Ik ook. Ik neem me al tijden voor: 'Als ik een keer in A'dam ben, ga ik eens bij Colette's atelier langs.'quote:Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil jou wel een keer zienIk loop elke week over jouw gracht maar ik vergeet altijd hoe/wat/waar.
niet zo aanstellen/omslaanquote:
het is meer het jeugdsentiment, heeeeeel vroeger gingen wel elke zondagmorgen naar de dierentuin.. dus heb dr goede herinneringen aan... maar zoals jij het bekijkt is het best triest....quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet zo aanstellen/omslaan![]()
jij stelde het toch voor, dus blijkbaar vind jij het wel leuk, en dat mág, alleen mij zie je er niet zo snel
Amsterdam is misschien wel 's leuk. Eens wat anders dan Utrecht
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom bijna nóóit in A'dam.. kan de keren dat ik er geweest ben in mn leven op één hand tellen denk ik
Ja, toen was ik 18 en hij was mijn laatste vriendje. Hij was de ideale schoonzoon en ik dacht: "Dit is de laatste keer dat ik met een man probeer. Als het nu niet werkt..." Nou de afloop is bekendquote:
Truus, anders zeg je even wat terug op MSNquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:29 schreef motorbloempje het volgende:
dat was in d'r ontkenningsfase-tijdperk
Oh zit viking alles te verklappen wat ik haar PMquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:44 schreef motorbloempje het volgende:
PF, doe's MSN ofzokan je gezellig met Viking en mij op mannen afgeven in één schermpje
!
Ik zei dat je een schattige pm had gestudeerdquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh zit viking alles te verklappen wat ik haar PM![]()
nee, ze vindt je schattig, en dat zei zequote:Op maandag 4 augustus 2008 20:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh zit viking alles te verklappen wat ik haar PM![]()
ene MB vroeg er naar geloof ikquote:princesfalafel@hotmail.com
In die straat (iig in de Rozenstraat) heb je een geweldig lekkere Italiaan (met lekkere broodjes en verse pesto en zo)quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:19 schreef Vivi het volgende:
Co, waar zit jouw atelier? De vriend van mijn moeder woont recht tegenover het Anne Frankhuis dus als ik daar een keer ben kan ik misschien koffie komen leuten?
ik ben natuurlijk hélemaal voorquote:Op maandag 4 augustus 2008 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Leuk een meet! Wat dachten jullie van Arnhem of Nijmegen?
Sushibar niet echt, maar wel een japanner vlak bij mij die echt to die for is. ( Hebben ook sushi overigens)quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
Is er in Utrecht een leuke sushibar?
Delano zit links van het conservatorium, in de hoek. ( Als je dus met je snufferd recht voor conservatorium staat )quote:
dus stiekem weet je dat je niet moet miepen maar ontzettend mooi bent?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:26 schreef Sugar het volgende:
Oh en meeten? Ik durf nooit na al die verhalen over mezelf en dik zijn en kilo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |