Wanneer besteld en wanneer verzonden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef arnold-d het volgende:
Mijn groene laser nog steeds niet binnen![]()
![]()
![]()
Ten eerste is het gewoon lekker foutquote:
Je eerste "naamtopic"...quote:
En ten derde is het een hoop lol voor die paar dollar. Dingen van Dealextreme hebben over het algemeen geen nut.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ten eerste is het gewoon lekker fout
Ten tweede mogen we op het werk geen kaarsjes branden, dus zoeken we naar alternatieven
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef arnold-d het volgende:
Mijn groene laser nog steeds niet binnen![]()
![]()
![]()
Ze eten allemaal chineesquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:18 schreef Stinosss het volgende:
Jep, aight. Naja...zelfde laken een pak.
Bij mij is het juist andersomquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:28 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ze eten allemaal chinees![]()
@Phaelanx_NL
Ik heb de laser van je ontvangen. Erg leuk ding, mijn kat is er iig zeer blij mee. Hij gaat helemaal door het lint en snapt er weinig van. Hij blijft er maar achter aan gaan![]()
De poes is er bang voor. Eerst keek ze nieuwsgierig en liep er heel voorzichtig heen. Toen ik hem bewoog liep ze gauw weg![]()
En nogmaals bedankt hoor. Tof dat je hem voor niets en zo snel hebt opgestuurd hebt, en een knuffel van mijn kat natuurlijk
Naja, nee. Zo zien ze er daar allemaal uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ligt het aan mij of is Raindy misvormd ofzo...?
Ik heb dat horloge dus al, en hij bevalt goed, ik zou vandaag foto's posten
Ik had ze wel genomen die foto's, maar het geheugenkaartje is ineens gewist, krijg ze ook niet terug met restoreprogramma's. Morgen even nieuwe foto's nemen.
Ik heb de blauwe..!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Mijn
[ afbeelding ]
is binnen
En de rest ook
Geen foto's maar wel een lijstjequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef rene90 het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat iedereen bestelt, dus kan een volgende persoon eens noemen (eventueel met foto-tje) wat hij heeft bestelt. Altijd leuk.
Wat zijn we toch goed voor onze kat/poesquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersomDe poes rent er als de pleuris achteraan, springt op banken, van banken naar tafels, en de kat die kijk er 2 seconden naar en loopt dan gewoon weg
Denk je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:11 schreef Tarabass het volgende:
Al heb ik misschien wel meer lol dan de kat
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:46 schreef Wisheh het volgende:
heb me rode laser binnen...ben ik alleen vergeten cr2 batterijen er bij te halendas toch wel minder eigenlijk
Haha, ja, iedereen die ik vertel over de site wordt ook al enthousiast ja, meesten zien dan toch wel eens wat dingen die ze wel geinig vinden en bestellen dan toch maarquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef tonja het volgende:
Gisteren filters voor de camera besteld. Ik lijk onderhand wel een aandeelhouder, in mijn kennissenkring heeft bijna iedereen wel al wat besteld daar.
nee nee, dit keer inc oplader...en weer 5 andere dingenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat word weer 2 weken wachten
En dan komen je batterijen binnen, besef je ineens dat je niet de oplader erbij hebt gekocht
Ik had ook een blauwe besteld... naja, vooruit maarquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:48 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb de blauwe..!
(en ben een man..)
Leuk voor op het werk, kerstversieringen zijn meestal toch al minimaal (net als de vaste bezetting tijdens kerst) dus dan moet je er maar wat leuks van maken toch?
Laat me raden, je doet iets met....fotografiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen foto's maar wel een lijstje
Flashlight Mount x 1 Pending $1.99 -
KENKO CP FILTER 52MM x 1 Pending $24.51 -
Guitar Capo x 1 Pending $2.09 -
Camera Focusing Screen x 1 Pending $10.60 -
Flash Reflector Umbrella (Large) x 1 Pending $7.94 -
Foldable Large Flash Reflector Board x 1 Pending $5.39 -
40cm Photo Light Tent with Colored Background Cloths (White) x 1 Pending $20.95 -
Massa Cross Screen / Star Filter for SLR Cameras (52mm) x 1 Pending $5.31 -
Massa Cross Screen / Star Filter for SLR Cameras (72mm) x 1 Pending $7.85 -
Screen Protector for Canon 400D Digital Camera x 3 Pending $1.74 -
Digital SLR Camera Rain and Standby Cover x 1 Pending $24.98 -
Studio Soft-Light Diffuser x 1 Pending $3.22 -
Stainless Steel Precision Beak Tweezer (2-Pack) x 1 Pending $1.90 -
Massaging Bathing Palm-Brush for Pets x 1 Pending $3.86 -
Universal Viewfinder Eyecup for DSLR/SLR (with Adapters) x 1 Pending $3.38 -
YN Large Air Blower Cleaner for Camera Equipments x 1 Pending $3.51 -
YN Camera Orange Flash Diffuser for Canon 580-Series x 1 Pending $3.45 -
24-LED Workshop Disc Lamp with Magnetic Mount x 6 Pending $4.60 -
YongNuo Flash Soft Box Diffuser for Canon and Sony External Flashes x 1 Pending $6.88 -
90cm Studio Flash Diffuser Umbrella with Swivel Stand (White) x 1 Pending $15.40 -
90cm Studio Flash Reflector Umbrella with Swivel Stand (Silver) x 1 Pending $16.23 -
Shock-Your-Friend Laser Pointer (Working Laser)
Super Strong Rare-Earth RE Magnets (20mm x 2mm / 10-Pack)
Shock-You-Friend Electric Shock Ball Pen (Practical Joke)
BTY Super AAA 1.5V Primary Alkaline Battery (20-Pack)
MASSA Camera Lens IR Filter (52mm)
MASSA Camera Lens IR Filter (72mm)
Laser Pointer
24-LED Workshop Disc Lamp with Magnetic Mount
Massa 4X Macro-Effect Lens Filter (52mm)
Personal Cell Phone Signal Blocker Device x 1 Shipped $38.38 -
Macro Extension Tube/Ring for Canon SLR/DSLR Cameras
Had ik al in het vorige topic geplaatst, ik heb nog niet alles binnen
gisteren onderstaande besteld.
Massa CPL Polarizer Lens Filter (52mm) x 1 Pending $8.61 -
Massa CPL Polarizer Lens Filter (72mm) x 1 Pending $11.50 -
Massa 1X/2X/4X Macro-Effect Lens Filter (52mm 3-Lens Set) x 1 Pending $17.30 -
Massa Soft Cross Focus Lens Filter (52mm) x 1 Pending $6.90 -
Massa Soft Cross Focus Lens Filter (72mm) x 1 Pending $8.99 -
Hey, kewl. Eigen filmpje..? Stond nml voorheen volgens mij nog niet op Youtube..quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:56 schreef RacerDKB het volgende:
Filmpje van het horloge dan maar, die heb ik wel.
Jup, eigen filmpje. Hij is niet kleiner dan normale horloges ofzo, ik denk zelfs nog wel een klein beetje bovengemiddeld. Het horlogegedeelte zelf is echt perfect, qua build quality enzo ook, voelt lekker zwaar aan, en is vrij groot. Alleen een beetje jammer van het bandje, daar hebben ze wel redelijk op bezuinigt lijkt mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hey, kewl. Eigen filmpje..? Stond nml voorheen volgens mij nog niet op Youtube..
Horloge is inderdaad niet zo groot.. * neo2000 twijfelt
Ach, een nieuw bandje is hier eventueel ook nog wel te scoren lijkt mij.. Alleen wel weer jammer dan dat een reserve bandje hier waarschijnlijk evenveel of meer kost dan dat het horloge doet..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jup, eigen filmpje. Hij is niet kleiner dan normale horloges ofzo, ik denk zelfs nog wel een klein beetje bovengemiddeld. Het horlogegedeelte zelf is echt perfect, qua build quality enzo ook, voelt lekker zwaar aan, en is vrij groot. Alleen een beetje jammer van het bandje, daar hebben ze wel redelijk op bezuinigt lijkt mijmaar daar zie/voel je niets van als je hem draagt.
Zou cool zijn als ze het LK Mystery horloge zouden gaan voeren..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef roepdeman het volgende:
Wat voor nieuwe horloges krijgen ze nog?
Al getest ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:54 schreef Tarabass het volgende:
Mijn pc-diagnostic-card is binnen![]()
De dertigste verstuurd en nu al binnen, zeven dagen over gedaan. En met Engelse handleiding
Nee, moet ik nog doen. Maar alles ziet verder wel goed uit. Hij is in goede staat aangekomen. Maar met dit weer kom ik niet verder dan met de laptop op schoot in de zon op het balkon zittenquote:
Coolquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:25 schreef Razor21 het volgende:
Wii tas voor collega binnen 11 dagen over gedaan vanaf het moment van bestellen :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Door naar de zuidpool te rennen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef tonja het volgende:
Net magneetschijfjes binnengekregen. Iemand enig idee hoe ik die krengen van elkaar krijg?
8mm gaat nog wel makkelijk los van mekaar, 20mm is pas kutquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef tonja het volgende:
Net magneetschijfjes binnengekregen. Iemand enig idee hoe ik die krengen van elkaar krijg?
Ik heb de 20mm. Ik had al eerder een setje binnen, en mijn buren die op bezoek kwamen kregen het voor elkaar, maar ik kan ze maar niet uit elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
8mm gaat nog wel makkelijk los van mekaar, 20mm is pas kut![]()
ZIt je echt minuten te klooien en duwen voordat het lukt
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Karina het volgende:
Voor mijn vriend wil ik deze M3 Simply Movie Player (English) bestellen, maar dat stomme ding is al zeker 2 maanden uitverkocht![]()
Ik heb er de ballen verstand van, hij wilde die andere, maar ik zal eens vragen of deze ook goed is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.
Deze, is nieuwer, kan meer, en is nog goedkoper ook.
Ik zou die kopen, icm met 2 GB geheugen
Ik zou dan toch liever een TT willen dan een Firelink, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef Stinosss het volgende:
Anders een FireLink of een Toptoy. Komt allemaal op hetzelfde neer.
Goddamn.. Ik moet uit dit topic wegblijven want elke keer als ik hier kijk zie ik weer iets wat ik wil bestellen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Karina het volgende:
Voor mijn vriend wil ik deze M3 Simply Movie Player (English) bestellen, maar dat stomme ding is al zeker 2 maanden uitverkocht![]()
En ik ben blij als die OS voorbij zijn, kan ik eindelijk zo'n fijne aansteker bestellen!
Deze zijn ook wel erg leuk, maar ik wil wel 6 verschillende!
[ afbeelding ]
Ik heb ze maar besteld en een ticket aangemaakt om te vragen of ze 6 verschillende willen sturen.
Inkopen bedoel jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Goddamn.. Ik moet uit dit topic wegblijven want elke keer als ik hier kijk zie ik weer iets wat ik wil bestellen..
En ja, sommige dingen op de site zijn gewoon al langer dan 4 maanden uitverkocht.. Opruimen, daar zijn die Chinezen niet erg van geloof ik..
Robuuster...mwoah, weet eigenlijk niet echt wat je daarmee bedoelt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:16 schreef Stinosss het volgende:
Agja,...Firelink is iets minder stabiel. Wat langzamer met data overpompen, maar hij werkt doorgaans prima. DSTT is daarnaast iets robuuster.
Ook..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:18 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Inkopen bedoel je
Maar je hebt gelijk, het werkt inderdaad ook erg verslavend. Ben helemaal gek van die site![]()
Die had ik inderdaad ook al gezien, maar mij te duurquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Overigens, ook wel kewl in de horloge sectie:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14725
Bluetooth FTW!!!11!
Wat ik wel vreemd vind, is dat in de omschrijving staat dat het een 2gb kaart is, maar op de foto zie je een 1gb kaartje! Maar ik heb hem besteld, zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.
Deze, is nieuwer, kan meer, en is nog goedkoper ook.
Ik zou die kopen, icm met 2 GB geheugen
Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GBquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind, is dat in de omschrijving staat dat het een 2gb kaart is, maar op de foto zie je een 1gb kaartje! Maar ik heb hem besteld, zal wel goed zijn.
Ah, overheengekekenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GB
Ze waren te lui om nog meer foto's te nemen denk ik. Heb je ook een flashkaartje besteld? of wou je vriend toch de M3 DS Simply?
Robuuster is idd niet het juiste woorde. De FireLink en de DSST hebben dezelfde bouwkwaliteit. Echter is het geheugen van de Firelink veel langzamer vergeleken met de microSD kaartjes van de TopToy DSST.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Robuuster...mwoah, weet eigenlijk niet echt wat je daarmee bedoelt?Ik heb geen ervaring met andere kaarten, maar ik heb er vorige week eentje binnengekregen ('t was een dag voor de aankondiginig van een nieuwe verzonden), en hij doet het verder prima. Maar, robuust kan ik nou niet persé zeggen. De cart zelf is iets te groot voor de ingang en moet je dus een beetje 'helpen' met erin drukken, maar verder gaat dat prima. Iets waar heel veel klanten niet over te spreken zijn is het veer-mechanisme waarmee je de geheugenkaart vastzet in de TTDS. Dit schijnt nogal fragiel te zijn.....
Gelukkig heb ik daar nog geen last van maar het klinkt niet echt solide moet ik zeggen
Dat wil ik ook! Wat, wie, hoe..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:51 schreef Karina het volgende:Ze gaan me 6 verschillende Mario keychains sturen (moeten ze volgens mij met de hand uitzoeken).
Op deze http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx pagina je ordernummer invullen en dan Customer Service Express: Change Items in Order, dan bij Original SKU*: en New SKU (Change to)*: hetzelfde nummer invullen en in de Brief Reason for the Change neerzetten dat je 6 verschillende wilt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat wil ik ook! Wat, wie, hoe..
Oké, gaaf! Ga zo ook een poging wagenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Op deze http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx pagina je ordernummer invullen en dan Customer Service Express: Change Items in Order, dan bij Original SKU*: en New SKU (Change to)*: hetzelfde nummer invullen en in de Brief Reason for the Change neerzetten dat je 6 verschillende wilt.
Dan krijg je een net mailtje van Monica dat ze je 6 verschillende gaan sturen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef tonja het volgende:
Vandaag een paar zendingen binnen gekregen. De postbode is inmiddels door mijn toedoen ook verslaafd aan DX
Dan heeft 'ie eindelijk wat te doen, is het weer niet goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn postbode vind het alleen maar bloedirritant dat ie elke dag een pakje langs moet brengen
Super Mario, plaatje zie een stukje naar boven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn postbode vind het alleen maar bloedirritant dat ie elke dag een pakje langs moet brengen
En welke sleutelhangers hebben jullie het over?
Bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef AstroNova het volgende:
Hmm, plotseling zakt de dollarkoers in elkaar
Joh, dat is het hele concept van PayPalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Per transactie pakken ze daardoor toch een paar centen van mij af. En met miljoenen gebruikers loopt dat gauw lekker op voor ze.
Kusjes terugquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
Dit gaat ook ff de OP in:
[ afbeelding ]
Kusjes voor Tarabass, dat ik nog niet zelf had bedacht om een teletekstpagina in de OP te zetten zeg
Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
Dit gaat ook ff de OP in:
[ afbeelding ]
Kusjes voor Tarabass, dat ik nog niet zelf had bedacht om een teletekstpagina in de OP te zetten zeg
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:43 schreef THEFXR het volgende:
Heeft er weleens iemand hier een gsm besteld? zo ja, wat was de kwaliteit daarvan?
De huidige koers is de koers die geldt. Wat de koers van paypal is is additional information, maar ook belangrijk natuurlijk. Maar je kan er niet van uit gaan dat iedereen dezelfde methode gebruikt natuurlijk. Vind ik dan..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert..En volgens mij iedereen met paypal betaalt hier.
Hij staat op de WIki, degene die automatisch update. Ben geen newb hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:49 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Kusjes terug
Volgens mij als je het plaatje van de site zelf pakt zal deze automatisch geupdate worden. Zou wel gaaf zijn.
Ja maar daarvoor moet je eerst inloggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert..En volgens mij iedereen met paypal betaalt hier.
In het DealExtreme topic kan je er wel van uitgaan dat iedereen PayPal gebruikt, aangezien PayPal de enige betaalmethode is op DX.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:08 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Maar je kan er niet van uit gaan dat iedereen dezelfde methode gebruikt natuurlijk. Vind ik dan..
Het schijnt nl dat alle gsm's dezelfde imei hebben en daardoor geblokt worden, als je ze wilt aanmelden in het netwerk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft..Anyhoo.. ik zou gewoon reakties lezen bij de producten en vooral goed op het OS van de telefoon letten, soms willen die Chinese fabrikanten nog wel iets letterlijk qua uiterlijk kopiëren.. Dan ziet het OS eruit als Windows Mobile of Symbian (Nokia), maar dan is het het niet..
![]()
zie ook bijv.:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft..Anyhoo.. ik zou gewoon reakties lezen bij de producten en vooral goed op het OS van de telefoon letten, soms willen die Chinese fabrikanten nog wel iets letterlijk qua uiterlijk kopiëren.. Dan ziet het OS eruit als Windows Mobile of Symbian (Nokia), maar dan is het het niet..
![]()
Waarom zo onaardig. Het was een tip. Wist niet dat je een vedette wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:Hij staat op de WIki, degene die automatisch update. Ben geen newb hoor
Met dank aan natuurlijkquote:Volgende topic staat ie in de OP
True, niet goed over nagedachtquote:In het DealExtreme topic kan je er wel van uitgaan dat iedereen PayPal gebruikt, aangezien PayPal de enige betaalmethode is op DX.
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het schijnt nl dat alle gsm's dezelfde imei hebben en daardoor geblokt worden, als je ze wilt aanmelden in het netwerk.
Ik kreeg een wisselkoers van 1,51.. terwijl op de teletekst de koersen een stuk gunstiger was..1.59. Nu zeggen ze wel dat er een paar cent pakken op transactiekosten..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Bron?
Wat de NOS zegt dat hij nog steeds met tienden zakt. Waarom paypal trouwens nog steeds een verouderde koers aanhoudt is mij een raadsel, en anders gezegd ook diefstal. Per transactie pakken ze daardoor toch een paar centen van mij af. En met miljoenen gebruikers loopt dat gauw lekker op voor ze.
Op die manier. Ja, blijf het vreemd vinden dat het verschil zo groot is. Het lijkt weinig, maar op alle klanten is het cashen natuurlijk. Ach, DX maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kreeg een wisselkoers van 1,51.. terwijl op de teletekst de koersen een stuk gunstiger was..1.59. Nu zeggen ze wel dat er een paar cent pakken op transactiekosten..
Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef neo2000 het volgende:
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef Rewimo het volgende:Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?
quote:Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt.
Nee, niet tegelijkertijd.. Er kan volgens mij maar 1 sim tegelijkertijd aktief zijn.. Wil je de andere aan hebben, telefoon uit, telefoon weer aan, andere sim kaart selecteren. Tenminste, dat is zoals ik dual sim altijd begrepen heb, heb er ook geen hand-on ervaring in, dus pin me d'r niet op vast..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?
Ik heb het juist van het forum vandaan, zoek maar eens op IMEI, dat vind je dat wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.
Hmm, okay.. Dat is wel een major issue, er vanuit gaande dat het überhaupt waar is. Kan mezelf echter op basis van de reviews indenken dat er niets van waar is.. Er is 1 reply in het topic "MIJN IMEI IS HETZELFDE!!11!1!11!oneoneone!" en daar gaat verder eigenlijk heel het topic over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb het juist van het forum vandaan, zoek maar eens op IMEI, dat vind je dat wel.
http://www.dealextreme.co(...)2811~threadid.128695
niks van waar??quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm, okay.. Dat is wel een major issue, er vanuit gaande dat het überhaupt waar is. Kan mezelf echter op basis van de reviews indenken dat er niets van waar is.. Er is 1 reply in het topic "MIJN IMEI IS HETZELFDE!!11!1!11!oneoneone!" en daar gaat verder eigenlijk heel het topic over.
Volgens mij laat geen enkele operator toe dat er meerdere malen dezelfde IMEI zich aanmeldt op het netwerk, terwijl er genoeg mensen de telefoon hebben waarbij deze wel gewoon werkt.. Sterker nog, na 9/11 denk ik haast dat Big brother niet eens toe laat dat operators meerdere dezelfde IMEI's zich aan laten melden op een netwerk. Anders kunnen de inlichtingendiensten geen onderscheid meer maken tussen bellers..
Ik heb zowel een NL als een Duitse mobiel omdat ik in NL werk en in DLD woonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:28 schreef bbfakir het volgende:
Waarom met twee sims tegelijk? Willen jullie stereobellen?
Okay, daar heb je een punt..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar staan toch verontruste dingen in.
http://www.vectonemobile.nl/quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb zowel een NL als een Duitse mobiel omdat ik in NL werk en in DLD woon
Wendy is leukquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:57 schreef Stinosss het volgende:
Voor de liefhebbers. Een greep ui de DX staffDeze hardwerkende pekineesjes zorgen voor onze schokpennen en Iclone's
. En nee, het is telkens hetzelfde meisje ook al lijken ze allemaal op elkaar
.
Melissa
[ afbeelding ]
Tiffany
[ afbeelding ]
Raindy
[ afbeelding ]
Winnie
[ afbeelding ]
Wendy
[ afbeelding ]
Ja ik wou net ook iets bestellen , nu is het zelfs nog lagerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,46250 USD![]()
Stomme optimisme in de Amerikaanse economie ineens.
Ik wacht wel een weekje of 2 voordat ik weer bij DX bestel.
Schuiven, niet trekken. En laat ze niet zomaar tegen elkaar aanspringen, dan breken ze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef tonja het volgende:
Dat lukt ook niet. Ik heb blijkbaar slappe handjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Schuiven, niet trekken. En laat ze niet zomaar tegen elkaar aanspringen, dan breken ze.
Meer oefenenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lukt ook niet. Ik heb blijkbaar slappe handjes
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef colink0 het volgende:
Ik ben van plan een laser van meer als 22 euro te bestellen bij DX heeft iemand daar ervaring mee?
Ja. Geen problemen mee gehad. Heb zoveel orders gehad die +22 euro waren, nog nooit wat extra betaald.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef colink0 het volgende:
Ik ben van plan een laser van meer als 22 euro te bestellen bij DX heeft iemand daar ervaring mee?
Maar ik bedoel tis illegaal....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja. Geen problemen mee gehad. Heb zoveel orders gehad die +22 euro waren, nog nooit wat extra betaald.
Misschien is het een idee de OP te lezen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:19 schreef colink0 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel tis illegaal....
Is de kans groot dat ze t openmaken?
OP= overige pagina's???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien is het een idee de OP te lezen?
Jah, srry kben net nieuw dus hulp kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ga ergens anders de noob uithangen zeg
Zegt de 1-week-oude noob.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ga ergens anders de noob uithangen zeg
Wil je horloge gewoon bekijken, is de site down..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef LittleMiss het volgende:
00741 Audio Splitter 3.5mm Jack x 1 Pending $1.21 -
09879 Classy Black and White Earpone (3.5mm) x 1 Pending $3.50 -
10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.64 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Pending $2.98 -
14045 Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch x 1 Pending $19.99
Hier af en toe wel af en toe "Service Unavailable"..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:17 schreef tonja het volgende:
Hier doet ie het gewoon.
Ah, gewoon nieuwsgierigheid.. Was in de veronderstelling dat de DX mevrouw misschien dacht dat je een man was of zo..quote:
tijd tot dat ze het weer hebben + ongeveer 7 dagen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef colink0 het volgende:
Hoelang duurt het verzenden als de producten niet backordered zijn?
Hier niet..quote:
Whehehe.. Ik hanteer zelfde taktiek.. Ze vindt het ook niet echt tof als ik elke keer wat bestel. Bestel ik wel weer een of ander rommeltje voor d'r mee (vooral als het felle kleurtjes, veel glittertjes of cute dierenplaatjes heeft) en dan is het opeens geen probleem meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik moet trouwens even geld overmaken naar mijn paypal, want mijn wishlist loopt de spuigaten uit. Alleen vriendin is niet zo blij dat er alweer geld naar paypal moet haha. Nouja, koop dan ook maar wat leuks voor haar, is dat ook weer geregeld
Nekkid?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:57 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ik heb der al op de webcam gezien
Daaaaagen? Hoe lang dan? En is ALLES in je order wel in stock?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:25 schreef Deezertje het volgende:
2 van mijn bestellingen staan al daaaaaaaaaaaaaagen op ''In Stock'' maar worden maar niet ingepakt/verzonden...
Ik zou het niet weten.. Maar om je toch nog enigzins te helpen; weet je zeker dat het terugmoet..? Ik bedoel, heb je bij Customer Service Express een case aangemaakt..? Vaak is het nml vanwege de hoge verzendkosten hiervandaan niet nodig iets te retourneren als het defect is o.i.d..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:52 schreef Reki het volgende:
Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een defect product terug te sturen? (onder 500gram)
Ik vraag me alleen af of je in Nederland wel zulke lampjes op je fiets mag hebben.. Zou het niet TE fel zijn? Of hebbie het daar niet voor gekocht?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.454
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3609
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8274
Net binnen
Ga eens weg met je stomme noob vragenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. Maar om je toch nog enigzins te helpen; weet je zeker dat het terugmoet..? Ik bedoel, heb je bij Customer Service Express een case aangemaakt..? Vaak is het nml vanwege de hoge verzendkosten hiervandaan niet nodig iets te retourneren als het defect is o.i.d..
[..]
Ik vraag me alleen af of je in Nederland wel zulke lampjes op je fiets mag hebben.. Zou het niet TE fel zijn? Of hebbie het daar niet voor gekocht?
Zegt er 1 wat, 3 augustus 2008quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ga eens weg met je stomme noob vragen
Die sku.454 is gewoon bedoeld voor op de fietsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef neo2000 het volgende:
Ik vraag me alleen af of je in Nederland wel zulke lampjes op je fiets mag hebben.. Zou het niet TE fel zijn? Of hebbie het daar niet voor gekocht?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef LittleMiss het volgende:
00741 Audio Splitter 3.5mm Jack x 1 Pending $1.21 -
09879 Classy Black and White Earpone (3.5mm) x 1 Pending $3.50 -
10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.64 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Pending $2.98 -
14045 Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch x 1 Pending $19.99
Die 454 he, is het lampje los te halen, of zit dat vast aan die houder?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die sku.454 is gewoon bedoeld voor op de fiets
Die Romisen RC-G2 heb ik niet primair gekocht voor op de fiets, maar voor $ 2 toch maar ff dat houdertje meebesteld om te proberen of ie er wel voor te gebruiken is. Denk trouwens dat de lichtbundel wat te smal is om er veel aan te hebben op de fiets, maar doordat de bundel zo smal is zul je er ook niet zo snel iemand mee verblinden (tenzij je m recht in zn ogen schijnt)
http://services.dealextreme.com/forms/Replacement_Defective.aspxquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tarabass het volgende:
Hoe vraag ik een ticket aan? Mijn lasertje die net binnen is doet het niet. Ook niet met nieuwe batterijen
staat onderaan de pagina: Custumer Service Expressquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tarabass het volgende:
Hoe vraag ik een ticket aan? Mijn lasertje die net binnen is doet het niet. Ook niet met nieuwe batterijen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Wisheh het volgende:
had ik laser bestel (de 200mw rood) kreeg ik hem binnen kwam ik erachter dat er cr2 batterijen in gingen die ik dus niet had. Nouja ik bestellen inc lader heb ik ze vandaag binnen gekregen heb ik weer de verkeerde lader besteldDamn het zit me niet mee op een lucifer te laten branden met me laser
Ook los te halen (en los ook als zaklamp te gebruiken)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die 454 he, is het lampje los te halen, of zit dat vast aan die houder?
HeatWave, ze pest me en ik mag geen n00bfight hebben van Klonk..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ga eens weg met je stomme noob vragen
(sku.3609)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Romisen RC-G2
Naar mijn ervaring doen ze over 2 dollar zelfs niet moeilijk, als je al een tijdje wacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:45 schreef qltel het volgende:
Zojuist een ticket aangemaakt om artikel 14520 te wijzigen in 14519. Binnen 4 minuten antwoord en aangepast. En over die 2 cent die dat artikel duurder is hoor ik ze ook niet..
Toppie service dus![]()
Ticket om 11:11, antwoord om 11:15!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Ha, het is gelukt begrijp ik. Superservice
Helaas wel ja. Stomme olympische spelen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:52 schreef Karina het volgende:
Wat ik tot nu toe besteld heb is niet tegengevallen en best snel binnengekomen allemaal. Ik heb in ieder geval nog zo'n gasaansteker op mij wishlist staan, maar die kun je schijnbaar pas weer na de OS bestellen.
The bitches..! Ach, 24-8 laatste dag van de OS.. Daarna hopelijk weer business as usual..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Stomme olympische spelen.
Voor de OS kocht ik echt elke week 1 mes en aansteker ofzoen nu dus niets
En er kwamen geregeld nieuwe aanstekers, nu niet meer.
Nope, dan duurt het nog een tijdje voordat alles weer op gang komt helaas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
The bitches..! Ach, 24-8 laatste dag van de OS.. Daarna hopelijk weer business as usual..
ik zat net nog even op DX te kijken en zag dit ;quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ook..![]()
Zo wil ik al tijden wat hoesjes om m'n oordopjes e.d. in te bewaren. Maar de bulkverpakkingen van die hoesjes zijn nog steeds uitverkocht..![]()
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3136
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3122
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3108
Bluetooth FTW!!!11!
Zie je bij het afrekenenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:04 schreef Downstar het volgende:
Binnenkort ook nog maar even wat leuke spulletjes uitzoeken,
mijn 20 mw laser werkt trouwens nog prima!
iemand die mij trouwens kan zeggen waar ik kan zien waar de wisselkoers van de dollar bij paypal staat ?
Maar goed, gaaf horloge, alleen had ik hem liever met een metalen bandje gehad.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Bluetooth FTW!!!11!
Ik had 'm ook al gezien.. Maar dan heb ik er maar eentje, terwijl ik voor bijna hetzelfde geld 3 zou kunnen hebben.. Als die ooit op voorraad waren.. Zal er wel op uitdraaien dat ik uiteindelijk gewoon 3 losse pouches koop ja..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:48 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik zat net nog even op DX te kijken en zag dit ;
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6007
is er maar 1 ; maar is in iedergeval niet uitverkocht ?
groeten
Heb je ALLE 12 delen gelezen!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:56 schreef Dionysiou het volgende:
Heya
Ik ben nieuw hier, en ik heb alle delen gelezen 1 tm 12 vond het erg leuk omdat DealExtreme verleidelijk is en leuk, en het is leuk als er een pakketje aankomt na mijn weten dan.
Ik heb wel een klein vraagje. Ik heb 2 orders gedaan eentje is verzonden, eentje is waiting @ air mail door die stomme batterijtjes van m'n lasertje, weet iemand wat er nu gebeurd met m'n bovenste order?
En als je dit wilt:quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:56 schreef Dionysiou het volgende:
Heya
Ik ben nieuw hier, en ik heb alle delen gelezen 1 tm 12 vond het erg leuk omdat DealExtreme verleidelijk is en leuk, en het is leuk als er een pakketje aankomt na mijn weten dan.
Ik heb wel een klein vraagje. Ik heb 2 orders gedaan eentje is verzonden, eentje is waiting @ air mail door die stomme batterijtjes van m'n lasertje, weet iemand wat er nu gebeurd met m'n bovenste order?
http://img291.imageshack.us/img291/1117/dxxm0.png
1 |
Thanks haha, ik was me rot zoeken op het iNet op: Afbeelding HTML thanks, die sla ik effe op in een .txt bestandjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En als je dit wilt:
Klik voor het plaatje
Dan moet je dit typen, in BBcode:
[ code verwijderd ]
Ik denk niet dat ze dat mógen verkopen, aangezien het in geen enkel land door de douane gaat komen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:04 schreef Dionysiou het volgende:
Haha, ik had inderdaad niks te doen!
Nee hoor, ik vond het gewoon interessant gewoon effe in de nacht en of in de middag 1 deel lezen hehe..
Die 2 orders zijn trouwens voor mij een bevestiging dat alles binnen komt, dus ik ga zeker meer onzin bestellen het blijft leuk
Ik heb nog een vraagje, ik wil graag een balletjespistool (airgun) zoals dit;
http://upload.wikimedia.o(...)00px-BB-gun_doos.JPG
Ik heb een request gedaan via mail bij Kaidomain of ze me die kunnen verkopen denk je dat ze dat hebben? En denk je dat DX/KD mij eentje kan en wil verkopen? Hongkong en China, Taiwan zijn toch wel landen voor die troep lijkt mij zo..
Het alternatief? Naar Belgie gaan en het daar in de winkel kopenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:27 schreef Dionysiou het volgende:
Inderdaad, maar is het 100% zeker dat ie word tegengehouden bij de douane? Ik wil er graag eentje, ander alternatief? Its worth a try @ KD/DX
Ga eens naar buiten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:52 schreef Dionysiou het volgende:
Niet echt zin in, daarom koop ik alles online via DX
Overal zijn van dit soort gasten, pure onzin wat jij tegen mij lult momenteel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten.
Dat doet je goed.
Koop er eentje voor me en ik maak geld overquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:31 schreef neo2000 het volgende:
Schijnt inderdaad in Antwerpen e.d. op markten gewoon verkocht te worden. Mocht je echter aan de grens aangehouden worden hebbie een probleem. (never gonna happen)
Ik zie overigens steeds overal gevcraagd worden naar BBguns, ik zou eigenlijk (15 minuten vanaf Belgische grens wonend) een handeltje moeten starten of zo.. Alleen justitie in je nek is weer zo lastig..![]()
Overigens in België nog nooit met eigen ogen BB guns in een winkel zien liggen. Schijnt dat ze het overigens erg zwaar kunnen beboeten. Een hk G36 replica lijkt mij echter ook wel nice.
Dat is zeker een goed alternatief, maar het blijft tricky.quote:Verzending naar Nederland = 7 eur/pakket (één of meerdere
artikelen).
Paketten voor Nederland doen wij rechtstreeks in Nederland
op de TNT post. Dat kan omdat wij op slechts 4 Km van de
Nederlandse grens bevinden, en dus de paketten voor
Nederlandse kopers in NL op de post doen. Voordeel is dat
NL-kopers slechts het binnenlands verzendtarief (van
tnt-post) betalen. Bovendien krijgen NL-kopers hun pakket
ook snel en veilig aan thuis.
Per pakket kan u meerdere artikelen laten verzenden zodat u
slechts éénmaal de verzendkosten betaald.
Van alle artikelen hebben wij meerdere stuks in stock, zodat
u dus ook meerdere kunt bestellen.
Verzendwijze : Al onze aritkelen zijn nieuw en zitten in de
orginele doos.
Voor verzending verpakken wij in een stevige tweede neutrale
en discrete omdoos waar enkel uw adres opstaat. Zodoende zal
de postbode niet schrikken of nieuwschierig zijn wat er in
het pakket zit.
De doos wordt gevuld met het artikel en verder opgevuld met
krantenpapier zodat het artikel niet heen en weer schud in
de doos tijdens transport.
Nee, ik zoek er een die helemaal glad is aan de bovenkant, zodat er een zuignap op kan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:08 schreef lezut het volgende:
@Maruna
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8053
Mss dat je zoiets bedoeld?
(jeh, eerste post op fok. Maar ben meer een lezer dan een schrijver)
Ik moet zeggen dat ik het ook erg tof vindt, alleen het blijft toch erg gevaarlijk (ligt aan de gebruiker uiteraard).quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:57 schreef Dionysiou het volgende:
Tja, België he..
Vooral deze: http://www.marktplaza.be/(...)J-250Fps-6068016.php
Met een rode laser om te richten, die is echt tof..
Je hebt er zelfs tanks die je kan besturen en schieten en kan draaien alles niet normaal.
Je hebt zelf perongeluk op ENABLE BULKRATE PRICES geklikt. Dat doet DS niet om te naaienquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil een bestelling plaatsen, en ineens moet ik 1,70$ extra betalen
1.70 Package Tracking Service is mandatory for BULKRATE orders
Maar ik heb geen bulkrate shit.. en dan leeg ik m'n hele winkelwagen, en doe ik ander producht weer 1,70$ proberen ze me er in te naaien ofzo?
EDIT: Opgelost, ik weet niet of ze het express deden maar bij Coupon stond er: BULKRATE.
Pas op met die dingen, ik heb ze zelf ook gekocht van DX, en er is er eentje meteen na het indrukken van het dingetje in mijn oog ontploft. Dat brandt ontzettend, en je stinkt daarna ook fokking erg. Het is alleen veilig als je het vanaf een afstandje met een stok kan indrukken/inslaan ofzo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:24 schreef Dionysiou het volgende:
Haha sorry, ik zal niet meer zo doen
Ik zag het moest de coupon code verwijderen
Heb trouwens net weer 2 orders neergezet totaal 12 euro ongeveer, de dollar moet weer 1,60 worden! Gaat dat nog gebeuren?
-knip-
1x 08570 Smelly Fart Bomb 10-Pack (Practical Joke)
Zijn er nog dingen die leuk zijn om te kopen?
Als je een écht goed zichtbare wilt moet je de True 50 nemen, die is echt tof om te zien gewoonquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil trouwens van DX een goeie groene laser kopen die goed zichtbaar is hij hoeft niet te branden want daarvoor koop ik die 200mW al voor. Iemand daar zei dat dit het beste was, maar ik wil toch weten wat denken jullie? Hij moet sterk, goedzichtbaar zijn, en een beetje mooi eruit zien. En de batterijtjes
I'd recommend getting a 30mW Romisen L-B030 laser (sku.10557 )
The Romisen just has much better durability than the True 30mW (sku.469 )
Along with some rechargeable CR2 batteries, some rechargeable CR123A batteries, and a CR123A charger (I'd recommend the Trustfire) and the CR2 charger (sku.2031 )
Kan je het niet neerleggen en erop trappen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Pas op met die dingen, ik heb ze zelf ook gekocht van DX, en er is er eentje meteen na het indrukken van het dingetje in mijn oog ontploft. Dat brandt ontzettend, en je stinkt daarna ook fokking erg. Het is alleen veilig als je het vanaf een afstandje met een stok kan indrukken/inslaan ofzo.
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar isquote:Op zondag 17 augustus 2008 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
Kan ook ja weet nog bij de kermis moest je zoveel punten hebben voor 1 ding (oplichters) en dan stampte je erop, maar bedankt voor de waarschuwing!
Waarom heb jij de 30 dan gekocht en niet de true 50?
PS: Spam ik teveel... ?
Ga ik ook doen, waarschuw me dan tegen die tijd.quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar is
Oja, nu zie ik het 54$ iets te duur voor mij..quote:Op zondag 17 augustus 2008 00:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar is
Hee bedankt ; top uitleg ; eindelijk eens kunnen zien hoeveel t bij patpal isquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al gezien.. Maar dan heb ik er maar eentje, terwijl ik voor bijna hetzelfde geld 3 zou kunnen hebben.. Als die ooit op voorraad waren.. Zal er wel op uitdraaien dat ik uiteindelijk gewoon 3 losse pouches koop ja..Kost natuurlijk netto nog niets.
![]()
Overigens, de wisselkoersen van Paypal kan je alleen zien als je ingelogd bent.. En dan hebben ze het ook nog eens freaking makkelijk (NOT) gemaakt. Hoe? Nou:
* Log in op je paypal;
* ga naar Help rechts boven in;
* Kies artikel nummer 5 uit de top 5 meest gestelde vragen: "Waar vind ik de wisselkoersen van Paypal?";
* In het antwoord op die vraag staat een link naar de valuta omreken functie.
Schijnt overigens zo te zijn dat je bij het uiteindelijke betalen met Paypal dit ook ergens moet kunnen zien, maar ik reken spullen bij DealExtreme altijd af met de Express Checkout, en daar ben ik het nog niet tegengekomen.
Waarom?quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga slapen nu..
Ik heb de request aangevraagt dus die moet nog geplaatst worden
Je beseft wel dat requests echt maar maximaal 10% van de tijd waar worden gemaakt? Het ligt er natuurlijk aan of zij een leverancier ervoor kunnen vinden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:46 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wacht wel of DX ze gaat leveren dan.
Ik hoop het eigenlijk ook meerquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[..]
Je beseft wel dat requests echt maar maximaal 10% van de tijd waar worden gemaakt? Het ligt er natuurlijk aan of zij een leverancier ervoor kunnen vinden.
dan kijk je ook bij luchtdruk vriendquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:33 schreef neo2000 het volgende:
Whahaha.. Check die prijzen van de 2e airsoft shop..!
Maar beide shops hebben geen H&K G36, dus ja..Check overigens het detail van deze gun itt die van de Belgische shops, en je weet waarom die guns hier niet verkocht mogen worden.
Houdt er daarom ook rekening mee dat, mocht je er wat proberen te bestellen je niet vooruit betaalt oid, kans dat die belgen cashen en niet leveren zit er wel in, juridisch hebbie natuurlijk geen poot om op te staan en de Belgen lopen het risico als ze het op gaan sturen.
Zucht..vrouwenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Omdat ze zo leuk zijn en goedkoopVerder weet ik ook niet wat ik ermee moet eigenlijk
En natuurlijk allemaal èèn item per bestelling, dus alles wordt apart verzonden, en daarom lekker snel in huisquote:SKU Product or Service Name
00635 USB Vacuum Black Silver $4.08 (voor de gein)
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) $1.98
10259 Silver Metal Men's Wrist Watch $7.28 (kijken als het wat is...)
08715 Coughing and Screaming Dual Bloody-Red Lungs Sensing Ashtray $6.68 ()
11397 Compact CA-100 Compatiable USB Charger for Nokia Phones $2.39 (handig, in NL 20 euro!)
08667 Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) $2.20 (kon het niet weerstaan)
Eigenlijk heeft deze vraag 2 goede antwoorden:quote:
Ik weet ut, vind het alleen nogal excessief voor een toy..quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
dan kijk je ook bij luchtdruk vriend![]()
Ja, en deze is wel redelijk.. Heb geen vergelijkende test kunnen doen met FM transmitters welke hier te koop zijn..:Pquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:49 schreef xminator het volgende:
Heb: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9874 besteld. Kijken of het wat is. Heeft er iemand hiervoor al een FM transmitter besteld? En hoe was die?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de DX points van een bestelling goedgekeurd worden?
Ik heb nu 32 punten, en nog 4 pending points, en ik wil die Ei-klok hebben van 35 punten!
quote:DX reward points summary
"DX points collected" means all points (active + pending) in your account. "DX points available for use" are the points that are ready for immediate redemption.
When do all collected points become available for use?
All collected DX points become available for use after the 60th day of issuance for each individual points. This is because any refunds issued within 60 days cause reward points to be reversed.
Points available for use is negative?
The reward points database is currently unable to relate refunds to original purchases and therefore if an order is quickly refunded after purchase the available for use / active points can become negative. In our next system update we will have this behavior addressed.
Total points collected (historical): 142 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 20 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 37
Muggen op het plafond zappen terwijl je in bed ligt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja... wat moet ik nou met een laser?![]()
Behalve een imitatie doen van Dr Evil.
Je kan, mits je écht goede kwaliteit wilt en niet een enorm ding mee wilt sjouwen, het beste een ''XM-I X-mini Capsule Speaker'' nemen. Heb ik zelf ook, en zelfs de bass isquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek een goeie luidspreker voor mijn iPod die o.a. dit liedje op een hoge geluidkwaliteit aankan:
Zonder ''scheuren'' of geruis in het muziek, of kan ik b eter op bol.com kopen?
Of Logitech bijv zoja, raad me aan welke aub..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef Dionysiou het volgende:
Heb je de sku voor me van die jij hebt en die van 30 euro?
Thanxx
Nee, ze hebben de chineesjes het ff snel laten maken..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef THEFXR het volgende:
grrr, ik heb op 7 aug besteld, de order is pas vandaag 19 aug verzonden![]()
hebben ze daar meegedaan aan de spelen ofzo?
Is dat mét of zónder bijbehorende tijgermug?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:25 schreef 8D het volgende:
Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack)
Ervaringen: Ja euh, spaar ze allemaal ?
Zover ik zag, zonder. Maar ik kan er natuurlijk overheen gekeken hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Is dat mét of zónder bijbehorende tijgermug?
Mwah, als je in elkaar stort dan weet je dat je er naast zat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef 8D het volgende:
[..]
Zover ik zag, zonder. Maar ik kan er natuurlijk overheen gekeken hebben
Krijg ik wel waar voor mijn geldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, als je in elkaar stort dan weet je dat je er naast zat.
Ja inderdaad..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:14 schreef lezut het volgende:
Die olympische spelen mogen overigens ook wel stoppen, dan kunnen ze de fabrieken weer aanzetten.
De dollar zakt me veel te hard en alles staat op Sold Out
Dat doet DX altijd, overal als er een product is waar Apple of iets anders, Philips bijv, dan blurren ze het weg. Heeft met rechtszaken te maken enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef Erasmo het volgende:
Is dat etiketje nou gecensureerd?
Ze hebben wel goede kloon ipod dingen heb zelf ook oplader gekochtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb weer besteld.
[ afbeelding ]
I-pod socks, 6 stuks voor $4,30!
Ik heb een echte, met etiketje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:20 schreef Dionysiou het volgende:
Dat zijn neppe sokken, iPod sokken hebben geen etiketje ik heb ze via ebay erg goedkoop gekocht 0,99 GBP dan heb je zonder etiketje.. Komen morgen aan
Mwah, weet nog niet precies. Ik wil eigenlijk nog wel een horloge van DX, en die groene 30 mW laser moet ik eigenlijk ook nog wel een keer kopen. Maar ik zit momenteel even krap bij kas, dus ik heb even wat minder gelegenheid om geld richting HK te sturen.quote:
Aan de ene kant denk ik 'zal toch niet, dat bestellen ze toch wel zelf op DX', aan de andere kant stikt het natuurlijk nog steeds van de domme mensen met een fobie voor paypal / bestellen uit het buitenland etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:21 schreef lezut het volgende:
Maar ik vraag me af of handel in zooi van DX echt geld op zou leveren.
Gewoon alles doorzoeken op die site.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Dionysiou het volgende:
Haha, ik heb gister 5 dingen besteld vandaag/gisternacht alles op Packaging behalve 1 pakketje van 3 dingen <3 Dus als ik morgen ochtend kijk staat alles op Sending!
PS: Iemand nog leuke dingetjes gezien? Zoals kleine laserpennetjes, magneetjes etc.
Aangeschaftquote:Op woensdag 20 augustus 2008 07:19 schreef Dionysiou het volgende:
Goeiemorgen..
Whoo, ik zag ineens dit ding; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12872
Die zet ik zeker in m'n wishlist!
Kan je niet lezen? houder voor scheermesje.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb die chips ding ook aangeschaft, ik wil hem zo snel mogelijk voor als ik een keer trek heb 's avonds en niet vet wil
Wat is dat voor ding die je ookaanschaft?
Het regent buitenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef Klonk het volgende:
godsamme zeg, lijkt hier verdomme wel een kleuterklas, doe normaal tegen elkaar of ga lekker buiten spelen...
''Mirror Mount Shaver Holder'' Spreekt voor zich.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb die chips ding ook aangeschaft, ik wil hem zo snel mogelijk voor als ik een keer trek heb 's avonds en niet vet wil
Wat is dat voor ding die je ookaanschaft?
Yup ik keek niet goed omdat er ook bij stond voor glazen en bekers.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
''Mirror Mount Shaver Holder'' Spreekt voor zich.
Kap is ofzo, klein kind.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 04:57 schreef Dionysiou het volgende:
Goeiemorgen..
Jahoor, ik had gelijk 4 pakketjes verzonden haha..
Heeft er niks mee te maken. Het enige verschil is dat je een trackingnummer krijgt, waar je hier in NL niks aan hebtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:34 schreef Karina het volgende:
De eerste was met Tracked Airmail verzonden, misschien dat het dan sneller gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |