daar hebben ze vast geen sushibarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:38 schreef Merel het volgende:
Of iedereen zegt waar ze woont, en dat teken je dan af op een kaart, en dan ga je met een passer aan de slag en cirkels tekenen en dan kijk je waar het midden is voor iedereen, en daar spreken we dan af, zelfs als het midden in Schubbekutteveen blijkt te liggen
Afgesproken (als het tenmiste doorgaatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het allemaal doorgaat (en als ik de licht dalende sfeer in dit topic zo eens aanschouw, dan vrees ik het ergste) dan kan je met me meerijden! Ik heb een Smart, dus lekker zuunig
Neequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hoi, ik kom niet naar de meet, mag ik nu nog wel meeposten?
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
zolang je niet gaat lopen kwakken
KIM & CF's gezeik over kilo's #1. Ik zal het topic zo openenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee. Nu moet je de komende 450 delen alleen met mij praten omdat ik ook niet ga
.
Wow. Je komt niet en je maakt je zo druk.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:29 schreef kwakveense het volgende:
t principe van dichtbij wordt een beetje raar toegepast: als je wilt weten wat centraal ligt moet je niet gaan uitrekenen dat arnhem "maar" 100 km (met de auto!) van amsterdam ligt, maar is t van belang wat alle deelnemers in totaal aan reistijd kwijt zijn naar een locatie.
utrecht is voor niemand écht heel ver (tenzij je in groningen woont en dus overal ver vandaan) dus de totale reistijd valt dan wel mee. arnhem (of rotterdam voor mijn part) is voor sommigen zo'n uithoek dat het de reistijd van de groep veel langer maakt.
zo. dit soort dingen word ik altijd zó giftig van. bijna net zo erg als met een groep "ergens naar toe lopen" en dan allemaal als een gansje achter 1 iemand aanlopen, of nofg erger: nergens heen lopen omdat "de groep" maar niet kan besluiten wat ze gaan doen. --> kwak is niet in de wieg gelegd voor groepsprocessen. kwak wordt dictator als ze later groot is.
en ik kom ws. zelf niet eenswant ik ben dat weekend weer eens aan t zingen/repeteren (als mensen t leuk vinden: op 7 oktober s avonds een concert in utrecht met mijn projectkoor en orkest
)
Dan gaan we met de auto van Heer Greys, dan hoef je niet op het dak.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef Merel het volgende:
Ik kom ook uit omgeving Rotterdam, mag ik op het dak van de Smart?
Maargoed, vechten jullie maar uit waar en wanneer, maakt mij allemaal niks uit
nou ja, ik mag toch wel gftig worden van een groep mensen die probeert iets te plannen? das niks persoonlijks, das gewoon iets waar ik peroonlijk een hekel aan heb. en ja, ik heb t ws. niet zo handig verwoord. bummer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
'giftig' worden is nie echt 'grappig' denk ik dan..sorry
Popje...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
popje, als je je gaat bemoeien met dingen waar je uberhaupt niet naar toe GAAT komen, en dingen af gaat kraken waar je uberhaupt geen last van gaat hebben omdat je niet gaat komen, dan kan dat wel als compleet nutteloos en dus irritant gezien worden, sorry
nee, had het tegen Kwakquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Popje...![]()
Ben ik een popje (?) ik vind het niet echt bij mij passen en het zit me al twee maanden dwars.
Dus MB. Ben ik een popje?
Ze wist nog niet zeker of ze wel of niet ging komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
popje, als je je gaat bemoeien met dingen waar je uberhaupt niet naar toe GAAT komen, en dingen af gaat kraken waar je uberhaupt geen last van gaat hebben omdat je niet gaat komen, dan kan dat wel als compleet nutteloos en dus irritant gezien worden, sorry
Ik kan niet 4 oktober dan ben ik in Frankrijk. Voor de rest vind ik het een strak plan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja hé! Ik ben niet zo moeilijk hoor![]()
ik heb al een voorstel gedaan.
Zaterdagavond 4 oktober
Tijd van afspreken: rond 20.00
Doel: eten
Sub-doel: gezelligheid
ja maar DAT begrijpen jullie dus verkeerd. ik wil heel graag WEL komen, en merkte met een huilie op dat t ws. niet gaat lukken omdat ik nu al vol zit tot en met bla bla bla. en dat vind ik dus jammer....wat ik vind iedereen hier heel leuk... andersom is dat geloof ik helemaal over nu ineens...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had een tien voor begrijpend lezen hoorquote:
Omdat er niet eens één meet fatsoenlijk kan worden gepland, laat staan DRIEquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom doet niemand iets met mijn tips?
Ho! Stop! Kwak!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:55 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja maar DAT begrijpen jullie dus verkeerd. ik wil heel graag WEL komen, en merkte met een huilie op dat t ws. niet gaat lukken omdat ik nu al vol zit tot en met bla bla bla. en dat vind ik dus jammer....wat ik vind iedereen hier heel leuk... andersom is dat geloof ik helemaal over nu ineens...beetje raar hoe snel dat gaat trouwens.
wat mij betreft was het dus ook echt geen afzeiken van die hele meet...alleen van t proces van een locatie kiezen...op een forum....waar elke keer als er iets "besloten" is mensen weer nieuwe opties in de groep gooien. dat ligt niet aan jullie, dat ligt neit aan de meet, dat ligt neit aan mj, dat ligt aan t medium
.maar goed, zo word t opgevat blijkbaar... ik denk dat er hele harde ymme bellen afgaan ofzo, maar zo ben ik helemaal niet
Oke. Al is er geen echte sushibar in Utrecht geloof ikquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
week erna?Zaterdag 11 oktober 2008
De grote kleine SlankmeetLocatie: Utrecht (provincie)
Hapje eten: Sushibar of Tapa's?
Tijdstip: 20.00
Wie komen er?
dat dus.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ho! Stop! Kwak!
Ik weet zeker dat je een heel lief mesije bent maar je moet je niet zo op de kast jagen en je zo verdedigen!
ECHT!
Nu lees ik dat je wel graag wil komen maar wss niet kan.
Oké
Kwak zegt: Ik vind een meet echt een leuk idee, ik ben alleen bang dat ik niet kan komen op deze data/locatie. Misschien kunnen we het op [vul datum in] en [vul locatie in] doen?
Komt op het zelfde neer alleen lees ik niets over giftigs en dictator
Ik! Ik ken Brussel nog niet. Wel door de weeks dan, dan kan ik het verbinden met een -eventueel fictief- klantenbezoekquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo héValt toch wel iets mee met het gekift? Alleen die nogal misplaatste post van kwakveense, maar voor de rest lukt het vast wel om een locatie te bepalen, toch?
Maargoed, een Brussel-meet dus. Wie komen er allemaal?
Wodkaquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:06 schreef conleche het volgende:
Mij maakt het soort eten geen flausaus. Sake kan worden veranderd in wodka at any time.
Als ik OV heb en het is doordeweeks: Jaquote:
Vega-moussaka, gevulde wijnbladeren (met rijst), salade, gegrilde aubergine.... Er is genoeg keus eigenlijk. Al heeft sushi of tapas eigenlijk mijn voorkeur wel. Maar de meerderheid gaat voor Grieks, dus dan pas ik me maar aan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik vind Grieks vies(Ik ben laats vega geworden oid)
Maar.. Ik drink wel gewoon veel dan
ja ik!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Maar even ontopic: wat ik schreef over het -niet- eten van brood en de gevolgen ervan, herkent iemand dit?
Neehee! Het verkeerd interpreteren van jouw posts is de specialiteit van een paar mensen hier. Jouw specialiteit is dat je je eerst verontschuldigt en daarna jezelf daarna gaat afzeiken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef kwakveense het volgende:
misplaatste posts zijn geloof ik mijn specialiteit
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Het goede nieuws: Vandaag is de dag dat je daarmee gaat stoppen.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Neehee! Het verkeerd interpreteren van jouw posts is de specialiteit van een paar mensen hier. Jouw specialiteit is dat je je eerst verontschuldigt en daarna jezelf daarna gaat afzeiken.
Het goede nieuws: Vandaag is de dag dat je daarmee gaat stoppen. Go Kwak!
Ik heb drie keer grieks gegeten en ik hou niet zo van vlees (quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vega-moussaka, gevulde wijnbladeren (met rijst), salade, gegrilde aubergine.... Er is genoeg keus eigenlijk. Al heeft sushi of tapas eigenlijk mijn voorkeur wel. Maar de meerderheid gaat voor Grieks, dus dan pas ik me maar aan.
Wanneer kom je eten? Dan gooi ik al mijn kniertenprincipes overboord en kook ik 5 gangenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:10 schreef Greys het volgende:
Tink, nog nooit last van gehad (of nog nooit met elkaar in verband gebracht).
Over de meeting: ik sla over, bij nader inzien. Ik doe liever mini-meets
greys: mag ik je voorstellen aan "kwak's grootste valkuil"? aangenaam!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef Greys het volgende:
Kwak, hou eens op met je te excuseren en je eigen posts uitleggen.
Als iemand ergens aanstoot aan neemt, so be it.
Ach niets, vrouwen onder elkaarquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Sweet mother of jesus, wat is hier aan de hand?
KIM en ik zijn niet meer welkom hier; we gaan ons afscheidenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Je moet ook niet zomaar weggaanquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dus dit bolletje gaat gewoon een keer bij de Griek eten! Met of zonder jullie
Lief he, ze plannen een meetingquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Omdat ik niet tegen gist kan, eet ik normaal gesproken zuurdesembrood van de natuurwinkel. Als ik op vakantie ben en geen zuurdesembrood kan vinden, eet ik gewoon geen brood. Het enige waar je misschien op moet letten is dat je op een andere manier voldoende vezels binnenkrijgt voor je spijsvertering, maar verder kun je heel goed zonder brood.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Maar even ontopic: wat ik schreef over het -niet- eten van brood en de gevolgen ervan, herkent iemand dit?
Ik eet absolouut geen brood meer; behalve incidenteel witbrood voor de lekker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker is dat hè? Biologisch zuurdesembroodquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat ik niet tegen gist kan, eet ik normaal gesproken zuurdesembrood van de natuurwinkel. Als ik op vakantie ben en geen zuurdesembrood kan vinden, eet ik gewoon geen brood. Het enige waar je misschien op moet letten is dat je op een andere manier voldoende vezels binnenkrijgt voor je spijsvertering, maar verder kun je heel goed zonder brood.
Waarom wil je dat eigenlijk weten?
Gewichtsverlies door woningbouw-stress? Volgens mij mag je die meneer een dikke knuffel geven.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ZOMGLOLLEREINZ!!!!11!!!!!!!!!
69,8kgónder de 70kg
Mijn man vermoed dat ik niet tegen gist kan. Vandaar. En dat betekent dat, als ik brood wil eten, ik weer "terug" moet naar het Duitse zuurdesembrood dat wij altijd aten en hier natuurlijk makkelijk verkrijgbaar is. Ik vind het alleen niet zo lekker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:17 schreef loveli het volgende:Waarom wil je dat eigenlijk weten?
Ik heb me bedacht. Ik kom alleen als er mexicaans op het menu staatquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
KIM en ik zijn niet meer welkom hier; we gaan ons afscheiden
Mexicaans is natuurlijk wel heeeel erg lekker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht. Ik kom alleen als er mexicaans op het menu staat.
Waar heb je last van? Ik krijg last van vermoeidheid (kom de trap bijna niet meer op) en ik krijg heel snel blauwe plekken, heb er nu 17 op m'n been. Bij mij is het eigenlijke probleem dat ik niet tegen de meeste vitamine B-varianten kan en gist zit bomvol met vitamine B.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vermoed dat ik niet tegen gist kan.
Grapje. Ik bedoeldequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
als jij al heel dik bent, ben ik een zeug PF![]()
tactisch![]()
- extreme vermoeidheid: checkquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar heb je last van? Ik krijg last van vermoeidheid (kom de trap bijna niet meer op) en ik krijg heel snel blauwe plekken, heb er nu 17 op m'n been. Bij mij is het eigenlijke probleem dat ik niet tegen de meeste vitamine B-varianten kan en gist zit bomvol met vitamine B.
Bij de weg, in het meeste duitse brood zit zuurdesem, maar ook nog wat gist.
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja hé! Ik ben niet zo moeilijk hoor![]()
ik heb al een voorstel gedaan.
Zaterdagavond 4 oktober
Tijd van afspreken: rond 20.00
Doel: eten
Sub-doel: gezelligheid
Fraai is datquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht. Ik kom alleen als er mexicaans op het menu staat.
Ook goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
week erna?Zaterdag 11 oktober 2008
De grote kleine SlankmeetLocatie: Utrecht (provincie)
Hapje eten: Sushibar of Tapa's?
Tijdstip: 20.00
Wie komen er?
Ik vind dat ook wel een komenswaardig plan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fraai is dat![]()
Nou, mexicaans doe ik echt niet meer, daar word ik véél te dik van
Ik organiseer lekker een Brussel-meet. En dan gaan we sushi eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |