Ik stem voor Nijmegen in het nieuwe huis van MoBlo!quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk een meet! Wat dachten jullie van Arnhem of Nijmegen?
Ja, dat zat naast Konnichi Wa, dat pijpenlaatje zeg maar. Vroeger stond ik daar op zaterdag altijd te stuiteren (toen ik nog slank was, hint hintquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Delano zit links van het conservatorium, in de hoek. ( Als je dus met je snufferd recht voor conservatorium staat )
Jazz alley zat toch aan de andere kant?
dat we officieel nog moeten krijgenquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik stem voor Nijmegen in het nieuwe huis van MoBlo!
Omg Greys, als er ooit een alternatief wordt gemaakt voor suiker, dan vernoemen ze 'm naar jou.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:29 schreef Greys het volgende:
Hahaha Suugje, natuurlijk durf je wel.
En ik vind het juist een goed teken dat je dit zegt, omdat je dus zelf ook wel een beetje weet dat je helemaal niet dik bent en er goed uit ziet
Volgens mij ziet je lijstje er prima uit. Het lijkt een klein beetje aan de weinige kant, met mijn leken-oog.
Dat ziet er prima uit imhoquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Sugar het volgende:
Renzelltje, ook ik vind je berichtje heel lief en geloof er zelf ook op die manier in. Ik voel wel mijn neiging en zeker als het zo is zoals gisterochtend, dan wil ik alleen nog maar 'niet-eten'. Het doen is alleen wat anders, dus dat houdt me tegen.
Vandaag gegeten:
O klein restje Allbran Fruit'nFibre met melk
T roggebroodsnee met rookvlees
L 2 x roggebroodsnee met kipfilet
L cherrytomaatjes (stuk of 8?)
T bakje meloen van appie
T roggebroodsnee met kipfilet
A pasta met spinazie en gehakt, expres kleine portie genomen
Net: amandelen (flinke hand) en radijsjes (stuk of 6)
Wil iemand misschien nog slimme dingen hierop zeggen? Dus of dit een slim eetplan was, volgens jullie?
Bedankt!
Oh en meeten? Ik durf nooit na al die verhalen over mezelf en dik zijn en kilo's.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Omg Greys, als er ooit een alternatief wordt gemaakt voor suiker, dan vernoemen ze 'm naar jou.
Jij suikerzoet wezen jij.
Oh nee, niet de winkel. Ik maak daar altijd ruzie met de bedieningquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, dat zat naast Konnichi Wa, dat pijpenlaatje zeg maar. Vroeger stond ik daar op zaterdag altijd te stuiteren (toen ik nog slank was, hint hint).
Het nachtrestaurant van de Winkel is misschien ook een optie? De bediening is kut, maar als we die grote tafel reserveren kan je er wel gezellig zitten. Of Lust op de Nobelstraat?
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh nee, niet de winkel. Ik maak daar altijd ruzie met de bediening\
Die is ook leuk/lekker ja, goed idee.quote:Delphi's op het neude ( terras ) is ook een goeie; betaalbaar en absoluut de beste griek around. Een trendy griek zeg maar.
Keuken kookt ook erg gezond en lekker, heb ze nog nooit op iets smerigs kunnen betrappen. Bediening is ook mierzoet en pijlsnel.
En ze zijn dol op hordes vrouwen
Voordat ik uberhaupt wist dat jij jij was zeg maar, viel je me (toen) al op omdat ik vond dat jij zo'n goed figuur had, als een jong meisjequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:40 schreef Sugar het volgende:
Lieve Vivi, echt ophouden, ik ben niet altijd wie ik een jaar geleden was. En ook toen kon je me geen slanke den noemen.
We moeten d'r ook niet teveel lekkers beloven, anders schrikken we haar af met de calorieënquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:43 schreef Isegrim het volgende:
En ik neem pancetta voor d'r mee.Dan zegt ze misschien eens niet op het laatst af (dat verhaal gaat over haar).
Hoe jij jezelf ziet is niet perse hoe anderen je zien.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:40 schreef Sugar het volgende:
Lieve Vivi, echt ophouden, ik ben niet altijd wie ik een jaar geleden was. En ook toen kon je me geen slanke den noemen. Hoe lief ook bedoeld, mij maakt het juist heel onzeker. Sorry dat ik hierin zo overgevoelig ben, ik weet echt dat het oké bedoeld is.
Suug, no offense, maar ik denk eerder dat het andersom is.....quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:51 schreef Sugar het volgende:
Maar verder klopt je waarnemingsvermogen niet helemaal, vrees ik.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:43 schreef Isegrim het volgende:
En ik neem pancetta voor d'r mee.Dan zegt ze misschien eens niet op het laatst af (dat verhaal gaat over haar).
Is best leuk maar het eten is niet om over naar huis te schrijven. Is lopend buffet.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:45 schreef Vivi het volgende:
Of we huren een tapasboot met zijn allen
http://www.tapasboot.nl/
Met Vivi's waarnemingsvermogen is niets mis.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:51 schreef Sugar het volgende:
Vivi, je bent echt gek geworden met wat je zegt. Ik weet nog wel dat je het had over Moonah en haar dunne kont. Dáár kan ik inkomen. Maar verder klopt je waarnemingsvermogen niet helemaal, vrees ik.
niet varend?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is best leuk maar het eten is niet om over naar huis te schrijven. Is lopend buffet.
Moet je eens wat andere kleding proberenquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:11 schreef Vivi het volgende:
Ik vind mezelf juist vaak slanker zonder kleren, ik heb ook van anderen gehoord dat ik met kleren dikker overkom, als ik dan in bikini loop ofzo zijn ze ineens verbaasd en vinden ze me een stuk slanker.
Same here, hoe minder ik aanheb, hoe beter ik eruit zie.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:11 schreef Vivi het volgende:
Ik vind mezelf juist vaak slanker zonder kleren, ik heb ook van anderen gehoord dat ik met kleren dikker overkom, als ik dan in bikini loop ofzo zijn ze ineens verbaasd en vinden ze me een stuk slanker.
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:18 schreef conleche het volgende:
Ik vind Utrecht ook een goed idee, (Amsterdam ook natuurlijk, maar dat is logisch.) Nu moeten we ook nog een datum prikken! Moet het in een weekend of maakt dat niet uit?
Viev en PF: Mijn atelier is bij mij thuis, maar de galerie is op de Spiegelgracht, zo'n beetje naast de Speelgoedwinkel. Wel eerst vragen of ik er ben, want ben er natuurlijk niet iedere dag!!
Ja of naar het zwembad!quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:14 schreef Greys het volgende:
Weet je wat ook goed is voor je zelfbeeld? Een dagje sauna
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:18 schreef SHE het volgende:
[..]
En nu moeten we maar eens kappen met die collectieve onzekerheid. Sowieso kan niemand tippen aan mijn alles overheersende cute-ness. Dus als we gewoon afspreken dat ik de leukste ben, hoeven we tijdens de meet ook niet meer afgunstig om ons heen te kijken.
Kijk van jou heb ik niet echt foto's gezien maar van Merel welquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Same here, hoe minder ik aanheb, hoe beter ik eruit zie.
Zeggen ze.
De kabouters.
Die onder mijn bed wonen.
En nu moeten we maar eens kappen met die collectieve onzekerheid. Sowieso kan niemand tippen aan mijn alles overheersende cute-ness. Dus als we gewoon afspreken dat ik de leukste ben, hoeven we tijdens de meet ook niet meer afgunstig om ons heen te kijken.
Gluren mag altijdquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja maar als ik er toevallig loop kan ik altijd naar binnen gluren, toch?
XTC? Daar word ik alleen maar heel lief van en dan zijn alle ándere mensen mooi.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja hoor, die ene, die iets doet met je serotonine huishouding![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
O wel 1 van 538 oid in een paarse wc. Long time ago.
Met kort haar.
Ja! En die met dat meisje, dat jullie (bijna) aan 't zoenen waren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:47 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kort haar gehad
Je bedoelt deze, daar was mijn haar heel vreemd opgestoken. Is 4 jr geleden genomen.
[ afbeelding ]
Let op dat beginnend buikje
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:31 schreef SHE het volgende:
Deze?
[ afbeelding ]
Misschien dat ik Viking er een plezier mee doe![]()
He bah nee, da's zo'n geitenwollensokkententquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 01:20 schreef mordradead het volgende:
utrecht - cafe belgie
waar er lekkere pilsjes zijn
Als ze nou beloven dat je niet met bus 12 hoeft?quote:
Arnhem?quote:
Je weet in ieder geval dat ik niet eng ben! Niet héél eng in ieder gevalquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:54 schreef kwakveense het volgende:
meeten...ik weet t niet... ik doe dat soort dingen nooit en t idee van sushi maakt me er niet veel warmer voor...maar misschien, als de plannen wat verder gevorderd zijn...
Of Groningen!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:09 schreef k_i_m het volgende:.
Nou, doe dan Hilversum, da's helemaal centraal.
Ja, en Amsterdam ligt bijna in de Noordzeequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar Arnhem ligt bijna in Duitsland!
We kunnen wel een poll doen!
Ja. Slotje.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
jezus,wat een gedoe over een locatie
Utrecht, klaar.
Datum: ergens in oktober? Na alle drukte/nieuwe college-jaren-beginselen? Say, eerste zaterdag van oktober? De vierde?
Afspreken? Zo rond uurtje of 15.00 op centraal station bij de BK![]()
Amsterdam-Arnhem is ongeveer 100 kilometer, valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:09 schreef conleche het volgende:
Sorry, maar Arnhem ligt bijna in Duitsland!
We kunnen wel een poll doen!
Om het nog gecompliceerder te maken: ik kan alleen in het weekend vanwege werk en kinderen. 's Avonds of 's middags maakt me niet uit.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef loveli het volgende:
O, en zaterdag kan ik niet ivm werk, ben dan normaal gesproken pas om 18 uur klaar.
Oe, geil.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
's avonds afspreken met een man met bierbuik, baard en tatoeages?durven jullie dat wel?
Als je zelf waarschijnlijk niet komt, zou ik me hier vooral ook niet giftig om maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:29 schreef kwakveense het volgende:
zo. dit soort dingen word ik altijd zó giftig van.
Haha, die eet ik op doordeweekse dagen elke ochtend. Grote bak hondevoer met lekkere zure karnemelk! En soms nog van die zure rode besjes erdoorquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 10:24 schreef Sugar het volgende:
Ik vind de meest basale versie van Allbran (die hondenvoerachtige dunne reepjes) echt zum kotsen.Getver. Dat doe ik niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |