Van het varkentje hierboven?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
kun je er niet tijdelijk een poster van laten maken?
Niet zo negatief, je hebt best mooie benenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:36 schreef Sugar het volgende:
Wat gaan jullie weer vlug, ik en mijn worteltjes kunnen jullie niet bijhouden!
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet zo negatief, je hebt best mooie benen
Jaaaaaaaaa, zie je welquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dingen weg goooien is best leuk
Ik dacht dat ze door het lijnen vooral worteltjes at!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet zo negatief, je hebt best mooie benen
met twee schoenenkastenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze door het lijnen vooral worteltjes at!
50 paar schoenen. Hoe krijg je dat ooit netjes! Ik heb maar een stuk of 10 en het is al zo'n rotzooiJe moet oppassen dat je niet struikelt...
OOOOOOOHquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze door het lijnen vooral worteltjes at!
50 paar schoenen. Hoe krijg je dat ooit netjes! Ik heb maar een stuk of 10 en het is al zo'n rotzooiJe moet oppassen dat je niet struikelt...
Ik denk dat k_i_m schoenmaat bedoelde?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
veel maat 38
een beetje maat 36, 34
en een heel klein beetje maat 40 en 42
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OOOOOOOH
kwestie van een kastenwand in de slaapkamer laten maken en in een del van de kast een schoenenrek plaatsen, toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
Oh, dat klinkt wel potentieel interessant! Vooral de maat 40 en de jeans! Trouwens, maat 38 komt hier ook al in zicht, dus dat is ook wel interessant!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
veel maat 38
een beetje maat 36, 34
en wat jeans in lengte maat 34 en breedte maat 29-31
ik maak wel foto's dan kunnen jullie kijken of er wat bij zit maar ik denk dat het een beetje aan de kleine kant is..
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat ook! Je kan nooit teveel schoenen hebben!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk dat k_i_m schoenmaat bedoelde?
Lijkt mijn kast wel, hier ook alles van 34 tot 40 en nog wat grote kindermaten van H&M, maar dat komt omdat ik hello kitty zo leuk vindquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
veel maat 38
een beetje maat 36, 34
en wat jeans in lengte maat 34 en breedte maat 29-31
ik maak wel foto's dan kunnen jullie kijken of er wat bij zit maar ik denk dat het een beetje aan de kleine kant is..
Echt niet. En ik heb wel een eigen balkon, waar je makkelijk met drie kan zitten ja!quote:
Ik heb ook kinder H&M maar dat hou ikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Lijkt mijn kast wel, hier ook alles van 34 tot 40 en nog wat grote kindermaten van H&M, maar dat komt omdat ik hello kitty zo leuk vind![]()
Ik heb alles in 34/36 aan mijn schoonzusje gegeven. Die weegt niks. Een heks denk ik.
Met drie maar?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Echt niet. En ik heb wel een eigen balkon, waar je makkelijk met drie kan zitten ja!
Ik heb een dakterras van 15 m2 met uitzicht op de oude kerk. Beat thatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met drie maar?
Ik kan wel 10 mensen kwijt op mijn balkon!.
Niet stoer, maar wel liefquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb een tuin met rozen.
Maar da's zeker niet stoer?
Ok, jij hebt gewonnenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een balkon wat uitkijkt op een "gezamelijke tuin" vol met de hele dag jankende en schreeuwende kinderen.
Daar past het varkentje uitstekend bijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb een tuin met rozen.
Maar da's zeker niet stoer?
Het was in elk geval een leuke pogingquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:59 schreef conleche het volgende:
Klonk ik als SHE? Ik deed er wel m'n best voor![]()
Jij weet ook niet van ophouden hèquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Greys het volgende:
Is die site van Heer C actueel? Dus dat betekent dat het rozenpiggy er nog is?
Misschien kun je met H&M-bonnen betalen. Dan zit je alvast op 20%quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was in elk geval een leuke poging
Is die site van Heer C actueel? Dus dat betekent dat het rozenpiggy er nog is?
Ik meen het dan ook bloedserieusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij weet ook niet van ophouden hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |