Hey zo wou ik m'n nieuwe kamer gaan makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil een foto zien van jouw wc!!!
Mijn huis is ingericht met zwartebruine meubels (lang leve IKEA) , met een donkere vloer, creme/witte muren (kleur walnoot van Histor) en dan een witte bank, met knalblauwe (aqua) accessoires
Alleen jammer dat mijn keuken wel spierwit is. Maar daar kan ik weinig aan veranderen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil een foto zien van jouw wc!!!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Maar da's een oude foto en de kroonluchter en een heleboel andere kitsch zijn nog niet aanwezig. Het is véél erger nu.
Geïnspireerd door mijn foto's in het topic studentenkamers?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hey zo wou ik m'n nieuwe kamer gaan maken
Ik vind dit echt fantastisch!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar da's een oude foto en de kroonluchter en een heleboel andere kitsch zijn nog niet aanwezig. Het is véél erger nu.
Nee ik bedacht het me laatst dat het een goede combi zou zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geïnspireerd door mijn foto's in het topic studentenkamers?
Ik heb nu gereageerd op een appartement van 39m2, ik hoop zooo dat ik het krijgHuur gaat 1 september in, dat zou echt een geweldig verjaardagskado zijn!
Anyway, het is zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu staan er meer aqua accessoires
Greys, je rozen zijn echt prachtig!
Met alleen donkere meubels wordt het snel saai, maar dat blauw fleurt het enorm op. Ik heb ooit een restaurant gezien in Hilversum, waar alles zwart en blauw was, met een klein beetje wit. Zag er echt fantastisch uit!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee ik bedacht het me laatst dat het een goede combi zou zijn
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:04 schreef DarkElf het volgende:
Tinkepink; ik denk dat jij DDT bedoelt..
Ik vind het ook heel leuk en het is een goeie manier om de visite aan het lachen te krijgen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind dit echt fantastisch!![]()
![]()
De wc is ook een heel geschikte ruimte om zoiets te doen, in je woonkamer wordt het al snel too much (een knalroze muur is niet bepaald ustgevend) maar dit is echt heel leuk!
Echtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:08 schreef Ewelina het volgende:
Moet je stiletto's aandoen, verbrand je nog meer (ik meen me te herinneren dat het ongeveer 100 kcal per uur scheelt in vergelijking met platte schoenen)
Ja, komt doordat je veel meer spieren aanspant. Je moet immers wel in evenwicht blijvenquote:
Ook waar. Volgens mij heb ik mijn enkels daardoor vernacheld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:15 schreef loveli het volgende:
Lopen met stiletto's is ook de beste manier om je voeten om zeep te helpen. Niet dat ik veel platte schoenen heb though...
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef computergirl het volgende:
las net deze (opstekertje voor MetMelk)
Ei als ontbijt helpt bij dieet
gevulde koekenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:43 schreef -marz- het volgende:
Jesus die vlinders en spiegels zijn té erg
Mijn toilet is straque. Saai, maar ik denk/hoop dat het appartement dan beter verkoopt tzt.
De kogel is door de kerk; ik heb de gevulde koek opgegeten.
wij hebben ook een kast en bureau zwart-bruin van ikeaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:57 schreef Ewelina het volgende:
Mijn huis is ingericht met zwartebruine meubels (lang leve IKEA) , met een donkere vloer, creme/witte muren (kleur walnoot van Histor) en dan een witte bank, met knalblauwe (aqua) accessoires
Alleen jammer dat mijn keuken wel spierwit is. Maar daar kan ik weinig aan veranderen.
Wat een stom onderzoek!,quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:21 schreef computergirl het volgende:
las net deze (opstekertje voor MetMelk)
Ei als ontbijt helpt bij dieet
Ik hoef geen tagje hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:50 schreef Greys het volgende:
Marz!Bedankt voor je donatie
![]()
Bezwaar tegen tagje 'Donateur asielactie'?
Roze cakejes! Lekker! Ik zou voor iets substantielers kiezen als lunch Sugar. Wat heb je nog meer in huis?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:15 schreef Sugar het volgende:
O: (6.30 uur) komkommer, 2 eitjes, 1 boterham
T: bakje AllBran Fruit 'n Fibre en magere melk (ik had flinke honger rond half elf)
T: 5 cherrytomaatjes
Zometeen lunch en ik vraag me weer af wat... Droge crackers en een yoghurtshake met bosvruchten erdoor? Of weer een salade van komkommer, tomaat? (Geen mozzarella deze keer!) Wie het 'weet', mag het zeggen.
Oh ja, ik ga dadelijk met mijn dochtertje Maria (bijna 4) cakejes maken, dus al moeilijk genoeg me in te houden.Het zijn van die roze gevallen, met veel prinsessengedoe.
![]()
Tot slot: PF, ik dóe ook meer dan een dieet.
ik zal niet iets relatief ongezonds nemen om je calorieiname aan te vullen...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:16 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zal ik doen: nu een bitterkoekje eten of straks een roomijsje halen? Roomijs is natuurlijk veel lekkerder én het kan vandaag, want ik heb net mijn lunch op en zit pas op 499 calorien. Ik zit overigens nokvol. Het komt mijn neus bijna uit
Geen slecht plan. En dan opwarmen in de magnetron met wat extra sambal erbij. Maar alleen die rijst is me iets te saai. Misschien dat ik er geroerbakte kool bij eet ofzo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:18 schreef ColdFeet het volgende:
Tinkepink, misschien die rijst van SHE als lunch? Is erg lekker!
expedit is liefquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb dezelfde expedit als BJ![]()
wie heeftem niet
Ik heb besloten dat ik vandaag een roomijsje eet (geen waterijs dus, roomijs). Heb ik verdiend. Eet nu al meer dan een week erg gezond, drink geen alcohol (eerder iedere avond een calvados of whisky), snoep niet tot nauwelijks. Als ik alle zinloze maar lekkere dingen uit mijn menu plan word ik heel ongelukkig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik zal niet iets relatief ongezonds nemen om je calorieiname aan te vullen...
je zit overigens vol?
ik zou gewoon wachten tot halverwege de middag en dan wat gezonds nemen... (met wat calorieen)
zo bedoelde ik het ook niet, maar je gaf aan nokvol te zijn, dan kan je zulke lekkere dingen beter bewaren tot het moment dat je er ook echt van kunt genietenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik vandaag een roomijsje eet (geen waterijs dus, roomijs). Heb ik verdiend. Eet nu al meer dan een week erg gezond, drink geen alcohol (eerder iedere avond een calvados of whisky), snoep niet tot nauwelijks. Als ik alle zinloze maar lekkere dingen uit mijn menu plan word ik heel ongelukkig.
En zaterdag drink ik een drankje, want dan krijg ik mijn moeder + vriend te logeren om de verjaardag van mijn zoon te vieren. En dan dinsdag weer taart. Als ik de rest van de tijd gewoon doorga op de huidige manier gaat het wat mij betreft prima.
Nou ja, genieten, nog beter.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben tegen 'zondigen' en 'belonen', ik ben voor 'trakteren' en 'genieten'
Ik heb ook dezelfde kast, in precies dezelfde kleur (dit is toch de vatiant van 149cm bij 149cm? ) Alleen jammer dat de mijne nu helemaal vol staatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
expedit is liefook direct het goedkoopste in de hele woonkamer
(net als het bureautje, mikaeal ofzo haha)
vind dat zwart met bruin gewoon mooi
In een theelepel sambal oelek zit volgens mij 1 calorie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 12:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoeveel kcal zitten er in sambal?
he jammer, daar zit 1487 kcal per theelepel in (de suiker he?)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dat valt mee! Ik had badjak
jij spaced em doodquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
he jammer, daar zit 1487 kcal per theelepel in (de suiker he?)
Nog gefeliciteerd met je huis!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
wij maken al verhuizende wel huisfoto's
ben net helemaal nat geregenden ik vind het niet eens heel erg
Het is al tien keer gevraagd, maar ik kan het niet terugvinden tussen als ons geklets: welke website gebruik jij voor je lijstjes?quote:
dankquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je huis!![]()
Ik hoop dat ik dat appartement krijg waarop ik heb gereageerd, maar zelfs bij de studentenhuisvesting moet je daar al een wachttijd van hier tot tokio voor hebben
Bij zowel woningnet als studentenwoningweb heb ik een inschrijfdatum van 24-12-2004.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank
en ik weet wat 't is.. hoe lang heb je nu aan meettijd?
Er is nergens duidelijke info over te vinden, maar volgens mij moet je voor het ontbijt een lepel en ergens 's middags een lepel, en dan een uur van tevoren en een uur erna niks eten of drinken (behalve water) en dan heb je blijkbaar minder honger en val je af. Iets met het set-point van je lichaam en smaakloze calorieën ofzoquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:15 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ik lees natuurlijk weer meteen het Sangria-dieetLeek me leuk
Enkel 2 lepels olie per dag? Of voor het ontbijt ofzo? Klinkt vaag.
da's niet genoegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij zowel woningnet als studentenwoningweb heb ik een inschrijfdatum van 24-12-2004.
Bij woningnet wist ik dat wel, maar voor studentenhuisvesting vind ik het krankzinnig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's niet genoeg![]()
![]()
kunnen ze geen woningen voor studenten op studiepunten uit gaan delen ofzo?![]()
Sowieso: smaakloze olijfolie?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:19 schreef Merel het volgende:
[..]
Er is nergens duidelijke info over te vinden, maar volgens mij moet je voor het ontbijt een lepel en ergens 's middags een lepel, en dan een uur van tevoren en een uur erna niks eten of drinken (behalve water) en dan heb je blijkbaar minder honger en val je af. Iets met het set-point van je lichaam en smaakloze calorieën ofzo
uh huh... woningnet, is dat Rotterdam eo.? Of A'dam?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij woningnet wist ik dat wel, maar voor studentenhuisvesting vind ik het krankzinnig.
Overkoepelend orgaan voor sociale huisvesting. Ik zoek in Amsterdam (ja, over kansloze missies gesprokenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh... woningnet, is dat Rotterdam eo.? Of A'dam?
ik heb in den haag bij een corporatie gewerkt, en dat was écht erg, en dan is het hier bij Entree (Arnhem/Nijmegen eo.) ook al erg..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Overkoepelend orgaan voor sociale huisvesting. Ik zoek in Amsterdam (ja, over kansloze missies gesproken)
studentenwoningweb is alleen voor studenten, alleen moet je daar voor iets zelfstandig al een inschrijfdatum hebben uit het jaar 2002.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |