abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:42:38 #1
163650 Greys
pi_60570128

Het vorige deel: Slank de zomer in #194 Raketten en Magnums

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:43:06 #2
163650 Greys
pi_60570146
Ik zal nog even het vorige deeltje invullen in de OP.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60570161
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:38 schreef Merel het volgende:
Of iedereen zegt waar ze woont, en dat teken je dan af op een kaart, en dan ga je met een passer aan de slag en cirkels tekenen en dan kijk je waar het midden is voor iedereen, en daar spreken we dan af, zelfs als het midden in Schubbekutteveen blijkt te liggen
daar hebben ze vast geen sushibar
Ja doei.
pi_60570176
Ja hoi, ik kom niet naar de meet, mag ik nu nog wel meeposten?
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:44:15 #5
70532 loveli
N
pi_60570179
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het allemaal doorgaat (en als ik de licht dalende sfeer in dit topic zo eens aanschouw, dan vrees ik het ergste ) dan kan je met me meerijden! Ik heb een Smart, dus lekker zuunig
Afgesproken (als het tenmiste doorgaat ). Mijn bolide rijdt 1:10, dan is een Smart zeker zuinig!
crap in = crap out
pi_60570187
zolang je niet gaat lopen kwakken
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:45:40 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60570211
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hoi, ik kom niet naar de meet, mag ik nu nog wel meeposten?
Nee . Nu moet je de komende 450 delen alleen met mij praten omdat ik ook niet ga .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:46:08 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570221
sorry hoor mensen, wat ik postte was echt niet zo negatief bedoeld...

ik weet dat ik soms minder grappig overkom dan ik iets bedoel (die post was bedoeld als klein commentaar op het feit dat iedereen zijn eigen woonlaats centraal leek te vinden maar vooral als illustratie van mijn autistisch neurotisch dictatoriale ( ) neigingen in groepsprocessen), maar er wordt nu wel heel heftig op gereageerd....

ik laat jullie lekker plannen, en ik baal er juist van dat mijn agenda nu al vol zit voor de maanden september en oktober (wat de weekenden betreft)...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60570222
open maar een eigen topic
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:46:27 #10
331 Merel
Be here now.
pi_60570225
Ik kom ook uit omgeving Rotterdam, mag ik op het dak van de Smart?

Maargoed, vechten jullie maar uit waar en wanneer, maakt mij allemaal niks uit
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60570232
'giftig' worden is nie echt 'grappig' denk ik dan.. sorry
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:46:49 #12
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570239
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
zolang je niet gaat lopen kwakken
pi_60570240
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:45 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee . Nu moet je de komende 450 delen alleen met mij praten omdat ik ook niet ga .
KIM & CF's gezeik over kilo's #1. Ik zal het topic zo openen
pi_60570287
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:29 schreef kwakveense het volgende:
t principe van dichtbij wordt een beetje raar toegepast: als je wilt weten wat centraal ligt moet je niet gaan uitrekenen dat arnhem "maar" 100 km (met de auto!) van amsterdam ligt, maar is t van belang wat alle deelnemers in totaal aan reistijd kwijt zijn naar een locatie.

utrecht is voor niemand écht heel ver (tenzij je in groningen woont en dus overal ver vandaan) dus de totale reistijd valt dan wel mee. arnhem (of rotterdam voor mijn part) is voor sommigen zo'n uithoek dat het de reistijd van de groep veel langer maakt.

zo. dit soort dingen word ik altijd zó giftig van. bijna net zo erg als met een groep "ergens naar toe lopen" en dan allemaal als een gansje achter 1 iemand aanlopen, of nofg erger: nergens heen lopen omdat "de groep" maar niet kan besluiten wat ze gaan doen. --> kwak is niet in de wieg gelegd voor groepsprocessen. kwak wordt dictator als ze later groot is.

en ik kom ws. zelf niet eens want ik ben dat weekend weer eens aan t zingen/repeteren (als mensen t leuk vinden: op 7 oktober s avonds een concert in utrecht met mijn projectkoor en orkest )
Wow. Je komt niet en je maakt je zo druk.

Ik had een ander voorstel.
Een meet van 5 mensen in Utrecht. En nog 1 van 5 Mensen in Arnhem.
En je mag zelf kiezen waar je heengaat.
Bij voldoende belangstelling nog 1 van 5 mensen in Brussel.

Je mag best naar alle 3. Maar je (=iedereen in het topic) mag niet alles bepalen of nu al stom gaan doen

Zo en nu moeten jullie eerst maar allemaal gezond gaan eten want ik sta aan de deur met een meetlint. Ik heb een maximale totale grens van 350 cm taille omtrek bepaald. Het is aan jullie of er dan 3 of 4 of 5 of 6 mensen kunnen komen..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:49:23 #15
163650 Greys
pi_60570296
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef Merel het volgende:
Ik kom ook uit omgeving Rotterdam, mag ik op het dak van de Smart?

Maargoed, vechten jullie maar uit waar en wanneer, maakt mij allemaal niks uit
Dan gaan we met de auto van Heer Greys, dan hoef je niet op het dak.
Anders zit je haar zo kut als we daar aankomen
* Greys ziet ineens het kapsel van Bridget Jones voor zich, na het cabrio ritje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:49:36 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570302
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
'giftig' worden is nie echt 'grappig' denk ik dan.. sorry
nou ja, ik mag toch wel gftig worden van een groep mensen die probeert iets te plannen? das niks persoonlijks, das gewoon iets waar ik peroonlijk een hekel aan heb. en ja, ik heb t ws. niet zo handig verwoord. bummer.

maar goed, ik heb geloof ik iets totaal fout gedaan bj jou, dus laat maar....heeft toch geen zin dit.

zou t fijn vinden als we er nu over kunnen ophouden en ik niet hier word gebruikt als voorbeeld van verve;ende mensen, of vergeleken word met andere posters uit andere topics.... ik ben helemaal geen zeikwijf/afzeiker/afhaker. verdorie
pi_60570335
popje, als je je gaat bemoeien met dingen waar je uberhaupt niet naar toe GAAT komen, en dingen af gaat kraken waar je uberhaupt geen last van gaat hebben omdat je niet gaat komen, dan kan dat wel als compleet nutteloos en dus irritant gezien worden, sorry
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:51:13 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570336
Interessant bijverschijnsel van anders eten: sinds ik brood bijna van mijn menu heb geschrapt, heb ik geen last meer van een opgeblazen buik. Gisteravond voor de eerste keer deze week weer een echte broodmaaltijd gegeten en dat is vanmorgen helaas ook te merken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60570337
Ik woon ruim een uur van Utrecht en iets van een uur van Amsterdam en ik stelde beide voor als optie Dus nee, niet echt mijn woonplaats, daar mogen jullie ook niet heen !
pi_60570347
zullen we gewoon naar London gaan?
Ja doei.
pi_60570349
Nu begrijp ik ook ineens wáarom er nooit meets zijn geweest in het verleden. Wat een gedoe
pi_60570363
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
popje, als je je gaat bemoeien met dingen waar je uberhaupt niet naar toe GAAT komen, en dingen af gaat kraken waar je uberhaupt geen last van gaat hebben omdat je niet gaat komen, dan kan dat wel als compleet nutteloos en dus irritant gezien worden, sorry
Popje...
Ben ik een popje ( ?) ik vind het niet echt bij mij passen en het zit me al twee maanden dwars.
Dus MB. Ben ik een popje?
pi_60570370
ja hé! Ik ben niet zo moeilijk hoor

ik heb al een voorstel gedaan.

Zaterdagavond 4 oktober

Tijd van afspreken: rond 20.00

Doel: eten

Sub-doel: gezelligheid
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:52:52 #24
70532 loveli
N
pi_60570371
Kwak, weet je wat jouw probleem is? Dat je jezelf gaat verdedigen. Lekker niet doen, gewoon jezelf blijven

En volgens mij is SHE toch een betere dictator!
crap in = crap out
pi_60570373
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Popje...
Ben ik een popje ( ?) ik vind het niet echt bij mij passen en het zit me al twee maanden dwars.
Dus MB. Ben ik een popje?
nee, had het tegen Kwak
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:53:34 #26
163650 Greys
pi_60570386
quote:
Ze wist nog niet zeker of ze wel of niet ging komen.
Dus...

Maar eh... ik stem voor één op één meets of kleine achter de schermen afgesproken meets.
Ik zie het hier niet gaan gebeuren in goede harmonie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:53:50 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570394
Ik heb een ander voorstel: Wat mij betreft gaan we naar de PROVINCIE Utrecht (want het ligt natuurlijk wel centraal , maar dan wel naar een sushibar. Desnoods openen we een topic in CUL voor goede tips.
pi_60570419
Waarom doet niemand iets met mijn tips ?
pi_60570420
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef motorbloempje het volgende:

Zaterdagavond 4 oktober

Ik kan niet 4 oktober dan ben ik in Frankrijk. Voor de rest vind ik het een strak plan.

PF; ik moest weer om je lachen met je maximale taille
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:55:29 #30
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570431
quote:
ja maar DAT begrijpen jullie dus verkeerd. ik wil heel graag WEL komen, en merkte met een huilie op dat t ws. niet gaat lukken omdat ik nu al vol zit tot en met bla bla bla. en dat vind ik dus jammer....wat ik vind iedereen hier heel leuk... andersom is dat geloof ik helemaal over nu ineens... beetje raar hoe snel dat gaat trouwens.

wat mij betreft was het dus ook echt geen afzeiken van die hele meet...alleen van t proces van een locatie kiezen...op een forum....waar elke keer als er iets "besloten" is mensen weer nieuwe opties in de groep gooien. dat ligt niet aan jullie, dat ligt neit aan de meet, dat ligt neit aan mj, dat ligt aan t medium

.maar goed, zo word t opgevat blijkbaar... ik denk dat er hele harde ymme bellen afgaan ofzo, maar zo ben ik helemaal niet
pi_60570456
quote:

[..]

nee, had het tegen Kwak
Ik had een tien voor begrijpend lezen hoor
Nee ik bedoel ik zag dat zelfs jij het woord popje gebruikte.
En toen moest ik aan iets denken wat mij al geruime tijd dwars zit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:56:29 #32
163650 Greys
pi_60570458
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom doet niemand iets met mijn tips ?
Omdat er niet eens één meet fatsoenlijk kan worden gepland, laat staan DRIE
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:57:23 #33
70532 loveli
N
pi_60570480
MoBlo is zichzelf niet helemaal, dat komt woensdag allemaal weer goed als de lieve meneer van de woningbouw haar feliciteert met de nieuwe woning.
crap in = crap out
pi_60570485
week erna?

Zaterdag 11 oktober 2008

De grote kleine Slankmeet

Hapje eten: Sushibar of Tapa's?

Tijdstip: 20.00

Wie komen er?
Ja doei.
pi_60570511
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:55 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja maar DAT begrijpen jullie dus verkeerd. ik wil heel graag WEL komen, en merkte met een huilie op dat t ws. niet gaat lukken omdat ik nu al vol zit tot en met bla bla bla. en dat vind ik dus jammer....wat ik vind iedereen hier heel leuk... andersom is dat geloof ik helemaal over nu ineens... beetje raar hoe snel dat gaat trouwens.

wat mij betreft was het dus ook echt geen afzeiken van die hele meet...alleen van t proces van een locatie kiezen...op een forum....waar elke keer als er iets "besloten" is mensen weer nieuwe opties in de groep gooien. dat ligt niet aan jullie, dat ligt neit aan de meet, dat ligt neit aan mj, dat ligt aan t medium

.maar goed, zo word t opgevat blijkbaar... ik denk dat er hele harde ymme bellen afgaan ofzo, maar zo ben ik helemaal niet
Ho! Stop! Kwak!

Ik weet zeker dat je een heel lief mesije bent maar je moet je niet zo op de kast jagen en je zo verdedigen!
ECHT!

Nu lees ik dat je wel graag wil komen maar wss niet kan.

Oké

Kwak zegt: Ik vind een meet echt een leuk idee, ik ben alleen bang dat ik niet kan komen op deze data/locatie. Misschien kunnen we het op [vul datum in] en [vul locatie in] doen?

Komt op het zelfde neer alleen lees ik niets over giftigs en dictator
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:59:59 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570559
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
week erna?

Zaterdag 11 oktober 2008

Wie komen er?
Oke. Al is er geen echte sushibar in Utrecht geloof ik
Bestaat die tapastent in die kelder aan de gracht eigenlijk nog? En kan je er nog steeds goed eten? Heeeeeel lang geleden ben ik daar eens geweest, maar ik kan niet instaan voor de huidige kwaliteit van de bezoekers/de bediening/het eten.
pi_60570561
Maar ik ben een grote bemoeial dus trek je verder niets van mij aan
pi_60570563
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ho! Stop! Kwak!

Ik weet zeker dat je een heel lief mesije bent maar je moet je niet zo op de kast jagen en je zo verdedigen!
ECHT!

Nu lees ik dat je wel graag wil komen maar wss niet kan.

