... ik werd pas lelijk toen ik 8 was...

en eentje waar ik mn snor al had afgeschoren. mijn broertje gooide luttele minuten later mijn mandje met net geplukte besjes om, en mn rokje bleef ook niet lang droog na deze foto...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:55:20 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60603972
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
heel veel 's en kusjekroels
Daar koop ik niks voor .
Kun je geen baan voor me regelen?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 16:56:52 #271
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60604013
moblo: gefeli!!!! jeeej!!! een huis!!!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60605072
Jemigdepemig, weer tig pagina's verder.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:50:03 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60605123
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:46 schreef Isegrim het volgende:
Jemigdepemig, weer tig pagina's verder.
My bad .

* Viking84 kipkerrie klaarmaakt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:56:52 #274
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60605257
Zodirect lekker gestoomde worteltjes en bloemkool met gestoomde zalm eten. Ik heb zelfs een toetje gemaakt: magere bananenkwark. Honger!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:01:06 #275
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60605334
Toen ik & zus (Cinnamongirl) nog échte dikkerdjes waren...

edit: Werkt niet, check anders m'n Fobo
pi_60605347
Gefeliciteerd MoBlo
Nu kan je alsnog inpakken en inrichten en plannen en.. en... en...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 18:04:19 #277
163650 Greys
pi_60605388
Gefeliciteerd met het huis, MoBlo!

Dizzy, welkom
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60605646
Aventura

Ik ga zwemmen. Het is er bijna te warm voor, maar ik ga toch
pi_60605771
Aventura die nieuwste foto van dat kleine katje, dat is gewoon bijna mijn Kawa

bedankt voor de 's enzo ik ga het vieren, samen met René, in Nijmegen
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:32:41 #280
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60605882
Go Mo! supermanyextraspeciaalveel congrats

En ik wil NU getroost worden. Elke keer mosselen eten is het weer raak. Ik maak een badje voor ze, neem ze 1 voor 1 in de hand, dompel ze onder, kijk of het schelpje sluit en zie ze 1 voor 1 langzaam wakker worden en de schelp sluiten. Bij sommigen moet ik op de schelp tikken, maar anderen worden van een koud badje al wakker. Vervolgens heb ik er een paar uitgeplukt die overleden zijn en ga ik de grote pan vullen met groen, kruiden en moois...werp nog een blik in het badje en barst in tranen uit!
Het zijn godver weekdieren, kleine spiertjes!!! en ik sta te janken omdat ze zo mooi op commando hun schelpies sluiten en voel me vies, barbaars en gemeen tegelijkertijd.

Ik ben een mossel-miet
pi_60605968
WTF? Ik post hier net mijn dagmenu en die post verdwijnt gewoon.
pi_60605976
* omearos is blij dat ze nooit mossels eet
Nooit geweten hoe je dat klaar moet maken, klinkt idd niet prettig. Dikke knuffel voor SHE

En nu gauw die dingen klaarmaken en opeten , zonde om te wachten met je eten
pi_60606011
Nou, poging twee dan maar.

O: yoghurt met gojimuesli en wat zoetstof
T: VitaLinea
L: komkommer, tomaat, dijonnaise (kip was op, geen tijd om nieuwe te scoren)
T: 1 handje pecannoten
T: 250 g aardbeien
D: roerbak van sugar snaps, paprika, tomaat, biefstuk, knoflook en zoete chilisaus en toe natuurlijk weer een stukje chocola 85%
pi_60606023
Mosselen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:42:50 #285
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60606061
Er zijn twee dingen die ik zelf maar eens per jaar klaarmaak, simpelweg omdat het TE traumatisch voor me is.
Mosselen en kreeft...kreeften zijn nog erger omdat ik ze altijd moet doodsteken voor ze in bad gaan. ( leven in kokend water gooien vertik ik! )

Ik ben dan wel weer zo hypocriet dat ik niet moeilijk doe als een ander het heeft klaargemaakt..see no evil, hear no evil.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 18:45:54 #286
163650 Greys
pi_60606127
Een kreeft doorboren of levend koken zou ik niet over mijn hart verkrijgen.
Uiteraard zou ik hem wel met smaak opsmikkelen als ie al klaargemaakt is

Mosselen heb ik dan weer totaal geen moeite mee.
Die zie ik op de een of andere vage manier niet echt als levend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60606132
Dat is vrij ypocriet idd. Als het moet, maak ik zelfs kleine lammetjes dood.
pi_60606224
Ik ben toch blij dat ik geen mosselen of kreeft eet al gaan jullie me nu vast vertellen dat mijn smaakpapillen een heugelijk genot missen?
The way you rock'n'roll
pi_60606236
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben toch blij dat ik geen mosselen of kreeft eet al gaan jullie me nu vast vertellen dat mijn smaakpapillen een heugelijk genot missen?
Je smaakpapillen missen een heugelijk genot.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:52:04 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60606239
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Dat is vrij ypocriet idd. Als het moet, maak ik zelfs kleine lammetjes dood.
Meen je dit nou?
Oh nee..echt no fucking way. Zoals u weet ben ik een geitjes liefhebber en lammetjes vallen ook onder die categorie.
Ik zou een rottige boedhist zijn, zelfs voor eigen consumptie weiger ik te doden
Ik kan het niet, wil het niet en zal het nooit doen. Ik steek gewoon mijn kop in het zand en zorg dat er niets herkenbaars aan mijn zuiglammetje is als ik 'm van de slachterij krijg.

Maar goed, zelf vlindertjes, rupsjes en spinnetjes pak ik van de katten af en zet ze buiten. En mr SHE heeft altijd ruzie met me als hij vliegen of muggen doodslaat.
Om vervolgens een uur later toch mooi kalfsvlees op de BBQ te flikkeren
Ik ben zo hypocriet dat het zeer doet!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:58:27 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60606375
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
En mr SHE heeft altijd ruzie met me als hij vliegen of muggen doodslaat.

Ik was eerder deze week zelfs boos op Mark dat hij Taco in de lucht hield, zodat die een nachtvlinder van de muur kon slaan.

Zijn reactie op mijn "Hey, waarom doe je dat? Dat is zielig!": "Ach dat beest was toch wel doodgegaan."
Niet meer actief op Fok!
pi_60606382
ik eet ook geen kreeft, ben allergisch voor die dingen (schaal- en schelpdieren) Pech voor mijn smaakpapillen dus
pi_60606383
Herkenbaar SHE.
Ik was vegetariër maar nu dus niet meer en ik vind mezelf toch hypocriet!
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je smaakpapillen missen een heugelijk genot.
Misschien toch eens proberen dan maar ik zou het zelf niet klaar maken. In mijn omgeving ken ik ook geen mensen die dit eten en het is me te duur om eens in een restaurant 'even' uit te proberen.
The way you rock'n'roll
pi_60606411
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik was eerder deze week zelfs boos op Mark dat hij Taco in de lucht hield, zodat die een nachtvlinder van de muur kon slaan.

Zijn reactie op mijn "Hey, waarom doe je dat? Dat is zielig!": "Ach dat beest was toch wel doodgegaan."
Dat doe ik ook, mijn kat er op af sturen, werkt prima
pi_60606418
JIPPIE HALLE JOELOE

5 kilo minder KP

En....ik pas weer een spijkerbroek die ooit passend was, toen te groot was, toen te klein en nu ..... , heb ik hem an !! En ik kan gewoon ademen
pi_60606503
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
JIPPIE HALLE JOELOE

5 kilo minder KP

En....ik pas weer een spijkerbroek die ooit passend was, toen te groot was, toen te klein en nu ..... , heb ik hem an !! En ik kan gewoon ademen

Wat goed!

The way you rock'n'roll
pi_60606550
Gefeliciteerd KP
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:11:28 #298
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60606692
Gefeliciteerd, KP, wat goed! Wat snel!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60606697
quote:

[..]

Meen je dit nou?
Oh nee..echt no fucking way. Zoals u weet ben ik een geitjes liefhebber en lammetjes vallen ook onder die categorie.
Ik zou een rottige boedhist zijn, zelfs voor eigen consumptie weiger ik te doden
Ik kan het niet, wil het niet en zal het nooit doen. Ik steek gewoon mijn kop in het zand en zorg dat er niets herkenbaars aan mijn zuiglammetje is als ik 'm van de slachterij krijg.
En ik ben nog wel 15 jaar vega geweest.

Als het aan mij lag, zou ik het liefst mijn eigen 'consumptievee' houden en slachten. Dat is namelijk de enige manier om zeker te weten dat het dier goed behandeld is.

En stiekem vind ik dat als je het niet zelf zou willen / kunnen doden, je het dan ook niet mag eten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 19:33:38 #300
163650 Greys
pi_60607188
KP, wat goehoedddddddd!
quote:
Ik ben zo hypocriet dat het zeer doet!
* Greys wijst subtiel op haar sig.
Zal ik je het rekeningnummer van de asielactie even PM-en om je schuldgevoel af te kopen?

Oh, mag ik even mutsen... daarna hou ik op hoor en heb ik het weer heel hypocriet over dieren opvreten. Maar dit kreeg ik vandaag in de mail, het bordje dat ze ter ere van onze actie vórig jaar in het Rotterdamse asiel hebben opgehangen

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')