quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef Faithy het volgende:
dinsdag voor mn laatste werkdag, met collega's enzo
zó tofben verder alleen maar ontslagen ofzo
Watte? Bij die droombaan?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:23 schreef Faithy het volgende:
dinsdag voor mn laatste werkdag, met collega's enzo
zó tofben verder alleen maar ontslagen ofzo
Mijn god, wat had je gedáán?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:31 schreef Faithy het volgende:
neuhheuh
krijg waar ik nu werk, en dus ontslag heb genomen, een borrel
maar was zeer verbaasd en blij, want de laatste keer dat ik van baan wisselde moest ik het kantoor verlaten en mocht ik niets tegen mn collega's zeggen terwijl ik mn spullen pakte![]()
Dat was met die lijkententoonstelling. We zouden met een man/vrouw of 15 gaan en uiteindelijk zaten we met z'n tweeën.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vertel!
Sugar, kom je ook naar de Brussel-meet?
mijn reputatie in één topic naar de klote: ontslagen, bansquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:39 schreef Greys het volgende:
Ik ben natuurlijk nog een Slanktopic n00b, maar wat is nou precies de reden dat MoBlo de ene keer MoBlo heet/is en de andere keer Faithy?
nope...quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, heb je dat geld nog gekregen, uiteindelijk?
Klinkt goed Sugar!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:38 schreef Sugar het volgende:
Voor wie benieuwd is naar mijn lunch:
Komkommer, tomaat, gele paprika, pijnboompitten en mozzarella.![]()
Goed?
Wel lekker in elk geval. En die mozzatrella is misschien fout, maar hoop toch niet heel...
Zie je. Niets aan de hand dusquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:51 schreef Sugar het volgende:![]()
En ColdFeet, euhm, wel een hele bol. Geen anderhalf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |