abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60605347
Gefeliciteerd MoBlo
Nu kan je alsnog inpakken en inrichten en plannen en.. en... en...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 18:04:19 #277
163650 Greys
pi_60605388
Gefeliciteerd met het huis, MoBlo!

Dizzy, welkom
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60605646
Aventura

Ik ga zwemmen. Het is er bijna te warm voor, maar ik ga toch
pi_60605771
Aventura die nieuwste foto van dat kleine katje, dat is gewoon bijna mijn Kawa

bedankt voor de 's enzo ik ga het vieren, samen met René, in Nijmegen
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:32:41 #280
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60605882
Go Mo! supermanyextraspeciaalveel congrats

En ik wil NU getroost worden. Elke keer mosselen eten is het weer raak. Ik maak een badje voor ze, neem ze 1 voor 1 in de hand, dompel ze onder, kijk of het schelpje sluit en zie ze 1 voor 1 langzaam wakker worden en de schelp sluiten. Bij sommigen moet ik op de schelp tikken, maar anderen worden van een koud badje al wakker. Vervolgens heb ik er een paar uitgeplukt die overleden zijn en ga ik de grote pan vullen met groen, kruiden en moois...werp nog een blik in het badje en barst in tranen uit!
Het zijn godver weekdieren, kleine spiertjes!!! en ik sta te janken omdat ze zo mooi op commando hun schelpies sluiten en voel me vies, barbaars en gemeen tegelijkertijd.

Ik ben een mossel-miet
pi_60605968
WTF? Ik post hier net mijn dagmenu en die post verdwijnt gewoon.
pi_60605976
* omearos is blij dat ze nooit mossels eet
Nooit geweten hoe je dat klaar moet maken, klinkt idd niet prettig. Dikke knuffel voor SHE

En nu gauw die dingen klaarmaken en opeten , zonde om te wachten met je eten
pi_60606011
Nou, poging twee dan maar.

O: yoghurt met gojimuesli en wat zoetstof
T: VitaLinea
L: komkommer, tomaat, dijonnaise (kip was op, geen tijd om nieuwe te scoren)
T: 1 handje pecannoten
T: 250 g aardbeien
D: roerbak van sugar snaps, paprika, tomaat, biefstuk, knoflook en zoete chilisaus en toe natuurlijk weer een stukje chocola 85%
pi_60606023
Mosselen.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:42:50 #285
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60606061
Er zijn twee dingen die ik zelf maar eens per jaar klaarmaak, simpelweg omdat het TE traumatisch voor me is.
Mosselen en kreeft...kreeften zijn nog erger omdat ik ze altijd moet doodsteken voor ze in bad gaan. ( leven in kokend water gooien vertik ik! )

Ik ben dan wel weer zo hypocriet dat ik niet moeilijk doe als een ander het heeft klaargemaakt..see no evil, hear no evil.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 18:45:54 #286
163650 Greys
pi_60606127
Een kreeft doorboren of levend koken zou ik niet over mijn hart verkrijgen.
Uiteraard zou ik hem wel met smaak opsmikkelen als ie al klaargemaakt is

Mosselen heb ik dan weer totaal geen moeite mee.
Die zie ik op de een of andere vage manier niet echt als levend
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60606132
Dat is vrij ypocriet idd. Als het moet, maak ik zelfs kleine lammetjes dood.
pi_60606224
Ik ben toch blij dat ik geen mosselen of kreeft eet al gaan jullie me nu vast vertellen dat mijn smaakpapillen een heugelijk genot missen?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60606236
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben toch blij dat ik geen mosselen of kreeft eet al gaan jullie me nu vast vertellen dat mijn smaakpapillen een heugelijk genot missen?
Je smaakpapillen missen een heugelijk genot.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:52:04 #290
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60606239
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Dat is vrij ypocriet idd. Als het moet, maak ik zelfs kleine lammetjes dood.
Meen je dit nou?
Oh nee..echt no fucking way. Zoals u weet ben ik een geitjes liefhebber en lammetjes vallen ook onder die categorie.
Ik zou een rottige boedhist zijn, zelfs voor eigen consumptie weiger ik te doden
Ik kan het niet, wil het niet en zal het nooit doen. Ik steek gewoon mijn kop in het zand en zorg dat er niets herkenbaars aan mijn zuiglammetje is als ik 'm van de slachterij krijg.

