abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60484392

Het vorige deel: Slank de zomer in # 192, met fijne dromen en mooi weer!

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:54:56 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60484440
Fipo! Wat gaan jullie hard! .
Niet meer actief op Fok!
pi_60484445
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:

Ja maar ik heb 2 eitjes gegeten als ontbijt (meestal eet ik 250 gram kwark), maar ik neem nu alweer een smoothie van 300 ml (magere yoghurt met 3 handjes blauwe bessen). Ik eet steeds voordat ik echt honger heb, maar omdat ik allemaal gezonde dingen eet, kom ik gewoon niet op veel kcal uit.
...Als reactie op Sugars post.
pi_60484501
Nou had ik wéér een (nep)TVP op de voorlaatste post gemaakt
Het mooi kotsende meisje.
pi_60484503
gaat van douchen met plat water je haar ook plat zitten?
Doei.
pi_60484531
Bolletje heeft een nieuw plan

Niet de hele dag op fok rondhangen =
1. de hele dag op m'n bolletje zitten
2. juist hardlopen of iets sportiefs doen elke dag = verbruik van kcal
3. of juist iets gezelligs = niet de hele dag denken aan eten

want onbeperkt amandelen eten of zo werkt niet bij mij want ik raak nooit "vol"
en als ik aan eten denk krijg ik trek en MOET ik eten

Dus ik ga er gewoon niet aan denken

Ik ga nog even hardlopen voor de uitvaart denk ik.
pi_60484547
ja, maar... FOk! kan niet zonder je
Doei.
pi_60484640
Gewoon iets gaan doen Principessa. En dan het liefste nog iets waarbij je moet bewegen.
Sla je 2 vliegen in 1 klap.

Sterkte straks bij de uitvaart.
pi_60484662
PF, argh, als ik beloof dat ik je nooit meer bolletje zal noemen, hou je dan op?

ga anders weer eens kickboksen ofzo. Een sport die je echt leuk vindt iig
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:07:24 #10
163650 Greys
pi_60484693
Sugar, de noten in de studentenhaver zijn ongezouten en SHE (en die kan het weten ) zei dat studentenhaver Tha Bomb was, maar dan zónder de rozijntjes!

Dus als je trek hebt, gewoon lekker wat van die amandelen en andere noten. Noten zijn GOED, olé!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:07:59 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60484704
@sugar, waarom ga je niet gewoon een gezondere versie van meusli met yoghurt eten?
ik eet elke dag special K of cruesli balans met optimel vanille of aarbeiyoghurt en daar zitten aanzienlijk minder calorieen in
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:10:39 #12
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60484766
@ de rest :

vanmorgen eindelijk weer die 7 in beeld
79,8 de lijn gaat langzaam richting de 75

(en ben wel trots dat die 7 dus niet eenmalig was...)

en nog ff iets waar ik zelf erg blij mee ben, ik heb eindelijk weer een normale jeansmaat
heb nu een EDC-broek aan (valt dus niet erg ruim) in maat 30/35
(terwijl ik ooit ook 36/36 aanhad... )
pi_60484779
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
PF, argh, als ik beloof dat ik je nooit meer bolletje zal noemen, hou je dan op?

ga anders weer eens kickboksen ofzo. Een sport die je echt leuk vindt iig
Kickboksen ligt al vier-vijf weken stil en begint pas weer op 11 augustus !!!!!

Ik was er net aan gewend

Mr PF noemt me poppetje... Maar zo noemt ie z'n zusje ook
pi_60484808
Ik woog gister 68.0
en vanochtend 68.1
toen heb ik gewacht met drinken tot ik naar de wc moest
weer gaan wegen en nu weeg ik weer 68.0
het moet niet gekker worden
pi_60484820
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
@sugar, waarom ga je niet gewoon een gezondere versie van meusli met yoghurt eten?
ik eet elke dag special K of cruesli balans met optimel vanille of aarbeiyoghurt en daar zitten aanzienlijk minder calorieen in
Dat is dus niet waar. Special K bevat bv. 374 kcal/100 gram. Maar er zitten veel van die luchtige dingetjes (zoals rijstkorrels) in die overigens heel snel zompig worden na contact met yoghurt of andere dingen, zodat het per eetlepel minder calorieën bevat. Wanneer je het op gewicht portioneert maakt het echter niets uit.
Het mooi kotsende meisje.
pi_60484839
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:59 schreef Faithy het volgende:
ja, maar... FOk! kan niet zonder je
Ja gewoon wel soms Maar niet uuuuren per dag zoals de afgelopen tijd!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:13:52 #17
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60484841
Hmmm, studentenhaver geloof ik vanaf nu. Dank dank.

E n muesli vind ik vies, beessie-jen, maar die andere dingen zijn misschien wel lekker. Ik heb niet eens op het pak gekeken ooit of er veel calorieën in Fruit'nFibre zitten! Maar dat is dus zo? Want het is absoluut geen cruesli, dat durf ik al mijn hele leven niet te eten.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60484891
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:28 schreef Isabeau het volgende:
Iemand verveelde zich gisteren

Top 100 van donderdag 31 juli 2008

Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 266 Principessa.Farfallus
02. 236 Pheno
03. 178 tong80
Hm...
pi_60485006
Oh, meer dan tong80 gepost PF! Waarom lig jij in hemelsnaam niet op het strand/naast het zwembad als je vrij bent bij 30 graden?

Ik ontbijt door de weeks altijd met allBran met karnemelk, die versie die uit bruine staafjes bestaat (ben even de naam kwijt). Vult goed maar bestaat voor een groot deel uit vezels die enige tijd later in de vorm van bruine bolletjes weer mijn lichaam verlaten
pi_60485020
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:21 schreef computergirl het volgende:
Oh, meer dan tong80 gepost PF! Waarom lig jij in hemelsnaam niet op het strand/naast het zwembad als je vrij bent bij 30 graden?

Ik ontbijt door de weeks altijd met allBran met karnemelk, die versie die uit bruine staafjes bestaat (ben even de naam kwijt). Vult goed maar bestaat voor een groot deel uit vezels die enige tijd later in de vorm van bruine bolletjes weer mijn lichaam verlaten
Ik had het niet zo warm ?

Hm.. en iedereen is op vakantie en ik heb geen zin om mensen te bellen die ik toch nooit spreek..
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:22:56 #21
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60485033
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar. Special K bevat bv. 374 kcal/100 gram. Maar er zitten veel van die luchtige dingetjes (zoals rijstkorrels) in die overigens heel snel zompig worden na contact met yoghurt of andere dingen, zodat het per eetlepel minder calorieën bevat. Wanneer je het op gewicht portioneert maakt het echter niets uit.
je moet dr ook geen 100 gram indoen
en uiteindelijk bevat het minder dan brood en ik krijg smorgens dus echt geeeen brood door mijn strot
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:23:46 #22
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60485049
en geinspireerd door PF, heb ik toch ook maar ff mijn maten gemeten en een foto-tje in paint bewerkt
en geen tijd om een nieuwe foto te maken, moet zo weg

pi_60485051
Weet je wat lekker is ?
Koude pizza als ontbijt
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 11:24:33 #24
331 Merel
Be here now.
pi_60485065
Sugar, waarom ga je er eerst niet eens rustig voor zitten om uit te zoeken welk eten wel en niet goed voor je is? Volgens mij is het hartstikke frustrerend om te beginnen met diëten als je zelf eigenlijk niet zo goed weet waar je mee bezig bent. Straks laat je dingen staan die je eigenlijk best mag hebben, of eet je dingen waarvan je denkt dat ze goed voor je zijn terwijl dat eigenlijk niet zo is. Dat is toch zonde van de energie die je erin steekt? Zeker als je in het verleden last hebt gehad van een eetstoornis, lijkt het me heel belangrijk dat je nu weloverwogen beslissingen neemt over je eten
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60485070
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
en geinspireerd door PF, heb ik toch ook maar ff mijn maten gemeten en een foto-tje in paint bewerkt
en geen tijd om een nieuwe foto te maken, moet zo weg

[ afbeelding ]
Hey!
Jij bent langer, hebt evenveel kont, minder buik en dikkere tieten!
Ik zal wel een verstoord zelfbeeld hebben maar ik vind dat ik iets smaller overkom
Ookal zeggen de maten van niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')