abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:42:38 #1
163650 Greys
pi_60570128

Het vorige deel: Slank de zomer in #194 Raketten en Magnums

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:43:06 #2
163650 Greys
pi_60570146
Ik zal nog even het vorige deeltje invullen in de OP.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60570161
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:38 schreef Merel het volgende:
Of iedereen zegt waar ze woont, en dat teken je dan af op een kaart, en dan ga je met een passer aan de slag en cirkels tekenen en dan kijk je waar het midden is voor iedereen, en daar spreken we dan af, zelfs als het midden in Schubbekutteveen blijkt te liggen
daar hebben ze vast geen sushibar
Ja doei.
pi_60570176
Ja hoi, ik kom niet naar de meet, mag ik nu nog wel meeposten?
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:44:15 #5
70532 loveli
N
pi_60570179
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Als het allemaal doorgaat (en als ik de licht dalende sfeer in dit topic zo eens aanschouw, dan vrees ik het ergste ) dan kan je met me meerijden! Ik heb een Smart, dus lekker zuunig
Afgesproken (als het tenmiste doorgaat ). Mijn bolide rijdt 1:10, dan is een Smart zeker zuinig!
crap in = crap out
pi_60570187
zolang je niet gaat lopen kwakken
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:45:40 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60570211
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Ja hoi, ik kom niet naar de meet, mag ik nu nog wel meeposten?
Nee . Nu moet je de komende 450 delen alleen met mij praten omdat ik ook niet ga .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:46:08 #8
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570221
sorry hoor mensen, wat ik postte was echt niet zo negatief bedoeld...

ik weet dat ik soms minder grappig overkom dan ik iets bedoel (die post was bedoeld als klein commentaar op het feit dat iedereen zijn eigen woonlaats centraal leek te vinden maar vooral als illustratie van mijn autistisch neurotisch dictatoriale ( ) neigingen in groepsprocessen), maar er wordt nu wel heel heftig op gereageerd....

ik laat jullie lekker plannen, en ik baal er juist van dat mijn agenda nu al vol zit voor de maanden september en oktober (wat de weekenden betreft)...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60570222
open maar een eigen topic
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:46:27 #10
331 Merel
Be here now.
pi_60570225
Ik kom ook uit omgeving Rotterdam, mag ik op het dak van de Smart?

Maargoed, vechten jullie maar uit waar en wanneer, maakt mij allemaal niks uit
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_60570232
'giftig' worden is nie echt 'grappig' denk ik dan.. sorry
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:46:49 #12
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570239
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
zolang je niet gaat lopen kwakken
pi_60570240
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:45 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee . Nu moet je de komende 450 delen alleen met mij praten omdat ik ook niet ga .
KIM & CF's gezeik over kilo's #1. Ik zal het topic zo openen
pi_60570287
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:29 schreef kwakveense het volgende:
t principe van dichtbij wordt een beetje raar toegepast: als je wilt weten wat centraal ligt moet je niet gaan uitrekenen dat arnhem "maar" 100 km (met de auto!) van amsterdam ligt, maar is t van belang wat alle deelnemers in totaal aan reistijd kwijt zijn naar een locatie.

utrecht is voor niemand écht heel ver (tenzij je in groningen woont en dus overal ver vandaan) dus de totale reistijd valt dan wel mee. arnhem (of rotterdam voor mijn part) is voor sommigen zo'n uithoek dat het de reistijd van de groep veel langer maakt.

zo. dit soort dingen word ik altijd zó giftig van. bijna net zo erg als met een groep "ergens naar toe lopen" en dan allemaal als een gansje achter 1 iemand aanlopen, of nofg erger: nergens heen lopen omdat "de groep" maar niet kan besluiten wat ze gaan doen. --> kwak is niet in de wieg gelegd voor groepsprocessen. kwak wordt dictator als ze later groot is.

en ik kom ws. zelf niet eens want ik ben dat weekend weer eens aan t zingen/repeteren (als mensen t leuk vinden: op 7 oktober s avonds een concert in utrecht met mijn projectkoor en orkest )
Wow. Je komt niet en je maakt je zo druk.

Ik had een ander voorstel.
Een meet van 5 mensen in Utrecht. En nog 1 van 5 Mensen in Arnhem.
En je mag zelf kiezen waar je heengaat.
Bij voldoende belangstelling nog 1 van 5 mensen in Brussel.

Je mag best naar alle 3. Maar je (=iedereen in het topic) mag niet alles bepalen of nu al stom gaan doen

Zo en nu moeten jullie eerst maar allemaal gezond gaan eten want ik sta aan de deur met een meetlint. Ik heb een maximale totale grens van 350 cm taille omtrek bepaald. Het is aan jullie of er dan 3 of 4 of 5 of 6 mensen kunnen komen..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:49:23 #15
163650 Greys
pi_60570296
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef Merel het volgende:
Ik kom ook uit omgeving Rotterdam, mag ik op het dak van de Smart?

Maargoed, vechten jullie maar uit waar en wanneer, maakt mij allemaal niks uit
Dan gaan we met de auto van Heer Greys, dan hoef je niet op het dak.
Anders zit je haar zo kut als we daar aankomen
* Greys ziet ineens het kapsel van Bridget Jones voor zich, na het cabrio ritje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:49:36 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570302
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
'giftig' worden is nie echt 'grappig' denk ik dan.. sorry
nou ja, ik mag toch wel gftig worden van een groep mensen die probeert iets te plannen? das niks persoonlijks, das gewoon iets waar ik peroonlijk een hekel aan heb. en ja, ik heb t ws. niet zo handig verwoord. bummer.

maar goed, ik heb geloof ik iets totaal fout gedaan bj jou, dus laat maar....heeft toch geen zin dit.

zou t fijn vinden als we er nu over kunnen ophouden en ik niet hier word gebruikt als voorbeeld van verve;ende mensen, of vergeleken word met andere posters uit andere topics.... ik ben helemaal geen zeikwijf/afzeiker/afhaker. verdorie
pi_60570335
popje, als je je gaat bemoeien met dingen waar je uberhaupt niet naar toe GAAT komen, en dingen af gaat kraken waar je uberhaupt geen last van gaat hebben omdat je niet gaat komen, dan kan dat wel als compleet nutteloos en dus irritant gezien worden, sorry
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:51:13 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570336
Interessant bijverschijnsel van anders eten: sinds ik brood bijna van mijn menu heb geschrapt, heb ik geen last meer van een opgeblazen buik. Gisteravond voor de eerste keer deze week weer een echte broodmaaltijd gegeten en dat is vanmorgen helaas ook te merken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_60570337
Ik woon ruim een uur van Utrecht en iets van een uur van Amsterdam en ik stelde beide voor als optie Dus nee, niet echt mijn woonplaats, daar mogen jullie ook niet heen !
pi_60570347
zullen we gewoon naar London gaan?
Ja doei.
pi_60570349
Nu begrijp ik ook ineens wáarom er nooit meets zijn geweest in het verleden. Wat een gedoe
pi_60570363
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
popje, als je je gaat bemoeien met dingen waar je uberhaupt niet naar toe GAAT komen, en dingen af gaat kraken waar je uberhaupt geen last van gaat hebben omdat je niet gaat komen, dan kan dat wel als compleet nutteloos en dus irritant gezien worden, sorry
Popje...
Ben ik een popje ( ?) ik vind het niet echt bij mij passen en het zit me al twee maanden dwars.
Dus MB. Ben ik een popje?
pi_60570370
ja hé! Ik ben niet zo moeilijk hoor

ik heb al een voorstel gedaan.

Zaterdagavond 4 oktober

Tijd van afspreken: rond 20.00

Doel: eten

Sub-doel: gezelligheid
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:52:52 #24
70532 loveli
N
pi_60570371
Kwak, weet je wat jouw probleem is? Dat je jezelf gaat verdedigen. Lekker niet doen, gewoon jezelf blijven

En volgens mij is SHE toch een betere dictator!
crap in = crap out
pi_60570373
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Popje...
Ben ik een popje ( ?) ik vind het niet echt bij mij passen en het zit me al twee maanden dwars.
Dus MB. Ben ik een popje?
nee, had het tegen Kwak
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:53:34 #26
163650 Greys
pi_60570386
quote:
Ze wist nog niet zeker of ze wel of niet ging komen.
Dus...

Maar eh... ik stem voor één op één meets of kleine achter de schermen afgesproken meets.
Ik zie het hier niet gaan gebeuren in goede harmonie!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:53:50 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570394
Ik heb een ander voorstel: Wat mij betreft gaan we naar de PROVINCIE Utrecht (want het ligt natuurlijk wel centraal , maar dan wel naar een sushibar. Desnoods openen we een topic in CUL voor goede tips.
pi_60570419
Waarom doet niemand iets met mijn tips ?
pi_60570420
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:52 schreef motorbloempje het volgende:

Zaterdagavond 4 oktober

Ik kan niet 4 oktober dan ben ik in Frankrijk. Voor de rest vind ik het een strak plan.

PF; ik moest weer om je lachen met je maximale taille
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:55:29 #30
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570431
quote:
ja maar DAT begrijpen jullie dus verkeerd. ik wil heel graag WEL komen, en merkte met een huilie op dat t ws. niet gaat lukken omdat ik nu al vol zit tot en met bla bla bla. en dat vind ik dus jammer....wat ik vind iedereen hier heel leuk... andersom is dat geloof ik helemaal over nu ineens... beetje raar hoe snel dat gaat trouwens.

wat mij betreft was het dus ook echt geen afzeiken van die hele meet...alleen van t proces van een locatie kiezen...op een forum....waar elke keer als er iets "besloten" is mensen weer nieuwe opties in de groep gooien. dat ligt niet aan jullie, dat ligt neit aan de meet, dat ligt neit aan mj, dat ligt aan t medium

.maar goed, zo word t opgevat blijkbaar... ik denk dat er hele harde ymme bellen afgaan ofzo, maar zo ben ik helemaal niet
pi_60570456
quote:

[..]

nee, had het tegen Kwak
Ik had een tien voor begrijpend lezen hoor
Nee ik bedoel ik zag dat zelfs jij het woord popje gebruikte.
En toen moest ik aan iets denken wat mij al geruime tijd dwars zit
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:56:29 #32
163650 Greys
pi_60570458
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Waarom doet niemand iets met mijn tips ?
Omdat er niet eens één meet fatsoenlijk kan worden gepland, laat staan DRIE
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:57:23 #33
70532 loveli
N
pi_60570480
MoBlo is zichzelf niet helemaal, dat komt woensdag allemaal weer goed als de lieve meneer van de woningbouw haar feliciteert met de nieuwe woning.
crap in = crap out
pi_60570485
week erna?

Zaterdag 11 oktober 2008

De grote kleine Slankmeet

Hapje eten: Sushibar of Tapa's?

Tijdstip: 20.00

Wie komen er?
Ja doei.
pi_60570511
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:55 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja maar DAT begrijpen jullie dus verkeerd. ik wil heel graag WEL komen, en merkte met een huilie op dat t ws. niet gaat lukken omdat ik nu al vol zit tot en met bla bla bla. en dat vind ik dus jammer....wat ik vind iedereen hier heel leuk... andersom is dat geloof ik helemaal over nu ineens... beetje raar hoe snel dat gaat trouwens.

wat mij betreft was het dus ook echt geen afzeiken van die hele meet...alleen van t proces van een locatie kiezen...op een forum....waar elke keer als er iets "besloten" is mensen weer nieuwe opties in de groep gooien. dat ligt niet aan jullie, dat ligt neit aan de meet, dat ligt neit aan mj, dat ligt aan t medium

.maar goed, zo word t opgevat blijkbaar... ik denk dat er hele harde ymme bellen afgaan ofzo, maar zo ben ik helemaal niet
Ho! Stop! Kwak!

Ik weet zeker dat je een heel lief mesije bent maar je moet je niet zo op de kast jagen en je zo verdedigen!
ECHT!

Nu lees ik dat je wel graag wil komen maar wss niet kan.

Oké

Kwak zegt: Ik vind een meet echt een leuk idee, ik ben alleen bang dat ik niet kan komen op deze data/locatie. Misschien kunnen we het op [vul datum in] en [vul locatie in] doen?

Komt op het zelfde neer alleen lees ik niets over giftigs en dictator
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:59:59 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570559
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
week erna?

Zaterdag 11 oktober 2008

Wie komen er?
Oke. Al is er geen echte sushibar in Utrecht geloof ik
Bestaat die tapastent in die kelder aan de gracht eigenlijk nog? En kan je er nog steeds goed eten? Heeeeeel lang geleden ben ik daar eens geweest, maar ik kan niet instaan voor de huidige kwaliteit van de bezoekers/de bediening/het eten.
pi_60570561
Maar ik ben een grote bemoeial dus trek je verder niets van mij aan
pi_60570563
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ho! Stop! Kwak!

Ik weet zeker dat je een heel lief mesije bent maar je moet je niet zo op de kast jagen en je zo verdedigen!
ECHT!

Nu lees ik dat je wel graag wil komen maar wss niet kan.

Oké

Kwak zegt: Ik vind een meet echt een leuk idee, ik ben alleen bang dat ik niet kan komen op deze data/locatie. Misschien kunnen we het op [vul datum in] en [vul locatie in] doen?

Komt op het zelfde neer alleen lees ik niets over giftigs en dictator
dat dus.

verder ben ik nietin staat iets liefs te zeggen, zie reactie van loveli
Ja doei.
pi_60570610
Ik kom. Wel liefst Utrecht zelf, want ik ga met de trein ivm de sake die ik ga drinken en als je dan ergens in de middle of de provincie staat is het wat moeilijk terugreizen.( Hoewel Veenendaal voor mij ook een optie is, want dan slaap ik bij m'n pa die daar woont )
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:02:53 #40
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570619
je hebt gelijk pf.

ik heb toegegeven dat ik t niet handig had opgeschreven. feit blijft dat de autist in mij dit soort processen neit heel goed trekt. maar dat kwam niet grappig over. blijkt.

en ja, ik zit snel op de kast e ik verdedig mezelf omdat ik me ineen sit allerlei hoeken aangevallen voel. en t hele idee van negere snap ik nooit zo goed, als ik namelijk iets niet zo bedoel als mensen het opvatten betekent toch neit dat ik allerlei nare opmerkingen maar over me heen moet laten komen? een denigrerend "popje"? een "al je maar neit gaat lopen kwakken" en een vergelijking met iemand die als onbvetrowbaar te boek staat?

ja dan ga ik mezelf verdedigen. want ik wil niet dat mensen denken dat ik iemand ben die ik niet ben. óók niet op internet.

en ik kon idd. de 4e niet, en de 11e misschien wel schrijf mij maar op als misschien als t tapas is, en als nee als t sushi is. lijkt me leuk.
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:04:40 #41
70532 loveli
N
pi_60570654
SHE had het in het vorige topic over een goede Griek (zitten we nog steeds in Utrecht city, maar gelukkig ligt dat nog steeds in de provincie Utrecht).
crap in = crap out
pi_60570658
Hallo hé Valt toch wel iets mee met het gekift? Alleen die nogal misplaatste post van kwakveense, maar voor de rest lukt het vast wel om een locatie te bepalen, toch?

Maargoed, een Brussel-meet dus. Wie komen er allemaal?
pi_60570668
volgens mij hebben ze geen sushi in Utrecht nee maar rode wijn bij tapa's vind ik ook niet erg?
Ja doei.
pi_60570691
Mij maakt het soort eten geen flausaus. Sake kan worden veranderd in wodka at any time.
pi_60570699
Laten we anders een apart meet topic iets maken
anders gaat het hier nog drie topics over en dat is niet leuk voor de mensen die niet komen of zich er niet zo druk om maken
pi_60570704
Grieks is ook
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:07:27 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570719
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo hé Valt toch wel iets mee met het gekift? Alleen die nogal misplaatste post van kwakveense, maar voor de rest lukt het vast wel om een locatie te bepalen, toch?

Maargoed, een Brussel-meet dus. Wie komen er allemaal?
Ik! Ik ken Brussel nog niet. Wel door de weeks dan, dan kan ik het verbinden met een -eventueel fictief- klantenbezoek
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:07:43 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570725
kijk, daar kunnen we elkaar dan helemaal in vinden moblo. griek *kwijl*

misplaatste posts zijn geloof ik mijn specialiteit
pi_60570736
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:06 schreef conleche het volgende:
Mij maakt het soort eten geen flausaus. Sake kan worden veranderd in wodka at any time.
Wodka
Ik heb Mr PF verslaagfd gemaakt aan wodka
Hij beweerde NOOOIT meer wodka te drinken na z'n twee weekse avontuur in Oost Europa
Maar toen kwam ik met m'n fles uit de vriezer en met een beetje ice tea en dit en dat.. En nu drinken we haast niets anders meer
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:08:09 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570738
Maar even ontopic: wat ik schreef over het -niet- eten van brood en de gevolgen ervan, herkent iemand dit?
pi_60570745
komt PF?
Ja doei.
pi_60570757
O ik vind Grieks vies (Ik ben laats vega geworden oid)
Maar.. Ik drink wel gewoon veel dan
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:09:46 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570773
Volgens mij ken ik de Griek wel en daar is het eten inderdaad goed. Moet ik alleen wel iets anders verzinnen voor het wekelijkse etentje met mijn man, want de laatste tijd eten we vaak Grieks.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:10:24 #54
163650 Greys
pi_60570789
Tink, nog nooit last van gehad (of nog nooit met elkaar in verband gebracht).

Over de meeting: ik sla over, bij nader inzien. Ik doe liever mini-meets
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60570795
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
komt PF?
Als ik OV heb en het is doordeweeks: Ja
en ik weet niet over 20 of 10 of 5 mensen komen
En de datum maakt me ook niet zo veel uit net als wat we gaan eten
alleen Utrecht of Amsterdam lijkt mij wel leuke locatie
(maar als het doordeweeks is in Lutjebroek of zo kom ik ook ) Anders als het maar geen Groningen of Limburg is of zo..
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:10:58 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570800
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O ik vind Grieks vies (Ik ben laats vega geworden oid)
Maar.. Ik drink wel gewoon veel dan
Vega-moussaka, gevulde wijnbladeren (met rijst), salade, gegrilde aubergine.... Er is genoeg keus eigenlijk. Al heeft sushi of tapas eigenlijk mijn voorkeur wel. Maar de meerderheid gaat voor Grieks, dus dan pas ik me maar aan.
pi_60570821
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:08 schreef Tinkepink het volgende:
Maar even ontopic: wat ik schreef over het -niet- eten van brood en de gevolgen ervan, herkent iemand dit?
ja ik!
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:11:55 #58
70532 loveli
N
pi_60570822
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:07 schreef kwakveense het volgende:
misplaatste posts zijn geloof ik mijn specialiteit
Neehee! Het verkeerd interpreteren van jouw posts is de specialiteit van een paar mensen hier. Jouw specialiteit is dat je je eerst verontschuldigt en daarna jezelf daarna gaat afzeiken.
Het goede nieuws: Vandaag is de dag dat je daarmee gaat stoppen. Go Kwak!
crap in = crap out
pi_60570833
Tinkepink, ja, ik herken het een beetje. Ik eet sowieso weinig brood, maar ik heb het bijvoorbeeld ook met fruit en kikkererwten.

Ik woon trouwens niet in Brussel maar in een provinciestadje zo'n 20 km ten oosten ervan
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:13:06 #60
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570846
oh mijn grieks **kwijl** post was niet bedoeld als een "we moeten naar de griek" idee hoor! meer een, "oh moblo en ik zijn t ergens over eens " effect... )

ik hoor wel wat t wordt...
pi_60570851
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Het goede nieuws: Vandaag is de dag dat je daarmee gaat stoppen.
Weleens een carrière als motivational speaker overwogen?
pi_60570859
ik ben het met niemand eens voordat we een huurcontract hebben

daarna wordt er nagedacht
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:13:43 #63
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570861
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Neehee! Het verkeerd interpreteren van jouw posts is de specialiteit van een paar mensen hier. Jouw specialiteit is dat je je eerst verontschuldigt en daarna jezelf daarna gaat afzeiken.
Het goede nieuws: Vandaag is de dag dat je daarmee gaat stoppen. Go Kwak!
ik zal t proberen
pi_60570871
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vega-moussaka, gevulde wijnbladeren (met rijst), salade, gegrilde aubergine.... Er is genoeg keus eigenlijk. Al heeft sushi of tapas eigenlijk mijn voorkeur wel. Maar de meerderheid gaat voor Grieks, dus dan pas ik me maar aan.
Ik heb drie keer grieks gegeten en ik hou niet zo van vlees ( )
dus had ik vega moussaka wat ik wel lekker vond maar waarvan ik tijdens het eten drie keer over m'n nek ben gegaan (iets met slokdarm die weigerde mss)
dolma's bedoel je? die vind ik ook niet zo lekker net als aubergine maar ik eet wel gewoon alles

Maar nu gaat het alweer te veel over mij In Utrecht heb je ook Rex. Heb je de daghap voor 6 euro !
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:14:10 #65
163650 Greys
pi_60570872
Kwak, hou eens op met je te excuseren en je eigen posts uitleggen.
Als iemand ergens aanstoot aan neemt, so be it.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60570880
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:10 schreef Greys het volgende:
Tink, nog nooit last van gehad (of nog nooit met elkaar in verband gebracht).

Over de meeting: ik sla over, bij nader inzien. Ik doe liever mini-meets
Wanneer kom je eten? Dan gooi ik al mijn kniertenprincipes overboord en kook ik 5 gangen
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:15:20 #67
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570903
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:14 schreef Greys het volgende:
Kwak, hou eens op met je te excuseren en je eigen posts uitleggen.
Als iemand ergens aanstoot aan neemt, so be it.
greys: mag ik je voorstellen aan "kwak's grootste valkuil"? aangenaam!

i know i know i know.... nu nog echt doen...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:15:51 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60570911
Sweet mother of jesus, wat is hier aan de hand?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:16:18 #69
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60570926
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Ach niets, vrouwen onder elkaar
pi_60570937
Oh ik heb een nieuwe uitdaging. Mijn vrienden vinden de Griek ook heel lekker.
Maar het begint al bij die Ouzo (waar een vriendinnetje bewusteloos van is geraakt )
Om iets daar te eten wat ik net zo lekker vind als Japans, Italiaans, Mexicaans, Indonesisch, Thais, Frans, Spaans etc.!

Dus dit bolletje gaat gewoon een keer bij de Griek eten ! Met of zonder jullie
pi_60570941
quote:
KIM en ik zijn niet meer welkom hier; we gaan ons afscheiden
pi_60570958
quote:
Je moet ook niet zomaar weggaan
pi_60570960
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:16 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Dus dit bolletje gaat gewoon een keer bij de Griek eten ! Met of zonder jullie
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:17:32 #74
163650 Greys
pi_60570963
quote:
Lief he, ze plannen een meeting
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:17:56 #75
70532 loveli
N
pi_60570974
quote:
Omdat ik niet tegen gist kan, eet ik normaal gesproken zuurdesembrood van de natuurwinkel. Als ik op vakantie ben en geen zuurdesembrood kan vinden, eet ik gewoon geen brood. Het enige waar je misschien op moet letten is dat je op een andere manier voldoende vezels binnenkrijgt voor je spijsvertering, maar verder kun je heel goed zonder brood.

Waarom wil je dat eigenlijk weten?
crap in = crap out
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:18:53 #76
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60570988
quote:
Ik eet absolouut geen brood meer; behalve incidenteel witbrood voor de lekker.
Ik krijg er ontzettend buikpijn van. Idem voor alle bonen en aardappels.
Van fruit heb ik geen last, maar eet ik matig ivm de suikers en alleen seizoensfruit.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:19:15 #77
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60570998
jodium moet je toch ook op letten dan? dat wordt aan brood toegevoegd...toch?
pi_60571047
Je kan jezo of jozo zout nemen dan!

Ik krijg hele erge buikkrampen van bier En volgens mij niet van wijn/wodka..
pi_60571058
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat ik niet tegen gist kan, eet ik normaal gesproken zuurdesembrood van de natuurwinkel. Als ik op vakantie ben en geen zuurdesembrood kan vinden, eet ik gewoon geen brood. Het enige waar je misschien op moet letten is dat je op een andere manier voldoende vezels binnenkrijgt voor je spijsvertering, maar verder kun je heel goed zonder brood.

Waarom wil je dat eigenlijk weten?
Lekker is dat hè? Biologisch zuurdesembrood
Vezels haal je trouwens ook prima uit (rauwe) groente
pi_60571072
ZOMGLOLLEREINZ!!!!11!!!!!!!!!

69,8kg ónder de 70kg
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:23:43 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60571086
dat verdient een jompel. nu nog je huis krijgen en dan is t feest compleet. toch?
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:25:37 #82
70532 loveli
N
pi_60571127
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ZOMGLOLLEREINZ!!!!11!!!!!!!!!

69,8kg ónder de 70kg
Gewichtsverlies door woningbouw-stress? Volgens mij mag je die meneer een dikke knuffel geven.
crap in = crap out
pi_60571131
ik jompel niet totdát ik dat huis heb.
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:25:52 #84
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60571133
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:17 schreef loveli het volgende:Waarom wil je dat eigenlijk weten?
Mijn man vermoed dat ik niet tegen gist kan. Vandaar. En dat betekent dat, als ik brood wil eten, ik weer "terug" moet naar het Duitse zuurdesembrood dat wij altijd aten en hier natuurlijk makkelijk verkrijgbaar is. Ik vind het alleen niet zo lekker.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:25:55 #85
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60571137
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

KIM en ik zijn niet meer welkom hier; we gaan ons afscheiden
Ik heb me bedacht. Ik kom alleen als er mexicaans op het menu staat .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_60571147
Een jompel? wtf ?!

Ik was vrijdag 68.3 (iiee) en nu gelukkig 67.3
jeej
pi_60571149
meixcaans kan ik me ook in vinden
Ja doei.
pi_60571158
dat kan niet dat wij maar 3kg schelen
Ja doei.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:29:22 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60571211
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Mexicaans is natuurlijk wel heeeel erg lekker.
pi_60571218
jawel! want ik ben heel dik of zo ?
pi_60571229
enchilada's *zwijmel*
Ja doei.
pi_60571237
als jij al heel dik bent, ben ik een zeug PF

tactisch
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:30:17 #93
70532 loveli
N
pi_60571245
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn man vermoed dat ik niet tegen gist kan.
Waar heb je last van? Ik krijg last van vermoeidheid (kom de trap bijna niet meer op) en ik krijg heel snel blauwe plekken, heb er nu 17 op m'n been. Bij mij is het eigenlijke probleem dat ik niet tegen de meeste vitamine B-varianten kan en gist zit bomvol met vitamine B.

Bij de weg, in het meeste duitse brood zit zuurdesem, maar ook nog wat gist.
crap in = crap out
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:30:49 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_60571257
Jeetje, wat gaan jullie weer rap! .
Is het trouwens geen idee om even een apart topic aan te maken voor de meet? Dat doet de Dieetclub ook altijd.
Niet meer actief op Fok!
pi_60571326
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
als jij al heel dik bent, ben ik een zeug PF

tactisch
Grapje. Ik bedoelde
jij zei zo van wat maar 3 kilo
en toen zei ik
o bedoel je dat ik heel dik ben en dat wij maar 3 kilo schelen?

maar echt je moet even kijken naar je eigen foto's want je bent echt heel slank
en o wee als ik op fok ook "de wandelende tak" word
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:34:44 #96
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_60571342
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar heb je last van? Ik krijg last van vermoeidheid (kom de trap bijna niet meer op) en ik krijg heel snel blauwe plekken, heb er nu 17 op m'n been. Bij mij is het eigenlijke probleem dat ik niet tegen de meeste vitamine B-varianten kan en gist zit bomvol met vitamine B.

Bij de weg, in het meeste duitse brood zit zuurdesem, maar ook nog wat gist.
- extreme vermoeidheid: check
- heel veel blauwe plekken: check

Toch maar eens langs een allergoloog geloof ik. Hoe los jij dat op met vitamine B? Ik merk namelijk ook dat als ik te weinig B binnenkrijg, mijn haar uitvalt en ik erg slecht gehumeurd word.

Heb je dan ook last van fruit? Ik heb net druiven op (ja, ik weet het, veel suikers ) en ik voel me echt niet lekker.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:35:30 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60571356
quote:

Zaterdagavond 4 oktober

Helemaal goed.

En Kim, ik vind het niet leuk als je niet komt...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60571358
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:25 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Fraai is dat
Nou, mexicaans doe ik echt niet meer, daar word ik véél te dik van

Ik organiseer lekker een Brussel-meet. En dan gaan we sushi eten
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:36:42 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60571379
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
week erna?

Zaterdag 11 oktober 2008

Wie komen er?
Ook goed .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60571382
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fraai is dat
Nou, mexicaans doe ik echt niet meer, daar word ik véél te dik van

Ik organiseer lekker een Brussel-meet. En dan gaan we sushi eten
Ik vind dat ook wel een komenswaardig plan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')