Maar goed, zelf vlindertjes, rupsjes en spinnetjes pak ik van de katten af en zet ze buiten. En mr SHE heeft altijd ruzie met me als hij vliegen of muggen doodslaat.
Om vervolgens een uur later toch mooi kalfsvlees op de BBQ te flikkeren
Ik ben zo hypocriet dat het zeer doet!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:58:27 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60606375
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
En mr SHE heeft altijd ruzie met me als hij vliegen of muggen doodslaat.

Ik was eerder deze week zelfs boos op Mark dat hij Taco in de lucht hield, zodat die een nachtvlinder van de muur kon slaan.

Zijn reactie op mijn "Hey, waarom doe je dat? Dat is zielig!": "Ach dat beest was toch wel doodgegaan."
Niet meer actief op Fok!
pi_60606382
ik eet ook geen kreeft, ben allergisch voor die dingen (schaal- en schelpdieren) Pech voor mijn smaakpapillen dus
pi_60606383
Herkenbaar SHE.
Ik was vegetariër maar nu dus niet meer en ik vind mezelf toch hypocriet!
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Je smaakpapillen missen een heugelijk genot.
Misschien toch eens proberen dan maar ik zou het zelf niet klaar maken. In mijn omgeving ken ik ook geen mensen die dit eten en het is me te duur om eens in een restaurant 'even' uit te proberen.
The way you rock'n'roll
pi_60606411
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik was eerder deze week zelfs boos op Mark dat hij Taco in de lucht hield, zodat die een nachtvlinder van de muur kon slaan.

Zijn reactie op mijn "Hey, waarom doe je dat? Dat is zielig!": "Ach dat beest was toch wel doodgegaan."
Dat doe ik ook, mijn kat er op af sturen, werkt prima
pi_60606418
JIPPIE HALLE JOELOE

5 kilo minder KP

En....ik pas weer een spijkerbroek die ooit passend was, toen te groot was, toen te klein en nu ..... , heb ik hem an !! En ik kan gewoon ademen
pi_60606503
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
JIPPIE HALLE JOELOE

5 kilo minder KP

En....ik pas weer een spijkerbroek die ooit passend was, toen te groot was, toen te klein en nu ..... , heb ik hem an !! En ik kan gewoon ademen

Wat goed!

The way you rock'n'roll
pi_60606550
Gefeliciteerd KP
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:11:28 #298
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60606692
Gefeliciteerd, KP, wat goed! Wat snel!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60606697
quote:

[..]

Meen je dit nou?
Oh nee..echt no fucking way. Zoals u weet ben ik een geitjes liefhebber en lammetjes vallen ook onder die categorie.
Ik zou een rottige boedhist zijn, zelfs voor eigen consumptie weiger ik te doden
Ik kan het niet, wil het niet en zal het nooit doen. Ik steek gewoon mijn kop in het zand en zorg dat er niets herkenbaars aan mijn zuiglammetje is als ik 'm van de slachterij krijg.
En ik ben nog wel 15 jaar vega geweest.

Als het aan mij lag, zou ik het liefst mijn eigen 'consumptievee' houden en slachten. Dat is namelijk de enige manier om zeker te weten dat het dier goed behandeld is.

En stiekem vind ik dat als je het niet zelf zou willen / kunnen doden, je het dan ook niet mag eten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 augustus 2008 @ 19:33:38 #300
163650 Greys
pi_60607188
KP, wat goehoedddddddd!
quote:
Ik ben zo hypocriet dat het zeer doet!
* Greys wijst subtiel op haar sig.
Zal ik je het rekeningnummer van de asielactie even PM-en om je schuldgevoel af te kopen?

Oh, mag ik even mutsen... daarna hou ik op hoor en heb ik het weer heel hypocriet over dieren opvreten. Maar dit kreeg ik vandaag in de mail, het bordje dat ze ter ere van onze actie vórig jaar in het Rotterdamse asiel hebben opgehangen

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')