quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O wel 1 van 538 oid in een paarse wc. Long time ago.
Met kort haar.
Ja! En die met dat meisje, dat jullie (bijna) aan 't zoenen waren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kort haar gehad
Je bedoelt deze, daar was mijn haar heel vreemd opgestoken. Is 4 jr geleden genomen.
[ afbeelding ]
Let op dat beginnend buikje
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:31 schreef SHE het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
Misschien dat ik Viking er een plezier mee doe![]()
He bah nee, da's zo'n geitenwollensokkententquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:20 schreef mordradead het volgende:
utrecht - cafe belgie
waar er lekkere pilsjes zijn
Als ze nou beloven dat je niet met bus 12 hoeft?quote:
Arnhem?quote:
Je weet in ieder geval dat ik niet eng ben! Niet héél eng in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:54 schreef kwakveense het volgende:
meeten...ik weet t niet... ik doe dat soort dingen nooit en t idee van sushi maakt me er niet veel warmer voor...maar misschien, als de plannen wat verder gevorderd zijn...
Of Groningen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:09 schreef k_i_m het volgende:.
Nou, doe dan Hilversum, da's helemaal centraal.
Ja, en Amsterdam ligt bijna in de Noordzeequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar Arnhem ligt bijna in Duitsland!
We kunnen wel een poll doen!
Ja. Slotje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
jezus,wat een gedoe over een locatie
Utrecht, klaar.
Datum: ergens in oktober? Na alle drukte/nieuwe college-jaren-beginselen? Say, eerste zaterdag van oktober? De vierde?
Afspreken? Zo rond uurtje of 15.00 op centraal station bij de BK![]()
Amsterdam-Arnhem is ongeveer 100 kilometer, valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar Arnhem ligt bijna in Duitsland!
We kunnen wel een poll doen!
Om het nog gecompliceerder te maken: ik kan alleen in het weekend vanwege werk en kinderen. 's Avonds of 's middags maakt me niet uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef loveli het volgende:
O, en zaterdag kan ik niet ivm werk, ben dan normaal gesproken pas om 18 uur klaar.
Oe, geil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
's avonds afspreken met een man met bierbuik, baard en tatoeages?durven jullie dat wel?
Als je zelf waarschijnlijk niet komt, zou ik me hier vooral ook niet giftig om maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:29 schreef kwakveense het volgende:
zo. dit soort dingen word ik altijd zó giftig van.
Haha, die eet ik op doordeweekse dagen elke ochtend. Grote bak hondevoer met lekkere zure karnemelk! En soms nog van die zure rode besjes erdoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef Sugar het volgende:
Ik vind de meest basale versie van Allbran (die hondenvoerachtige dunne reepjes) echt zum kotsen.Getver. Dat doe ik niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |