abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60528870

Het vorige deel: <Slank de zomer door #193 Liters plat water >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
pi_60529060
fipo deluxe
pi_60529131
hellow ben ik weer

@ Greys, 182 cm is ook lang idd en ik voel me altijd zo onwijs lang met mijn vriendinnen enzo, dus ik ken dat gevoel wel... gelukkig is vriendlief wel bijna 10 cm langer dan ik ......

@Babbling Book, jeeeeeh eindelijk iemand die langer is dan ik en je hebt dezelfde streef ongeveer. Ik weeg nu 79,1 en wil ook rond de 75 wegen...
dan kijken hoe dat is, en misschien nog mijn plan wat bijstellen.

@Sugar, wat onwijs mooie trouwfoto's! jullie zien dr echt supergoed uit.

@bla bla bla, keurig toch 2,5 kg in 3 weken? moet ook niet te snel gaan... dan heb je alleen maar meer kans op het jojo-effect
en dat willen wel allemaal niet haha

Ik heb trek. maar is nog een beetje te vroeg om te eten. Heb net nog wel lekker een bakje verse ananas gegeten. Kan ik echt van genieten.
Voor straks op het programma, gestoomde kabeljauwfilet, met een rood sausje, gekookte worteltjes met pijnboompitjes en wat olijfjes erbij denk ik....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60529200
@ B-J, maar jij bent al flink wat afgevallen he? Ik las ergens dat je begonnen bent met 115 kg. Goed bezig jij Misschien een stomme vraag, maar die striae op je buik, had je die van het dikzijn gekregen of heb je ergens een koter rondlopen?
pi_60529298
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:46 schreef BabblingBrook het volgende:
@ B-J, maar jij bent al flink wat afgevallen he? Ik las ergens dat je begonnen bent met 115 kg. Goed bezig jij Misschien een stomme vraag, maar die striae op je buik, had je die van het dikzijn gekregen of heb je ergens een koter rondlopen?
het eerste, maar wel gelijk makkelijk voor het 2e (hoef dan niet meer uit te rekken haha )
en het was zelfs 119,8 kg pfffffffff.....
pi_60529483
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:51 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

het eerste, maar wel gelijk makkelijk voor het 2e (hoef dan niet meer uit te rekken haha )
en het was zelfs 119,8 kg pfffffffff.....
Wow, dat zijn een hoop extra kilootjes. Wel heerlijk lijkt me dat, zoveel slanker zijn na veel hard werk. Krijg je ook veel voldoening van. Hoelang geleden woog je nog bijna 120 kilo?
pi_60529490
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
@Ise, die chocolademousse klinkt echt heeeeerlijk krijg spontaan trek...
en vertel eens wat meer over dat fijne gezelschap??
Dat was Doffy, de leukste gay van heel Amsterdam. En van Fok natuurlijk.
pi_60529984
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat was Doffy, de leukste gay van heel Amsterdam. En van Fok natuurlijk.
Heb even in zijn fobo gelurkt en hij is er één van de categorie: zonde dat hij niet voor ons vrouwen is!!

Ik ga even een stukkie rennen....
pi_60530054
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb even in zijn fobo gelurkt en hij is er één van de categorie: zonde dat hij niet voor ons vrouwen is!!
Dat vind ik nou ook. Hij is ook nog eens erudiet, grappig en onwijs aardig. Én hij kan geweldig goed koken. Niet eerlijk.

Ik ga écht niet koken vanavond dus ik heb sushi besteld. Dat lijkt me wel verantwoord.
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:24:27 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60530059
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:00 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Wow, dat zijn een hoop extra kilootjes. Wel heerlijk lijkt me dat, zoveel slanker zijn na veel hard werk. Krijg je ook veel voldoening van. Hoelang geleden woog je nog bijna 120 kilo?
ongeveer 3 jaar geleden...
bewust in 2 delen het afvallen gedaan... ben sinds januari bezig met het tweede deel en inmiddels 18 kg kwijt.
gaat goed dus
pi_60530234
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 16:42 schreef Beessie-Jen het volgende:
@bla bla bla, keurig toch 2,5 kg in 3 weken? moet ook niet te snel gaan... dan heb je alleen maar meer kans op het jojo-effect
en dat willen wel allemaal niet haha
moet idd niet te snel gaan, jojo'en sucks
en 2,5 kilo in 3 weken ben ik al blij mee, ik heb de tijd

verse ananas
pi_60530387
Doffy lijkt een beetje op een vriend van me (die wel op vrouwen valt ) Op de z/w-foto dacht ik even dat het dezelfde jongen was, maar de andere foto's zijn toch anders.

Ik ga vanavond ook niet koken, er wordt voor mij gekookt Naja, "gekookt", kliekjes opwarmen
pi_60530411
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef omearos het volgende:
Doffy lijkt een beetje op een vriend van me (die wel op vrouwen valt ) Op de z/w-foto dacht ik even dat het dezelfde jongen was, maar de andere foto's zijn toch anders.
Lijkt inderdaad wel.
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:50:04 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60530610
tvp.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:56:26 #15
331 Merel
Be here now.
pi_60530733
Sorry dat ik geen nieuwe had geopend Maar de telefoon ging en toen kreeg ik herenbezoek en toen had ik even andere dingen aan m'n hoofd
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 3 augustus 2008 @ 17:59:24 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60530773
Pffffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrrt.
Vrijdag uit eten, zaterdag uit eten en vanavond was ik te lame om echt te koken en dus heb ik burritos gemaakt, met aardbeien romanov toe

Mijn heupen!!!

zo maar eens mijn shuldgevoel wegspoelen met tequila
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:02:13 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60530807
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Pffffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrrt.
Vrijdag uit eten, zaterdag uit eten en vanavond was ik te lame om echt te koken en dus heb ik burritos gemaakt, met aardbeien romanov toe

Mijn heupen!!!

zo maar eens mijn shuldgevoel wegspoelen met tequila
heb je dr wel van genoten????

zo ja, dan was het het waard en is ook jouw stofwisseling weer goed op gang
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:09:25 #18
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60530921
Nee, ik begin echt een verzuurde kok te worden. Ik heb overal wel commentaar op
Maar idd, stofwisseling is ook belangrijk
pi_60531199
De sushi was heerlijk. Alleen die surimisticks mogen ze van mij achterwege laten. Surimi is bah.
  zondag 3 augustus 2008 @ 18:28:28 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60531234
Ik heb ook zin in sushi! Jammer dat het zo'n berenklus is om het zelf te maken.....
Het leuke is dat mijn kinderen van bijna 4 en 5 erg graag met stokjes eten (en het ook goed kunnen) en ik heb gemerkt dat ik op deze manier toch wat minder eet dan met een vork. Deze week is dus stokjes week!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60531258
Ik heb nog nooit zelf sushi gemaakt, ben niet erg thuis in de Japanse keuken. Gelukkig kun je hier in Rotterdam prima sushi bestellen.
pi_60531267
Zo, 8k gerend, dan is weer een beetje van de ellende van gisteren uitgewist. Ik heb verdorie zin in wodka. Is er iemand die weet of de Gall & Gall bij de Appie bij de Dam ook op zondag open is. Ik kan natuurlijk ook ff googelen.........
pi_60531313
Ik ben vanmorgen, om mijn doorzakavondje te compenseren, vanuit Watergraafsmeer lopend naar A'dam CS gegaan. Kostte me een dik uur. Het was om 07:00 's ochtends, dus héérlijk rustig in de stad.
pi_60531422
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:33 schreef Isegrim het volgende:
Ik ben vanmorgen, om mijn doorzakavondje te compenseren, vanuit Watergraafsmeer lopend naar A'dam CS gegaan. Kostte me een dik uur. Het was om 07:00 's ochtends, dus héérlijk rustig in de stad.
Das inderdaad een end!! Watergraafsmeer is op sommige plekken echt een mooie buurt om te wonen, maar ligt wel behoorlijk ver van het centrum!

Ik kan het niet vinden, van de gallengall het winkellocatiezoekding op hun site werkt alleen maar als je een windows machine hebt en dat heb ik niet. Ik fietst er wel even heen, moet toch nog wat van de AH zelf hebben ook.
pi_60531447
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 18:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Das inderdaad een end!! Watergraafsmeer is op sommige plekken echt een mooie buurt om te wonen, maar ligt wel behoorlijk ver van het centrum!
Die vriend van mij woont ook op een mooi plekje. Wel een heel klein hok, maar het is een mooie, rustige wijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')