Wat is er over 2/3 weken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik dacht, ik meld even dat ik nog leef. Nog maar 2/3 weken ...
Ga je ook naar de introductieweek? En lid worden bij een studentenvereniging enzo? Leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:53 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik dacht, ik meld even dat ik nog leef. Nog maar 2/3 weken ...
Om eerlijk te zijn zal het mij aan mijn aars oxideren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is DEET niet hartstikke giftig en daarom nog schadelijker voor het milieu en de niet gedode muggen dan het doodslaan van 1 á 2 muggen per nacht? Ik kan me vaag herinneren dat DEET een jaar of 10 geleden verboden was in NL, danwel dat er zwaar werd afgeraden van het gebruik.
Ik denk dat je meer nodig hebt dan een dieet..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:31 schreef Sugar het volgende:
Dat ben ik echt niet. Ik weet ook niet waarom ik in die maat pas dan. Misschien koop ik alleen goede modellen ervan. Ik ben echt stevig nu.
Ik kan geen maten noemen, ik wil niet meer dat mijn armen en benen bol zijn. Ik wil dat ik weer durf te lachen, zonder bang te zijn voor een onderkin. Ik wil me weer durven bewegen.
Deet is sowieso vies, bijtend spul. Ik krijg er ontzettende irritaties van, zeker van dat spul dat je in NL koopt. Dan maar lekgeprikt, netto minder jeukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zal het mij aan mijn aars oxideren.Ik ben zeer aantrekkelijk voor muggen (nou de mannen nog
) en wordt anders helemaal lekgestoken.
Ik slaap onder een klamboe wat heeeeel goed helpt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deet is sowieso vies, bijtend spul. Ik krijg er ontzettende irritaties van, zeker van dat spul dat je in NL koopt. Dan maar lekgeprikt, netto minder jeuk
Ik heb nergens last van.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Deet is sowieso vies, bijtend spul. Ik krijg er ontzettende irritaties van, zeker van dat spul dat je in NL koopt. Dan maar lekgeprikt, netto minder jeuk
Hey jij had gister al een jubel momentjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:38 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Goodmorning !
Helaas maar 100 gram eraf. De teller staat dus op 71.3. Maar goed,..100 gram = 100 gram.
We zetten nog even door !
Fijne dag allemaal
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:40 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey jij had gister al een jubel momentje
het is niet elke dag feest
Dat was een grapjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:46 schreef Isegrim het volgende:
Nee, voor mij is het wat meer. 1,7 kg in vier weken.
Dat snapte ik wel hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat was een grapje
over haar 100 gram
maar goed
Thanks.quote:alsnog gefeliciteerd
Ik wil een foto zien van jouw wc!!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik mocht van mijn lief de WC geheel naar eigen inzicht inrichten. Onze WC is zuurstokroze (muren & plafond), er hangt een enorme kroonluchter (ja, een kroonluchter ja, op de wc) in allemaal felle kleuren en de muren hangen helemaal vol met kitsch. Op de spoelbak staan een varken op hoge hakjes en met kleertjes aan en een gitaarspelende flamingo.
Je moet het echt zien om het te geloven zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |