Ja, nou, sorry, het is zo.quote:
Naisss! Hoe deed je dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb 150 euro aan tegoedbonnen gekregen voor de H&M. Op zo'n chipknip kaartje. En nu wilde ik online gaan shoppen aldaar, kon mezelf nog net inhouden, was niet slim geweest![]()
Ik heb een tuin van 500 m2quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb een tuin met rozen.
Maar da's zeker niet stoer?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef SHE het volgende:
Ik wil het witte landelijke biggetje. Voor in de keuken
Nu heb ik wel als stok achter de deur dat manlief onlangs een plasma zo groot als een voetbaltafel heeft gekocht en hij dat geintje elk jaar flikt.
Sjors mag ook iets; anders dwing ik hem gewoon de tv eruit te doen en kook ik niet meer. Ik niet blij, hij niet blij!
Eens kijken of ik 'm gemanipuleerd krijg
Jarig zijn!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Naisss! Hoe deed je dat?
Wauw! Wat groot!quote:Ik heb een tuin van 500 m2
nou ja m'n ouders dus dat is niet stoer
rozen zijn
Same here, behalve dat mijn vent dat ook nooit doet in mijn bijzijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit een poepje gelaten waar Heer G bij is.
Daar heb ik wel wat darmkrampen voor over
Andersom is dat totaaaaaaaaaal niet zo, trouwens
Ik ben m'n moeder aan het manipuleren de tuin vol met rozen te zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jarig zijn!
[..]
Wauw! Wat groot!![]()
En ja, rozen zijn prachtig! We hebben ze in het wit, rood, oranje-achtig en roze
Ooooh jij bent zo grappigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef SHE het volgende:
God? Bent u daar? Ik weet dat u op internet zit heeft u ook gmail trouwens?
Ik weet dat ik niet altijd even lief ben geweest en dat ik wellicht ook wat meer voor mijn medemens kan betekenen. Maar ik beloof u dat ik minstens 100 uren vrijwilligerswerk zal verrichten en tenminste 1 biafra red als ik het landelijke biggetje krijg.
Ps, Die mevrouw die ik vanochtend in mijn hoofd de kanker, tering en bloedarmoede heb gewenst bij de supermarkt zal ik morgen oprecht een goedemorgen wensen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
*zweet* *hijg* *puf*, het is veel te warm om te stofzuigen.
En ik hoop dat mijn kat reïncarneert als een mens en dat 'ie dan net zo'n irritante voor-de-voeten-lopende kutkat krijgt als 'ie zelf is.
Echt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here, behalve dat mijn vent dat ook nooit doet in mijn bijzijn.
Echt nog NOOIT.
Ik zou daar ook echt ontzettend pissed over kunnen worden,
WTF voor shampoo is dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb m'n mama vandaag overtuigd dat ze omdat m'n haar het ECHTnodig had
en ik ookdat ik shampoo van haar heb gekregen van 23 euro
maar het werkt wel heel goed hoor
Hij heeft geen nee gezegdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt zo benieuwd!
Oh mênquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
Go Mo! supermanyextraspeciaalveel congrats
En ik wil NU getroost worden. Elke keer mosselen eten is het weer raak. Ik maak een badje voor ze, neem ze 1 voor 1 in de hand, dompel ze onder, kijk of het schelpje sluit en zie ze 1 voor 1 langzaam wakker worden en de schelp sluiten. Bij sommigen moet ik op de schelp tikken, maar anderen worden van een koud badje al wakker. Vervolgens heb ik er een paar uitgeplukt die overleden zijn en ga ik de grote pan vullen met groen, kruiden en moois...werp nog een blik in het badje en barst in tranen uit!
Het zijn godver weekdieren, kleine spiertjes!!! en ik sta te janken omdat ze zo mooi op commando hun schelpies sluiten en voel me vies, barbaars en gemeen tegelijkertijd.
Ik ben een mossel-miet
'Ik wil 'm niet zien in huis' klinkt toch als een nee hoor, of vergis ik me nou?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij heeft geen nee gezegd![]()
Al vond hij het wel een ontzettend stom idee; hij zei ' leuke big en snap dat vrouwen dat schattig vinden, maar ik wil 'm niet zien in huis '
Die van mij kost 1/10 daarvan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja shampoo + rinse samen 23 euro
van wella? life tex oid
nee dat wil gewoon zeggen dat ie komt op een plaats waar hij niet (meer) komtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
'Ik wil 'm niet zien in huis' klinkt toch als een nee hoor, of vergis ik me nou?
Hij bedoelt niet in zijn zicht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
'Ik wil 'm niet zien in huis' klinkt toch als een nee hoor, of vergis ik me nou?
Ergens ben ik het daar wel mee eens!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En ik ben nog wel 15 jaar vega geweest.
Als het aan mij lag, zou ik het liefst mijn eigen 'consumptievee' houden en slachten. Dat is namelijk de enige manier om zeker te weten dat het dier goed behandeld is.
En stiekem vind ik dat als je het niet zelf zou willen / kunnen doden, je het dan ook niet mag eten.
Dat merk ik nu ook al hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef Bellah het volgende:
Best opmerkelijk want meestal eet ik 'm helemaal, plus nog puntjes van iedereen die t niet op kan... Ik kon maar 1 ding bedenken: m'n maag is kleiner geworden.
Ik vang ook altijd beesten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar goed, zelf vlindertjes, rupsjes en spinnetjes pak ik van de katten af en zet ze buiten. En mr SHE heeft altijd ruzie met me als hij vliegen of muggen doodslaat.
Om vervolgens een uur later toch mooi kalfsvlees op de BBQ te flikkeren![]()
Ik ben zo hypocriet dat het zeer doet!
Misschien zijn spinnen wel net zo lief als lammetjes, maar hebben ze gewoon hun uiterlijk wat minder mee...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef Greys het volgende:
Muggen zie ik niet als lieve diertjes, spinnen ook niet
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit een poepje gelaten waar Heer G bij is.
Daar heb ik wel wat darmkrampen voor over
Andersom is dat totaaaaaaaaaal niet zo, trouwens
In landen waar daadwerkelijkmalaria voorkomt, hebben ze goede DEET-producten die prettig ruiken, prettig smeren en geen irritatie geven... Voor een fractie van de prijs.quote:
Ik hoorde vannacht wel vanuit een hoekje in de slaapkamer Bèèèèèhhhhhhhhh komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar muggen zijn geen lammetjes.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar muggen zijn geen lammetjes.
Ik krijg er spontaan oogbalkanker vanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik mocht van mijn lief de WC geheel naar eigen inzicht inrichten. Onze WC is zuurstokroze (muren & plafond), er hangt een enorme kroonluchter (ja, een kroonluchter ja, op de wc) in allemaal felle kleuren en de muren hangen helemaal vol met kitsch. Op de spoelbak staan een varken op hoge hakjes en met kleertjes aan en een gitaarspelende flamingo.
Je moet het echt zien om het te geloven zeg maar.
Mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
De mijne krijg ik het echt niet afgeleerd. Ik vind het ook zo ranzig. Hij boert, hij laat scheten en soms peutert ie in zijn neus waar ik bij ben. Arghhhhhhhhh! Zou jij er iemand om verlaten?
Even mijn roosjes showen(Gewoon een tussenwoning-tuintje hoor!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde vannacht wel vanuit een hoekje in de slaapkamer Bèèèèèhhhhhhhhh komen
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen sigaar???quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:03 schreef Greys het volgende:
Co, Heer G ligt nu in bad met een biertje en een stuk gehaktbrood![]()
Ja, we hebben al meer dan eens gasten moeten laten afvoeren met de ambulance.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan oogbalkanker van
Ja uiteraard wel een sigaar! Maar da's zo standaard dat ik het niet eens meer noem.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen sigaar???![]()
Ik ga een stuk meloen eten.
Dat is gewoon mooi lelijkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, we hebben al meer dan eens gasten moeten laten afvoeren met de ambulance.
Oh, en we hebben ook nog muziek tijdens het schijten.Er hangt zo'n baby-trekding van Nijntje Pluis. En op de deur hangt zo'n beweegplaat (als je van de ene kant kijkt is het een ander plaatje dan van de andere kant) van Jezus en Maria.
Verder heb ik best een goede smaak hoor.
LOL!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
We vinden sowieso al wel dat jij een rare bentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Even uitleg anders lijkt het net of ik rare hersenkronkels heb
Is DEET niet hartstikke giftig en daarom nog schadelijker voor het milieu en de niet gedode muggen dan het doodslaan van 1 á 2 muggen per nacht? Ik kan me vaag herinneren dat DEET een jaar of 10 geleden verboden was in NL, danwel dat er zwaar werd afgeraden van het gebruik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Isegrim het volgende:
Beestjes in huis maak ik meestal ook niet dood, ik zet ze buiten. Ik word ook boos op mijn lief als hij ze doodmaakt. Muggen verjaag ik met DEET zodat ik ze niet plat hóef te slaan.
Wat is eigenlijk je doel Sugar? Hoeveel cm heup, buik en borst wil je hebben? Hoe rond en vrouwelijk mogen je armen zijn? Hoe "dik" ben je nu dan? Ik geloof er namelijk echt niets van dat jij dikker bent dan ik ben. Ik draag op het moment maat 42-44 bovenwijdte (doel 40-42 - kleiner wordt het niet vanwege grote borsten) en weer terug naar maat 38 voor broeken (nu 40-42). Jij had het over maat 38-40 als je huidige maat. Mijn god, jij moet hartstikke slank zijn!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 07:23 schreef Sugar het volgende:
Ik hoop gewoon dat ik snel mezelf kan aanzien.
Maar jij bent toch veel langer dan ik? Mij staat zoiets van 1.74 bij. Klopt dat? En met de goede modellen: ik koop alleen kleding die afkleedt, maar in maat 38-40 pas ik écht niet.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:31 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik echt niet. Ik weet ook niet waarom ik in die maat pas dan. Misschien koop ik alleen goede modellen ervan. Ik ben echt stevig nu.
Ik kan geen maten noemen, ik wil niet meer dat mijn armen en benen bol zijn. Ik wil dat ik weer durf te lachen, zonder bang te zijn voor een onderkin. Ik wil me weer durven bewegen.
Dus uitgaande van een gewicht van 69 kilo heb je nog steeds een BMI van 24,09 én je past in maat 38-40 (hoe doe je dat? waar koop jij je kleding? welke merken? net zo leuk als dat jurkje dat je me eens hebt toegestuurd maar waar ik écht niet inpas, nog steeds niet? of nog leuker?)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:36 schreef Sugar het volgende:
Nee, dat klopt niet. Ik ben 1.68 lang.
Wat is er over 2/3 weken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik dacht, ik meld even dat ik nog leef. Nog maar 2/3 weken ...
Ga je ook naar de introductieweek? En lid worden bij een studentenvereniging enzo? Leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik dacht, ik meld even dat ik nog leef. Nog maar 2/3 weken ...
Om eerlijk te zijn zal het mij aan mijn aars oxideren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is DEET niet hartstikke giftig en daarom nog schadelijker voor het milieu en de niet gedode muggen dan het doodslaan van 1 á 2 muggen per nacht? Ik kan me vaag herinneren dat DEET een jaar of 10 geleden verboden was in NL, danwel dat er zwaar werd afgeraden van het gebruik.
Ik denk dat je meer nodig hebt dan een dieet..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:31 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik echt niet. Ik weet ook niet waarom ik in die maat pas dan. Misschien koop ik alleen goede modellen ervan. Ik ben echt stevig nu.
Ik kan geen maten noemen, ik wil niet meer dat mijn armen en benen bol zijn. Ik wil dat ik weer durf te lachen, zonder bang te zijn voor een onderkin. Ik wil me weer durven bewegen.
Deet is sowieso vies, bijtend spul. Ik krijg er ontzettende irritaties van, zeker van dat spul dat je in NL koopt. Dan maar lekgeprikt, netto minder jeukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zal het mij aan mijn aars oxideren.Ik ben zeer aantrekkelijk voor muggen (nou de mannen nog
) en wordt anders helemaal lekgestoken.
Ik slaap onder een klamboe wat heeeeel goed helpt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deet is sowieso vies, bijtend spul. Ik krijg er ontzettende irritaties van, zeker van dat spul dat je in NL koopt. Dan maar lekgeprikt, netto minder jeuk
Ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deet is sowieso vies, bijtend spul. Ik krijg er ontzettende irritaties van, zeker van dat spul dat je in NL koopt. Dan maar lekgeprikt, netto minder jeuk
Hey jij had gister al een jubel momentjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Goodmorning !
Helaas maar 100 gram eraf. De teller staat dus op 71.3. Maar goed,..100 gram = 100 gram.
We zetten nog even door !
Fijne dag allemaal
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey jij had gister al een jubel momentje
het is niet elke dag feest
Dat was een grapjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Isegrim het volgende:
Nee, voor mij is het wat meer. 1,7 kg in vier weken.
Dat snapte ik wel hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat was een grapje
over haar 100 gram
maar goed
Thanks.quote:alsnog gefeliciteerd
Ik wil een foto zien van jouw wc!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik mocht van mijn lief de WC geheel naar eigen inzicht inrichten. Onze WC is zuurstokroze (muren & plafond), er hangt een enorme kroonluchter (ja, een kroonluchter ja, op de wc) in allemaal felle kleuren en de muren hangen helemaal vol met kitsch. Op de spoelbak staan een varken op hoge hakjes en met kleertjes aan en een gitaarspelende flamingo.
Je moet het echt zien om het te geloven zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |