Nou, ik weet 't niet, kom maar met een goed voorstelquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:00 schreef Faithy het volgende:
maarreh.. wanneer mogen we naar dat-gehucht-bij-Brussel komen?
Nou, vast niet, want maandag moet ik al beginnenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
leuk hè?
productiewerk.. ik hoop zó dat je wat vindt voor die tijd
Ik zie de reacties al van mijlenver aan komen, dus doe maar nietquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Faithy het volgende:
ZOMGLOLLEREINZ!!!11!11 wat erg!
open een KLB topic..![]()
Nou, wat is er mis met een boterham met huttenkase? Ja, volgens SHE is kaas de duivel, maar sinds wanneer is SHE GOD? Als je trek hebt, dan eet je toch beter zoiets dan een ijsje, of snoep, of een zak chips....quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:52 schreef Sugar het volgende:
Bah, dat is wel rot, Viking.![]()
Nu toch een boterham met huttenkase gegeten en voel me meteen weer stom enzovoorts. Bah.
Ik heb géén idee en ik wil er ook nog niet over nadenken. Godzijdank is het maar hálve dagen ipv hele. Komende week 's ochtends, week daarop 's middags, dan weer 's ochtends (maar tegen die tijd ben ik vast al gevlogenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:54 schreef Faithy het volgende:
zetten ze je in een fabriekshal waaar jij toch geen last hebt van de herrie?![]()
![]()
slecht en evil, ik weet 't..
maar serieus, wat voor productiewerk moet je doen?
Bloemboeketten maken? Dat heb ik gedaan en dat is dodelijk!!!!
Je moet toch echt genoeg eten hoor en niet denken: "Elk pondje gaat door het mondje."quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Sugar het volgende:
Ja, nee, ik bedoel ook niet dat het kazige zo erg is, maar wel weer een hele boterham. Ik denk gewoon": ik wil nu afvallen. NU. Maar jaaaaaaaaaa.
Ja dat is de bedoeling, als ik een woonplek vind dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:04 schreef Faithy het volgende:
je komt dichterbij wonen![]()
dan kunnen we eens meeten
Ja, dat mag ookquote:
Dat wil ik ooooooook. En iets in mij wil zich gewoon uithongeren totdat ik weer onder de 60 zit. Ik kan het heus wel; heb een tijdje geleefd op enkel koffie en friet, boy, binnen een half jaar woog ik 55. Maar ja.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Sugar het volgende:
Ja, nee, ik bedoel ook niet dat het kazige zo erg is, maar wel weer een hele boterham. Ik denk gewoon": ik wil nu afvallen. NU. Maar jaaaaaaaaaa.
eenschquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat wil ik ooooooook. En iets in mij wil zich gewoon uithongeren totdat ik weer onder de 60 zit. Ik kan het heus wel; heb een tijdje geleefd op enkel koffie en friet, boy, binnen een half jaar woog ik 55. Maar ja.
Ik snap je zo goed. Net zoals dat jij heel goed snapt dat er niets mis was met die boterham.
SHE!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef SHE het volgende:
Gelukkig heeft SHE ook nooit iets gezegd over Huttenkase. Sterker nog, ze heeft gezegd dat je dat juist mag eten
En SHE is geen god; maar wel goddelijk.
Ps Viking; ik wil je niet op het verkeerde pad brengen ofzo; maar waarom ga je niet gewoon de ziektewet in?
Zelfde uitkering; eens in de paar maanden een controle. Hang je een of ander lulverhaal op over spanningsklachten, zeuren bij je huisarts over hoofdpijn en rugpijn en voila.
Ondertussen keihard solliciteren en snel een andere baan zoeken.
Of je nu linksom of rechtsom gaat; het doel is hetzelfde.
Maar je op productiewerk zetten vind ik best facistisch. Laat dat maar aan de profiteurs over die te beroerd zijn hard naar een baan te zoeken.
En ja, dit is illegaal advies, mag niet, lukt wel. Tenminste; de slimmerikjes doen het zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |