abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60575120
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:00 schreef Faithy het volgende:
maarreh.. wanneer mogen we naar dat-gehucht-bij-Brussel komen?
Nou, ik weet 't niet, kom maar met een goed voorstel
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:29:24 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60575849
Nou ik ben terug van het CWI. Wat ver-schrik-ke-lijk. Ik voelde me net een ex-gedetineerde die zich moet melden bij de reclassering (niet dat ik weet hoe dat is hoor, maar zo stel ik het me voor ). We kregen een korte presentatie over de rechten en plichten die je hebt als je ingeschreven staat bij het CWI.

Plicht (wil ik in aanmerking komen voor een uitkering): de komende zes weken - maar als ik een baan krijg in de tussentijd, korter - halve dagen productiewerk doen . En je wilt niet weten uit wat voor infantiel volk mijn gezelschap op de werkplek bestaat . Dus ik ga de rest van de week heel veel sollicitatiebrieven schrijven in de hoop daar zo snel mogelijk weg te zijn!
Niet meer actief op Fok!
pi_60576281
leuk hè?
productiewerk.. ik hoop zó dat je wat vindt voor die tijd
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:45:05 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576314
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:44 schreef Faithy het volgende:
leuk hè?
productiewerk.. ik hoop zó dat je wat vindt voor die tijd
Nou, vast niet, want maandag moet ik al beginnen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60576391
ZOMGLOLLEREINZ!!!11!11 wat erg!

open een KLB topic..
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:50:10 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576467
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:47 schreef Faithy het volgende:
ZOMGLOLLEREINZ!!!11!11 wat erg!

open een KLB topic..
Ik zie de reacties al van mijlenver aan komen, dus doe maar niet .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:52:34 #182
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60576540
Bah, dat is wel rot, Viking.

Nu toch een boterham met huttenkase gegeten en voel me meteen weer stom enzovoorts. Bah.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60576583
zetten ze je in een fabriekshal waaar jij toch geen last hebt van de herrie?

slecht en evil, ik weet 't..

maar serieus, wat voor productiewerk moet je doen?
Bloemboeketten maken? Dat heb ik gedaan en dat is dodelijk!!!!
Doei.
pi_60576598
niet stom voelen. Was het lekker? Heb je nu geen trek meer? dan is 't goed

Ik heb net ook een bammetje met kaas en verse bieslook op, heerlijk!
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:57:26 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60576655
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:52 schreef Sugar het volgende:
Bah, dat is wel rot, Viking.

Nu toch een boterham met huttenkase gegeten en voel me meteen weer stom enzovoorts. Bah.
Nou, wat is er mis met een boterham met huttenkase? Ja, volgens SHE is kaas de duivel, maar sinds wanneer is SHE GOD? Als je trek hebt, dan eet je toch beter zoiets dan een ijsje, of snoep, of een zak chips....
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:59:51 #186
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60576713
Ik vind dat wel knap trouwens. Mensen die tussen de middag op één of twee boterhammen kunnen leven. Dat kan ik echt niet. Ik moet er altijd 4 hebben . Maar ik doe dan ook weer niet aan tussendoortjes, dat scheelt misschien ook.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:00:18 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60576730
Ja, nee, ik bedoel ook niet dat het kazige zo erg is, maar wel weer een hele boterham. Ik denk gewoon": ik wil nu afvallen. NU. Maar jaaaaaaaaaa.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:02:12 #188
163650 Greys
pi_60576779
Nou nou Sugar. Poeh poeh... Een héle boterham.
Van een halve gaat je honger ook niet weg he.
Als je te weinig eet gaat je lijf in de spaarstand en val je helemaal niet af. Maar goed, dat weet je heus wel
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:03:46 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576812
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:54 schreef Faithy het volgende:
zetten ze je in een fabriekshal waaar jij toch geen last hebt van de herrie?

slecht en evil, ik weet 't..

maar serieus, wat voor productiewerk moet je doen?
Bloemboeketten maken? Dat heb ik gedaan en dat is dodelijk!!!!
Ik heb géén idee en ik wil er ook nog niet over nadenken. Godzijdank is het maar hálve dagen ipv hele. Komende week 's ochtends, week daarop 's middags, dan weer 's ochtends (maar tegen die tijd ben ik vast al gevlogen ).

Oh ja, hier ook maar even posten: ik ben op zoek naar een woonplek in Utrecht of Amersfoort (of omgeving, mits goede treinverbinding), liefst in een woongroep. Als iemand toevallig iets weet, dan hoor ik het graag .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:04:17 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576826
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Sugar het volgende:
Ja, nee, ik bedoel ook niet dat het kazige zo erg is, maar wel weer een hele boterham. Ik denk gewoon": ik wil nu afvallen. NU. Maar jaaaaaaaaaa.
Je moet toch echt genoeg eten hoor en niet denken: "Elk pondje gaat door het mondje."
Niet meer actief op Fok!
pi_60576838
je komt dichterbij wonen dan kunnen we eens meeten
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:06:24 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576881
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:04 schreef Faithy het volgende:
je komt dichterbij wonen dan kunnen we eens meeten
Ja dat is de bedoeling, als ik een woonplek vind dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_60576896
niet dat we meeten
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:11:14 #194
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60576987
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:07 schreef Faithy het volgende:
niet dat we meeten
Ja, dat mag ook .
Ik ben sowieso meer van de 1 op 1-meets, dus naar een meet met jou zou ik wel komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_60577062
Ik ken wel iemand die in een woongemeenschap in Zeist woont... Mocht ik m binnenkort nog eens spreken, dan zal ik 's peilen!
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:14:57 #196
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60577073
Gelukkig heeft SHE ook nooit iets gezegd over Huttenkase. Sterker nog, ze heeft gezegd dat je dat juist mag eten

En SHE is geen god; maar wel goddelijk.

Ps Viking; ik wil je niet op het verkeerde pad brengen ofzo; maar waarom ga je niet gewoon de ziektewet in?
Zelfde uitkering; eens in de paar maanden een controle. Hang je een of ander lulverhaal op over spanningsklachten, zeuren bij je huisarts over hoofdpijn en rugpijn en voila.
Ondertussen keihard solliciteren en snel een andere baan zoeken.
Of je nu linksom of rechtsom gaat; het doel is hetzelfde.

Maar je op productiewerk zetten vind ik best facistisch. Laat dat maar aan de profiteurs over die te beroerd zijn hard naar een baan te zoeken.

En ja, dit is illegaal advies, mag niet, lukt wel. Tenminste; de slimmerikjes doen het zo.
pi_60577206
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:00 schreef Sugar het volgende:
Dat wil ik ooooooook. En iets in mij wil zich gewoon uithongeren totdat ik weer onder de 60 zit. Ik kan het heus wel; heb een tijdje geleefd op enkel koffie en friet, boy, binnen een half jaar woog ik 55. Maar ja.

Ik snap je zo goed. Net zoals dat jij heel goed snapt dat er niets mis was met die boterham.
pi_60577244
ot
ik vind het helemaal niet zo raar, eventjes productiewerk doen. Ik heb wel eens een poos schoonmaakwerk gedaan, ga je niet dood van hoor, en je hersens ook niet. Het is maar een halve dag en je krijgt er ook een beetje een werkritme van (de week die je 's ochtends moet)
Als je deze week nog alle uitzendbureau's afstruint heb je grote kans op leuker werk
pi_60577249
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat wil ik ooooooook. En iets in mij wil zich gewoon uithongeren totdat ik weer onder de 60 zit. Ik kan het heus wel; heb een tijdje geleefd op enkel koffie en friet, boy, binnen een half jaar woog ik 55. Maar ja.

Ik snap je zo goed. Net zoals dat jij heel goed snapt dat er niets mis was met die boterham.
eensch
Doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:23:48 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60577309
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:14 schreef SHE het volgende:
Gelukkig heeft SHE ook nooit iets gezegd over Huttenkase. Sterker nog, ze heeft gezegd dat je dat juist mag eten

En SHE is geen god; maar wel goddelijk.

Ps Viking; ik wil je niet op het verkeerde pad brengen ofzo; maar waarom ga je niet gewoon de ziektewet in?
Zelfde uitkering; eens in de paar maanden een controle. Hang je een of ander lulverhaal op over spanningsklachten, zeuren bij je huisarts over hoofdpijn en rugpijn en voila.
Ondertussen keihard solliciteren en snel een andere baan zoeken.
Of je nu linksom of rechtsom gaat; het doel is hetzelfde.

Maar je op productiewerk zetten vind ik best facistisch. Laat dat maar aan de profiteurs over die te beroerd zijn hard naar een baan te zoeken.

En ja, dit is illegaal advies, mag niet, lukt wel. Tenminste; de slimmerikjes doen het zo.
SHE! .
Ik denk niet dat dit zo makkelijk gaat lukken. Niet omdat ik niet goed kan liegen of omdat ik nu eenmaal erg consciëntieus ben (maar 2 weken productiewerk kan wel verandering brengen in dat laatste natuurlijk ), maar ook omdat ik nog niet eerder gewerkt heb en omdat ik vanwege mijn handicap (slechthorendheid) wat extra hulp nodig heb bij het vinden van werk. Verder zit ik al een hele tijd thuis en dat ben ik ook zat. Door halve dagen te werken kom ik wel weer in een werkritme. Ik heb iig iets te doen!

Let wel: dit zeg ik nu. Spreek me maandagmiddag nog eens aan .

Overigens heb ik al eerder een uitkering aangevraagd (Wajong) en toen lukte het me ook niet .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')