Oké

Kwak zegt: Ik vind een meet echt een leuk idee, ik ben alleen bang dat ik niet kan komen op deze data/locatie. Misschien kunnen we het op [vul datum in] en [vul locatie in] doen?

Komt op het zelfde neer alleen lees ik niets over giftigs en dictator
dat dus.

verder ben ik nietin staat iets liefs te zeggen, zie reactie van loveli
Ja doei.
pi_60570610
Ik kom. Wel liefst Utrecht zelf, want ik ga met de trein ivm de sake die ik ga drinken en als je dan ergens in de middle of de provincie staat is het wat moeilijk terugreizen.( Hoewel Veenendaal voor mij ook een optie is, want dan slaap ik bij m'n pa die daar woont )
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:02:53 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570619
je hebt gelijk pf.

ik heb toegegeven dat ik t niet handig had opgeschreven. feit blijft dat de autist in mij dit soort processen neit heel goed trekt. maar dat kwam niet grappig over. blijkt.

en ja, ik zit snel op de kast e ik verdedig mezelf omdat ik me ineen sit allerlei hoeken aangevallen voel. en t hele idee van negere snap ik nooit zo goed, als ik namelijk iets niet zo bedoel als mensen het opvatten betekent toch neit dat ik allerlei nare opmerkingen maar over me heen moet laten komen? een denigrerend "popje"? een "al je maar neit gaat lopen kwakken" en een vergelijking met iemand die als onbvetrowbaar te boek staat?

ja dan ga ik mezelf verdedigen. want ik wil niet dat mensen denken dat ik iemand ben die ik niet ben. óók niet op internet.

en ik kon idd. de 4e niet, en de 11e misschien wel schrijf mij maar op als misschien als t tapas is, en als nee als t sushi is. lijkt me leuk.
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:04:40 #41
70532 loveli
N
pi_60570654
SHE had het in het vorige topic over een goede Griek (zitten we nog steeds in Utrecht city, maar gelukkig ligt dat nog steeds in de provincie Utrecht).
crap in = crap out
pi_60570658
Hallo hé Valt toch wel iets mee met het gekift? Alleen die nogal misplaatste post van kwakveense, maar voor de rest lukt het vast wel om een locatie te bepalen, toch?

Maargoed, een Brussel-meet dus. Wie komen er allemaal?
pi_60570668
volgens mij hebben ze geen sushi in Utrecht nee maar rode wijn bij tapa's vind ik ook niet erg?
Ja doei.
pi_60570691
Mij maakt het soort eten geen flausaus. Sake kan worden veranderd in wodka at any time.
pi_60570699
Laten we anders een apart meet topic iets maken
anders gaat het hier nog drie topics over en dat is niet leuk voor de mensen die niet komen of zich er niet zo druk om maken
pi_60570704
Grieks is ook
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:07:27 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570719
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo hé Valt toch wel iets mee met het gekift? Alleen die nogal misplaatste post van kwakveense, maar voor de rest lukt het vast wel om een locatie te bepalen, toch?

Maargoed, een Brussel-meet dus. Wie komen er allemaal?
Ik! Ik ken Brussel nog niet. Wel door de weeks dan, dan kan ik het verbinden met een -eventueel fictief- klantenbezoek
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:07:43 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570725
kijk, daar kunnen we elkaar dan helemaal in vinden moblo. griek *kwijl*

misplaatste posts zijn geloof ik mijn specialiteit
pi_60570736
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:06 schreef conleche het volgende:
Mij maakt het soort eten geen flausaus. Sake kan worden veranderd in wodka at any time.
Wodka
Ik heb Mr PF verslaagfd gemaakt aan wodka
Hij beweerde NOOOIT meer wodka te drinken na z'n twee weekse avontuur in Oost Europa
Maar toen kwam ik met m'n fles uit de vriezer en met een beetje ice tea en dit en dat.. En nu drinken we haast niets anders meer
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:08:09 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570738
Maar even ontopic: wat ik schreef over het -niet- eten van brood en de gevolgen ervan, herkent iemand dit?
pi_60570745
komt PF?
Ja doei.
pi_60570757
O ik vind Grieks vies (Ik ben laats vega geworden oid)
Maar.. Ik drink wel gewoon veel dan
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:09:46 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570773
Volgens mij ken ik de Griek wel en daar is het eten inderdaad goed. Moet ik alleen wel iets anders verzinnen voor het wekelijkse etentje met mijn man, want de laatste tijd eten we vaak Grieks.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:10:24 #54
163650 Greys
pi_60570789
Tink, nog nooit last van gehad (of nog nooit met elkaar in verband gebracht).

Over de meeting: ik sla over, bij nader inzien. Ik doe liever mini-meets
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60570795
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
komt PF?
Als ik OV heb en het is doordeweeks: Ja
en ik weet niet over 20 of 10 of 5 mensen komen
En de datum maakt me ook niet zo veel uit net als wat we gaan eten
alleen Utrecht of Amsterdam lijkt mij wel leuke locatie
(maar als het doordeweeks is in Lutjebroek of zo kom ik ook ) Anders als het maar geen Groningen of Limburg is of zo..
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:10:58 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570800
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik vind Grieks vies (Ik ben laats vega geworden oid)
Maar.. Ik drink wel gewoon veel dan
Vega-moussaka, gevulde wijnbladeren (met rijst), salade, gegrilde aubergine.... Er is genoeg keus eigenlijk. Al heeft sushi of tapas eigenlijk mijn voorkeur wel. Maar de meerderheid gaat voor Grieks, dus dan pas ik me maar aan.
pi_60570821
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Maar even ontopic: wat ik schreef over het -niet- eten van brood en de gevolgen ervan, herkent iemand dit?
ja ik!
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:11:55 #58
70532 loveli
N
pi_60570822
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef kwakveense het volgende:
misplaatste posts zijn geloof ik mijn specialiteit
Neehee! Het verkeerd interpreteren van jouw posts is de specialiteit van een paar mensen hier. Jouw specialiteit is dat je je eerst verontschuldigt en daarna jezelf daarna gaat afzeiken.
Het goede nieuws: Vandaag is de dag dat je daarmee gaat stoppen. Go Kwak!
crap in = crap out
pi_60570833
Tinkepink, ja, ik herken het een beetje. Ik eet sowieso weinig brood, maar ik heb het bijvoorbeeld ook met fruit en kikkererwten.

Ik woon trouwens niet in Brussel maar in een provinciestadje zo'n 20 km ten oosten ervan
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:13:06 #60
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570846
oh mijn grieks **kwijl** post was niet bedoeld als een "we moeten naar de griek" idee hoor! meer een, "oh moblo en ik zijn t ergens over eens " effect... )

ik hoor wel wat t wordt...
pi_60570851
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Het goede nieuws: Vandaag is de dag dat je daarmee gaat stoppen.
Weleens een carrière als motivational speaker overwogen?
pi_60570859
ik ben het met niemand eens voordat we een huurcontract hebben

daarna wordt er nagedacht
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:13:43 #63
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570861
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Neehee! Het verkeerd interpreteren van jouw posts is de specialiteit van een paar mensen hier. Jouw specialiteit is dat je je eerst verontschuldigt en daarna jezelf daarna gaat afzeiken.
Het goede nieuws: Vandaag is de dag dat je daarmee gaat stoppen. Go Kwak!
ik zal t proberen
pi_60570871
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vega-moussaka, gevulde wijnbladeren (met rijst), salade, gegrilde aubergine.... Er is genoeg keus eigenlijk. Al heeft sushi of tapas eigenlijk mijn voorkeur wel. Maar de meerderheid gaat voor Grieks, dus dan pas ik me maar aan.
Ik heb drie keer grieks gegeten en ik hou niet zo van vlees ( )
dus had ik vega moussaka wat ik wel lekker vond maar waarvan ik tijdens het eten drie keer over m'n nek ben gegaan (iets met slokdarm die weigerde mss)
dolma's bedoel je? die vind ik ook niet zo lekker net als aubergine maar ik eet wel gewoon alles

Maar nu gaat het alweer te veel over mij In Utrecht heb je ook Rex. Heb je de daghap voor 6 euro !
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:14:10 #65
163650 Greys
pi_60570872
Kwak, hou eens op met je te excuseren en je eigen posts uitleggen.
Als iemand ergens aanstoot aan neemt, so be it.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60570880
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:10 schreef Greys het volgende:
Tink, nog nooit last van gehad (of nog nooit met elkaar in verband gebracht).

Over de meeting: ik sla over, bij nader inzien. Ik doe liever mini-meets
Wanneer kom je eten? Dan gooi ik al mijn kniertenprincipes overboord en kook ik 5 gangen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:15:20 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570903
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef Greys het volgende:
Kwak, hou eens op met je te excuseren en je eigen posts uitleggen.
Als iemand ergens aanstoot aan neemt, so be it.
greys: mag ik je voorstellen aan "kwak's grootste valkuil"? aangenaam!

i know i know i know.... nu nog echt doen...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:15:51 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60570911
Sweet mother of jesus, wat is hier aan de hand?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:16:18 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570926
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Ach niets, vrouwen onder elkaar
pi_60570937
Oh ik heb een nieuwe uitdaging. Mijn vrienden vinden de Griek ook heel lekker.
Maar het begint al bij die Ouzo (waar een vriendinnetje bewusteloos van is geraakt )
Om iets daar te eten wat ik net zo lekker vind als Japans, Italiaans, Mexicaans, Indonesisch, Thais, Frans, Spaans etc.!

Dus dit bolletje gaat gewoon een keer bij de Griek eten ! Met of zonder jullie
pi_60570941
quote:
KIM en ik zijn niet meer welkom hier; we gaan ons afscheiden
pi_60570958
quote:
Je moet ook niet zomaar weggaan
pi_60570960
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Dus dit bolletje gaat gewoon een keer bij de Griek eten ! Met of zonder jullie
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:17:32 #74
163650 Greys
pi_60570963
quote:
Lief he, ze plannen een meeting
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:17:56 #75
70532 loveli
N
pi_60570974
quote:
Omdat ik niet tegen gist kan, eet ik normaal gesproken zuurdesembrood van de natuurwinkel. Als ik op vakantie ben en geen zuurdesembrood kan vinden, eet ik gewoon geen brood. Het enige waar je misschien op moet letten is dat je op een andere manier voldoende vezels binnenkrijgt voor je spijsvertering, maar verder kun je heel goed zonder brood.

Waarom wil je dat eigenlijk weten?
crap in = crap out
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:18:53 #76
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60570988
quote:
Ik eet absolouut geen brood meer; behalve incidenteel witbrood voor de lekker.
Ik krijg er ontzettend buikpijn van. Idem voor alle bonen en aardappels.
Van fruit heb ik geen last, maar eet ik matig ivm de suikers en alleen seizoensfruit.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:19:15 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570998
jodium moet je toch ook op letten dan? dat wordt aan brood toegevoegd...toch?
pi_60571047
Je kan jezo of jozo zout nemen dan!

Ik krijg hele erge buikkrampen van bier En volgens mij niet van wijn/wodka..
pi_60571058
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat ik niet tegen gist kan, eet ik normaal gesproken zuurdesembrood van de natuurwinkel. Als ik op vakantie ben en geen zuurdesembrood kan vinden, eet ik gewoon geen brood. Het enige waar je misschien op moet letten is dat je op een andere manier voldoende vezels binnenkrijgt voor je spijsvertering, maar verder kun je heel goed zonder brood.

Waarom wil je dat eigenlijk weten?
Lekker is dat hè? Biologisch zuurdesembrood
Vezels haal je trouwens ook prima uit (rauwe) groente
pi_60571072
ZOMGLOLLEREINZ!!!!11!!!!!!!!!

69,8kg ónder de 70kg
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:23:43 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60571086
dat verdient een jompel. nu nog je huis krijgen en dan is t feest compleet. toch?
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:25:37 #82
70532 loveli
N
pi_60571127
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ZOMGLOLLEREINZ!!!!11!!!!!!!!!

69,8kg ónder de 70kg
Gewichtsverlies door woningbouw-stress? Volgens mij mag je die meneer een dikke knuffel geven.
crap in = crap out
pi_60571131
ik jompel niet totdát ik dat huis heb.
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:25:52 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60571133
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:17 schreef loveli het volgende:Waarom wil je dat eigenlijk weten?
Mijn man vermoed dat ik niet tegen gist kan. Vandaar. En dat betekent dat, als ik brood wil eten, ik weer "terug" moet naar het Duitse zuurdesembrood dat wij altijd aten en hier natuurlijk makkelijk verkrijgbaar is. Ik vind het alleen niet zo lekker.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:25:55 #85
14746 k_i_m
pi_60571137
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

KIM en ik zijn niet meer welkom hier; we gaan ons afscheiden
Ik heb me bedacht. Ik kom alleen als er mexicaans op het menu staat .
In my life
Why do I smile
pi_60571147
Een jompel? wtf ?!

Ik was vrijdag 68.3 (iiee) en nu gelukkig 67.3
jeej
pi_60571149
meixcaans kan ik me ook in vinden
Ja doei.
pi_60571158
dat kan niet dat wij maar 3kg schelen
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:29:22 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60571211
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mexicaans is natuurlijk wel heeeel erg lekker.
pi_60571218
jawel! want ik ben heel dik of zo ?
pi_60571229
enchilada's *zwijmel*
Ja doei.
pi_60571237
als jij al heel dik bent, ben ik een zeug PF

tactisch
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:30:17 #93
70532 loveli
N
pi_60571245
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vermoed dat ik niet tegen gist kan.
Waar heb je last van? Ik krijg last van vermoeidheid (kom de trap bijna niet meer op) en ik krijg heel snel blauwe plekken, heb er nu 17 op m'n been. Bij mij is het eigenlijke probleem dat ik niet tegen de meeste vitamine B-varianten kan en gist zit bomvol met vitamine B.

Bij de weg, in het meeste duitse brood zit zuurdesem, maar ook nog wat gist.
crap in = crap out
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:30:49 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60571257
Jeetje, wat gaan jullie weer rap! .
Is het trouwens geen idee om even een apart topic aan te maken voor de meet? Dat doet de Dieetclub ook altijd.
Niet meer actief op Fok!
pi_60571326
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
als jij al heel dik bent, ben ik een zeug PF

tactisch
Grapje. Ik bedoelde
jij zei zo van wat maar 3 kilo
en toen zei ik
o bedoel je dat ik heel dik ben en dat wij maar 3 kilo schelen?

maar echt je moet even kijken naar je eigen foto's want je bent echt heel slank
en o wee als ik op fok ook "de wandelende tak" word
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:34:44 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60571342
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar heb je last van? Ik krijg last van vermoeidheid (kom de trap bijna niet meer op) en ik krijg heel snel blauwe plekken, heb er nu 17 op m'n been. Bij mij is het eigenlijke probleem dat ik niet tegen de meeste vitamine B-varianten kan en gist zit bomvol met vitamine B.

Bij de weg, in het meeste duitse brood zit zuurdesem, maar ook nog wat gist.
- extreme vermoeidheid: check
- heel veel blauwe plekken: check

Toch maar eens langs een allergoloog geloof ik. Hoe los jij dat op met vitamine B? Ik merk namelijk ook dat als ik te weinig B binnenkrijg, mijn haar uitvalt en ik erg slecht gehumeurd word.

Heb je dan ook last van fruit? Ik heb net druiven op (ja, ik weet het, veel suikers ) en ik voel me echt niet lekker.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:35:30 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60571356
quote:

Zaterdagavond 4 oktober

Helemaal goed.

En Kim, ik vind het niet leuk als je niet komt...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60571358
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Fraai is dat
Nou, mexicaans doe ik echt niet meer, daar word ik véél te dik van

Ik organiseer lekker een Brussel-meet. En dan gaan we sushi eten
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:36:42 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60571379
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
week erna?

Zaterdag 11 oktober 2008

Wie komen er?
Ook goed .
pi_60571382
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fraai is dat
Nou, mexicaans doe ik echt niet meer, daar word ik véél te dik van

Ik organiseer lekker een Brussel-meet. En dan gaan we sushi eten
Ik vind dat ook wel een komenswaardig plan.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:37:26 #101
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60571396
Mexicaans? Dan gaan we naar Popocatepetl, lekkere mojito's ook
pi_60571408
sushi in brussel, als je dat nu op een ándere dag doet, dan kom ik daar OOK heen
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:39:40 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60571436
pi_60571524
Wat ontzettend grappig om te lezen en je er niet aan mee post. Als je wel meepost ook natuurlijk, maar voor een buitenstaander is het nog grappiger.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60571616
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:43 schreef YPPY het volgende:
Wat ontzettend grappig om te lezen en je er niet aan mee post. Als je wel meepost ook natuurlijk, maar voor een buitenstaander is het nog grappiger.
Ik verwacht jou ook op de Brussel-meet
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:47:17 #106
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60571624
TVP
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60571630
Ik heb al eens in Brussel gemeet, weet niet of ik dat nog eens doe.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:52:14 #108
70532 loveli
N
pi_60571774
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:34 schreef Tinkepink het volgende:

- extreme vermoeidheid: check
- heel veel blauwe plekken: check

Toch maar eens langs een allergoloog geloof ik. Hoe los jij dat op met vitamine B? Ik merk namelijk ook dat als ik te weinig B binnenkrijg, mijn haar uitvalt en ik erg slecht gehumeurd word.

Heb je dan ook last van fruit? Ik heb net druiven op (ja, ik weet het, veel suikers ) en ik voel me echt niet lekker.
Als ik me netjes aan een goed eetpatroon houd en eens in de zoveel tijd wat extra vitamine B neem, merk ik dat ik fitter word. Dus ik loop eigenlijk rond met een vit B gebrek. Neem ik een week lang vitamine B of eet ik een week lang gewoon brood, dan hakt het er keihard in en krijg ik last. Het grote nadeel is dat ik niet direct last krijg, maar pas na een paar dagen. Ik voel dus niet direct wat slecht voor me is. Vitamine B 11 en B 12 neem ik wel zo nu en dan als supplement, daar krijg ik volgens mij geen klachten van.

De laatste tijd heb ik heel veel blauwe bessen gegeten, want die zijn kei-gezond. Toen ik in Duitsland was heb ik bij zo'n stalletje langs de weg 2 kilo gekocht, een kilo was voor m'n ouders. Gisteren vroeg mijn moeder me of ik ook last had van de bekende klachten, zij heeft hetzelfde en kreeg na de blauwe bessen ook last.

Mbt haaruitval: suikers mijden. Vitamine B heeft bij mijn weten in zoverre invloed op de haargroei, dat het haren dikker maakt. Minder vit. B => dunnere haren.

Mijn moeder heeft zich in het verleden laten onderzoeken, maar toen ze zei dat ze niet tegen vitamine B kon werd ze zo ongeveer uitgelachen door de specialist. Blijkbaar kan dat officieel niet.

M'n zus (=arts) had pas weer een onderzoek gelezen over fructose. Als je bij een maaltijd fructose eet, sla je meer vet op (uit de rest van het voedsel) dan wanneer je er geen fructose bij zou eten. Verder is te veel fructose sowieso slecht voor je met het oog op diabetes type 2. Dus fruit 'los' eten en toch ook maat houden. Nog erger zijn veel voedingsmiddelen waarin glucose-fructosestroop in is verwerkt, dat is de grootste dikmaker in de VS.
crap in = crap out
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:53:42 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60571819
Zeg SHE, ik kreeg laatst enorme buikpijn na het eten van 2 miniscule blokjes oude kaas, is dat normaal?
pi_60571875
MoBlo, door alle perikelen zag ik nu pas dat je onder de zeventig zit!!

En ook want ik was met jou (in mijn hoofd) een wedstrijdje aangegaan wie het eerst onder de zestig/zeventig zou zitten en nu heb ik niet gewonnen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:02:21 #111
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60572036
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:53 schreef Vivi het volgende:
Zeg SHE, ik kreeg laatst enorme buikpijn na het eten van 2 miniscule blokjes oude kaas, is dat normaal?
Enige wat ik kan bedenken is dat je door cambridge behoorlijk bent afgekickt van allerhande crap en dat je lijf nu helemaal geen zware rommel accepteert.
Kaas is dan ook meteen een behoorlijke aanslag op je spijsverteringsstelsel.

Je weet wat ik heb gezegd over kaas he > duivel!
pi_60572053
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:47 schreef YPPY het volgende:
Ik heb al eens in Brussel gemeet, weet niet of ik dat nog eens doe.
Vertel!

Sugar, kom je ook naar de Brussel-meet?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:03:36 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60572065
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Enige wat ik kan bedenken is dat je door cambridge behoorlijk bent afgekickt van allerhande crap en dat je lijf nu helemaal geen zware rommel accepteert.
Kaas is dan ook meteen een behoorlijke aanslag op je spijsverteringsstelsel.

Ik doe geen Cambridge

Maar dat zal dan wel ja .
pi_60572080
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:02 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik kreeg van een vriend uit NL die hier afgelopen weekend kwam logeren een enorm blok van de beste feta die ik ken, die van de Turk bij de oude kerk.

En ik heb nog boursin met vijg en walnoot in de koelkast liggen.

Bweuh
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:05:04 #115
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60572090
vanaf het werk: feli MoBlo met < 70 kg heeeeeeel goed

en wat een heisa over die meet zeg
Utrecht lijkt mij ook prima, maaaaaar ik weet nog niet wat mijn rooster is en of ik doe avond moet volleyballen...
dus ik ben onder voorbehoud... dus plannen jullie maar wat, kijk ik dan wel of het mij gaat lukken...

nou ik ga verder werken...
en o ja vanmiddag naar de tandarts, kzie er nu al tegenaan.... moet boren... (en 2 weken geleden ook al , en dat viel heeeeel hard tegen zonder verdoving.....)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:11:17 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60572251
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Als ik me netjes aan een goed eetpatroon houd en eens in de zoveel tijd wat extra vitamine B neem, merk ik dat ik fitter word. Dus ik loop eigenlijk rond met een vit B gebrek. Neem ik een week lang vitamine B of eet ik een week lang gewoon brood, dan hakt het er keihard in en krijg ik last. Het grote nadeel is dat ik niet direct last krijg, maar pas na een paar dagen. Ik voel dus niet direct wat slecht voor me is. Vitamine B 11 en B 12 neem ik wel zo nu en dan als supplement, daar krijg ik volgens mij geen klachten van.

De laatste tijd heb ik heel veel blauwe bessen gegeten, want die zijn kei-gezond. Toen ik in Duitsland was heb ik bij zo'n stalletje langs de weg 2 kilo gekocht, een kilo was voor m'n ouders. Gisteren vroeg mijn moeder me of ik ook last had van de bekende klachten, zij heeft hetzelfde en kreeg na de blauwe bessen ook last.

Mbt haaruitval: suikers mijden. Vitamine B heeft bij mijn weten in zoverre invloed op de haargroei, dat het haren dikker maakt. Minder vit. B => dunnere haren.

Mijn moeder heeft zich in het verleden laten onderzoeken, maar toen ze zei dat ze niet tegen vitamine B kon werd ze zo ongeveer uitgelachen door de specialist. Blijkbaar kan dat officieel niet.

M'n zus (=arts) had pas weer een onderzoek gelezen over fructose. Als je bij een maaltijd fructose eet, sla je meer vet op (uit de rest van het voedsel) dan wanneer je er geen fructose bij zou eten. Verder is te veel fructose sowieso slecht voor je met het oog op diabetes type 2. Dus fruit 'los' eten en toch ook maat houden. Nog erger zijn veel voedingsmiddelen waarin glucose-fructosestroop in is verwerkt, dat is de grootste dikmaker in de VS.
B1 geeft allergische reacties; dus als die dokter haar uitgelachen heeft dan moet ie terug naar school.
B3 en B6 geven neurtoxische reacties ; ook daarvoor geld dat je dus door isolatie moet kijken of dat het is.

Je kunt wel degelijk allergisch zijn voor bepaalde B-vitaminen.
B12 echter niet; en voordat dat toxisch is moet je onmenselijke hoeveelheden weggewerkt hebben.
Daarbij heeft het geen nut om B12 te slikken; het wordt nauwelijks via je maag opgenomen.
B12 moet je laten injecteren, bij je HA. Ik krijg elk half jaar een shot, heerlijk! Je voelt je daarna ook als herboren
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:11:31 #117
331 Merel
Be here now.
pi_60572258
Je gaat verdorie even boodschappen doen en jullie zijn 5 pagina's verder!

De Lidl heeft alleen beschimmelde uien heb ik net ontdekt. Vies! Nou moet ik straks weer verder winkelen. Ook om een aardappelschilmesje te kopen, want ik ontdekte net dat ik dat niet heb. Toen ik een jaar geleden verhuisd ben heb ik dat blijkbaar niet meegenomen, wat betekent dat ik al in een jaar geen aardappels heb aangeraakt Plan voor vanmiddag: eten voor de rest van de week koken en invriezen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:13:12 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60572290
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik doe geen Cambridge

Maar dat zal dan wel ja .
Oh goffer, wie was dat dan? Kim?
Blond/lekker..hou ik niet uit elkaar snappie?

Dan weet ik het niet, want meestal valt oude kaas prima als je niet op crashdieet bent.
pi_60572294
dank jullie

@conleche, ik ga nu geen wedstrijdje aan wie er het eerst onder de zestig zit hoor en het is maar goed dat ik het niet wist, dat het een wedstrijdje was want dan had ik vast verloren. Ik ben namelijk niet zo goed in wedstrijdjes..

heb ik de hele ochtend rustig aan kunnen doen, zit ik nu te haasten dus jullie zien Faithy wel verschijnen
Ja doei.
pi_60572322
B12 zit in vlees?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:16:00 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60572357
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
B12 zit in vlees?
Doe eens niet zo wollig en formuleer je vraag helder!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:17:56 #122
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60572410
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
vanaf het werk: feli MoBlo met < 70 kg heeeeeeel goed

en wat een heisa over die meet zeg
Utrecht lijkt mij ook prima, maaaaaar ik weet nog niet wat mijn rooster is en of ik doe avond moet volleyballen...
dus ik ben onder voorbehoud... dus plannen jullie maar wat, kijk ik dan wel of het mij gaat lukken...

nou ik ga verder werken...
en o ja vanmiddag naar de tandarts, kzie er nu al tegenaan.... moet boren... (en 2 weken geleden ook al , en dat viel heeeeel hard tegen zonder verdoving.....)
succes BJ!

bij mij viel uiteindelijk de rekening van 4 boorsessies nog t meeste tegen
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:17:56 #123
70532 loveli
N
pi_60572411
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
B1 geeft allergische reacties; dus als die dokter haar uitgelachen heeft dan moet ie terug naar school.
B3 en B6 geven neurtoxische reacties ; ook daarvoor geld dat je dus door isolatie moet kijken of dat het is.
Dat was een jaar of 20 geleden, ze werd niet meer serieus genomen toen ze zei dat ze niet tegen vit. B kon.
quote:
Je kunt wel degelijk allergisch zijn voor bepaalde B-vitaminen.
B12 echter niet; en voordat dat toxisch is moet je onmenselijke hoeveelheden weggewerkt hebben.
Daarbij heeft het geen nut om B12 te slikken; het wordt nauwelijks via je maag opgenomen.
B12 moet je laten injecteren, bij je HA. Ik krijg elk half jaar een shot, heerlijk! Je voelt je daarna ook als herboren
Die B12 neem ik als zuigtablet onder de tong, zodat het daar wordt opgenomen. Vroeger toen m'n zus en ik onverklaarbaar moe waren, gaf mams ons een schep biergist bij het eten omdat dat zo goed voor ons was. Gelukkig weten we nu beter.
crap in = crap out
pi_60572413

Ik vroeg of b12 in vlees zit. (of waar haal je het dan uit, en hoezo wordt het niet door je maag opgenomen?)
pi_60572432
tandartsen, tof puur genieten, sterkte BJ
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:19:58 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60572462
Ik heb net een portie zelfgemaakte kip-piri-piri op. Wat is dat toch lekker. En heet! Nu maar wat sla eten om het brandje te blussen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:20:53 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60572486
kheb dr echt zo geeeeen zin in....
en ben wel 3 * verzekerd, dus die rekening zal wel meevallen...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:21:44 #128
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60572502
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Ik vroeg of b12 in vlees zit. (of waar haal je het dan uit, en hoezo wordt het niet door je maag opgenomen?)
Ik wist dat je daar naartoe wilde, maar je stelde de vraag maar half
Vlees passeert de dunne darm, en dat is de plek waar je vitamines opneemt.
Een b12 pil slikken is niet zinnig; daar blijft in je maag niets van over en B12 wordt niet opgenomen door je maag.
Daarom dus spuiten; of zoals Loveli aangeeft via sublinguale tabletten ( onder je tongetje )

Of natuurlijk gewoon vlees eten.
pi_60572576
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik wist dat je daar naartoe wilde, maar je stelde de vraag maar half
Vlees passeert de dunne darm, en dat is de plek waar je vitamines opneemt.
Een b12 pil slikken is niet zinnig; daar blijft in je maag niets van over en B12 wordt niet opgenomen door je maag.
Daarom dus spuiten; of zoals Loveli aangeeft via sublinguale tabletten ( onder je tongetje )

Of natuurlijk gewoon vlees eten.
Ik eet bijna nooit vlees dus ik ga wel even kijken naar prikjes en pilletjes..
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:28:05 #130
14746 k_i_m
pi_60572632
Ik kan trouwens niet wachten tot donderdag. Ik heb er namelijk helemaal geen kracht meer voor. Nou moesten we al een plan gaan bedenken om weer op te bouwen voor de vakantie, maar ik zit nu rond de 73kg en ik vind het ook niet erg als het wat minder hard zou gaan en ik gewoon avondeten zou mogen eten.

Daarbij zit ik er gewoon niet meer lekker in (ook door eigen gerommel) heb ik een enorme verstopping gehad met dat uberhete weer en moet ik nog een paar pillen van mijn strip en lijk ik nu al ongesteld te worden. 'T ben mooi weest . Ik ga wel weer sporten!
In my life
Why do I smile
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:28:31 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60572640
Moet je via je HA doen, PF.
Voor zover ik weet is vrije verstrekking van B12 in Nederland verboden.

Nog ter aanvulling: Dat is ook de reden dat veel darmpatienten met chronische vitamine-tekorten rondlopen, terwijl ze toch goed eten. Ze nemen simpelweg de vitaminen niet goed op via de darm terwijl dat toch de plek is 'where the magic happens'
Een vitamine tekort geeft dus de klachten als chronische moeheid-zwakke nagels, blauwe plekken, haaruitval, wazig zicht, hoofdpijn en bla.
Heel vervelend hoor.
pi_60572661
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:11 schreef Merel het volgende:
Je gaat verdorie even boodschappen doen en jullie zijn 5 pagina's verder!

De Lidl heeft alleen beschimmelde uien heb ik net ontdekt. Vies! Nou moet ik straks weer verder winkelen. Ook om een aardappelschilmesje te kopen, want ik ontdekte net dat ik dat niet heb. Toen ik een jaar geleden verhuisd ben heb ik dat blijkbaar niet meegenomen, wat betekent dat ik al in een jaar geen aardappels heb aangeraakt Plan voor vanmiddag: eten voor de rest van de week koken en invriezen
Oh, heerlijk vind ik dat

Loveli: tabletten onder de tong, zijn die niet haske smerig? *denkt nog even aan de vieze biergisttabletten vroeger bij macrobiotische ouders
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:31:05 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60572699
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:28 schreef SHE het volgende:

Een vitamine tekort geeft dus de klachten als chronische moeheid-zwakke nagels, blauwe plekken, haaruitval, wazig zicht, hoofdpijn en bla.
Heel vervelend hoor.
Alleen die zwakke nagels niet gek genoeg. Voor de rest een vrij adquate beschrijving van mijn gezondheidssituatie over de afgelopen decennia.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:31:48 #134
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60572719
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten tot donderdag. Ik heb er namelijk helemaal geen kracht meer voor. Nou moesten we al een plan gaan bedenken om weer op te bouwen voor de vakantie, maar ik zit nu rond de 73kg en ik vind het ook niet erg als het wat minder hard zou gaan en ik gewoon avondeten zou mogen eten.

Daarbij zit ik er gewoon niet meer lekker in (ook door eigen gerommel) heb ik een enorme verstopping gehad met dat uberhete weer en moet ik nog een paar pillen van mijn strip en lijk ik nu al ongesteld te worden. 'T ben mooi weest . Ik ga wel weer sporten!
Ik vind het al bewonderingswaardig dat je het zo lang hebt volgehouden.
Gisteren een lepel van mijn mama's cambridge soep gehad en ik ging zowat over mijn nek. Te smerig!
Ik probeer haar te motiveren; omdat qua methode cambridge alles heeft wat je nodig hebt en heel goed uitgebalanceerd is, maar het is verdomme wel een spartaanse methode

Ze belt ook om het uur Dat het zo goed gaat en dat ze heeeelemaal geen honger heeft...'t arme mensje.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:34:46 #135
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60572802
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:31 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Alleen die zwakke nagels niet gek genoeg. Voor de rest een vrij adquate beschrijving van mijn gezondheidssituatie over de afgelopen decennia.
Dan zou ik niet voor een allergie test gaan, maar naar een internist. En als ze niets kunnen vinden noemen ze het gewoon PDS en dan is het net zo kut, want dan heb je ook last van al die verschijnselen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:35:06 #136
14746 k_i_m
pi_60572811
Ja, maar die soepen zijn echt te goor voor woorden. Ik deed ook maar 1 week soep, dat je over je ergste honger heenbent. En dan de groenten versie. De rest smaakt naar zand .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:39:28 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60572916
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Dan zou ik niet voor een allergie test gaan, maar naar een internist. En als ze niets kunnen vinden noemen ze het gewoon PDS en dan is het net zo kut, want dan heb je ook last van al die verschijnselen.
Ik weet niet waar ik die in mijn omgeving kan vinden In Duitsland ga je over het algemeen niet eerst naar je huisarts, maar neem je direct contact op met een specialist. En volgens mij zit er hier in de omgeving wel een allergoloog, maar geen internist.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:45:09 #138
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60573071
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ik die in mijn omgeving kan vinden In Duitsland ga je over het algemeen niet eerst naar je huisarts, maar neem je direct contact op met een specialist. En volgens mij zit er hier in de omgeving wel een allergoloog, maar geen internist.
Ziekenhuis popje, ziekenhuis bellen en vragen om afspraak internist.
Duidelijk je klachten beschrijven en doorgeven welke voedingsmiddelen de klachten geven.
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:47:55 #139
70532 loveli
N
pi_60573140
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:28 schreef SHE het volgende:
Moet je via je HA doen, PF.
Voor zover ik weet is vrije verstrekking van B12 in Nederland verboden.
Die pilletjes van mij komen gewoon uit NL.
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:29 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli: tabletten onder de tong, zijn die niet haske smerig? *denkt nog even aan de vieze biergisttabletten vroeger bij macrobiotische ouders
Biergist is totaal smerig en ondanks dat mijn ouders niet macrobiotisch waren, kreeg ik een flinke schep biergist poeder. En 's avonds een lepel levertraan. Geloof me, wees blij dat jij 'slechts' biergisttabletten kreeg.

Mijn B12 pilletjes zijn lief, klein en licht zoetig.
crap in = crap out
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:50:37 #140
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60573212
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:45 schreef SHE het volgende:

[..]

Ziekenhuis popje, ziekenhuis bellen en vragen om afspraak internist.
Duidelijk je klachten beschrijven en doorgeven welke voedingsmiddelen de klachten geven.
Dat gaat hier niet pluisje, er zit volgnes mij geen vrijgevestigde internist in ons plaatselijke ziekenhuisje (denk Schwarzwaldklinik, maar dan kleiner). Maar ik ga eerst wel even langs mijn huisarts, misschien weet hij waar ik terecht kan.
pi_60573223
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Die pilletjes van mij komen gewoon uit NL.
[..]

Biergist is totaal smerig en ondanks dat mijn ouders niet macrobiotisch waren, kreeg ik een flinke schep biergist poeder. En 's avonds een lepel levertraan. Geloof me, wees blij dat jij 'slechts' biergisttabletten kreeg.

Mijn B12 pilletjes zijn lief, klein en licht zoetig.
Niet alleen biergist, hoor Levertraanpillen, knoflookpillen, whatever ze nu weer hadden bedacht dat gezond was

Vertel s over die pilletjes? Merk, verkooppunt?
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 12:56:51 #142
70532 loveli
N
pi_60573372
Ik weet niet of ik van dit merk neem, want eens in de zoveel tijd krijg ik er een paar van mams mee. Het kan ook zijn dat die van mij van het merk 'Ortica' zijn.
http://www.aov.nl/producten/vitamines/vitamine_b12_1.000_mcg/

En jij kreeg pillen, ik kreeg het per schep of lepel! (nu krijg ik wel pillen, dat noemen ze vooruitgang)

edit: of hier, klikken op de b12 zuigtabletten:
http://www.orthica.nl/index.php?page=5170&PHPSESSID=cf956be59953e77bca9764cfc1a1f15f#
crap in = crap out
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:16:34 #143
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60573776
Oké, ik heb dus vandaag het volgende gegeten:

O (om half 7): 3 happen vieze Allbran met magere melk
O: 3 gekookte eieren
T: verdeeld over de hele ochtend ongeveer 40 gram amandelen
L: wat ga ik nu nemen? Waardoor het een goede dag wordt qua eten?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60573782

ik krijg een borrel voor afscheid dat heb ik nog nooit gehad
Doei.
pi_60573808
Gaaf zeg
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:19:22 #146
14746 k_i_m
pi_60573829
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:16 schreef Sugar het volgende:

Als je de SHE methode doet boterhammen met pindakaas natuurlijk! .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:19:44 #147
14746 k_i_m
pi_60573835
En dan ben ik vet jaloers op je! .
In my life
Why do I smile
pi_60573842
Sugar, ik heb net wat gebakken rijst gegeten. Lekker! Maar ik weet niet of je dat kunt maken, nu? Anders roggebrood met vleeswaar?

Loveli, thanks, ik ga er 's naar zoeken

En Faithy, woei Ik heb t weleens gehad, maar ik heb dan ook tijdens mijn studententijd bijna 5 jaar voor dezelfde werkgever gewerkt, in verschillende functies. Wanneer is je borrel?
pi_60573930
dinsdag voor mn laatste werkdag, met collega's enzo

zó tof ben verder alleen maar ontslagen ofzo
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:23:46 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60573943
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:16 schreef Sugar het volgende:

Ik eet 's middags altijd (veel) groente, gecombineerd met aardappelen, rijst of kipfilet/vis. Dat voorkomt bij mij snoepen tussen 14.00 en 17.00 uur.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:24:48 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60573973
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef Faithy het volgende:

Hoor je net dat je ontslagen bent en dat je dinsdag afscheid gaat nemen met een borrel ofzo? Nee toch?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:26:55 #152
14746 k_i_m
pi_60574027
Is altijd nog leuker dan dat je ergens 3 jaar werkt, elke janboerenlul een afscheidsborrel krijgt ook al zaten ze drie weken achter de receptie, en dat je dan je eigen afscheidsmailtje moet tikken omdat je baas er te beroerd voor is. Ohja, op die afscheidsborrel wacht ik ook al 5 jaar .
In my life
Why do I smile
pi_60574028
nee, bij deze baan ga ik normaal weg en krjig ik een borrel, maar dat heb ik nog nooit gehad, want bij andere banen ben ik altijd wel ontslagen enzo
Doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:27:14 #154
70532 loveli
N
pi_60574037
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef Faithy het volgende:

Watte? Bij die droombaan?

Edit: ok, begrepen.
crap in = crap out
pi_60574156
neuhheuh

krijg waar ik nu werk, en dus ontslag heb genomen, een borrel

maar was zeer verbaasd en blij, want de laatste keer dat ik van baan wisselde moest ik het kantoor verlaten en mocht ik niets tegen mn collega's zeggen terwijl ik mn spullen pakte
Doei.
pi_60574193
Wat had je uitgevreten dan?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:33:08 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60574206
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:31 schreef Faithy het volgende:
neuhheuh

krijg waar ik nu werk, en dus ontslag heb genomen, een borrel

maar was zeer verbaasd en blij, want de laatste keer dat ik van baan wisselde moest ik het kantoor verlaten en mocht ik niets tegen mn collega's zeggen terwijl ik mn spullen pakte
Mijn god, wat had je gedáán?
pi_60574265
Ja ik ben ook wel benieuwd
pi_60574346
was op vakantie geweest

zal even het WGR-topic erbij zoeken..

Conflict op het werk --> heb ik juridisch gezien een kans?
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:38:42 #160
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60574357
Voor wie benieuwd is naar mijn lunch :
Komkommer, tomaat, gele paprika, pijnboompitten en mozzarella. Goed? Wel lekker in elk geval. En die mozzatrella is misschien fout, maar hoop toch niet heel...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:39:47 #161
163650 Greys
pi_60574382
Ik ben natuurlijk nog een Slanktopic n00b, maar wat is nou precies de reden dat MoBlo de ene keer MoBlo heet/is en de andere keer Faithy?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60574399
Lekker, Sugar! Tenzij je er anderhalve bol mozzarella doorheen hebt gegooid, lijkt het me geen ramp. Ondanks dat kaas de duivel himself is
pi_60574444
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vertel!

Sugar, kom je ook naar de Brussel-meet?
Dat was met die lijkententoonstelling. We zouden met een man/vrouw of 15 gaan en uiteindelijk zaten we met z'n tweeën. Wel gezellig, maar ook best moeilijk om al die uren een gesprek gaande te houden in de trein en de wachtrij (2,5 uur) met iemand die je nooit eerder hebt gezien. Maar het was wel een lieverd.

Dat klinkt lekker Sugar!

Persoonlijkheidsstoornis Greys, kan ze niks aan doen.
*OUD heilige*
pi_60574466
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:39 schreef Greys het volgende:
Ik ben natuurlijk nog een Slanktopic n00b, maar wat is nou precies de reden dat MoBlo de ene keer MoBlo heet/is en de andere keer Faithy?
mijn reputatie in één topic naar de klote: ontslagen, bans

ben anderhalf jaar gebanned geweest op Fok!. Toen heb ik motorbloempje aangemaakt, en toen werd ik gedoogd.
Op een gegeven moment werd Faithy unbanned, maar was MoBlo al ingeburgerd

en ik vond het zonde om Faithy helemaal niet meer te gebruiken. Dus gebruik ik Faithy alleen op m'n werk
Doei.
pi_60574590
Zeg, heb je dat geld nog gekregen, uiteindelijk?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:48:25 #166
163650 Greys
pi_60574644
Ahhh, oke, nu snap ik het!
Ik dacht iets in de trant van een schizofreen is nooit alleen, maar deze verklaring kan ook natuurlijk

Even jubelen hoor, heb zojuist op de rekening gezien dat we met de asielactie de 1000 euro grens over zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60574683
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, heb je dat geld nog gekregen, uiteindelijk?
nope...
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:50:50 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60574713
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:38 schreef Sugar het volgende:
Voor wie benieuwd is naar mijn lunch :
Komkommer, tomaat, gele paprika, pijnboompitten en mozzarella. Goed? Wel lekker in elk geval. En die mozzatrella is misschien fout, maar hoop toch niet heel...
Klinkt goed Sugar!
pi_60574733
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:49 schreef Faithy het volgende:

[..]

nope...
Gestopt met aanvechten?

Greys, woei nu op naar de 2K
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:51:52 #170
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60574738

En ColdFeet, euhm, wel een hele bol. Geen anderhalf.
pi_60574761
de advocaat kon ik gewoon niet betalen, ookal zei hij dat ik volledig in mn recht zou staan
hij kon het gratis en als vriendendienst een beetje uitzoeken, maar de zaak aanvechten zou mij zoveel geld kosten, dat het niet rendabel zou zijn.. tsja..
Doei.
pi_60574771
@ YPPY: dat lijkt me best ongemakkelijk Maar als je nu naar Brussel komt, ken je in ieder geval al iemand Mij
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:53:44 #173
331 Merel
Be here now.
pi_60574784
De knoflooksoep die ik niet zonder de keukenmachine had kunnen maken is lekker geworden
pi_60574964
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:51 schreef Sugar het volgende:

En ColdFeet, euhm, wel een hele bol. Geen anderhalf.
Zie je. Niets aan de hand dus

Ik heb eigenlijk geen flauw idee hoeveel kcal er in zo'n bol zitten. Wil je 's voor me op de verpakking kijken?
Wel weet ik, dat ze biij de Delhaize fantastic buffelmozzarella hebben Mijn lijn
pi_60574979
maarreh.. wanneer mogen we naar dat-gehucht-bij-Brussel komen?
Doei.
pi_60575120
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:00 schreef Faithy het volgende:
maarreh.. wanneer mogen we naar dat-gehucht-bij-Brussel komen?
Nou, ik weet 't niet, kom maar met een goed voorstel
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:29:24 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60575849
Nou ik ben terug van het CWI. Wat ver-schrik-ke-lijk. Ik voelde me net een ex-gedetineerde die zich moet melden bij de reclassering (niet dat ik weet hoe dat is hoor, maar zo stel ik het me voor ). We kregen een korte presentatie over de rechten en plichten die je hebt als je ingeschreven staat bij het CWI.

Plicht (wil ik in aanmerking komen voor een uitkering): de komende zes weken - maar als ik een baan krijg in de tussentijd, korter - halve dagen productiewerk doen . En je wilt niet weten uit wat voor infantiel volk mijn gezelschap op de werkplek bestaat . Dus ik ga de rest van de week heel veel sollicitatiebrieven schrijven in de hoop daar zo snel mogelijk weg te zijn!
Niet meer actief op Fok!
pi_60576281
leuk hè?
productiewerk.. ik hoop zó dat je wat vindt voor die tijd
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:45:05 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576314
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
leuk hè?
productiewerk.. ik hoop zó dat je wat vindt voor die tijd
Nou, vast niet, want maandag moet ik al beginnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60576391
ZOMGLOLLEREINZ!!!11!11 wat erg!

open een KLB topic..
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:50:10 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576467
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Faithy het volgende:
ZOMGLOLLEREINZ!!!11!11 wat erg!

open een KLB topic..
Ik zie de reacties al van mijlenver aan komen, dus doe maar niet .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:52:34 #182
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60576540
Bah, dat is wel rot, Viking.

Nu toch een boterham met huttenkase gegeten en voel me meteen weer stom enzovoorts. Bah.
pi_60576583
zetten ze je in een fabriekshal waaar jij toch geen last hebt van de herrie?

slecht en evil, ik weet 't..

maar serieus, wat voor productiewerk moet je doen?
Bloemboeketten maken? Dat heb ik gedaan en dat is dodelijk!!!!
Doei.
pi_60576598
niet stom voelen. Was het lekker? Heb je nu geen trek meer? dan is 't goed

Ik heb net ook een bammetje met kaas en verse bieslook op, heerlijk!
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:57:26 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60576655
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:52 schreef Sugar het volgende:
Bah, dat is wel rot, Viking.

Nu toch een boterham met huttenkase gegeten en voel me meteen weer stom enzovoorts. Bah.
Nou, wat is er mis met een boterham met huttenkase? Ja, volgens SHE is kaas de duivel, maar sinds wanneer is SHE GOD? Als je trek hebt, dan eet je toch beter zoiets dan een ijsje, of snoep, of een zak chips....
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:59:51 #186
14746 k_i_m
pi_60576713
Ik vind dat wel knap trouwens. Mensen die tussen de middag op één of twee boterhammen kunnen leven. Dat kan ik echt niet. Ik moet er altijd 4 hebben . Maar ik doe dan ook weer niet aan tussendoortjes, dat scheelt misschien ook.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:00:18 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60576730
Ja, nee, ik bedoel ook niet dat het kazige zo erg is, maar wel weer een hele boterham. Ik denk gewoon": ik wil nu afvallen. NU. Maar jaaaaaaaaaa.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:02:12 #188
163650 Greys
pi_60576779
Nou nou Sugar. Poeh poeh... Een héle boterham.
Van een halve gaat je honger ook niet weg he.
Als je te weinig eet gaat je lijf in de spaarstand en val je helemaal niet af. Maar goed, dat weet je heus wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:03:46 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576812
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:54 schreef Faithy het volgende:
zetten ze je in een fabriekshal waaar jij toch geen last hebt van de herrie?

slecht en evil, ik weet 't..

maar serieus, wat voor productiewerk moet je doen?
Bloemboeketten maken? Dat heb ik gedaan en dat is dodelijk!!!!
Ik heb géén idee en ik wil er ook nog niet over nadenken. Godzijdank is het maar hálve dagen ipv hele. Komende week 's ochtends, week daarop 's middags, dan weer 's ochtends (maar tegen die tijd ben ik vast al gevlogen ).

Oh ja, hier ook maar even posten: ik ben op zoek naar een woonplek in Utrecht of Amersfoort (of omgeving, mits goede treinverbinding), liefst in een woongroep. Als iemand toevallig iets weet, dan hoor ik het graag .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:04:17 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576826
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Sugar het volgende:
Ja, nee, ik bedoel ook niet dat het kazige zo erg is, maar wel weer een hele boterham. Ik denk gewoon": ik wil nu afvallen. NU. Maar jaaaaaaaaaa.
Je moet toch echt genoeg eten hoor en niet denken: "Elk pondje gaat door het mondje."
Niet meer actief op Fok!
pi_60576838
je komt dichterbij wonen dan kunnen we eens meeten
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:06:24 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576881
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:04 schreef Faithy het volgende:
je komt dichterbij wonen dan kunnen we eens meeten
Ja dat is de bedoeling, als ik een woonplek vind dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_60576896
niet dat we meeten
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:11:14 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576987
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:07 schreef Faithy het volgende:
niet dat we meeten
Ja, dat mag ook .
Ik ben sowieso meer van de 1 op 1-meets, dus naar een meet met jou zou ik wel komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60577062
Ik ken wel iemand die in een woongemeenschap in Zeist woont... Mocht ik m binnenkort nog eens spreken, dan zal ik 's peilen!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:14:57 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60577073
Gelukkig heeft SHE ook nooit iets gezegd over Huttenkase. Sterker nog, ze heeft gezegd dat je dat juist mag eten

En SHE is geen god; maar wel goddelijk.

Ps Viking; ik wil je niet op het verkeerde pad brengen ofzo; maar waarom ga je niet gewoon de ziektewet in?
Zelfde uitkering; eens in de paar maanden een controle. Hang je een of ander lulverhaal op over spanningsklachten, zeuren bij je huisarts over hoofdpijn en rugpijn en voila.
Ondertussen keihard solliciteren en snel een andere baan zoeken.
Of je nu linksom of rechtsom gaat; het doel is hetzelfde.

Maar je op productiewerk zetten vind ik best facistisch. Laat dat maar aan de profiteurs over die te beroerd zijn hard naar een baan te zoeken.

En ja, dit is illegaal advies, mag niet, lukt wel. Tenminste; de slimmerikjes doen het zo.
pi_60577206
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Sugar het volgende:
Dat wil ik ooooooook. En iets in mij wil zich gewoon uithongeren totdat ik weer onder de 60 zit. Ik kan het heus wel; heb een tijdje geleefd op enkel koffie en friet, boy, binnen een half jaar woog ik 55. Maar ja.

Ik snap je zo goed. Net zoals dat jij heel goed snapt dat er niets mis was met die boterham.
pi_60577244
ot
ik vind het helemaal niet zo raar, eventjes productiewerk doen. Ik heb wel eens een poos schoonmaakwerk gedaan, ga je niet dood van hoor, en je hersens ook niet. Het is maar een halve dag en je krijgt er ook een beetje een werkritme van (de week die je 's ochtends moet)
Als je deze week nog alle uitzendbureau's afstruint heb je grote kans op leuker werk
pi_60577249
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat wil ik ooooooook. En iets in mij wil zich gewoon uithongeren totdat ik weer onder de 60 zit. Ik kan het heus wel; heb een tijdje geleefd op enkel koffie en friet, boy, binnen een half jaar woog ik 55. Maar ja.

Ik snap je zo goed. Net zoals dat jij heel goed snapt dat er niets mis was met die boterham.
eensch
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:23:48 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60577309
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef SHE het volgende:
Gelukkig heeft SHE ook nooit iets gezegd over Huttenkase. Sterker nog, ze heeft gezegd dat je dat juist mag eten

En SHE is geen god; maar wel goddelijk.

Ps Viking; ik wil je niet op het verkeerde pad brengen ofzo; maar waarom ga je niet gewoon de ziektewet in?
Zelfde uitkering; eens in de paar maanden een controle. Hang je een of ander lulverhaal op over spanningsklachten, zeuren bij je huisarts over hoofdpijn en rugpijn en voila.
Ondertussen keihard solliciteren en snel een andere baan zoeken.
Of je nu linksom of rechtsom gaat; het doel is hetzelfde.

Maar je op productiewerk zetten vind ik best facistisch. Laat dat maar aan de profiteurs over die te beroerd zijn hard naar een baan te zoeken.

En ja, dit is illegaal advies, mag niet, lukt wel. Tenminste; de slimmerikjes doen het zo.
SHE! .
Ik denk niet dat dit zo makkelijk gaat lukken. Niet omdat ik niet goed kan liegen of omdat ik nu eenmaal erg consciëntieus ben (maar 2 weken productiewerk kan wel verandering brengen in dat laatste natuurlijk ), maar ook omdat ik nog niet eerder gewerkt heb en omdat ik vanwege mijn handicap (slechthorendheid) wat extra hulp nodig heb bij het vinden van werk. Verder zit ik al een hele tijd thuis en dat ben ik ook zat. Door halve dagen te werken kom ik wel weer in een werkritme. Ik heb iig iets te doen!

Let wel: dit zeg ik nu. Spreek me maandagmiddag nog eens aan .

Overigens heb ik al eerder een uitkering aangevraagd (Wajong) en toen lukte het me ook niet .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:23:53 #201
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60577311
Jeetje bah, koffie en friet. En ik hoef echt niet onder de 60 te wegen, maar rond de zestig zou wel fijn zijn. Ik ben 1.68 en wil gewoon lekker 60 wegen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:24:48 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60577331
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:21 schreef computergirl het volgende:

Als je deze week nog alle uitzendbureau's afstruint heb je grote kans op leuker werk
Oh, maar dat is helemaal geen gek idee!
* Viking84 dat morgen gaat doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_60577426
Ach Viking, wie weet valt het ook best mee. Ik heb, toen ik nog op de middelbare school zat, 3 zomers productiewerk gedaan: een keer fruit plukken in een kas (saai en verrot voor je rug), een keer groente verweken aan de lopende band (koud & stinkend en doodsaai) en een zomer bij de wasserette van een psychiatrische inrichting. En dat laatste was echt leuk: best veel afwisseling, niet te belastend voor je rug, en door het contact met de patienten vaak ontzettend grappig

Is best goed voor de lijn, productiewerk
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:31:42 #204
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60577465
Ah ok, je hebt niet eerder gewerkt. Nee, dan zou mijn optie erg vals zijn en tevens onhaalbaar.
Troost je met de gedachte dat er nu veel werk is en zeker een uitzendbureau snel met iets op de proppen zou moeten komen.
pi_60577474
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:23 schreef Sugar het volgende:
Jeetje bah, koffie en friet. En ik hoef echt niet onder de 60 te wegen, maar rond de zestig zou wel fijn zijn. Ik ben 1.68 en wil gewoon lekker 60 wegen.
Ik ben 1.73 en woog oop mijn dieptepunt iets van 53 of 54. Elke keer als ik de trap opliep zag ik vlekken, mijn maag voelde steeds alsof 'ie ging imploderen, m'n darmen waren continu van slag en als ik een stuk gefietst had, moest ik kotsen. Hoera voor het koffie-en-frietdieet!

Daarna kwam ik heel snel aan dankzij een verbeterd eetpatroon. Maar ik voelde me met 80 kilo tien keer beter dan met 55
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:32:24 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60577479
Als ik werk kan iig niet gaan zitten snaaien idd .
Ik heb zelf ook al productiewerk gedaan in het verleden (koekjes inpakken, cd's inpakken) en ik zwoer dat ik dat nooit weer zou doen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:38:48 #207
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60577614
ColdFeet, waarom deed je dat?
Ik woog op mijn dieptepunt 47 kilo, maar had eigenlijk nergens last van.
pi_60577693
Omdat ik niet zo goed wist hoe ik voor mezelf moest zorgen, Sugar. Ik woonde mijn eerste jaar alleen op kamers, ik hield niet van ontbijten, ik hield niet van brood... Dus ik sloeg ontbijt en lunch over, dronk enkel koffie (lekker!) en koken kon ik ook niet, dus ik nam een zak sla, of ik haalde friet.

Maar soms at ik ook nog wel een gevulde koek, hoor Als ik het gevoel had dat ik flauw ging vallen.

Hoe lang is dat geleden, dat je 47 kilo woog?
pi_60577728
ik wil niets meer wegen op het moment als in: ik wil mn buik en benen weg, en welk gewicht daarbij hoort boeit me niet zoveel meer maar was wel blij dat ik eens onder de 70 zat
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:53:25 #210
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60577985
Dat was in 2002, ColdFeet. Ik was 25 toen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sugar op 05-08-2008 16:02:11 ]
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:24:38 #211
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60578622
*plak* (vanuit het meetingtopic
quote:
Weer even (lichtelijk) ontopic, omdat ik weet dat er hier wat dames zitten met ervaring: mijn spijsvertering is nu toch al wel een paar maanden flink van slag. Naast een opgeblazen buik (die ik eigenlijk standaard 5 van de 7 dagen heb), rommelt het nu ook flink na bijna elke maaltijd. 1 op de 3 maaltijden 'race' ik er meteen weer uit Ik ben het zo zat; bestaat er niet een tijdelijk dieet om alles weer helemaal tot rust te brengen? Het standaard rieldeltje van 'geen suiker, melkproducten, etc', ken ik inmiddels, maar ik zou liever een vastgestelde lijst willen hebben van wat ik WEL kan eten op een dag. Ik ben tot alles bereid, ook bv. alleen vloeibaar voedsel (zijn shakes niet heel goed voor dit doel?!) ...Alles om een paar daagjes 'rust' te hebben...Tips anyone?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:29:35 #212
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60578722
Deze geeft je 100% gegarandeerd een buikpijnvrij leven EN een platte buik:

www.scdiet.nl
pi_60578918
ben zojuist in huilen uitgebarsten, mn collega's shushen het weg en ik zit er even helemaal doorheen

godverdegodver
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:41:16 #214
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60579003
He, waarom dan? Sorry als ik dingen mis.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:43:50 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60579068
en ik heb ook hard een dikke knuffel nodig........ voel me heeeeeeeeeeeel zielig
pi_60579086
zit al een week te wachten op uitsluitsel voor een woning die we als het goed is toegewezen krijgen.

maar we zijn een geval apart (doorstromers maar toch starters, want: sloopwoning) en hoop maar dat ze ons goedkeuren (meettijd dus enzo) en ze laten niets horen, niets weten, sturen ons al een week elke dag een dag naar voren en we willen zo graag verhuizen, zo graag de huur opzeggen, zo graag in gaan pakken enzo
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:44:37 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60579090
ik geef MoBlo vast een hele dikke knuf
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:47:56 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60579163
voor MoBlo. Het komt wel goed, meid!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:48:38 #219
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60579177
Och Mo, dat is ook om agressief van te worden.
Helpt het niet om die lijers elke dag plat te bellen? Of wil je ook niet zeuren?

ik zou zeuren, maar dat doe ik sowieso vaak en veel

Je krijgt wat je toekomt; dus ga maar vast inpakken biatch!

Wat is er met BJ?
pi_60579205
ik heb net weer gebeld, maar 'ze morgen niet doorverbinden, alleen navragen'. Maargoed, het gaat om de lijfelijke papierstapel die er ligt. En de persoon die ik moest hebben was er niet, en ze wisten niet wie ik anders moest hebben, maar ze mochten me niet naar de vestiging doorzetten.

Hebben tot nu toe élke dag gebeld.... en elke dag is 't --> morgen

ga morgen langs als we om 14.00uur nog niets gehoord hebben

ik ben hierin wel écht een zeur. Mensen zeg. Werk zelf bij een corporatie, en dit is echt belachelijk traag
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:50:17 #221
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60579210
Jeetje, wat een gedoe. voor jou!

En beessie-jen, waarom heb jij 't nodig?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 16:56:58 #222
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60579381
ik moest, zoals vermeld naar de tandarts.... en ik was al heeeeeeeeel zenuwachtig, dus ik in de stoel...
toch maar om verdoving gevraagd, omdat de meeste me dat adviseren....
gaat die naald erin,..... denk ik WTF die kant is al gedaan!!!!!!
dus ik kreeg li-boven verdoving, terwijl ik li en re onder moest worden geboort.....

oftwel.. MORGEN MOET IK WEER HEEN

*baalt echt als een stekker*
pi_60579463
Knuffel voor MoBlo
pi_60579492
ik ga naar huis, en we gaan hamburgers maken, en friet halen, zo

voor jullie liefheid en medeleven
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:06:55 #225
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60579618
Ah BJ das naar!! zeker als je er zo tegenop ziet.

sterkte alvast voor morgen...

@ moblo: sterkte, echt idioot dat jullie zo heen en weer gestuurd worden...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:13:42 #226
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60579762
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:06 schreef kwakveense het volgende:
Ah BJ das naar!! zeker als je er zo tegenop ziet.

sterkte alvast voor morgen...

@ moblo: sterkte, echt idioot dat jullie zo heen en weer gestuurd worden...
bedankt kwak
dat zal ik zeker nodig hebben.....
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:18:47 #227
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60579870
Ahhh BJ, dat zuigt ( jij niet voorlopig ).
En het ergste is nog dat je die droefsnoet van een tandarts waarschijnlijk niet eens fatsoenlijk kon uitschelden met je verdoofde snuitje

Dood moeten ze, allemaal!!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:29:24 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60580108
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef SHE het volgende:
Ahhh BJ, dat zuigt ( jij niet voorlopig ).
En het ergste is nog dat je die droefsnoet van een tandarts waarschijnlijk niet eens fatsoenlijk kon uitschelden met je verdoofde snuitje

Dood moeten ze, allemaal!!
ja zoiets, heb nu ook ernstig last van zelfmedelijden.... scheelt dat ik geen emo-eetbui kan hebben, want lijkt me niet echt heel comfortabel eten met zo'n verdoofde mond...

en ik ben ook veeeeel te aardig, heb ook nog zoiets gemompeld, van alle mensen maken fouten, en het blijft mensenwerk he?
wrom kan ik niet wat meer een bitch zijn....

en morgen weer met mijn goede gedrag in die stoel..... terror

maaruh als ze maar niet denken dat ik voor deze verdoving en afspraak ga betalen......
pi_60580256
Mijn lijstje van gisteren:

O: 3.00 stuk 4 granen ei middel 234 22.50 0.00 16.20
O: 3.00 gram becel bakken en braden 26 0.02 0.02 2.94
O: 25.00 gram milner gerijpt 30+ 75 7.80 0.00 4.90
O: 10.00 gram uien 4 0.10 1.00 0.00
O: 50.00 gram cherry tomaatjes 4 0.25 0.75 0.00
O: 20.00 gram rosbief gegrild 23 4.40 0.00 0.60

T: 40.00 ml wodka 97 0.00 0.00 0.00
T: 25.00 gram Notenmix met pistache, gezouten (AH) 163 4.25 3.50 15.00

D: 30.00 gram chilisaus zoet (ah) 81 0.30 18.90 0.15
D: 100.00 gram witlof 12 1.00 2.00 0.00
D: 100.00 gram kipfilet gebakken 187 33.40 0.50 4.70
D:: 20.00 gram chocolade puur swiss noir 72% cacao 110 1.60 6.00 9.00

T: 25.00 gram camembert light (président) 51 6.75 0.12 2.75
T: 40.00 gram Paté 150 3.80 2.80 13.72

Verhouding: Eiwit: 30% KH: 12% Vet: 56%

Calorieen: 1217
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:40:04 #230
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60580334
mooi lijstje conleche :

die van mij van gister

O: special K met optimel vanilleyoghurt
t: tarwebiscuitje
L: salade met een imeuslibolletje met sambal
D: maaltijdsalade met biefstuk
t: paar plakjes 20+ kaas

calorieen, geen idee......
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:42:16 #231
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60580365
Oh, maar ik kan je wel bitch-training geven hoor.
Mijn pakket bestaat uit diverse modules;

- krijg gelijk, heb gelijk en zorg dat iedereen je altijd gelijk wil geven
- effectief communiceren met je moeder
- bitchin' op het terras, op school, op het werk en in je relatie. Dosering en doelstellingen worden apart behandeld. ( het when/where principe )
- Schelden voor dames. Vernietig uw gesprekspartner zonder uw charme te verliezen.
- Omgaan met afgunstige vriendinnen. Hoe u het mes uit uw rug weert.
- Leiderschaps competenties. Hoe dominantie een lol factor krijgt.
- Stiletto hakken. De do's, don'ts & pleasures
- Lichaamstaal en neurolinguistisch programmeren. Bepaal zelf hoe anderen jou zien en koop een goede BH.

Dit kan schriftelijk, maar ik kan het practicum ook ten zeerste aanraden!.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:44:05 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60580398
welke calorieen teller gebruiken jullie?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:46:17 #233
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60580439
@She, ik zal eens ff mijn best doen....
pi_60580510
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
welke calorieen teller gebruiken jullie?
www.valtaf.nl
pi_60580553
* motorbloempje kijkt naar de fles whiskey op de kast....

en naar de bacardi..

en naar de Sheridan's

welke zouden het minste calorieën inzitten?
Ja doei.
pi_60580763
Ik ga maar niet bijlezen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:01:17 #237
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60580767
ik wilde vandaag lekker zondigen met leverworst. de leverworst van de slager hier tegenover is heerlijk. dus ik kopen. ik vond m er wat dun uitzien. snij een plakje.

is t getverderrie andere leverworst. vieze leverworst. gatver leverworst. niet van die brede, zachte, lekkere. nee, het is knalroze collageenworst. worst die stuitert als je m laat vallen.

nu ligt ie in mn prullenbakje en ben ik gefrustreerd dat mn poging tot genieten van iets ongezonds jammerlijk mislukt is. hoe sneu
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:03:02 #238
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60580802
kellogg's special k chocoladekrullen 30 gram 128 cal
Optimel vanilleyoghurt 250 ml = 100 cal
biscuitje 27 cal
bolletje muesli 1 stuk 160 cal
salade (zonder dressing, met komkommer, naturel olijven, bleekselderij etc) ongeveer 100 cal???
maaltijdsalade biefstuk teriyaki (ah) 1 stuk 464 cal
kaas 20+ 2 beleg 108 cal
verkade crunch sticks 124 cal

totaal:
1210 calorieen

(probeer meestal tussen de 1200 en 1500 uit te komen)
pi_60580855
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje kijkt naar de fles whiskey op de kast....

en naar de bacardi..

en naar de Sheridan's

welke zouden het minste calorieën inzitten?
Je moet nog even naar de gall et gall, voor een fles wodka. Das het beste

Vergeet niet: je was onder de 70 hè, vreet er nu niet direct een kilo aan. (ik heb het nu over de hamburgers/friet)

Ik krijg net foto's onder ogen van mei jl. (verjaardag schoonmama: ik was toen ongeveer op dit gewicht en ik lijk nog steeds een dikke pad. Ik moet ook geen wijde linnen dingen meer aantrekken, dat staat leuk op lange dunne mensen, maar niet op kleine propjes! In de spiegel ziet het er altijd wel aardig uit, waarom werken foto's nu niet een beetje mee )

Ik wil niks geen gekusjekroel van het valt allemaal toch wel mee. Jullie hebben die foto's niet gezien. Hoeveel kilo's moest je ook weer bijtellen voor de camera?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:06:54 #240
163650 Greys
pi_60580879
De Sheridans is het lekkerst, maar ik ben bang dat die ook de meeste calorietjes bevat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60580895
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga maar niet bijlezen.
Je hoeft niet bij te lezen, maar wel besluiten of je naar de meet gaat!
pi_60580914
de hamburgers en friet waren al op de planning voordat ik zag wat de weegschaal zei, en die kan ik er nooit meer afhalen natuurlijk nu René verheugt zich erop, en ik ook

ik ga wel voor de whiskey, denk ik
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:08:39 #243
163650 Greys
pi_60580917
Ik kan het me haast niet voorstellen Co (kusjekroel ) maar doe eens een foto (evt. zonder je hoofd er op) dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:12:04 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60580993
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik kan het me haast niet voorstellen Co (kusjekroel ) maar doe eens een foto (evt. zonder je hoofd er op) dan?
Dat dus!

En je ziet er prima uit hoor, Conleche! *knuffel*. Ik zou je wel doen .

(*pest pest* )
Niet meer actief op Fok!
pi_60581020
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:08 schreef Greys het volgende:
Saved by the ouderwetse foto's op papier. Schoonmoeders heeft geen computer, dus er lagen hier als verrassing 3 foto's te wachten; ondeletebaar. De lelijkste heeft ze er zelfs dubbel bijgedaan. 't sekreet.

Misschien niet te deleten, maar de ouderwetse scheurtechniek wil ook nog weleens helpen...

Hoe was je gehaktbrood?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:19:58 #246
163650 Greys
pi_60581146
Dat ga ik zo maken!
Hoewel, zo... eerst nog een paar uurtjes naar een kevermeet, daarna ga ik het maken.

Heb je geen scanner?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:29:34 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60581339
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat dus!

En je ziet er prima uit hoor, Conleche! *knuffel*. Ik zou je wel doen .

(*pest pest* )
Zie je Co, als de expert het zegt, dan tel je nog mee.

Ik heb overigens nu ook ontzettend zin gekregen in hamburger en frietjes. Wel zelfgemaakte, maar dat maakt geen flaus aus in kcals.
Het wordt toch braaf een rundervinkje met een halve kilo groene groenten.
Voor meneer zijn er rostirondjes De kleuter.
pi_60581453
TVP maar weer .... het gaat zo hard met die topics ik kan het niet meer bijhouden

Kom je hier in de buurt wonen Viking

Over woongroepen, ik heb zelf het idee dat ik het niet leuk zou vinden omdat het te close is allemaal qua mate van contact en bij elkaar over de vloer komen (van wat ik ervan gezien heb). Maar daar kies je natuurlijk ook wel voor dan.

[ Bericht 27% gewijzigd door -marz- op 05-08-2008 18:40:49 ]
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:50:38 #249
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60581723
Vanavond gegeten: roerbakgroenten (heel veel) en een klein stukje gestoofde kabeljauw. Dat móet goed zijn, toch?

En iedereen succes met gehaktbrood, het weren van friet of juist het verorberen ervan en het verscheuren van foto's.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:58:58 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60581896
ik heb net een heerlijke omelet gemaakt. (3 kleine eieren, boeromeletmix, 100 gram kipshoarma,halve courgette, en 150 gram tauge). smaakte prima, en ga ik zeker vaker eten...
had er op het einde nog een paar ministukjes (apetina) feta opgedaan.

lekkeeerrrr...

en ik ga zo lekker in bad... bijkomen van de tandartsstress en me oppeppen voor morgen....
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:08:45 #252
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60582068
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:55 schreef Isegrim het volgende:
Vanavond Surinaamse kip-kerrie.
God damnit Ise, jij wereldchef jij...waar de neuk zitten de Mdme Jeanettes, de palmolie, en de garam masala in dit recept? Nou? Nou?

En boter? Oh mijn god, wuif me weer op aarde want ik sterf!!!

*werpt dramatisch hand voor het hoofd*

Iedereen mag Allerhande recepten uit proberen, maar van de surinaamse keuken blijven die proleten af

Which reminds me, morgen maar eens wat okrabonen en BB met rijst maken
en ik heb nu zin in pom
pi_60582092
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:08 schreef SHE het volgende:

[..]

God damnit Ise, jij wereldchef jij...waar de neuk zitten de Mdme Jeanettes, de palmolie, en de garam masala in dit recept? Nou? Nou?

En boter? Oh mijn god, wuif me weer me weer op aarde want ik sterf!!!

*werpt dramatisch hand voor het hoofd*

Iedereen mag Allerhande recepten uit proberen, maar van de surinaamse keuken blijven die proleten af
Zeg, ik ben geheel niet thuis in de Suri-keuken, heb nog nooit iets gemaakt wat ook maar in de verte met Suriname te maken heeft, dus dit lijkt me een aardig begin.
pi_60582115
Je moet echt grotere letters gebruiken SHE want ik las dat je zin had in PORN.
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:14:09 #255
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60582167
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:10 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zeg, ik ben geheel niet thuis in de Suri-keuken, heb nog nooit iets gemaakt wat ook maar in de verte met Suriname te maken heeft, dus dit lijkt me een aardig begin.
Waaaaaaaaaaaaat???
Jij kookt altijd uitheems! Ik dacht dat jij helemaal die shizzle in je nizzle had

Beter dat je het niet leert; ik zweer je *spuugt door vingers* dat mijn extra kg's door die kut suri's komen.
Hoe minder surinaams, hoe slanker.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:16:10 #256
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60582201
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:11 schreef -marz- het volgende:
Je moet echt grotere letters gebruiken SHE want ik las dat je zin had in PORN.
Oh maak me gek. Beduidend beter ook dan pom trouwens. ( figuur-wise)
Wat brengen jullie mij altijd op heerlijke ideeen
pi_60582246
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaaaat???
Jij kookt altijd uitheems! Ik dacht dat jij helemaal die shizzle in je nizzle had
Nee, Surinaams niet. Wel Indiaas.
quote:
Beter dat je het niet leert; ik zweer je *spuugt door vingers* dat mijn extra kg's door die kut suri's komen.
Hoe minder surinaams, hoe slanker.
Surinaams is wel superlekker ja. Ik was juist van plan om me daar een beetje in te gaan verdiepen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:26:58 #258
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60582411
Ah mooi, ik ben niet zo heel erg thuis in de indiase keuken ( op samosa's na )
Leer jij mij Indiaas, leer ik je Surinaams

En zo is de cirkel weer rond.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:31:42 #259
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60582510
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 17:42 schreef SHE het volgende:
Oh, maar ik kan je wel bitch-training geven hoor.
Mijn pakket bestaat uit diverse modules;

- krijg gelijk, heb gelijk en zorg dat iedereen je altijd gelijk wil geven
- effectief communiceren met je moeder
- bitchin' op het terras, op school, op het werk en in je relatie. Dosering en doelstellingen worden apart behandeld. ( het when/where principe )
- Schelden voor dames. Vernietig uw gesprekspartner zonder uw charme te verliezen.
- Omgaan met afgunstige vriendinnen. Hoe u het mes uit uw rug weert.
- Leiderschaps competenties. Hoe dominantie een lol factor krijgt.
- Stiletto hakken. De do's, don'ts & pleasures
- Lichaamstaal en neurolinguistisch programmeren. Bepaal zelf hoe anderen jou zien en koop een goede BH.

Dit kan schriftelijk, maar ik kan het practicum ook ten zeerste aanraden!.
Kijk. Dat boek zou ik zéker kopen.

Al was het alleen maar om te vergelijken. Hoewel, jij bent een stuk uitgekiender, ik ben gewoon een botte bijl .
pi_60582562
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:26 schreef SHE het volgende:
Ah mooi, ik ben niet zo heel erg thuis in de indiase keuken ( op samosa's na )
Leer jij mij Indiaas, leer ik je Surinaams

En zo is de cirkel weer rond.
Strak plan.
pi_60583467
Recept was wel okay, maar niet om over naar huis te schrijven. De tomaatjes waren wel lekker zoet geworden.

Mijn lijstje van vandaag:

O: yoghurt met perzik en aardbeien, met wat zoetstof (nadat de eieren die ik aan het koken was, verrot bleken, getverderrie )
T: VitaLinea
L: salade van tomaat, komkommer en gerookte kip met wat dijonnaise
T: VitaLinea
T: half blikje tonijn met een likje mayo en een likje ketchup
D: zie boven

Toetje was een stukje chocola (70%) met sinaasappelolie.

Ik kan trouwens helemaal nergens de voedingswaarde van chocolade aan de hand van het cacaopercentage vinden.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:50:28 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60584197
Wat heb je keurig gegeten Ise
Wel ietsie teveel eiwitten, ( wel bewegen dan! ), maar veel braver dan dit wordt het niet.

Voedingswaarde hoort op de verpakking te staan; of heb je die weg gegooid?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:53:47 #263
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60584287
Mijn dagmenu:

O:brinta met halfvolle melk
T: banaan en druiven
L: kip piri piri met salade van ijsbergsla, wortels en pijnboom- en pompoenpitten
T: bitterkoekje en klein waterijsje
D: spaghetti aop + salade + espresso + stukje chocolade +rosé

Bizar genoeg volgens het voedingscentrum nét 1300 calorien. En dat terwijl het meer is dan ik afgelopen week heb gegeten en toen kwam ik dagelijks hoger uit qua calorien.

Ik ga overigens uit van 1500 - 1700 calorien per dag. Wil langzaam afvallen om jojoen te voorkomen. En volgens mij gaat het wel goed. Ik heb nu een week tijd een kilo verloren (kan natuurlijk ook water zijn omdat het niet meer zo warm is)
pi_60584307
vet eten, sheridan's en daarna goddelijke seks, als ik daar niet minder gestressed van ga raken

drank
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 20:55:47 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60584332
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
vet eten, sheridan's en daarna goddelijke seks, als ik daar niet minder gestressed van ga raken

drank
Ik wil ook goddelijke seks .
Niet meer actief op Fok!
pi_60584450
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef SHE het volgende:
Wat heb je keurig gegeten Ise
Wel ietsie teveel eiwitten, ( wel bewegen dan! ), maar veel braver dan dit wordt het niet.
Ik ben erg braaf. Het verbaast me hoeveel discipline ik heb. Ik heb nog geen enkel 'ongelukje' gehad. Ik zondig alleen op momenten dat ik mij dat van tevoren voorneem.

Bewegen doe ik in de vorm van fietsen, ongeveer een uur per dag en vanaf 1 september minimaal anderhalf uur (andere baan, verder weg). Naar de sportschool krijg je me echt niet.
quote:
Voedingswaarde hoort op de verpakking te staan; of heb je die weg gegooid?
Staat er dus niet op. Niet op die van de Lidl en ook niet op die van de Gimsel...
pi_60584488
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil ook goddelijke seks .
dat mag hoor

en waarom heb jij mensen in je hyves staan die spreken over een 'trouwenrij'

is dat een groepje mensen dat gaat trouwen, en dan in een rij gaat staan?
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:02:55 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60584515
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat mag hoor

en waarom heb jij mensen in je hyves staan die spreken over een 'trouwenrij'

is dat een groepje mensen dat gaat trouwen, en dan in een rij gaat staan?
* Viking84 gaat naar Hyves.
Niet meer actief op Fok!
pi_60584668
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 19:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Oh maak me gek. Beduidend beter ook dan pom trouwens. ( figuur-wise)
Wat brengen jullie mij altijd op heerlijke ideeen
Nare wijven. Nu wil ik ook pom. Ik maak een zeer beheurlijke pom

Ik heb kip met een prutje gegeten; veeeeel paprika's, uitje en wat pepertjes zacht laten bakken, tomatenpuree en zoete-paprikapoeder erbij, likje zure room... En kip, dus
Met een komkommersalade. En nu ga ik zwarte-bonensoep maken voor morgen na het sporten, en twee boekweitpannekoeken als lunch
pi_60584705
Nu wil ik een broodje bakkeljauw
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:18:21 #271
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60584887
Ik ben juist wel gaan sporten vanavond. En het was weer heerlijk en leuk.
Maar ja, ik hou van aerobics en zwetend, knalrood door die zaal dansen, met leuke pasjes.
En ik neem ook de zwaarste gewichtjes, dus het stelt echt wel wat voor.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:23:01 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60585011
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:18 schreef Sugar het volgende:
Ik ben juist wel gaan sporten vanavond. En het was weer heerlijk en leuk.
Maar ja, ik hou van aerobics en zwetend, knalrood door die zaal dansen, met leuke pasjes.
En ik neem ook de zwaarste gewichtjes, dus het stelt echt wel wat voor.
Hier begint sport volgende week weer.
Op maandag volg ik eerst een half uur lowimpact aerobics, met daarna nog een halfuur grondoefeningen
Gedurende de week ga ik nog een keer een uur fietsen (óf mountainbiken in de heuvels of gewoon een ronde langs de rivier)
Vrijdag anderhalfuur bodyforming

De dinsdagavond gingen mijn man en ik altijd lopen (1,5 uur), maar de laatste tijd vervangen wij dat steeds door uit eten, wat érg goed voor de relatie is, maar slecht voor figuur en portemonnee.
pi_60593464
goedemorgen
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:05:14 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60593510
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen
Goedemorgen .

De drank heeft dus rijkelijk gevloeid gisteravond? (getuige het feit dat je niet meer terug kwam op MSN ).

Ik ben schoon, aangekleed en ik ga zo maar eens naar uitzendbureaus toe. Duim voor me dat ik iets vind!
Niet meer actief op Fok!
pi_60593578
bier en Sheridan's

maar 't was niet zo spannend, René wilde naar bed. We hebben zelfs geen gheyle nueckseks gehad
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:15:37 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60593690
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
bier en Sheridan's

maar 't was niet zo spannend, René wilde naar bed. We hebben zelfs geen gheyle nueckseks gehad
Dat had je eerder op de dag al gehad toch?

Ik eet nog even een appel voordat ik ga.
Hoezo uitstelgedrag? .
Niet meer actief op Fok!
pi_60593707
kommop zeg! uitzendbureau is niet zo erg ik had er een abo een paar jaar geleden en ze hebben soms best leuke dingen

enneh, nee
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:19:13 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60593749
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:16 schreef motorbloempje het volgende:
kommop zeg! uitzendbureau is niet zo erg ik had er een abo een paar jaar geleden en ze hebben soms best leuke dingen

enneh, nee
Ja, maar ik ben bang dat ze niks voor me hebben . Maar daar kom ik alleen achter door ernaartoe te gaan. Ik ga zo. Ben op 1/3 van m'n appel .
Niet meer actief op Fok!
pi_60593766
vreet 's door
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:21:15 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60593788
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
vreet 's door
Zeur niet. Je hebt iig gezelschap op de vroege morgen .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:23:05 #281
331 Merel
Be here now.
pi_60593824
Zeg, ik dacht dat het hier over afvallen ging, jullie aller seksleven interesseert me niet zo
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:24:32 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60593857
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:23 schreef Merel het volgende:
Zeg, ik dacht dat het hier over afvallen ging, jullie aller seksleven interesseert me niet zo
MoBlo begon!
Niet meer actief op Fok!
pi_60593892
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeur niet. Je hebt iig gezelschap op de vroege morgen .
snurkende

die meteen naar zn werk gaat.. lig nu gewoon alleen op bed
Ja doei.
pi_60593895
Goedemorgen!
Heb niet bijgelezen, maar ik heb goede ervaringen met een meet in rotterdam, dus dat kan ook nog! Al waren die niet zo dieetvriendelijk

Oh en dat surinaamse kip recept van de AH was niet zo heel erg surinaams op zich idd, maar wel lekker

[ Bericht 29% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 06-08-2008 09:32:05 ]
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:29:51 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60593953
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

snurkende

die meteen naar zn werk gaat.. lig nu gewoon alleen op bed
Ik had het over mezelf!
Niet meer actief op Fok!
pi_60593993
je zei toch dat ik gezelschap had op de vroege ochtend? daar reageerde ik op dattie alleen maar snurkte en dat ik er dus niet zoveel aan had
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:35:10 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60594032
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
je zei toch dat ik gezelschap had op de vroege ochtend? daar reageerde ik op dattie alleen maar snurkte en dat ik er dus niet zoveel aan had
Ja, ik bedoelde mezelf dus. Wij waren tot 5 minuten geleden de enigen die actief waren in dit topic, dus had je gezelschap van mij, in dit topic.

Snappie?

(en dat heeft gymnasium gedaan ).

Appel voor 80 % op .
Niet meer actief op Fok!
pi_60594077
Mogge! De pondjes van weekend en mogelijke hormonen verdwijnen langzaam... Bweuh.
pi_60594078
ik vind dit niet vroeg meer hoor dacht dat je <8 uur bedoelde
Ja doei.
pi_60594094
Schop onder je hol, Viking: hup, naar het uitzendbureau!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:40:05 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60594121
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:38 schreef ColdFeet het volgende:
Schop onder je hol, Viking: hup, naar het uitzendbureau!
Ik ga.
Dag .

Straks een uitgebreid verslag .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:44:30 #292
14746 k_i_m
pi_60594194
Ik heb een vraag . Als je nog 5 pillen moet, maar je bent al ongesteld, dan kan je toch gelijk met je stopweek beginnen? En dan die 5 pillen laten zitten maar wel eerder beginnen weer met slikken?

Ik ben echt nog noooit eerder ongesteld geworden dan dat mijn strip op was, ik vind dit echt heel erg kut .
In my life
Why do I smile
pi_60594216
Ik heb werkelijk geen flauw idee, KIM. Misschien eens vragen in het piltopic in SEX?
  Vis een optie? woensdag 6 augustus 2008 @ 09:52:34 #294
70532 loveli
N
pi_60594317
Na twee weken mag je een stopweek inlassen. Hormonen zijn rare dingen, het kan zijn dat je opeens last krijgt van doorbraakbloedingen met een pil die je al jaren slikt. Het kan ook heel goed eenmalig zijn.
crap in = crap out
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:53:02 #295
331 Merel
Be here now.
pi_60594323
Je kunt gewoon je stopweek vervroegen ja. Maar even de huisarts/apotheek bellen voor de zekerheid kan nooit kwaad
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:03:17 #296
14746 k_i_m
pi_60594495
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:52 schreef loveli het volgende:
Na twee weken mag je een stopweek inlassen. Hormonen zijn rare dingen, het kan zijn dat je opeens last krijgt van doorbraakbloedingen met een pil die je al jaren slikt. Het kan ook heel goed eenmalig zijn.
Sinds mijn zwangerschap heb ik er meer last van dan vroeger idd.
In my life
Why do I smile
pi_60594620
Oh en ik moet een enorme schop onder m'n hol. Gisteravond zag ik de 66
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:16:47 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60594737
Ik schommel enorm in gewicht. Vanmorgen woog is 67,5, zondag woog ik 68 en afgelopen vrijdag 66 kilo.
Kan nog weinig zinnigs zeggen over hoeveel ik nu echt weeg. Ik heb wel de neiging vocht vast te houden, dus ik denk dat het daar aan ligt. Gelukkig heb ik al in geen half jaar de 69-70 gezien, en die wil ik ook echt nooit meer tegenkomen.
  Vis een optie? woensdag 6 augustus 2008 @ 10:19:45 #299
70532 loveli
N
pi_60594807
Even zwaar off-toipc, Aventura, ik meen me te herinneren dat jij roodbruine wenkbrauwverf gebruikt. Heb je misschien een linkje of verkoopadres?
crap in = crap out
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:28:51 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_60594998
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:19 schreef loveli het volgende:
Even zwaar off-toipc, Aventura, ik meen me te herinneren dat jij roodbruine wenkbrauwverf gebruikt. Heb je misschien een linkje of verkoopadres?
Ik gebruik de lichtbruine variant, 3.1 van Refectocil. Die past perfect bij mijn huid en haar(licht rood/bruin).
Ik heb een jaar geleden een tube via e-bay (weet niet meer welke verkoper helaas) gekocht, als je googlet kun je veel meer linkjes vinden! Je kunt het ook bij sommige drogisterijen halen. Niet zozeer bij Kruidvat of Etos maar meer bij de drogisterij/parfumerieen. Je moet er wel ontwikkelvloeistof bij halen. Dat flesje had ik al eerder. Met zo'n setje doe je echt enkele jaren, kost in totaal niet meer dan 15 euro.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:34:03 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60595096
Nou, dat liep niet zo goed af .
Ik: "Hoi, ik ben bijna afgestudeerd en in de periode dat ik op zoek ben naar passend werk wil ik graag uitzendwerk doen."
Muts: "Ok, wat voor werk zou je willen doen?"
Ik: "Nou iets administratiefs."
Muts: "Heb je ervaring?"
Ik: "Nope."
Muts: "Nou dan wordt het lastig."
Ik: "Heb je dan misschien iets anders voor me? Iets in de zorg ofzo?"
Muts: "Wat voor ervaring heb je in de zorg?"
Ik: "Als voedingsassistent en als schoonmaakster."
Muts: "Zou je thuishulp kunnen worden? Dat is alleen vaak wel buiten de stad..."
Ik: "Tja, dat wordt lastig."
Muts: *kaartje van intercedent gespecialiseerd in zorg geeft*. Daar moet ik nu maar contact mee opnemen, misschien kan hij me verder helpen...

Verder vroeg ze hoeveel uren ik wil werken, hoe lang ik beschikbaar ben etc... allemaal vragen waar ik geen antwoord op kan geven. Ik wil gewoon een baantje:

1) waarmee ik in mijn levensonderhoud kan voorzien;
2) waarmee ik tijd overhoud om verder te zoeken naar ander werk en te solliciteren;
3) dat ik gemakkelijk kan opzeggen wanneer ik een passende baan op niveau vind. Ik heb geen zin om me voor een paar maanden vast te leggen...

Dus ik vrees dat ik maandag toch maar naar de werkplek van het CWI moet gaan, want dan kan ik iig met de begeleiders daar overleggen wat ik het beste kan doen. En dat is dan wel kutwerk, maar het is wel slechts voor halve dagen en ik ben iig verzekerd van een inkomen waar ik van kan leven. Iedereen die nog studeert: geniet ervan, want werk vinden is een bitch .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')