Ja, nou, sorry, het is zo.quote:
Naisss! Hoe deed je dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb 150 euro aan tegoedbonnen gekregen voor de H&M. Op zo'n chipknip kaartje. En nu wilde ik online gaan shoppen aldaar, kon mezelf nog net inhouden, was niet slim geweest![]()
Ik heb een tuin van 500 m2quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb een tuin met rozen.
Maar da's zeker niet stoer?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:16 schreef SHE het volgende:
Ik wil het witte landelijke biggetje. Voor in de keuken
Nu heb ik wel als stok achter de deur dat manlief onlangs een plasma zo groot als een voetbaltafel heeft gekocht en hij dat geintje elk jaar flikt.
Sjors mag ook iets; anders dwing ik hem gewoon de tv eruit te doen en kook ik niet meer. Ik niet blij, hij niet blij!
Eens kijken of ik 'm gemanipuleerd krijg
Jarig zijn!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Naisss! Hoe deed je dat?
Wauw! Wat groot!quote:Ik heb een tuin van 500 m2
nou ja m'n ouders dus dat is niet stoer
rozen zijn
Same here, behalve dat mijn vent dat ook nooit doet in mijn bijzijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit een poepje gelaten waar Heer G bij is.
Daar heb ik wel wat darmkrampen voor over
Andersom is dat totaaaaaaaaaal niet zo, trouwens
Ik ben m'n moeder aan het manipuleren de tuin vol met rozen te zettenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Jarig zijn!
[..]
Wauw! Wat groot!![]()
En ja, rozen zijn prachtig! We hebben ze in het wit, rood, oranje-achtig en roze
Ooooh jij bent zo grappigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:25 schreef SHE het volgende:
God? Bent u daar? Ik weet dat u op internet zit heeft u ook gmail trouwens?
Ik weet dat ik niet altijd even lief ben geweest en dat ik wellicht ook wat meer voor mijn medemens kan betekenen. Maar ik beloof u dat ik minstens 100 uren vrijwilligerswerk zal verrichten en tenminste 1 biafra red als ik het landelijke biggetje krijg.
Ps, Die mevrouw die ik vanochtend in mijn hoofd de kanker, tering en bloedarmoede heb gewenst bij de supermarkt zal ik morgen oprecht een goedemorgen wensen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:49 schreef Viking84 het volgende:
*zweet* *hijg* *puf*, het is veel te warm om te stofzuigen.
En ik hoop dat mijn kat reïncarneert als een mens en dat 'ie dan net zo'n irritante voor-de-voeten-lopende kutkat krijgt als 'ie zelf is.
Echt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:23 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here, behalve dat mijn vent dat ook nooit doet in mijn bijzijn.
Echt nog NOOIT.
Ik zou daar ook echt ontzettend pissed over kunnen worden,
WTF voor shampoo is dat?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb m'n mama vandaag overtuigd dat ze omdat m'n haar het ECHTnodig had
en ik ookdat ik shampoo van haar heb gekregen van 23 euro
maar het werkt wel heel goed hoor
Hij heeft geen nee gezegdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]![]()
Ik ben echt zo benieuwd!
Oh mênquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:32 schreef SHE het volgende:
Go Mo! supermanyextraspeciaalveel congrats
En ik wil NU getroost worden. Elke keer mosselen eten is het weer raak. Ik maak een badje voor ze, neem ze 1 voor 1 in de hand, dompel ze onder, kijk of het schelpje sluit en zie ze 1 voor 1 langzaam wakker worden en de schelp sluiten. Bij sommigen moet ik op de schelp tikken, maar anderen worden van een koud badje al wakker. Vervolgens heb ik er een paar uitgeplukt die overleden zijn en ga ik de grote pan vullen met groen, kruiden en moois...werp nog een blik in het badje en barst in tranen uit!
Het zijn godver weekdieren, kleine spiertjes!!! en ik sta te janken omdat ze zo mooi op commando hun schelpies sluiten en voel me vies, barbaars en gemeen tegelijkertijd.
Ik ben een mossel-miet
'Ik wil 'm niet zien in huis' klinkt toch als een nee hoor, of vergis ik me nou?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij heeft geen nee gezegd![]()
Al vond hij het wel een ontzettend stom idee; hij zei ' leuke big en snap dat vrouwen dat schattig vinden, maar ik wil 'm niet zien in huis '
Die van mij kost 1/10 daarvan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja shampoo + rinse samen 23 euro
van wella? life tex oid
nee dat wil gewoon zeggen dat ie komt op een plaats waar hij niet (meer) komtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
'Ik wil 'm niet zien in huis' klinkt toch als een nee hoor, of vergis ik me nou?
Hij bedoelt niet in zijn zicht.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
'Ik wil 'm niet zien in huis' klinkt toch als een nee hoor, of vergis ik me nou?
Ergens ben ik het daar wel mee eens!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En ik ben nog wel 15 jaar vega geweest.
Als het aan mij lag, zou ik het liefst mijn eigen 'consumptievee' houden en slachten. Dat is namelijk de enige manier om zeker te weten dat het dier goed behandeld is.
En stiekem vind ik dat als je het niet zelf zou willen / kunnen doden, je het dan ook niet mag eten.
Dat merk ik nu ook al hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef Bellah het volgende:
Best opmerkelijk want meestal eet ik 'm helemaal, plus nog puntjes van iedereen die t niet op kan... Ik kon maar 1 ding bedenken: m'n maag is kleiner geworden.
Ik vang ook altijd beesten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Maar goed, zelf vlindertjes, rupsjes en spinnetjes pak ik van de katten af en zet ze buiten. En mr SHE heeft altijd ruzie met me als hij vliegen of muggen doodslaat.
Om vervolgens een uur later toch mooi kalfsvlees op de BBQ te flikkeren![]()
Ik ben zo hypocriet dat het zeer doet!
Misschien zijn spinnen wel net zo lief als lammetjes, maar hebben ze gewoon hun uiterlijk wat minder mee...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef Greys het volgende:
Muggen zie ik niet als lieve diertjes, spinnen ook niet
Ik ook nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit een poepje gelaten waar Heer G bij is.
Daar heb ik wel wat darmkrampen voor over
Andersom is dat totaaaaaaaaaal niet zo, trouwens
In landen waar daadwerkelijkmalaria voorkomt, hebben ze goede DEET-producten die prettig ruiken, prettig smeren en geen irritatie geven... Voor een fractie van de prijs.quote:
Ik hoorde vannacht wel vanuit een hoekje in de slaapkamer Bèèèèèhhhhhhhhh komenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar muggen zijn geen lammetjes.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:51 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar muggen zijn geen lammetjes.
Ik krijg er spontaan oogbalkanker vanquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik mocht van mijn lief de WC geheel naar eigen inzicht inrichten. Onze WC is zuurstokroze (muren & plafond), er hangt een enorme kroonluchter (ja, een kroonluchter ja, op de wc) in allemaal felle kleuren en de muren hangen helemaal vol met kitsch. Op de spoelbak staan een varken op hoge hakjes en met kleertjes aan en een gitaarspelende flamingo.
Je moet het echt zien om het te geloven zeg maar.
Mooiquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
De mijne krijg ik het echt niet afgeleerd. Ik vind het ook zo ranzig. Hij boert, hij laat scheten en soms peutert ie in zijn neus waar ik bij ben. Arghhhhhhhhh! Zou jij er iemand om verlaten?
Even mijn roosjes showen(Gewoon een tussenwoning-tuintje hoor!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoorde vannacht wel vanuit een hoekje in de slaapkamer Bèèèèèhhhhhhhhh komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |