bedankt kwakquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:06 schreef kwakveense het volgende:
Ah BJ das naar!! zeker als je er zo tegenop ziet.
sterkte alvast voor morgen...
@ moblo: sterkte, echt idioot dat jullie zo heen en weer gestuurd worden...
ja zoiets, heb nu ook ernstig last van zelfmedelijden.... scheelt dat ik geen emo-eetbui kan hebben, want lijkt me niet echt heel comfortabel eten met zo'n verdoofde mond...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:18 schreef SHE het volgende:
Ahhh BJ, dat zuigt ( jij niet voorlopig ).
En het ergste is nog dat je die droefsnoet van een tandarts waarschijnlijk niet eens fatsoenlijk kon uitschelden met je verdoofde snuitje
Dood moeten ze, allemaal!!
www.valtaf.nlquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
welke calorieen teller gebruiken jullie?
Je moet nog even naar de gall et gall, voor een fles wodka. Das het bestequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje kijkt naar de fles whiskey op de kast....
en naar de bacardi..
en naar de Sheridan's
welke zouden het minste calorieën inzitten?
Dat dus!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik kan het me haast niet voorstellen Co (kusjekroel![]()
) maar doe eens een foto (evt. zonder je hoofd er op) dan?
Saved by the ouderwetse foto's op papier. Schoonmoeders heeft geen computer, dus er lagen hier als verrassing 3 foto's te wachten; ondeletebaar. De lelijkste heeft ze er zelfs dubbel bijgedaan. 't sekreet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:08 schreef Greys het volgende:
Ik kan het me haast niet voorstellen Co (kusjekroel![]()
) maar doe eens een foto (evt. zonder je hoofd er op) dan?
Zie je Co, als de expert het zegt, dan tel je nog mee.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dus!
En je ziet er prima uit hoor, Conleche!*knuffel*. Ik zou je wel doen
![]()
.
(*pest pest*)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |