Je smaakpapillen missen een heugelijk genot.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben toch blij dat ik geen mosselen of kreeft eet al gaan jullie me nu vast vertellen dat mijn smaakpapillen een heugelijk genot missen?
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Isegrim het volgende:
Dat is vrij ypocriet idd.Als het moet, maak ik zelfs kleine lammetjes dood.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
En mr SHE heeft altijd ruzie met me als hij vliegen of muggen doodslaat.
Misschien toch eens proberen dan maar ik zou het zelf niet klaar maken. In mijn omgeving ken ik ook geen mensen die dit eten en het is me te duur om eens in een restaurant 'even' uit te proberen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je smaakpapillen missen een heugelijk genot.
Dat doe ik ook, mijn kat er op af sturen, werkt primaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik was eerder deze week zelfs boos op Mark dat hij Taco in de lucht hield, zodat die een nachtvlinder van de muur kon slaan.
Zijn reactie op mijn "Hey, waarom doe je dat? Dat is zielig!": "Ach dat beest was toch wel doodgegaan."
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:00 schreef kapitein_pannekoek het volgende:JIPPIE HALLE JOELOE
![]()
5 kilo minder KP![]()
En....ik pas weer een spijkerbroek die ooit passend was, toen te groot was, toen te klein en nu .....![]()
, heb ik hem an !! En ik kan gewoon ademen
![]()
En ik ben nog wel 15 jaar vega geweest.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Meen je dit nou?
Oh nee..echt no fucking way. Zoals u weet ben ik een geitjes liefhebber en lammetjes vallen ook onder die categorie.
Ik zou een rottige boedhist zijn, zelfs voor eigen consumptie weiger ik te doden
Ik kan het niet, wil het niet en zal het nooit doen. Ik steek gewoon mijn kop in het zand en zorg dat er niets herkenbaars aan mijn zuiglammetje is als ik 'm van de slachterij krijg.
* Greys wijst subtiel op haar sig.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
Ik ben zo hypocriet dat het zeer doet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |