abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60561823

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevind zich in Hong Kong. Hetgene wat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vind het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vind hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zal je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifieren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je besteld wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets in 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Word mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoerrings- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidende mensen in dit topic die voor honderden dollars in een keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van de dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doet, zoals dat áls het gepakt word, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets kado wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteed krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren voor sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op dan het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kan je gratis dingen krijgen, dit kan je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaart topic hier op FOK!:
[DS] Flashcards

De huidige dollar koers:

LET OP: PayPal veranderd één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage omkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] |[05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12]

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.
pi_60562058
Mijn groene laser nog steeds niet binnen
Back to the 70's
pi_60562108
Vandaag weer eens een kleine bestelling gedaan
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:35:54 #4
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60562224
Gisteren filters voor de camera besteld. Ik lijk onderhand wel een aandeelhouder, in mijn kennissenkring heeft bijna iedereen wel al wat besteld daar.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_60562227
Ik ben altijd wel benieuwd wat iedereen bestelt, dus kan een volgende persoon eens noemen (eventueel met foto-tje) wat hij heeft bestelt. Altijd leuk.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_60562239
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef arnold-d het volgende:
Wanneer besteld en wanneer verzonden?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 augustus 2008 @ 22:39:29 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60562334
Ik sta in de titel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 augustus 2008 @ 22:41:08 #8
13151 crew  Rewimo
pi_60562391
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:51 schreef Stinosss het volgende:
Wat moet je ermee
Ten eerste is het gewoon lekker fout
Ten tweede mogen we op het werk geen kaarsjes branden, dus zoeken we naar alternatieven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 4 augustus 2008 @ 22:46:35 #9
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60562555
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik sta in de titel
Je eerste "naamtopic"...
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ten eerste is het gewoon lekker fout
Ten tweede mogen we op het werk geen kaarsjes branden, dus zoeken we naar alternatieven
En ten derde is het een hoop lol voor die paar dollar. Dingen van Dealextreme hebben over het algemeen geen nut.
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:47:36 #10
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_60562589
Alvast een TVP
pi_60562592
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef arnold-d het volgende:

Uhm, lang geleden. ergens rond 1mei?

Topic nr.5 ofzo
Back to the 70's
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:48:06 #12
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_60562600
Ik wacht ook op mijn horloge
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:49:46 #13
170462 Stinosss
pi_60562654
Ja....iedereen wacht weleens. Hou die posts anders gewoon ffe voor je, of maak er wat leuks van middels een foto en SKU .
pi_60562753
Zojuist een order geplaatst voor Micro sd kaartje (Kwijt..) en een screen protector, 11 dollar bij elkaar.
En maar kijken of het op wil schieten
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:57:36 #15
170462 Stinosss
pi_60562873
Voor de liefhebbers. Een greep ui de DX staff Deze hardwerkende pekineesjes zorgen voor onze schokpennen en Iclone's . En nee, het is telkens hetzelfde meisje ook al lijken ze allemaal op elkaar .

Melissa

Tiffany

Raindy

Winnie

Wendy
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:14:10 #16
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60563317
Pekineesjes? Hongkongenaren toch?
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:18:12 #17
170462 Stinosss
pi_60563425
Jep, aight. Naja...zelfde laken een pak .
pi_60563637
Ligt het aan mij of is Raindy misvormd ofzo...?

Ik heb dat horloge dus al, en hij bevalt goed, ik zou vandaag foto's posten
Ik had ze wel genomen die foto's, maar het geheugenkaartje is ineens gewist, krijg ze ook niet terug met restoreprogramma's. Morgen even nieuwe foto's nemen.
pi_60563715
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:18 schreef Stinosss het volgende:
Jep, aight. Naja...zelfde laken een pak .
Ze eten allemaal chinees

@Phaelanx_NL
Ik heb de laser van je ontvangen. Erg leuk ding, mijn kat is er iig zeer blij mee. Hij gaat helemaal door het lint en snapt er weinig van. Hij blijft er maar achter aan gaan

De poes is er bang voor. Eerst keek ze nieuwsgierig en liep er heel voorzichtig heen. Toen ik hem bewoog liep ze gauw weg

En nogmaals bedankt hoor. Tof dat je hem voor niets en zo snel hebt opgestuurd hebt, en een knuffel van mijn kat natuurlijk
pi_60563783
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:28 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ze eten allemaal chinees

@Phaelanx_NL
Ik heb de laser van je ontvangen. Erg leuk ding, mijn kat is er iig zeer blij mee. Hij gaat helemaal door het lint en snapt er weinig van. Hij blijft er maar achter aan gaan

De poes is er bang voor. Eerst keek ze nieuwsgierig en liep er heel voorzichtig heen. Toen ik hem bewoog liep ze gauw weg

En nogmaals bedankt hoor. Tof dat je hem voor niets en zo snel hebt opgestuurd hebt, en een knuffel van mijn kat natuurlijk
Bij mij is het juist andersom De poes rent er als de pleuris achteraan, springt op banken, van banken naar tafels, en de kat die kijk er 2 seconden naar en loopt dan gewoon weg
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:33:19 #21
170462 Stinosss
pi_60563860
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ligt het aan mij of is Raindy misvormd ofzo...?

Ik heb dat horloge dus al, en hij bevalt goed, ik zou vandaag foto's posten
Ik had ze wel genomen die foto's, maar het geheugenkaartje is ineens gewist, krijg ze ook niet terug met restoreprogramma's. Morgen even nieuwe foto's nemen.
Naja, nee. Zo zien ze er daar allemaal uit.

Denken ze ook van ons .
  maandag 4 augustus 2008 @ 23:48:47 #22
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_60564235
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Mijn

[ afbeelding ]

is binnen

En de rest ook
Ik heb de blauwe..!
(en ben een man.. )
Leuk voor op het werk, kerstversieringen zijn meestal toch al minimaal (net als de vaste bezetting tijdens kerst) dus dan moet je er maar wat leuks van maken toch?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_60564416

Filmpje van het horloge dan maar, die heb ik wel.

[ Bericht 51% gewijzigd door pfefferkatze op 05-08-2008 12:11:45 ]
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:00:41 #24
208786 elzhhw
READY or NOT!!!!
pi_60564526
te veel poen
Canon 450D | 50mm 1.4 | 17-55mm 2.8 is | 55-250mm 3,5-5,6 is
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://picasaweb.google.com/Photo.Elz
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:03:58 #25
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60564610
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef rene90 het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat iedereen bestelt, dus kan een volgende persoon eens noemen (eventueel met foto-tje) wat hij heeft bestelt. Altijd leuk.
Geen foto's maar wel een lijstje

Flashlight Mount x 1 Pending $1.99 -
KENKO CP FILTER 52MM x 1 Pending $24.51 -
Guitar Capo x 1 Pending $2.09 -
Camera Focusing Screen x 1 Pending $10.60 -
Flash Reflector Umbrella (Large) x 1 Pending $7.94 -
Foldable Large Flash Reflector Board x 1 Pending $5.39 -
40cm Photo Light Tent with Colored Background Cloths (White) x 1 Pending $20.95 -
Massa Cross Screen / Star Filter for SLR Cameras (52mm) x 1 Pending $5.31 -
Massa Cross Screen / Star Filter for SLR Cameras (72mm) x 1 Pending $7.85 -
Screen Protector for Canon 400D Digital Camera x 3 Pending $1.74 -
Digital SLR Camera Rain and Standby Cover x 1 Pending $24.98 -
Studio Soft-Light Diffuser x 1 Pending $3.22 -
Stainless Steel Precision Beak Tweezer (2-Pack) x 1 Pending $1.90 -
Massaging Bathing Palm-Brush for Pets x 1 Pending $3.86 -
Universal Viewfinder Eyecup for DSLR/SLR (with Adapters) x 1 Pending $3.38 -
YN Large Air Blower Cleaner for Camera Equipments x 1 Pending $3.51 -
YN Camera Orange Flash Diffuser for Canon 580-Series x 1 Pending $3.45 -
24-LED Workshop Disc Lamp with Magnetic Mount x 6 Pending $4.60 -
YongNuo Flash Soft Box Diffuser for Canon and Sony External Flashes x 1 Pending $6.88 -
90cm Studio Flash Diffuser Umbrella with Swivel Stand (White) x 1 Pending $15.40 -
90cm Studio Flash Reflector Umbrella with Swivel Stand (Silver) x 1 Pending $16.23 -
Shock-Your-Friend Laser Pointer (Working Laser)
Super Strong Rare-Earth RE Magnets (20mm x 2mm / 10-Pack)
Shock-You-Friend Electric Shock Ball Pen (Practical Joke)
BTY Super AAA 1.5V Primary Alkaline Battery (20-Pack)
MASSA Camera Lens IR Filter (52mm)
MASSA Camera Lens IR Filter (72mm)
Laser Pointer
24-LED Workshop Disc Lamp with Magnetic Mount
Massa 4X Macro-Effect Lens Filter (52mm)
Personal Cell Phone Signal Blocker Device x 1 Shipped $38.38 -
Macro Extension Tube/Ring for Canon SLR/DSLR Cameras

Had ik al in het vorige topic geplaatst, ik heb nog niet alles binnen
gisteren onderstaande besteld.

Massa CPL Polarizer Lens Filter (52mm) x 1 Pending $8.61 -
Massa CPL Polarizer Lens Filter (72mm) x 1 Pending $11.50 -
Massa 1X/2X/4X Macro-Effect Lens Filter (52mm 3-Lens Set) x 1 Pending $17.30 -
Massa Soft Cross Focus Lens Filter (52mm) x 1 Pending $6.90 -
Massa Soft Cross Focus Lens Filter (72mm) x 1 Pending $8.99 -
pi_60564784
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Bij mij is het juist andersom De poes rent er als de pleuris achteraan, springt op banken, van banken naar tafels, en de kat die kijk er 2 seconden naar en loopt dan gewoon weg
Wat zijn we toch goed voor onze kat/poes

Ga zo gelijk honderd batterijtjes bijbestellen. $3.36 is geen geld

Al heb ik misschien wel meer lol dan de kat
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:13:47 #27
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60564830
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:11 schreef Tarabass het volgende:

Al heb ik misschien wel meer lol dan de kat
Denk je?
pi_60564874
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:13 schreef tonja het volgende:

[..]

Denk je?
Heb je die lichttenten al binnen?
Zoja, je zou toch wat voorbeeldfotootjes schieten?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:22:34 #29
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60565025
Nee, die lichttent heb ik nog niet binnen ETA 16-8 pas. En als ik ze binnen heb ga ik echt wel foto's maken
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:24:16 #30
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60565052
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:00 schreef elzhhw het volgende:
te veel poen
Geinige tvp
pi_60565487
heb me rode laser binnen...ben ik alleen vergeten cr2 batterijen er bij te halen das toch wel minder eigenlijk
pi_60565524
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:46 schreef Wisheh het volgende:
heb me rode laser binnen...ben ik alleen vergeten cr2 batterijen er bij te halen das toch wel minder eigenlijk

Dat word weer 2 weken wachten

En dan komen je batterijen binnen, besef je ineens dat je niet de oplader erbij hebt gekocht
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:57:15 #33
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60565677
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef tonja het volgende:
Gisteren filters voor de camera besteld. Ik lijk onderhand wel een aandeelhouder, in mijn kennissenkring heeft bijna iedereen wel al wat besteld daar.
Haha, ja, iedereen die ik vertel over de site wordt ook al enthousiast ja, meesten zien dan toch wel eens wat dingen die ze wel geinig vinden en bestellen dan toch maar Veel mensen zijn wel terughoudend in het begin, ze vertrouwen het niet zo, maar dan zeg ik meestal: probeer het maar gewoon uit met een goekdoop artikel, verzendkosten zijn gewoon gratis.
Don't let my username fool you...
pi_60565751
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:13 schreef tonja het volgende:

[..]

Denk je?
Weet het denk ik zeker
pi_60566700
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:48 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat word weer 2 weken wachten

En dan komen je batterijen binnen, besef je ineens dat je niet de oplader erbij hebt gekocht
nee nee, dit keer inc oplader...en weer 5 andere dingen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 5 augustus 2008 @ 07:17:03 #36
13151 crew  Rewimo
pi_60567947
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:48 schreef neo2000 het volgende:

Ik heb de blauwe..!
(en ben een man.. )
Leuk voor op het werk, kerstversieringen zijn meestal toch al minimaal (net als de vaste bezetting tijdens kerst) dus dan moet je er maar wat leuks van maken toch?
Ik had ook een blauwe besteld... naja, vooruit maar
pi_60568230
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:03 schreef tonja het volgende:

[..]

Geen foto's maar wel een lijstje

Flashlight Mount x 1 Pending $1.99 -
KENKO CP FILTER 52MM x 1 Pending $24.51 -
Guitar Capo x 1 Pending $2.09 -
Camera Focusing Screen x 1 Pending $10.60 -
Flash Reflector Umbrella (Large) x 1 Pending $7.94 -
Foldable Large Flash Reflector Board x 1 Pending $5.39 -
40cm Photo Light Tent with Colored Background Cloths (White) x 1 Pending $20.95 -
Massa Cross Screen / Star Filter for SLR Cameras (52mm) x 1 Pending $5.31 -
Massa Cross Screen / Star Filter for SLR Cameras (72mm) x 1 Pending $7.85 -
Screen Protector for Canon 400D Digital Camera x 3 Pending $1.74 -
Digital SLR Camera Rain and Standby Cover x 1 Pending $24.98 -
Studio Soft-Light Diffuser x 1 Pending $3.22 -
Stainless Steel Precision Beak Tweezer (2-Pack) x 1 Pending $1.90 -
Massaging Bathing Palm-Brush for Pets x 1 Pending $3.86 -
Universal Viewfinder Eyecup for DSLR/SLR (with Adapters) x 1 Pending $3.38 -
YN Large Air Blower Cleaner for Camera Equipments x 1 Pending $3.51 -
YN Camera Orange Flash Diffuser for Canon 580-Series x 1 Pending $3.45 -
24-LED Workshop Disc Lamp with Magnetic Mount x 6 Pending $4.60 -
YongNuo Flash Soft Box Diffuser for Canon and Sony External Flashes x 1 Pending $6.88 -
90cm Studio Flash Diffuser Umbrella with Swivel Stand (White) x 1 Pending $15.40 -
90cm Studio Flash Reflector Umbrella with Swivel Stand (Silver) x 1 Pending $16.23 -
Shock-Your-Friend Laser Pointer (Working Laser)
Super Strong Rare-Earth RE Magnets (20mm x 2mm / 10-Pack)
Shock-You-Friend Electric Shock Ball Pen (Practical Joke)
BTY Super AAA 1.5V Primary Alkaline Battery (20-Pack)
MASSA Camera Lens IR Filter (52mm)
MASSA Camera Lens IR Filter (72mm)
Laser Pointer
24-LED Workshop Disc Lamp with Magnetic Mount
Massa 4X Macro-Effect Lens Filter (52mm)
Personal Cell Phone Signal Blocker Device x 1 Shipped $38.38 -
Macro Extension Tube/Ring for Canon SLR/DSLR Cameras

Had ik al in het vorige topic geplaatst, ik heb nog niet alles binnen
gisteren onderstaande besteld.

Massa CPL Polarizer Lens Filter (52mm) x 1 Pending $8.61 -
Massa CPL Polarizer Lens Filter (72mm) x 1 Pending $11.50 -
Massa 1X/2X/4X Macro-Effect Lens Filter (52mm 3-Lens Set) x 1 Pending $17.30 -
Massa Soft Cross Focus Lens Filter (52mm) x 1 Pending $6.90 -
Massa Soft Cross Focus Lens Filter (72mm) x 1 Pending $8.99 -
Laat me raden, je doet iets met....fotografie
Top 5 China producten
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 08:22:26 #38
48067 neo2000
pi_60568299
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 23:56 schreef RacerDKB het volgende:

Filmpje van het horloge dan maar, die heb ik wel.
Hey, kewl. Eigen filmpje..? Stond nml voorheen volgens mij nog niet op Youtube..
Horloge is inderdaad niet zo groot.. * neo2000 twijfelt
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_60572242
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 08:22 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hey, kewl. Eigen filmpje..? Stond nml voorheen volgens mij nog niet op Youtube..
Horloge is inderdaad niet zo groot.. * neo2000 twijfelt
Jup, eigen filmpje. Hij is niet kleiner dan normale horloges ofzo, ik denk zelfs nog wel een klein beetje bovengemiddeld. Het horlogegedeelte zelf is echt perfect, qua build quality enzo ook, voelt lekker zwaar aan, en is vrij groot. Alleen een beetje jammer van het bandje, daar hebben ze wel redelijk op bezuinigt lijkt mij maar daar zie/voel je niets van als je hem draagt.
pi_60573473
Wat voor nieuwe horloges krijgen ze nog?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:08:46 #41
170462 Stinosss
pi_60573620
Net of wij dat weten...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:31:17 #42
48067 neo2000
pi_60574147
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 12:10 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Jup, eigen filmpje. Hij is niet kleiner dan normale horloges ofzo, ik denk zelfs nog wel een klein beetje bovengemiddeld. Het horlogegedeelte zelf is echt perfect, qua build quality enzo ook, voelt lekker zwaar aan, en is vrij groot. Alleen een beetje jammer van het bandje, daar hebben ze wel redelijk op bezuinigt lijkt mij maar daar zie/voel je niets van als je hem draagt.
Ach, een nieuw bandje is hier eventueel ook nog wel te scoren lijkt mij.. Alleen wel weer jammer dan dat een reserve bandje hier waarschijnlijk evenveel of meer kost dan dat het horloge doet..
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef roepdeman het volgende:
Wat voor nieuwe horloges krijgen ze nog?
Zou cool zijn als ze het LK Mystery horloge zouden gaan voeren..
pi_60574808
Mijn pc-diagnostic-card is binnen

De dertigste verstuurd en nu al binnen, zeven dagen over gedaan. En met Engelse handleiding
pi_60575370
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:54 schreef Tarabass het volgende:
Mijn pc-diagnostic-card is binnen

De dertigste verstuurd en nu al binnen, zeven dagen over gedaan. En met Engelse handleiding
Al getest ?
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 14:19:40 #45
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60575535
Ik heb nu ook mijn nieuw setje oordopjes binnen nadat het vorige setje niet goed werkte aan de linkerkant. Was er nu ook binnen een paar dagen. Maar het klinkt inderdaad wel heel erg goed voor die prijs! Lekker diepe basweergave.
pi_60576773
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:14 schreef mvc het volgende:

[..]

Al getest ?
Nee, moet ik nog doen. Maar alles ziet verder wel goed uit. Hij is in goede staat aangekomen. Maar met dit weer kom ik niet verder dan met de laptop op schoot in de zon op het balkon zitten

Maar de test-resultaten zal ik hier laten weten, ben zelf ook wel benieuwd

Iemand trouwens ervaring met die muismatten die ze daar hebben? Wil er één bestellen voor mijn vriendin namelijk..
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:25:22 #47
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_60581260
Wii tas voor collega binnen 11 dagen over gedaan vanaf het moment van bestellen :

Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_60581467
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:25 schreef Razor21 het volgende:
Wii tas voor collega binnen 11 dagen over gedaan vanaf het moment van bestellen :

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Cool
pi_60585346
Dit topic volgen we maar weer eens even.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 22:54:56 #50
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60587460
Net magneetschijfjes binnengekregen. Iemand enig idee hoe ik die krengen van elkaar krijg?
pi_60587544
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef tonja het volgende:
Net magneetschijfjes binnengekregen. Iemand enig idee hoe ik die krengen van elkaar krijg?
Door naar de zuidpool te rennen?
pi_60587607
quote:
8mm gaat nog wel makkelijk los van mekaar, 20mm is pas kut
ZIt je echt minuten te klooien en duwen voordat het lukt
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:03:42 #53
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60587715
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:57 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Door naar de zuidpool te rennen?
Ach, wil jij dat even voor me doen?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:05:12 #54
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60587764
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

8mm gaat nog wel makkelijk los van mekaar, 20mm is pas kut
ZIt je echt minuten te klooien en duwen voordat het lukt
Ik heb de 20mm. Ik had al eerder een setje binnen, en mijn buren die op bezoek kwamen kregen het voor elkaar, maar ik kan ze maar niet uit elkaar krijgen.
  Moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 12:18:14 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_60597655
Voor mijn vriend wil ik deze M3 Simply Movie Player (English) bestellen, maar dat stomme ding is al zeker 2 maanden uitverkocht

En ik ben blij als die OS voorbij zijn, kan ik eindelijk zo'n fijne aansteker bestellen!

Deze zijn ook wel erg leuk, maar ik wil wel 6 verschillende!

Ik heb ze maar besteld en een ticket aangemaakt om te vragen of ze 6 verschillende willen sturen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Karina op 06-08-2008 13:10:25 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_60597985
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Karina het volgende:
Voor mijn vriend wil ik deze M3 Simply Movie Player (English) bestellen, maar dat stomme ding is al zeker 2 maanden uitverkocht
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.

Deze, is nieuwer, kan meer, en is nog goedkoper ook.
Ik zou die kopen, icm met 2 GB geheugen
  Moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 12:51:10 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_60598366
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.

Ik heb er de ballen verstand van, hij wilde die andere, maar ik zal eens vragen of deze ook goed is.
niet zo tof doen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 13:34:33 #58
170462 Stinosss
pi_60599384
Anders een FireLink of een Toptoy. Komt allemaal op hetzelfde neer .
pi_60600023
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef Stinosss het volgende:
Anders een FireLink of een Toptoy. Komt allemaal op hetzelfde neer .
Ik zou dan toch liever een TT willen dan een Firelink, maar dat is mijn mening.

Ik raadde de Acekard aan omdat ik dacht dat de TTDS niet op voorraad was, maar ik zie dat ie eindelijk, na een maand ofzo, over 3 dagen weer op voorraad is.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10289
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:16:26 #60
170462 Stinosss
pi_60601722
Agja,...Firelink is iets minder stabiel. Wat langzamer met data overpompen, maar hij werkt doorgaans prima. DSTT is daarnaast iets robuuster.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:17:08 #61
48067 neo2000
pi_60604440
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Karina het volgende:

En ik ben blij als die OS voorbij zijn, kan ik eindelijk zo'n fijne aansteker bestellen!

Deze zijn ook wel erg leuk, maar ik wil wel 6 verschillende!
[ afbeelding ]

Ik heb ze maar besteld en een ticket aangemaakt om te vragen of ze 6 verschillende willen sturen.
Goddamn.. Ik moet uit dit topic wegblijven want elke keer als ik hier kijk zie ik weer iets wat ik wil bestellen..

En ja, sommige dingen op de site zijn gewoon al langer dan 4 maanden uitverkocht.. Opruimen, daar zijn die Chinezen niet erg van geloof ik..
pi_60605634
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Goddamn.. Ik moet uit dit topic wegblijven want elke keer als ik hier kijk zie ik weer iets wat ik wil bestellen..

En ja, sommige dingen op de site zijn gewoon al langer dan 4 maanden uitverkocht.. Opruimen, daar zijn die Chinezen niet erg van geloof ik..
Inkopen bedoel je

Maar je hebt gelijk, het werkt inderdaad ook erg verslavend. Ben helemaal gek van die site
pi_60606105
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:16 schreef Stinosss het volgende:
Agja,...Firelink is iets minder stabiel. Wat langzamer met data overpompen, maar hij werkt doorgaans prima. DSTT is daarnaast iets robuuster.
Robuuster...mwoah, weet eigenlijk niet echt wat je daarmee bedoelt? Ik heb geen ervaring met andere kaarten, maar ik heb er vorige week eentje binnengekregen ('t was een dag voor de aankondiginig van een nieuwe verzonden), en hij doet het verder prima. Maar, robuust kan ik nou niet persé zeggen. De cart zelf is iets te groot voor de ingang en moet je dus een beetje 'helpen' met erin drukken, maar verder gaat dat prima. Iets waar heel veel klanten niet over te spreken zijn is het veer-mechanisme waarmee je de geheugenkaart vastzet in de TTDS. Dit schijnt nogal fragiel te zijn.....
Gelukkig heb ik daar nog geen last van maar het klinkt niet echt solide moet ik zeggen
pi_60606264
ze hebben weer nieuwe horloges
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14749
  woensdag 6 augustus 2008 @ 19:06:21 #65
48067 neo2000
pi_60606556
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:18 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Inkopen bedoel je
Maar je hebt gelijk, het werkt inderdaad ook erg verslavend. Ben helemaal gek van die site
Ook..
Zo wil ik al tijden wat hoesjes om m'n oordopjes e.d. in te bewaren. Maar de bulkverpakkingen van die hoesjes zijn nog steeds uitverkocht..

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3136
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3122
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3108

Overigens, ook wel kewl in de horloge sectie:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14725

Bluetooth FTW!!!11!
pi_60607858
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Bluetooth FTW!!!11!
Die had ik inderdaad ook al gezien, maar mij te duur En te nutteloos.
Moet je maar eens goed kijken naar de hoofdfoto van dat product, die gekke chinezen hebben dat horloge verkeerd om gefotografeerd
  Moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 20:20:51 #67
9859 crew  Karina
Woman
pi_60608249
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Wat ik wel vreemd vind, is dat in de omschrijving staat dat het een 2gb kaart is, maar op de foto zie je een 1gb kaartje! Maar ik heb hem besteld, zal wel goed zijn.
niet zo tof doen
pi_60608454
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat ik wel vreemd vind, is dat in de omschrijving staat dat het een 2gb kaart is, maar op de foto zie je een 1gb kaartje! Maar ik heb hem besteld, zal wel goed zijn.
Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GB

Ze waren te lui om nog meer foto's te nemen denk ik. Heb je ook een flashkaartje besteld? of wou je vriend toch de M3 DS Simply?
  Moderator woensdag 6 augustus 2008 @ 20:47:38 #69
9859 crew  Karina
Woman
pi_60608934
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GB

Ze waren te lui om nog meer foto's te nemen denk ik. Heb je ook een flashkaartje besteld? of wou je vriend toch de M3 DS Simply?
Ah, overheengekeken Ja, ik heb ook de flashcard besteld. Deze was ook goed en inderdaad goedkoper, bedankt voor de tip nog.

Als het allemaal goed werkt (en ik het snap) koop ik er misschien ook nog eentje voor mezelf, maar even afwachten. Voorlopig ben ik al blij met mijn Super Mario hangertjes
niet zo tof doen
  woensdag 6 augustus 2008 @ 21:33:02 #70
170462 Stinosss
pi_60610097
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Bobsch het volgende:

[..]

Robuuster...mwoah, weet eigenlijk niet echt wat je daarmee bedoelt? Ik heb geen ervaring met andere kaarten, maar ik heb er vorige week eentje binnengekregen ('t was een dag voor de aankondiginig van een nieuwe verzonden), en hij doet het verder prima. Maar, robuust kan ik nou niet persé zeggen. De cart zelf is iets te groot voor de ingang en moet je dus een beetje 'helpen' met erin drukken, maar verder gaat dat prima. Iets waar heel veel klanten niet over te spreken zijn is het veer-mechanisme waarmee je de geheugenkaart vastzet in de TTDS. Dit schijnt nogal fragiel te zijn.....
Gelukkig heb ik daar nog geen last van maar het klinkt niet echt solide moet ik zeggen
Robuuster is idd niet het juiste woorde. De FireLink en de DSST hebben dezelfde bouwkwaliteit. Echter is het geheugen van de Firelink veel langzamer vergeleken met de microSD kaartjes van de TopToy DSST.

Daarnaast is de software van de DSST naar mijn idee iets stabieler.
pi_60615984
Volgens mij zijn wij met zijn allen grote afnemers bij hen. Producten die hier langskomen, staan ook in de populaire producten, en door elkaar te helpen en elkaar tips te geven kopen we eigenlijk meer dan de bedoeling was. Zouden we collectief nog meer korting kunnen lospeuzelen?
  Moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 08:51:50 #72
9859 crew  Karina
Woman
pi_60619143
Met de klantenservice had ik tot nu toe nog nooit contact gehad, tot gisteren, maar ik moet zeggen ze zijn lekker snel met reageren, top dus. Vanmorgen nog een mailtje gestuurd, in antwoord op een vraag van hen, zojuist (nog geen uur later) al weer antwoord gehad van Monica Ze gaan me 6 verschillende Mario keychains sturen (moeten ze volgens mij met de hand uitzoeken).

Helaas staat de flashcard die ik heb besteld nu op waiting for supplier, dus ik ben bang dat levering even op zich zal laten wachten.
niet zo tof doen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:42:16 #73
48067 neo2000
pi_60620022
Mwah, kan dan in een 2 tot 3tal dagen gebeurd zijn hoor.. Valt dus wel mee..
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:14:06 #74
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60625081
mijn laatste aankopen zijn net binnen, hoogtepunt is de lader voor mijn DS die verschillende kleurtjes heeft terwijl ie staat te laden
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:21:28 #75
170462 Stinosss
pi_60625254
rgb-led oid?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 13:28:32 #76
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60625450
pi_60625901
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:51 schreef Karina het volgende:Ze gaan me 6 verschillende Mario keychains sturen (moeten ze volgens mij met de hand uitzoeken).
Dat wil ik ook! Wat, wie, hoe..
  Moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 14:03:58 #78
9859 crew  Karina
Woman
pi_60626544
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat wil ik ook! Wat, wie, hoe..
Op deze http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx pagina je ordernummer invullen en dan Customer Service Express: Change Items in Order, dan bij Original SKU*: en New SKU (Change to)*: hetzelfde nummer invullen en in de Brief Reason for the Change neerzetten dat je 6 verschillende wilt.

Dan krijg je een net mailtje van Monica dat ze je 6 verschillende gaan sturen.
niet zo tof doen
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:44:05 #79
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60629886
Vandaag een paar zendingen binnen gekregen. De postbode is inmiddels door mijn toedoen ook verslaafd aan DX
pi_60630245
Net mijn Sea monkeys binnengekregen (31-7 verzonden)
I pwn nVidia.
HD4850 pwndz 9800GTX/8800GTX/8800GTS/8800GT.
HD4870 pwndz GTX260.
pi_60631307
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef Karina het volgende:

[..]

Op deze http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx pagina je ordernummer invullen en dan Customer Service Express: Change Items in Order, dan bij Original SKU*: en New SKU (Change to)*: hetzelfde nummer invullen en in de Brief Reason for the Change neerzetten dat je 6 verschillende wilt.

Dan krijg je een net mailtje van Monica dat ze je 6 verschillende gaan sturen.
Oké, gaaf! Ga zo ook een poging wagen
pi_60631538
Heeft er weleens iemand hier een gsm besteld? zo ja, wat was de kwaliteit daarvan?
pi_60632500
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef tonja het volgende:
Vandaag een paar zendingen binnen gekregen. De postbode is inmiddels door mijn toedoen ook verslaafd aan DX

Mijn postbode vind het alleen maar bloedirritant dat ie elke dag een pakje langs moet brengen

En welke sleutelhangers hebben jullie het over?
pi_60635177
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Mijn postbode vind het alleen maar bloedirritant dat ie elke dag een pakje langs moet brengen
Dan heeft 'ie eindelijk wat te doen, is het weer niet goed

Moderator donderdag 7 augustus 2008 @ 19:51:57 #85
9859 crew  Karina
Woman
pi_60635492
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

En welke sleutelhangers hebben jullie het over?
Super Mario, plaatje zie een stukje naar boven.
niet zo tof doen
pi_60636839
Hmm, plotseling zakt de dollarkoers in elkaar
pi_60637311
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef AstroNova het volgende:
Hmm, plotseling zakt de dollarkoers in elkaar
Bron?

Wat de NOS zegt dat hij nog steeds met tienden zakt. Waarom paypal trouwens nog steeds een verouderde koers aanhoudt is mij een raadsel, en anders gezegd ook diefstal. Per transactie pakken ze daardoor toch een paar centen van mij af. En met miljoenen gebruikers loopt dat gauw lekker op voor ze.
pi_60637608
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Per transactie pakken ze daardoor toch een paar centen van mij af. En met miljoenen gebruikers loopt dat gauw lekker op voor ze.
Joh, dat is het hele concept van PayPal Ze zijn niet voor niets al 6 jaar terug, toen het nog veel minder waard was dan nu, al voor 1.5 miljard gekocht door eBay.

Overigens is de dollar wel weer wát sterker geworden, toen ik gisteren wat kocht was het nog 1 euro = 1,49 USD ofzo En een maandje terug 1,60. Naja, over een tijdje is het weer 1,70
pi_60637695
Dit gaat ook ff de OP in:

Kusjes voor Tarabass, dat ik nog niet zelf had bedacht om een teletekstpagina in de OP te zetten zeg
pi_60638062
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:

[ afbeelding ]

Kusjes voor Tarabass, dat ik nog niet zelf had bedacht om een teletekstpagina in de OP te zetten zeg
Kusjes terug

Volgens mij als je het plaatje van de site zelf pakt zal deze automatisch geupdate worden. Zou wel gaaf zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tarabass op 07-08-2008 22:06:43 ]
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:04:00 #91
48067 neo2000
pi_60640020
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:

[ afbeelding ]

Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert.. En volgens mij iedereen met paypal betaalt hier.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:43 schreef THEFXR het volgende:
Heeft er weleens iemand hier een gsm besteld? zo ja, wat was de kwaliteit daarvan?
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft.. Anyhoo.. ik zou gewoon reakties lezen bij de producten en vooral goed op het OS van de telefoon letten, soms willen die Chinese fabrikanten nog wel iets letterlijk qua uiterlijk kopiëren.. Dan ziet het OS eruit als Windows Mobile of Symbian (Nokia), maar dan is het het niet..

[ Bericht 30% gewijzigd door neo2000 op 07-08-2008 23:10:06 ]
pi_60640142
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert.. En volgens mij iedereen met paypal betaalt hier.
De huidige koers is de koers die geldt. Wat de koers van paypal is is additional information, maar ook belangrijk natuurlijk. Maar je kan er niet van uit gaan dat iedereen dezelfde methode gebruikt natuurlijk. Vind ik dan..
pi_60640208
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:49 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Kusjes terug

Volgens mij als je het plaatje van de site zelf pakt zal deze automatisch geupdate worden. Zou wel gaaf zijn.
Hij staat op de WIki, degene die automatisch update. Ben geen newb hoor
Volgende topic staat ie in de OP
quote:

[..]

Ja maar daarvoor moet je eerst inloggen.
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:08 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Maar je kan er niet van uit gaan dat iedereen dezelfde methode gebruikt natuurlijk. Vind ik dan..
In het DealExtreme topic kan je er wel van uitgaan dat iedereen PayPal gebruikt, aangezien PayPal de enige betaalmethode is op DX.
pi_60642226
quote:

Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft.. Anyhoo.. ik zou gewoon reakties lezen bij de producten en vooral goed op het OS van de telefoon letten, soms willen die Chinese fabrikanten nog wel iets letterlijk qua uiterlijk kopiëren.. Dan ziet het OS eruit als Windows Mobile of Symbian (Nokia), maar dan is het het niet..
Het schijnt nl dat alle gsm's dezelfde imei hebben en daardoor geblokt worden, als je ze wilt aanmelden in het netwerk.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:43:13 #95
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_60642319
quote:

[..]

[..]

zie ook bijv.:

pi_60642888
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:Hij staat op de WIki, degene die automatisch update. Ben geen newb hoor
Waarom zo onaardig. Het was een tip. Wist niet dat je een vedette was
quote:
Volgende topic staat ie in de OP
Met dank aan natuurlijk
quote:
In het DealExtreme topic kan je er wel van uitgaan dat iedereen PayPal gebruikt, aangezien PayPal de enige betaalmethode is op DX.
True, niet goed over nagedacht
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:20:39 #97
48067 neo2000
pi_60647638
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het schijnt nl dat alle gsm's dezelfde imei hebben en daardoor geblokt worden, als je ze wilt aanmelden in het netwerk.
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.
pi_60649431
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Bron?

Wat de NOS zegt dat hij nog steeds met tienden zakt. Waarom paypal trouwens nog steeds een verouderde koers aanhoudt is mij een raadsel, en anders gezegd ook diefstal. Per transactie pakken ze daardoor toch een paar centen van mij af. En met miljoenen gebruikers loopt dat gauw lekker op voor ze.
Ik kreeg een wisselkoers van 1,51.. terwijl op de teletekst de koersen een stuk gunstiger was..1.59. Nu zeggen ze wel dat er een paar cent pakken op transactiekosten..
pi_60651788
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:35 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Ik kreeg een wisselkoers van 1,51.. terwijl op de teletekst de koersen een stuk gunstiger was..1.59. Nu zeggen ze wel dat er een paar cent pakken op transactiekosten..
Op die manier. Ja, blijf het vreemd vinden dat het verschil zo groot is. Het lijkt weinig, maar op alle klanten is het cashen natuurlijk. Ach, DX maakt een hoop goed

Ik kreeg weer een bestelling binnen. Moest gewoon nadenken wat het kon zijn haha. Maar het zijn mijn staafjes die ik al weken geleden (15 juli) besteld had. Er was iets fout gegaan met de bestelling en na mailcontact was het snel opgelost. Ze zijn echt super fel, en hebben een hele mooie kleur. Ik had ze besteld voor mijn vriendin voor dominator (26 juli ) maar ze komen vast nog wel van pas

[ Bericht 29% gewijzigd door Tarabass op 08-08-2008 13:24:26 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 augustus 2008 @ 13:31:13 #100
13151 crew  Rewimo
pi_60652717
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef neo2000 het volgende:
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.
Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?
pi_60653089
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef Rewimo het volgende:Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?
quote:
Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:36:41 #102
48067 neo2000
pi_60661859
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?
Nee, niet tegelijkertijd.. Er kan volgens mij maar 1 sim tegelijkertijd aktief zijn.. Wil je de andere aan hebben, telefoon uit, telefoon weer aan, andere sim kaart selecteren. Tenminste, dat is zoals ik dual sim altijd begrepen heb, heb er ook geen hand-on ervaring in, dus pin me d'r niet op vast..

En overigens, als je in Nederland zit, gaat je telefoon, ook al zit er een Duitse sim in, toch roamen over een Nederlands netwerk, waardoor je alsnog de kans hebt dat de telefoon zichzelf 2 maal probeert aan te melden bij hetzelfde netwerk met dezelfde IMEI.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:38:32 #103
13151 crew  Rewimo
pi_60661921
Nou, we hebben zowel de Duitse als de NL sim op handmatig netwerk zoeken staan. Daardoor kunnen ze alleen aanmelden op het "eigen" netwerk
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:46:55 #104
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_60666719
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik heb het juist van het forum vandaan, zoek maar eens op IMEI, dat vind je dat wel.
http://www.dealextreme.co(...)2811~threadid.128695

[ Bericht 7% gewijzigd door THEFXR op 08-08-2008 20:52:54 ]
pi_60678838
Waarom met twee sims tegelijk? Willen jullie stereobellen?
woef
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:13:35 #106
48067 neo2000
pi_60680534
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik heb het juist van het forum vandaan, zoek maar eens op IMEI, dat vind je dat wel.
Hmm, okay.. Dat is wel een major issue, er vanuit gaande dat het überhaupt waar is. Kan mezelf echter op basis van de reviews indenken dat er niets van waar is.. Er is 1 reply in het topic "MIJN IMEI IS HETZELFDE!!11!1!11!oneoneone!" en daar gaat verder eigenlijk heel het topic over.
Volgens mij laat geen enkele operator toe dat er meerdere malen dezelfde IMEI zich aanmeldt op het netwerk, terwijl er genoeg mensen de telefoon hebben waarbij deze wel gewoon werkt.. Sterker nog, na 9/11 denk ik haast dat Big brother niet eens toe laat dat operators meerdere dezelfde IMEI's zich aan laten melden op een netwerk. Anders kunnen de inlichtingendiensten geen onderscheid meer maken tussen bellers..
pi_60681183
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:13 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hmm, okay.. Dat is wel een major issue, er vanuit gaande dat het überhaupt waar is. Kan mezelf echter op basis van de reviews indenken dat er niets van waar is.. Er is 1 reply in het topic "MIJN IMEI IS HETZELFDE!!11!1!11!oneoneone!" en daar gaat verder eigenlijk heel het topic over.
Volgens mij laat geen enkele operator toe dat er meerdere malen dezelfde IMEI zich aanmeldt op het netwerk, terwijl er genoeg mensen de telefoon hebben waarbij deze wel gewoon werkt.. Sterker nog, na 9/11 denk ik haast dat Big brother niet eens toe laat dat operators meerdere dezelfde IMEI's zich aan laten melden op een netwerk. Anders kunnen de inlichtingendiensten geen onderscheid meer maken tussen bellers..
niks van waar??
check deze topics
http://www.dealextreme.co(...)-204~threadid.137166
http://www.dealextreme.co(...)2811~threadid.155628

daar staan toch verontruste dingen in.

p.s. 2 sims in 1 gsm en tegelijk online is bijvb voor prive en zakelijk ineen, ipv 2 gsm's te dragen.
pi_60687282
PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,46250 USD

Stomme optimisme in de Amerikaanse economie ineens.

Ik wacht wel een weekje of 2 voordat ik weer bij DX bestel.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:39:15 #109
218012 C.Mongler
Goat Second Edition
pi_60691533
Epic fail, ga eens dood amerika.
Dan kan ik weer inslaan
Internet, ernstige neukende zaken!
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:22 schreef koningdavid het volgende:
Christenen :')
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 augustus 2008 @ 21:46:29 #110
13151 crew  Rewimo
pi_60691706
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:28 schreef bbfakir het volgende:
Waarom met twee sims tegelijk? Willen jullie stereobellen?
Ik heb zowel een NL als een Duitse mobiel omdat ik in NL werk en in DLD woon
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:49:39 #111
48067 neo2000
pi_60700496
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:43 schreef THEFXR het volgende:

[..]
daar staan toch verontruste dingen in.
Okay, daar heb je een punt..

Damnit.. Wilde net wat gaan bestellen toen ik het nog eens teruglas van die dollarkoers. Hoe snel springt Paypal meestal in op wisselende dollarkoersen?

[ Bericht 10% gewijzigd door neo2000 op 11-08-2008 15:09:01 ]
pi_60707549
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik heb zowel een NL als een Duitse mobiel omdat ik in NL werk en in DLD woon
http://www.vectonemobile.nl/
https://www.united-mobile.com/
http://www.trendcall.com/

Misschien zou je ook één van deze simkaarten kunnen kopen, kijk maar eens
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_60750471
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 22:57 schreef Stinosss het volgende:
Voor de liefhebbers. Een greep ui de DX staff Deze hardwerkende pekineesjes zorgen voor onze schokpennen en Iclone's . En nee, het is telkens hetzelfde meisje ook al lijken ze allemaal op elkaar .

Melissa
[ afbeelding ]

Tiffany
[ afbeelding ]

Raindy
[ afbeelding ]

Winnie
[ afbeelding ]

Wendy
[ afbeelding ]
Wendy is leuk .
pi_60750488
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,46250 USD

Stomme optimisme in de Amerikaanse economie ineens.

Ik wacht wel een weekje of 2 voordat ik weer bij DX bestel.
Ja ik wou net ook iets bestellen , nu is het zelfs nog lager 1,45
  Moderator dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:45:37 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_60753086
Gisterennacht zijn mijn DSflash card en mijn Mario sleutelhangers verzonden. Kijken hoe lang ze er over doen (ze zijn apart besteld, want de flashcard gaat rechtstreeks naar mijn vriend).
niet zo tof doen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:47:30 #116
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_60761373
quote:
Schuiven, niet trekken. En laat ze niet zomaar tegen elkaar aanspringen, dan breken ze.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_60763449
Ik wacht nog steeds wanneer mijn pakketje wordt verzonden... duurt wel opeens wel erg lang.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:56:56 #118
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60763491
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Schuiven, niet trekken. En laat ze niet zomaar tegen elkaar aanspringen, dan breken ze.
Dat lukt ook niet. Ik heb blijkbaar slappe handjes
pi_60764211
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:56 schreef tonja het volgende:

[..]

Dat lukt ook niet. Ik heb blijkbaar slappe handjes
Meer oefenen
pi_60765589
Ik ben van plan een laser van meer als 22 euro te bestellen bij DX heeft iemand daar ervaring mee?
pi_60765670
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef colink0 het volgende:
Ik ben van plan een laser van meer als 22 euro te bestellen bij DX heeft iemand daar ervaring mee?
Nee.
pi_60765836
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef colink0 het volgende:
Ja. Geen problemen mee gehad. Heb zoveel orders gehad die +22 euro waren, nog nooit wat extra betaald.
pi_60766040
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:13 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ja. Geen problemen mee gehad. Heb zoveel orders gehad die +22 euro waren, nog nooit wat extra betaald.
Maar ik bedoel tis illegaal....
Is de kans groot dat ze t openmaken?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:30:22 #124
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_60766322
Door de enthousiaste reacties hier heb ik het ook maar wat gekocht:

Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 00773 USB LED Cooling Fan x 1 Shipped $3.76 -
02657 RJ45 Network Cable Extension Coupler x 1 Shipped $1.19 -
08312 DVI to VGA Adapter Dongle (M to F) x 1 Shipped $1.90 -

Total: $ 6.85

Op 2 augustus besteld, vandaag ontvangen. De ledjes in het ventilatortje doen het nog maar half. Chinees spul...
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:16:53 #125
48067 neo2000
pi_60767587
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:19 schreef colink0 het volgende:

[..]

Maar ik bedoel tis illegaal....
Is de kans groot dat ze t openmaken?
Misschien is het een idee de OP te lezen?
pi_60767813
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Misschien is het een idee de OP te lezen?
OP= overige pagina's???
pi_60767831
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef colink0 het volgende:

[..]

OP= overige pagina's???
Openingspost, dus de 1e post, het topicbeginsel zeg maar.
pi_60767838
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef colink0 het volgende:

[..]

OP= overige pagina's???
Ga ergens anders de noob uithangen zeg
pi_60767943
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef LittleMiss het volgende:

[..]

Jah, srry kben net nieuw dus hulp kan ik wel gebruiken
Ik zal me noob/newb acties proberen te beperken
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:41:58 #130
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_60768167
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef LittleMiss het volgende:

[..]

Zegt de 1-week-oude noob.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:57:06 #131
48067 neo2000
pi_60769905
Whehehe.. N00bfight..!

Fuck, als ik naar mijn eigen registratiedatum kijk ben ik bijna een oldbie..!
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 19:01:53 #132
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60770050
niets noob fight, normaal doen
pi_60771402
00741 Audio Splitter 3.5mm Jack x 1 Pending $1.21 -
09879 Classy Black and White Earpone (3.5mm) x 1 Pending $3.50 -
10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.64 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Pending $2.98 -
14045 Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch x 1 Pending $19.99
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:08:11 #134
48067 neo2000
pi_60773964
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef LittleMiss het volgende:
10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.64 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Pending $2.98 -
14045 Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch x 1 Pending $19.99
Wil je horloge gewoon bekijken, is de site down..
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:17:58 #135
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60774260
Hier doet ie het gewoon.
pi_60778836
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:17 schreef tonja het volgende:
Hier doet ie het gewoon.
Hier af en toe wel af en toe "Service Unavailable"..
pi_60783644
Ik loop via de support chat te flirten met ''Raindy'' whahah.
pi_60783745
Uiteindelijk skype + email + telefoon gekregen
pi_60784460
Gister mijn eerste bestelling gedaan :
02952 AG3 392A 1.55V Cell Button Batteries 10-Pack x 1 Pending $1.85
09768 Red Laser Keychain (5mW) x 5 Pending $1.44

dus 5 keer 5mw rode lasertjes met extra batterijen.
pi_60786896
Eindelijk is mijn pakketje verzonden, geen tracking nummer gekregen.. dus afwachten maar
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:08:59 #141
48067 neo2000
pi_60788062
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 10:39 schreef LittleMiss het volgende:

[..]

Bi. So what?
Ah, gewoon nieuwsgierigheid.. Was in de veronderstelling dat de DX mevrouw misschien dacht dat je een man was of zo.. Maar we gaan geloof ik offtopic.
pi_60788347
Hoelang duurt het verzenden als de producten niet backordered zijn?
pi_60790111
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef colink0 het volgende:
Hoelang duurt het verzenden als de producten niet backordered zijn?
tijd tot dat ze het weer hebben + ongeveer 7 dagen.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 12:36:00 #144
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_60791039
DX is kaput
pi_60791898
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:36 schreef tonja het volgende:
DX is kaput
Hier niet..

Soms is de site inderdaad wat brak. Zoals gisteren in mijn geval. Vandaag geen last gehad. Zou DX op dezelfde server draaien als FOK!?

Ik moet trouwens even geld overmaken naar mijn paypal, want mijn wishlist loopt de spuigaten uit. Alleen vriendin is niet zo blij dat er alweer geld naar paypal moet haha. Nouja, koop dan ook maar wat leuks voor haar, is dat ook weer geregeld
  woensdag 13 augustus 2008 @ 14:56:43 #146
48067 neo2000
pi_60795230
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef Tarabass het volgende:

[..]
Ik moet trouwens even geld overmaken naar mijn paypal, want mijn wishlist loopt de spuigaten uit. Alleen vriendin is niet zo blij dat er alweer geld naar paypal moet haha. Nouja, koop dan ook maar wat leuks voor haar, is dat ook weer geregeld
Whehehe.. Ik hanteer zelfde taktiek.. Ze vindt het ook niet echt tof als ik elke keer wat bestel. Bestel ik wel weer een of ander rommeltje voor d'r mee (vooral als het felle kleurtjes, veel glittertjes of cute dierenplaatjes heeft) en dan is het opeens geen probleem meer. Is overigens ook niet erg, want het kost toch geen drol extra.
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 13:57 schreef LittleMiss het volgende:

[..]

Ik heb der al op de webcam gezien
Nekkid?
I couldn't resist.. I will not go offtopic ever again.. I will not go offtopic ever again.. I will not go offtopic ever again.. I will not go offtopic ever again.. I will not go offtopic ever again.. I will not go offtopic ever again.. Sigh.
pi_60813651
2 van mijn bestellingen staan al daaaaaaaaaaaaaagen op ''In Stock'' maar worden maar niet ingepakt/verzonden ...
pi_60813678
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 00:25 schreef Deezertje het volgende:
2 van mijn bestellingen staan al daaaaaaaaaaaaaagen op ''In Stock'' maar worden maar niet ingepakt/verzonden ...
Daaaaagen? Hoe lang dan? En is ALLES in je order wel in stock?
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:36:47 #149
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:52:39 #150
165802 Reki
no comment.
pi_60827849
Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een defect product terug te sturen? (onder 500gram)
zie ondertitel :)
  donderdag 14 augustus 2008 @ 15:55:25 #151
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60827919
Offtopic en enigsinds zielige date pogingen verwijderd .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:25:50 #152
48067 neo2000
pi_60829979
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 15:52 schreef Reki het volgende:
Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een defect product terug te sturen? (onder 500gram)
Ik zou het niet weten.. Maar om je toch nog enigzins te helpen; weet je zeker dat het terugmoet..? Ik bedoel, heb je bij Customer Service Express een case aangemaakt..? Vaak is het nml vanwege de hoge verzendkosten hiervandaan niet nodig iets te retourneren als het defect is o.i.d..
quote:
Ik vraag me alleen af of je in Nederland wel zulke lampjes op je fiets mag hebben.. Zou het niet TE fel zijn? Of hebbie het daar niet voor gekocht?
pi_60830251
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten.. Maar om je toch nog enigzins te helpen; weet je zeker dat het terugmoet..? Ik bedoel, heb je bij Customer Service Express een case aangemaakt..? Vaak is het nml vanwege de hoge verzendkosten hiervandaan niet nodig iets te retourneren als het defect is o.i.d..
[..]

Ik vraag me alleen af of je in Nederland wel zulke lampjes op je fiets mag hebben.. Zou het niet TE fel zijn? Of hebbie het daar niet voor gekocht?
Ga eens weg met je stomme noob vragen
pi_60830292
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef LittleMiss het volgende:

[..]

Zegt er 1 wat, 3 augustus 2008
  donderdag 14 augustus 2008 @ 17:45:23 #155
109065 sungaMsunitraM
pi_60830463
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef neo2000 het volgende:
Die sku.454 is gewoon bedoeld voor op de fiets

Die Romisen RC-G2 heb ik niet primair gekocht voor op de fiets, maar voor $ 2 toch maar ff dat houdertje meebesteld om te proberen of ie er wel voor te gebruiken is. Denk trouwens dat de lichtbundel wat te smal is om er veel aan te hebben op de fiets, maar doordat de bundel zo smal is zul je er ook niet zo snel iemand mee verblinden (tenzij je m recht in zn ogen schijnt )
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_60831053
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef LittleMiss het volgende:

heeft die tacometer ook usb ?
pi_60833711
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 18:11 schreef DomMAXx het volgende:

[..]

heeft die tacometer ook usb ?
Het is geen tachometer als los apparaat ofzo, maar het is een horloge..?
pi_60833740
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Die sku.454 is gewoon bedoeld voor op de fiets

Die Romisen RC-G2 heb ik niet primair gekocht voor op de fiets, maar voor $ 2 toch maar ff dat houdertje meebesteld om te proberen of ie er wel voor te gebruiken is. Denk trouwens dat de lichtbundel wat te smal is om er veel aan te hebben op de fiets, maar doordat de bundel zo smal is zul je er ook niet zo snel iemand mee verblinden (tenzij je m recht in zn ogen schijnt )
Die 454 he, is het lampje los te halen, of zit dat vast aan die houder?
pi_60834289
Hoe vraag ik een ticket aan? Mijn lasertje die net binnen is doet het niet. Ook niet met nieuwe batterijen
pi_60834336
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tarabass het volgende:
Hoe vraag ik een ticket aan? Mijn lasertje die net binnen is doet het niet. Ook niet met nieuwe batterijen
http://services.dealextreme.com/forms/Replacement_Defective.aspx

Support Documents:

Photo of the defective item (clearly showing defective area)*: This picture is required.

If DOA, photo of the packaging (only required if DOA)

Photo comparing with a working unit (optional)
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:20:23 #161
165802 Reki
no comment.
pi_60834347
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tarabass het volgende:
staat onderaan de pagina: Custumer Service Express

http://services.dealextreme.com/
zie ondertitel :)
pi_60834806
had ik laser bestel (de 200mw rood) kreeg ik hem binnen kwam ik erachter dat er cr2 batterijen in gingen die ik dus niet had. Nouja ik bestellen inc lader heb ik ze vandaag binnen gekregen heb ik weer de verkeerde lader besteld Damn het zit me niet mee op een lucifer te laten branden met me laser
pi_60834971
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Wisheh het volgende:
had ik laser bestel (de 200mw rood) kreeg ik hem binnen kwam ik erachter dat er cr2 batterijen in gingen die ik dus niet had. Nouja ik bestellen inc lader heb ik ze vandaag binnen gekregen heb ik weer de verkeerde lader besteld Damn het zit me niet mee op een lucifer te laten branden met me laser

...
Ik waarschuwde je nog dat je een lader moest kopen, koop je de verkeerde
Je moet deze gewoon hebben:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2031
icm deze batterijen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.932

Welke lader heb jij nu dan?
pi_60835313
de ultrafire 3.7v lader. cr2 kan er worden mee geladen als je er een spacer tussen doet. maar mijn ultrafire cr2 batts zijn 3.0v en de lader dus 3.7v en het zijn unprotected batts dus ik durf het niet echt aan om ze te chargen.

Heb nu een andere CR2 lader besteld, 1 of andere vage chinese volgens mij maar goed was duidelijk een cr2 lader.

Edit: nou die batts heb ik dus die je linkt en die lader die je linkt die is net 5 min geleden besteld
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:22:44 #165
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_60835981
Stemmetje in m'n hoofd zegt dat ik ook weer eens moet shoppen, even neuzen en dergelijke. Er staan al wat dingetjes op m'n wishlist.

ander stemmetje blijft alleen altijd zeggen, zonde van je centen maja, hebbedingetjes hé

Iemand nog leuke items waarvan hij/zij zegt, die moet je hebben, en kosten amper iets?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:43:30 #166
109065 sungaMsunitraM
pi_60836673
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Die 454 he, is het lampje los te halen, of zit dat vast aan die houder?
Ook los te halen (en los ook als zaklamp te gebruiken)

Lampje klikt alleen niet echt goed aan houdertje vast, glijdt er makkelijk weer uit
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:46:56 #167
48067 neo2000
pi_60836787
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef LittleMiss het volgende:

[..]

HeatWave, ze pest me en ik mag geen n00bfight hebben van Klonk..

Shit.. M'n DealExtreme Wishlist bestaat inmiddels uit 3 pagina's..
pi_60837443
Eerste deel van mijn pakketje is binnen... nu de rest nog, oftewel een kabeltje..
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:36:59 #169
109065 sungaMsunitraM
pi_60848083
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Romisen RC-G2
(sku.3609)

Whehe, had er gisteren kennelijk een te oud batterijtje in gedaan, want met een iets versere Duracell (niet eens nieuw maar ff uit de afstandsbediening geplukt) is 'ie heel veel feller
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:38:09 #170
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_60848114
Is er al wat meer nieuws over de GSMs met gelijke IMEI nummers?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:45:15 #171
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60849866
Zojuist een ticket aangemaakt om artikel 14520 te wijzigen in 14519. Binnen 4 minuten antwoord en aangepast. En over die 2 cent die dat artikel duurder is hoor ik ze ook niet..

Toppie service dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:54:18 #172
13151 crew  Rewimo
pi_60850103
Ha, het is gelukt begrijp ik. Superservice
pi_60852008
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:45 schreef qltel het volgende:
Zojuist een ticket aangemaakt om artikel 14520 te wijzigen in 14519. Binnen 4 minuten antwoord en aangepast. En over die 2 cent die dat artikel duurder is hoor ik ze ook niet..

Toppie service dus
Naar mijn ervaring doen ze over 2 dollar zelfs niet moeilijk, als je al een tijdje wacht.
Ik had al 3 weken gewacht totdat een zakmes zou shippen, maar hij kwam maar niet, dus ik wou het veranderen in een duurdere, die wel leverbaar was, maar die was 2 dollar duurder. Ik stelde dus voor 20 DX points af te geven daarvoor. Dat hoefde helemaal niet, ik kreeg die duurdere gewoon, gratis
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:04:03 #174
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60853630
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Ha, het is gelukt begrijp ik. Superservice
Ticket om 11:11, antwoord om 11:15!
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:39:57 #175
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_60858544
Ja goeie service!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 18:11:36 #176
177876 Maruna
pi_60860586
Heeft iemand enig idee of ze ook van die soort matje hebben, om je navigatie zuiger mee op je dashboard to plakken, ipv tegen je voorruit?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
pi_60862784
Verdorie. DSTT kaarten uiverkocht. Alleen met 1GB kaartje zijn er nog en dat vind ik te weinig. Ze werken prima met een 4 GB kaartje van Computerland (11,95). Ik hoop dat ze snel weer komen. De vriendjes van mijn buurjongen stalken me.
woef
pi_60862925
@Maruna

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8053

Mss dat je zoiets bedoeld?

(jeh, eerste post op fok. Maar ben meer een lezer dan een schrijver )
  Moderator vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:52:33 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_60865107
Ik heb binnenkort vakantie maar ga nergens naar toe of zo, lekker 3 weken alleen, dus ik denk dat ik maar eens nog een paar leuke dingen voor mijzelf ga bestellen!

Toch maar zo'n DS flashcard, een horloge (lekker kitcherig of juist zo'n zogenaamd high tech ding) en nog wat onzinnige dingen, iemand nog tips voor dat laatste?

Wat ik tot nu toe besteld heb is niet tegengevallen en best snel binnengekomen allemaal. Ik heb in ieder geval nog zo'n gasaansteker op mij wishlist staan, maar die kun je schijnbaar pas weer na de OS bestellen.
niet zo tof doen
pi_60865247
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:52 schreef Karina het volgende:
Wat ik tot nu toe besteld heb is niet tegengevallen en best snel binnengekomen allemaal. Ik heb in ieder geval nog zo'n gasaansteker op mij wishlist staan, maar die kun je schijnbaar pas weer na de OS bestellen.
Helaas wel ja. Stomme olympische spelen.

Voor de OS kocht ik echt elke week 1 mes en aansteker ofzo en nu dus niets
En er kwamen geregeld nieuwe aanstekers, nu niet meer.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:55:29 #181
48067 neo2000
pi_60866710
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 21:57 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Helaas wel ja. Stomme olympische spelen.

Voor de OS kocht ik echt elke week 1 mes en aansteker ofzo en nu dus niets
En er kwamen geregeld nieuwe aanstekers, nu niet meer.
The bitches..! Ach, 24-8 laatste dag van de OS.. Daarna hopelijk weer business as usual..
pi_60866833
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 22:55 schreef neo2000 het volgende:

[..]

The bitches..! Ach, 24-8 laatste dag van de OS.. Daarna hopelijk weer business as usual..
Nope, dan duurt het nog een tijdje voordat alles weer op gang komt helaas.
Sommige fabrieken zijn zelfs gesloten nu, omdat ze weten dat alles wat ze produceren niet verkocht kan worden nu.
pi_60868249
Binnenkort ook nog maar even wat leuke spulletjes uitzoeken ,

mijn 20 mw laser werkt trouwens nog prima !

iemand die mij trouwens kan zeggen waar ik kan zien waar de wisselkoers van de dollar bij paypal staat ?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:10:06 #184
20925 n00cL30n
pi_60868364
@Downstar

Eerste pagina van dit topic.
pi_60869004
quote:

[..]

Ook..
Zo wil ik al tijden wat hoesjes om m'n oordopjes e.d. in te bewaren. Maar de bulkverpakkingen van die hoesjes zijn nog steeds uitverkocht..

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3136
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3122
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3108

Bluetooth FTW!!!11!
ik zat net nog even op DX te kijken en zag dit ;

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6007

is er maar 1 ; maar is in iedergeval niet uitverkocht ?

groeten
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:51:35 #186
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_60869039
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:04 schreef Downstar het volgende:
Binnenkort ook nog maar even wat leuke spulletjes uitzoeken ,

mijn 20 mw laser werkt trouwens nog prima !

iemand die mij trouwens kan zeggen waar ik kan zien waar de wisselkoers van de dollar bij paypal staat ?
Zie je bij het afrekenen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:02:20 #187
109065 sungaMsunitraM
pi_60872294
De dollar is opeens weer een heel stuk duurder trouwens
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:19:44 #188
20925 n00cL30n
pi_60872452
Dat ik nu pas deze zie:
quote:

[..]

Bluetooth FTW!!!11!
Maar goed, gaaf horloge, alleen had ik hem liever met een metalen bandje gehad.
Rubberen en leren bandjes doen het niet zo goed bij mij.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 10:37:08 #189
48067 neo2000
pi_60872633
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 00:48 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik zat net nog even op DX te kijken en zag dit ;

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6007

is er maar 1 ; maar is in iedergeval niet uitverkocht ?

groeten
Ik had 'm ook al gezien.. Maar dan heb ik er maar eentje, terwijl ik voor bijna hetzelfde geld 3 zou kunnen hebben.. Als die ooit op voorraad waren.. Zal er wel op uitdraaien dat ik uiteindelijk gewoon 3 losse pouches koop ja.. Kost natuurlijk netto nog niets.

Overigens, de wisselkoersen van Paypal kan je alleen zien als je ingelogd bent.. En dan hebben ze het ook nog eens freaking makkelijk (NOT) gemaakt. Hoe? Nou:
* Log in op je paypal;
* ga naar Help rechts boven in;
* Kies artikel nummer 5 uit de top 5 meest gestelde vragen: "Waar vind ik de wisselkoersen van Paypal?";
* In het antwoord op die vraag staat een link naar de valuta omreken functie.

Schijnt overigens zo te zijn dat je bij het uiteindelijke betalen met Paypal dit ook ergens moet kunnen zien, maar ik reken spullen bij DealExtreme altijd af met de Express Checkout, en daar ben ik het nog niet tegengekomen.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:45:26 #190
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60874659
De beruchte rode laser besteld
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:56:31 #191
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60881268
Heya

Ik ben nieuw hier, en ik heb alle delen gelezen 1 tm 12 vond het erg leuk omdat DealExtreme verleidelijk is en leuk, en het is leuk als er een pakketje aankomt na mijn weten dan.
Ik heb wel een klein vraagje. Ik heb 2 orders gedaan eentje is verzonden, eentje is waiting @ air mail door die stomme batterijtjes van m'n lasertje, weet iemand wat er nu gebeurd met m'n bovenste order?

Klik voor het plaatje (thx to RacerDKB )

[ Bericht 17% gewijzigd door Dionysiou op 16-08-2008 17:05:24 ]
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_60881332
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:56 schreef Dionysiou het volgende:
Heya

Ik ben nieuw hier, en ik heb alle delen gelezen 1 tm 12 vond het erg leuk omdat DealExtreme verleidelijk is en leuk, en het is leuk als er een pakketje aankomt na mijn weten dan.
Ik heb wel een klein vraagje. Ik heb 2 orders gedaan eentje is verzonden, eentje is waiting @ air mail door die stomme batterijtjes van m'n lasertje, weet iemand wat er nu gebeurd met m'n bovenste order?
Heb je ALLE 12 delen gelezen! Had je niets te doen?

En heb je 2 orders, of 1 order met 2 zendingen? Want het is ook soms dat in 1 order, er 2 zendingen zijn. Dus dan wordt het ene dan verzonden, en de rest als het op voorraad is.

Ah, ik zie het plaatje nu.
Alleen die GP 23A Battery pack is nog NIEt verzonden, de rest is wel allemaal verzonden dus dat kan je binnenkort verwachten
pi_60881447
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 16:56 schreef Dionysiou het volgende:
Heya

http://img291.imageshack.us/img291/1117/dxxm0.png
En als je dit wilt:
Klik voor het plaatje
Dan moet je dit typen, in BBcode:
1[url=http://img291.imageshack.us/img291/1117/dxxm0.png]Klik voor het plaatje[/url]  

[ Bericht 7% gewijzigd door pfefferkatze op 16-08-2008 17:14:08 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:04:31 #194
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60881491
Haha, ik had inderdaad niks te doen!
Nee hoor, ik vond het gewoon interessant gewoon effe in de nacht en of in de middag 1 deel lezen hehe..

Die 2 orders zijn trouwens voor mij een bevestiging dat alles binnen komt, dus ik ga zeker meer onzin bestellen het blijft leuk

Ik heb nog een vraagje, ik wil graag een balletjespistool (airgun) zoals dit;
http://upload.wikimedia.o(...)00px-BB-gun_doos.JPG

Ik heb een request gedaan via mail bij Kaidomain of ze me die kunnen verkopen denk je dat ze dat hebben? En denk je dat DX/KD mij eentje kan en wil verkopen? Hongkong en China, Taiwan zijn toch wel landen voor die troep lijkt mij zo..
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:08:58 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60881617
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

En als je dit wilt:
Klik voor het plaatje
Dan moet je dit typen, in BBcode:
[ code verwijderd ]

Thanks haha, ik was me rot zoeken op het iNet op: Afbeelding HTML thanks, die sla ik effe op in een .txt bestandje
pi_60881930
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:04 schreef Dionysiou het volgende:
Haha, ik had inderdaad niks te doen!
Nee hoor, ik vond het gewoon interessant gewoon effe in de nacht en of in de middag 1 deel lezen hehe..

Die 2 orders zijn trouwens voor mij een bevestiging dat alles binnen komt, dus ik ga zeker meer onzin bestellen het blijft leuk

Ik heb nog een vraagje, ik wil graag een balletjespistool (airgun) zoals dit;
http://upload.wikimedia.o(...)00px-BB-gun_doos.JPG

Ik heb een request gedaan via mail bij Kaidomain of ze me die kunnen verkopen denk je dat ze dat hebben? En denk je dat DX/KD mij eentje kan en wil verkopen? Hongkong en China, Taiwan zijn toch wel landen voor die troep lijkt mij zo..
Ik denk niet dat ze dat mógen verkopen, aangezien het in geen enkel land door de douane gaat komen.
Je mag in heel veel landen geen dingen importeren die heel erg realistisch op wapens lijken.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:27:27 #197
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60882191
Inderdaad, maar is het 100% zeker dat ie word tegengehouden bij de douane? Ik wil er graag eentje, ander alternatief? Its worth a try @ KD/DX
pi_60882358
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:27 schreef Dionysiou het volgende:
Inderdaad, maar is het 100% zeker dat ie word tegengehouden bij de douane? Ik wil er graag eentje, ander alternatief? Its worth a try @ KD/DX
Het alternatief? Naar Belgie gaan en het daar in de winkel kopen Hebben ze ze vast wel.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:52:51 #199
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60882852
Niet echt zin in, daarom koop ik alles online via DX
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:01:35 #200
pi_60883083
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 17:52 schreef Dionysiou het volgende:
Niet echt zin in, daarom koop ik alles online via DX
Ga eens naar buiten.
Dat doet je goed.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:05:55 #201
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60883153
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Ga eens naar buiten.
Dat doet je goed.
Overal zijn van dit soort gasten, pure onzin wat jij tegen mij lult momenteel.
Jij weet niks van mijn leven af, omdat ik toevallig niet vanuit Noord-Holland naar België wil rijden voor een Airgun die wat balletjes afschiet moet ik naar buiten, en doet me dat goed?

Sorry kerel, it doesnt fit, get a grip.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:31:23 #202
48067 neo2000
pi_60883726
Schijnt inderdaad in Antwerpen e.d. op markten gewoon verkocht te worden. Mocht je echter aan de grens aangehouden worden hebbie een probleem. (never gonna happen)
Ik zie overigens steeds overal gevcraagd worden naar BBguns, ik zou eigenlijk (15 minuten vanaf Belgische grens wonend) een handeltje moeten starten of zo.. Alleen justitie in je nek is weer zo lastig..

Overigens in België nog nooit met eigen ogen BB guns in een winkel zien liggen. Schijnt dat ze het overigens erg zwaar kunnen beboeten. Een hk G36 replica lijkt mij echter ook wel nice.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:33:47 #203
pi_60883781
Of een MP7
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:45:20 #204
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60884030
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 18:31 schreef neo2000 het volgende:
Schijnt inderdaad in Antwerpen e.d. op markten gewoon verkocht te worden. Mocht je echter aan de grens aangehouden worden hebbie een probleem. (never gonna happen)
Ik zie overigens steeds overal gevcraagd worden naar BBguns, ik zou eigenlijk (15 minuten vanaf Belgische grens wonend) een handeltje moeten starten of zo.. Alleen justitie in je nek is weer zo lastig..

Overigens in België nog nooit met eigen ogen BB guns in een winkel zien liggen. Schijnt dat ze het overigens erg zwaar kunnen beboeten. Een hk G36 replica lijkt mij echter ook wel nice.
Koop er eentje voor me en ik maak geld over
Geen dom prulletje die gele plastickogeltjes schiet en die in de lucht al weer afwijken van m'n ''target''

EDIT: http://www.marktplaza.be/winkel.php?shop_nr=303660
quote:
Verzending naar Nederland = 7 eur/pakket (één of meerdere
artikelen).
Paketten voor Nederland doen wij rechtstreeks in Nederland
op de TNT post. Dat kan omdat wij op slechts 4 Km van de
Nederlandse grens bevinden, en dus de paketten voor
Nederlandse kopers in NL op de post doen. Voordeel is dat
NL-kopers slechts het binnenlands verzendtarief (van
tnt-post) betalen. Bovendien krijgen NL-kopers hun pakket
ook snel en veilig aan thuis.
Per pakket kan u meerdere artikelen laten verzenden zodat u
slechts éénmaal de verzendkosten betaald.
Van alle artikelen hebben wij meerdere stuks in stock, zodat
u dus ook meerdere kunt bestellen.

Verzendwijze : Al onze aritkelen zijn nieuw en zitten in de
orginele doos.
Voor verzending verpakken wij in een stevige tweede neutrale
en discrete omdoos waar enkel uw adres opstaat. Zodoende zal
de postbode niet schrikken of nieuwschierig zijn wat er in
het pakket zit.
De doos wordt gevuld met het artikel en verder opgevuld met
krantenpapier zodat het artikel niet heen en weer schud in
de doos tijdens transport.
Dat is zeker een goed alternatief, maar het blijft tricky.

[ Bericht 18% gewijzigd door Dionysiou op 16-08-2008 18:51:21 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:35:34 #205
177876 Maruna
pi_60886239
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 20:08 schreef lezut het volgende:
@Maruna

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8053

Mss dat je zoiets bedoeld?

(jeh, eerste post op fok. Maar ben meer een lezer dan een schrijver )
Nee, ik zoek er een die helemaal glad is aan de bovenkant, zodat er een zuignap op kan.
pi_60886653
Jezus wat zien die BB wapens er echt uit. Niet normaal eigenlijk wat je daarmee kan doen, iedereen gelooft zo dat het een echt wapen is.
Top 5 China producten
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:57:46 #207
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60886712
Tja, België he..

Vooral deze: http://www.marktplaza.be/(...)J-250Fps-6068016.php

Met een rode laser om te richten, die is echt tof..
Je hebt er zelfs tanks die je kan besturen en schieten en kan draaien alles niet normaal.
pi_60886950
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:57 schreef Dionysiou het volgende:
Tja, België he..

Vooral deze: http://www.marktplaza.be/(...)J-250Fps-6068016.php

Met een rode laser om te richten, die is echt tof..
Je hebt er zelfs tanks die je kan besturen en schieten en kan draaien alles niet normaal.
Ik moet zeggen dat ik het ook erg tof vindt, alleen het blijft toch erg gevaarlijk (ligt aan de gebruiker uiteraard).

Het is eerder zo een ding wat ik wel zou willen "hebben" maar ja, beetje nutteloze 80 euro.
Top 5 China producten
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:27:40 #209
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60887244
Inderdaad, dat wel ja..
pi_60887908
Terug Vind Post.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:00:35 #211
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60889034
Ik wil een bestelling plaatsen, en ineens moet ik 1,70$ extra betalen

1.70 Package Tracking Service is mandatory for BULKRATE orders

Maar ik heb geen bulkrate shit.. en dan leeg ik m'n hele winkelwagen, en doe ik ander producht weer 1,70$ proberen ze me er in te naaien ofzo?

EDIT: Opgelost, ik weet niet of ze het express deden maar bij Coupon stond er: BULKRATE.

[ Bericht 15% gewijzigd door Dionysiou op 16-08-2008 23:05:49 ]
pi_60889172
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil een bestelling plaatsen, en ineens moet ik 1,70$ extra betalen

1.70 Package Tracking Service is mandatory for BULKRATE orders

Maar ik heb geen bulkrate shit.. en dan leeg ik m'n hele winkelwagen, en doe ik ander producht weer 1,70$ proberen ze me er in te naaien ofzo?

EDIT: Opgelost, ik weet niet of ze het express deden maar bij Coupon stond er: BULKRATE.
Je hebt zelf perongeluk op ENABLE BULKRATE PRICES geklikt. Dat doet DS niet om te naaien Nooit zo spreken over DX!

Dat is bijvoorbeeld als ie iets duurs koopt voordelig, als je er dan 3+ koopt scheelt het gauw 10-20%, maar dan komt die $1,70 erbij voor de extra verpakking en tracking.
Bulkrate is niet altijd voordelig, sowieso niet als je minder dan 3 koopt (dan doet het niets ,alleen 1,70 meer), en als het een heel goedkoop product sowieso is.

Als je het perongeluk aanklikt moet je eerst je cart empty-en.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:24:27 #213
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60889491
Haha sorry, ik zal niet meer zo doen
Ik zag het moest de coupon code verwijderen

Heb trouwens net weer 2 orders neergezet totaal 12 euro ongeveer, de dollar moet weer 1,60 worden! Gaat dat nog gebeuren?

1x 00849 4-in-1 Stylus Pen x 1 Pending $3.79 -
1x 03629 15-inch Microsoft OEM Mouse Pad x 1 Pending $5.69 -
1x 08576 Barrel-o-Slime Scary Paint Box (Practical Joke)
1x 08570 Smelly Fart Bomb 10-Pack (Practical Joke)

Zijn er nog dingen die leuk zijn om te kopen?
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:25:25 #214
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60889515
Klik op $2 gadgets.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:38:09 #215
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60889759
Ik wil trouwens van DX een goeie groene laser kopen die goed zichtbaar is hij hoeft niet te branden want daarvoor koop ik die 200mW al voor. Iemand daar zei dat dit het beste was, maar ik wil toch weten wat denken jullie? Hij moet sterk, goedzichtbaar zijn, en een beetje mooi eruit zien. En de batterijtjes

I'd recommend getting a 30mW Romisen L-B030 laser (sku.10557 )

The Romisen just has much better durability than the True 30mW (sku.469 )

Along with some rechargeable CR2 batteries, some rechargeable CR123A batteries, and a CR123A charger (I'd recommend the Trustfire) and the CR2 charger (sku.2031 )
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 23:48:45 #216
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_60889957
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:24 schreef Dionysiou het volgende:
Haha sorry, ik zal niet meer zo doen
Ik zag het moest de coupon code verwijderen

Heb trouwens net weer 2 orders neergezet totaal 12 euro ongeveer, de dollar moet weer 1,60 worden! Gaat dat nog gebeuren?

-knip-
1x 08570 Smelly Fart Bomb 10-Pack (Practical Joke)

Zijn er nog dingen die leuk zijn om te kopen?
Pas op met die dingen, ik heb ze zelf ook gekocht van DX, en er is er eentje meteen na het indrukken van het dingetje in mijn oog ontploft. Dat brandt ontzettend, en je stinkt daarna ook fokking erg. Het is alleen veilig als je het vanaf een afstandje met een stok kan indrukken/inslaan ofzo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_60890298
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wil trouwens van DX een goeie groene laser kopen die goed zichtbaar is hij hoeft niet te branden want daarvoor koop ik die 200mW al voor. Iemand daar zei dat dit het beste was, maar ik wil toch weten wat denken jullie? Hij moet sterk, goedzichtbaar zijn, en een beetje mooi eruit zien. En de batterijtjes

I'd recommend getting a 30mW Romisen L-B030 laser (sku.10557 )

The Romisen just has much better durability than the True 30mW (sku.469 )

Along with some rechargeable CR2 batteries, some rechargeable CR123A batteries, and a CR123A charger (I'd recommend the Trustfire) and the CR2 charger (sku.2031 )
Als je een écht goed zichtbare wilt moet je de True 50 nemen, die is echt tof om te zien gewoon
30mw is ook redelijk zichtbaar savonds, maar 50 is
Heb zelf de 30 hoor!
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Pas op met die dingen, ik heb ze zelf ook gekocht van DX, en er is er eentje meteen na het indrukken van het dingetje in mijn oog ontploft. Dat brandt ontzettend, en je stinkt daarna ook fokking erg. Het is alleen veilig als je het vanaf een afstandje met een stok kan indrukken/inslaan ofzo.
Kan je het niet neerleggen en erop trappen?
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:11:28 #218
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60890382
Kan ook ja weet nog bij de kermis moest je zoveel punten hebben voor 1 ding (oplichters) en dan stampte je erop, maar bedankt voor de waarschuwing!

Waarom heb jij de 30 dan gekocht en niet de true 50?

PS: Spam ik teveel... ?
pi_60890424
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:11 schreef Dionysiou het volgende:
Kan ook ja weet nog bij de kermis moest je zoveel punten hebben voor 1 ding (oplichters) en dan stampte je erop, maar bedankt voor de waarschuwing!

Waarom heb jij de 30 dan gekocht en niet de true 50?

PS: Spam ik teveel... ?
Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar is
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:16:41 #220
pi_60890504
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:13 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb de true 30 gekocht omdat de 50 mij te duur was, maar vandaag bij een vriend die 50 gekocht, en nu heb ik besloten om een nog sterkere te kopen zodra de euro weer 1,60 dollar is
Ga ik ook doen, waarschuw me dan tegen die tijd.

Groetjes,trusten, bai.

zondag 17 augustus 2008 @ 00:32:55 #221
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60890799
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 00:13 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Oja, nu zie ik het 54$ iets te duur voor mij..

Gaat het nog gebeuren de dollar 1,60? zoja, wanneer ongeveer?
Koop ik meteen een zooitje laserpennen, zippos en die troep voor de handel!
pi_60891959
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 10:37 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ik had 'm ook al gezien.. Maar dan heb ik er maar eentje, terwijl ik voor bijna hetzelfde geld 3 zou kunnen hebben.. Als die ooit op voorraad waren.. Zal er wel op uitdraaien dat ik uiteindelijk gewoon 3 losse pouches koop ja.. Kost natuurlijk netto nog niets.

Overigens, de wisselkoersen van Paypal kan je alleen zien als je ingelogd bent.. En dan hebben ze het ook nog eens freaking makkelijk (NOT) gemaakt. Hoe? Nou:
* Log in op je paypal;
* ga naar Help rechts boven in;
* Kies artikel nummer 5 uit de top 5 meest gestelde vragen: "Waar vind ik de wisselkoersen van Paypal?";
* In het antwoord op die vraag staat een link naar de valuta omreken functie.

Schijnt overigens zo te zijn dat je bij het uiteindelijke betalen met Paypal dit ook ergens moet kunnen zien, maar ik reken spullen bij DealExtreme altijd af met de Express Checkout, en daar ben ik het nog niet tegengekomen.
Hee bedankt ; top uitleg ; eindelijk eens kunnen zien hoeveel t bij patpal is

Normale converter is : 1euro = 1,47
Paypal = 1 euro = 1,42 ..

scheelt 5 cent ..

maar wat is die weer gedaald zegt :| !

mn laser betaalde ik met 1 euro = 1,59 cent geloof ik !
pi_60892142
heee ik zie trouwens dat hier meer belangstelling voor is voor een bb gun ; ook ik was hier al naar aan het kijken ..

ik heb ook idd deze link gezien ; http://www.marktplaza.be/winkel.php?shop_nr=303660

en ik moet je zeggen ; mijn neef heeft samen met een vriend bij deze man gekocht en het is gewoon goed geleverd en dergelijke ; ze kregen er zelfs nog een gratis pot balletjes bij ( 1000 stuks )

majaa idd ik vind het nog wel aardig prijzig om 35 euro + 7 euro = 42 euro voor een 'pistooltje' ( http://www.marktplaza.be/(...)-replica-6056793.php :| ! )

Dx moet dat zeker goedkoper kunnen leveren .. al moet t overigs geen troep zijn natuurlijk , daarvoor wil niemand veel betalen

ook las ik op in dit topic dat iemand zei dat ze in bijna geen 1 land door de douane kwamen ; Nou in Amerika zijn deze dingen legaal hoor ; zo lang er maar een oranje/rood gekleurde dop/richter op de voorzijde zit .. ! dus in Amerika komen ze zobiezo door de douane heen ..

Dionysiou heb je misschien je link naar je request ?
pi_60892214
hier trouwens nog een bbgun verkoper ; http://www.aankoper.be/shops/toycompany/

heeft ook goed spul ; en is soms goedkoper dan die van de airshop belgium
( is een beetje concurrentie t )
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:42:43 #225
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60892601
Ik ga slapen nu..

Ik heb de request aangevraagt dus die moet nog geplaatst worden

Goodnight, als DX Airsoft guns verkoopt kan het niet meer stuk!
  zondag 17 augustus 2008 @ 10:33:50 #226
48067 neo2000
pi_60895345
Whahaha.. Check die prijzen van de 2e airsoft shop..!

Maar beide shops hebben geen H&K G36, dus ja.. Check overigens het detail van deze gun itt die van de Belgische shops, en je weet waarom die guns hier niet verkocht mogen worden.
Houdt er daarom ook rekening mee dat, mocht je er wat proberen te bestellen je niet vooruit betaalt oid, kans dat die belgen cashen en niet leveren zit er wel in, juridisch hebbie natuurlijk geen poot om op te staan en de Belgen lopen het risico als ze het op gaan sturen.
pi_60895370
Maar het is wel zo dat bij die shop die je nu geeft, het op CO2 allemaal gaat, en dat was bij de andere niet volgens mij.
Top 5 China producten
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:46:52 #228
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60896708
Dus als ik zou willen bestellen niet doen? Ik wacht wel of DX ze gaat leveren dan.
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:52:56 #229
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60896794
Ik heb trouwens 4 orders gisternacht geplaatst intotaal rond de 20 euro valt best mee, maar gewoon leuke dingetjes. Probeerdingetjes als het aanslaat en goed is kan ik een eigen handeltje beginnen! En daarbij komt dat ik voor elk product een; review, fototje, filmpje kan plaatsen.
Dit is in totaal besteld:

00774 Laser Pointer x 1 Ready $1.91 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Ready $0.01 -
10305 Super Strong Rare-Earth RE Magnets (20mm x 2mm / 10-Pack) x 1 Ready $4.29 -
12002 5-in-1 Laser + LED + Stylus + UV + Ball Pen x 1 Ready $4.20 -
11166 Whistle Controlled Anti-theft Anti-Lost Security Keychain (Sound+Light) x 1 Ready $1.99 -
00849 4-in-1 Stylus Pen x 1 Pending $3.79 -
03629 15-inch Microsoft OEM Mouse Pad x 1 Pending $5.69 -
08576 Barrel-o-Slime Scary Paint Box (Practical Joke) x 1 Pending $3.53 -
08570 Smelly Fart Bomb 10-Pack (Practical Joke) x 1 Ready $3.45 -

(in 4 pakketjes is dit verdeeld)

En daarvoor heb ik ook nog 1 pakketje besteld waar ze er 2 van hebben gemaakt waar een deel al van geshipped is.. en mijn batterijtjes van m'n laser niet

1 00565 Red Laser Pen BLACK x 1 Shipped $4.01 -
04319 In-Ear Stereo Earbuds (3.5mm Metallic Orange) x 1 Shipped $3.83 -
2 00475 GP 23A Battery Pack x 1 Ready $3.58 -
01888 Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Ready $0.01 -

En ik had gisternacht 4 orders neergezet, en 3 daarvan staan al op; Expedited Order Received - in stock
Dat vind ik erg goed voor het geld wat je betaald
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:30:15 #230
47102 Elvi
miemkwien
pi_60898585
Ik heb de 100 mini-dobbelstenen!
pi_60898720
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:30 schreef Elvi het volgende:
Dan kan je wel 16,666666666666666666666666666667 keer tegelijk Yahtzee spelen
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:33:57 #232
pi_60900800
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:30 schreef Elvi het volgende:
Waarom?
pi_60900944
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 02:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga slapen nu..

Ik heb de request aangevraagt dus die moet nog geplaatst worden
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:46 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wacht wel of DX ze gaat leveren dan.
Je beseft wel dat requests echt maar maximaal 10% van de tijd waar worden gemaakt? Het ligt er natuurlijk aan of zij een leverancier ervoor kunnen vinden.
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:40:12 #234
47102 Elvi
miemkwien
pi_60900969
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat ze zo leuk zijn en goedkoop Verder weet ik ook niet wat ik ermee moet eigenlijk
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:21:47 #235
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60903011
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:39 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

[..]

Je beseft wel dat requests echt maar maximaal 10% van de tijd waar worden gemaakt? Het ligt er natuurlijk aan of zij een leverancier ervoor kunnen vinden.
Ik hoop het eigenlijk ook meer
pi_60911925
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:33 schreef neo2000 het volgende:
Whahaha.. Check die prijzen van de 2e airsoft shop..!

Maar beide shops hebben geen H&K G36, dus ja.. Check overigens het detail van deze gun itt die van de Belgische shops, en je weet waarom die guns hier niet verkocht mogen worden.
Houdt er daarom ook rekening mee dat, mocht je er wat proberen te bestellen je niet vooruit betaalt oid, kans dat die belgen cashen en niet leveren zit er wel in, juridisch hebbie natuurlijk geen poot om op te staan en de Belgen lopen het risico als ze het op gaan sturen.
dan kijk je ook bij luchtdruk vriend

de guns die shop 1 verkoopt zijn veel al spring ( dus met een veer ) en dan betaal je 35 euro ( toevallig is t wapen wat ik mooi vind wel van metaal normaal gesproken plastic ) en de plastic spriing guns zijn goedkoper dan bij shop 1

hier moet je kijken ; http://www.aankoper.be/shops/toycompany/?p=productsList&iCategory=5

die zijn te vergelijken bij de pistolen van shop 1

27,95 of 35-40 euro scheelt toch wel wat jaa
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:38:41 #237
pi_60912083
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Omdat ze zo leuk zijn en goedkoop Verder weet ik ook niet wat ik ermee moet eigenlijk
Zucht..vrouwen
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:15:17 #238
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60912929
Maar dit is toch geen springveer;

http://www.marktplaza.be/(...)J-250Fps-6068016.php
pi_60914683
Heb: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9874 besteld. Kijken of het wat is. Heeft er iemand hiervoor al een FM transmitter besteld? En hoe was die?
pi_60916866
Zo, ik heb ook weer eens wat bij DealExtreme besteld
Het vorige dat ik besteld had (oordopjes, doekjes voor laptopscherm, netwerkkabeltje en een 15,4 inch beschermhoesje voor laptop) , kwamen allemaal minder dan een week binnen na verzending...

Ik zat zoals gewoonlijk lang te twijfelen bij DX, ze hebben allemaal erg leuke dingetjes die heel weinig kosten, en juist daarom vraag ik me steeds vaker af, wat moet ik er allemaal mee? Maar goed, kon het niet laten, en heb toch maar besteld... (En nu is de dollarkoers weer een beetje omhoog bij PayPal, gisteren niet.. )
quote:
SKU Product or Service Name
00635 USB Vacuum Black Silver $4.08 (voor de gein )
06842 Microfiber Screen and Glass Cleaning Cloths (6-Pack) $1.98
10259 Silver Metal Men's Wrist Watch $7.28 (kijken als het wat is...)
08715 Coughing and Screaming Dual Bloody-Red Lungs Sensing Ashtray $6.68 ( )
11397 Compact CA-100 Compatiable USB Charger for Nokia Phones $2.39 (handig, in NL 20 euro!)
08667 Super Mini Dice (Colorful 100-Pack) $2.20 (kon het niet weerstaan )
En natuurlijk allemaal èèn item per bestelling, dus alles wordt apart verzonden, en daarom lekker snel in huis

Ohja, ik wil alweer iets nieuws bestellen, http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3763 , weet iemand als dat wat is voor online bellen/praten?

[ Bericht 25% gewijzigd door Deezertje op 18-08-2008 09:58:27 ]
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:58:31 #241
47102 Elvi
miemkwien
pi_60918099
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:38 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Zucht..vrouwen
Ja... wat moet ik nou met een laser?

Behalve een imitatie doen van Dr Evil.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:44:15 #242
48067 neo2000
pi_60919363
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:

[..]

Waarom?
Eigenlijk heeft deze vraag 2 goede antwoorden:
1. Waarom niet..?
2. Omdat het kan.
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

dan kijk je ook bij luchtdruk vriend
Ik weet ut, vind het alleen nogal excessief voor een toy.. En ik weet het verschil wel tussen hop up systeem en luchtdruk.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 02:49 schreef xminator het volgende:
Heb: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9874 besteld. Kijken of het wat is. Heeft er iemand hiervoor al een FM transmitter besteld? En hoe was die?
Ja, en deze is wel redelijk.. Heb geen vergelijkende test kunnen doen met FM transmitters welke hier te koop zijn..:P
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:00:55 #243
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_60924834
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de DX points van een bestelling goedgekeurd worden?
Ik heb nu 32 punten, en nog 4 pending points, en ik wil die Ei-klok hebben van 35 punten!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_60928875
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat de DX points van een bestelling goedgekeurd worden?
Ik heb nu 32 punten, en nog 4 pending points, en ik wil die Ei-klok hebben van 35 punten!
quote:
DX reward points summary
"DX points collected" means all points (active + pending) in your account. "DX points available for use" are the points that are ready for immediate redemption.

When do all collected points become available for use?
All collected DX points become available for use after the 60th day of issuance for each individual points. This is because any refunds issued within 60 days cause reward points to be reversed.

Points available for use is negative?
The reward points database is currently unable to relate refunds to original purchases and therefore if an order is quickly refunded after purchase the available for use / active points can become negative. In our next system update we will have this behavior addressed.

Total points collected (historical): 142 (this includes points pending, spent, transferred, or later reversed points)
Pending points: 20 (points that are not yet available for use)
Points available for use: 37
  maandag 18 augustus 2008 @ 17:49:37 #245
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60929217
Ik zoek een goeie luidspreker voor mijn iPod die o.a. dit liedje op een hoge geluidkwaliteit aankan:

Zonder ''scheuren'' of geruis in het muziek, of kan ik b eter op bol.com kopen?
Of Logitech bijv zoja, raad me aan welke aub..

[ Bericht 47% gewijzigd door Dionysiou op 18-08-2008 17:57:44 ]
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:08:41 #246
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60929553
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja... wat moet ik nou met een laser?

Behalve een imitatie doen van Dr Evil.
Muggen op het plafond zappen terwijl je in bed ligt.
pi_60929780
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zoek een goeie luidspreker voor mijn iPod die o.a. dit liedje op een hoge geluidkwaliteit aankan:

Zonder ''scheuren'' of geruis in het muziek, of kan ik b eter op bol.com kopen?
Of Logitech bijv zoja, raad me aan welke aub..
Je kan, mits je écht goede kwaliteit wilt en niet een enorm ding mee wilt sjouwen, het beste een ''XM-I X-mini Capsule Speaker'' nemen. Heb ik zelf ook, en zelfs de bass is
DX heeft wel een neppe maar die is kut Iets van 30 euro is de echte.
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:36:04 #248
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60930095
Heb je de sku voor me van die jij hebt en die van 30 euro?

Thanxx
pi_60931972
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:36 schreef Dionysiou het volgende:
Heb je de sku voor me van die jij hebt en die van 30 euro?

Thanxx

Die heeft DealExtreme dus niet
Ik heb die van 30 euro, de echte dus, en die heet ''X-mini capsule speaker'' van het merk XM-I.

Google gewoon op het type van die speaker dan vind je zo 3039 winkels die hem verkopen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:04:43 #250
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60934541
Weet je het zeker, ik ben namelijk liefhebber van muziek en ik hou van helder geluid..
Heb geen zin om later weer een nieuwe te kopen
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:25:35 #251
170462 Stinosss
pi_60935121
Zoek zelf dan even.
  maandag 18 augustus 2008 @ 21:44:07 #252
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60935607
Ik vraag alleen om advies hoor, rustig kerel..
Dat doe ik heus ook wel

BTW: Ik heb nu de Logic3 i-Station Traveller
Niet echt bepaald super..
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:16:01 #253
170462 Stinosss
pi_60936467
Zoals racer al zei. Koop X-mini.
pi_60942094
grrr, ik heb op 7 aug besteld, de order is pas vandaag 19 aug verzonden
hebben ze daar meegedaan aan de spelen ofzo?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 06:23:44 #255
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60942810
Goeiemorgen!
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef THEFXR het volgende:
grrr, ik heb op 7 aug besteld, de order is pas vandaag 19 aug verzonden
hebben ze daar meegedaan aan de spelen ofzo?
Nee, ze hebben de chineesjes het ff snel laten maken..
pi_60950719
Ik had laatst een bestelling echt binnen recordtijd binnen. Op een zaterdag verzonden, en de eerstvolgende woensdag al binnen . Was ook vrij snel (binnen paar dagen) verzonden.

16-Channel Car GPS Bluetooth Receiver
Ervaringen: Werkt prima, vind mijn locatie vaak op 3 meter nauwkeurig. Heeft wel moeite in de trein/binnen. Maar als ie buiten/in een auto zit, werkt het prima =). (En gaat zeer lang mee, 20 uur). Heeft ook een auto-lader erbij.

CANON NB2L Compatible Battery (7.2V 680mAh Thin Li-Ion)
Ervaringen: Handig extra batterijtje voor me Canon EOS 400D. Doet het net zo goed als het origineel. Verpakking was alleen 10 keer zo groot als dat ding zelf (gooi het toch weg, het mocht van mij ook wel gewoon in een stuk bubbeltjesplastic gepropt worden .

Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack)
Ervaringen: Ja euh, spaar ze allemaal ?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 13:45:57 #257
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_60951391
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:25 schreef 8D het volgende:
Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack)
Ervaringen: Ja euh, spaar ze allemaal ?
Is dat mét of zónder bijbehorende tijgermug?
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:22:36 #258
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60952496
Ik hoop voor 'm zonder..
pi_60952594
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:45 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Is dat mét of zónder bijbehorende tijgermug?
Zover ik zag, zonder. Maar ik kan er natuurlijk overheen gekeken hebben
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:05:25 #260
48067 neo2000
pi_60955779
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef 8D het volgende:

[..]

Zover ik zag, zonder. Maar ik kan er natuurlijk overheen gekeken hebben
Mwah, als je in elkaar stort dan weet je dat je er naast zat.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:09:53 #261
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60955940
Ze hebben nieuwe RC Helicopter gear pakketjes, kijk bij new arrivals.
Ik wil mischien een RC Helicopter kopen maar dan moet ik net zoals die andere kerel hier verklaringsbrief + bijbetalen.
pi_60956130
Die olympische spelen mogen overigens ook wel stoppen, dan kunnen ze de fabrieken weer aanzetten.

De dollar zakt me veel te hard en alles staat op Sold Out
pi_60956373
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Mwah, als je in elkaar stort dan weet je dat je er naast zat.
Krijg ik wel waar voor mijn geld
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:31:06 #264
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60956756
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:14 schreef lezut het volgende:
Die olympische spelen mogen overigens ook wel stoppen, dan kunnen ze de fabrieken weer aanzetten.

De dollar zakt me veel te hard en alles staat op Sold Out
Ja inderdaad..

Ik wil zippos, en dan ga ik erin handelen
En gaat alles dan weer van Sold Out af als Olympic Games voorbij is?

En wat wil jij kopen dan?
pi_60956930
Ik heb weer besteld.

I-pod socks, 6 stuks voor $4,30!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:41:41 #266
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60957084
Is dat etiketje nou gecensureerd?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:20:20 #267
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60958138
Dat zijn neppe sokken, iPod sokken hebben geen etiketje ik heb ze via ebay erg goedkoop gekocht 0,99 GBP dan heb je zonder etiketje.. Komen morgen aan
pi_60958177
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef Erasmo het volgende:
Is dat etiketje nou gecensureerd?
Dat doet DX altijd, overal als er een product is waar Apple of iets anders, Philips bijv, dan blurren ze het weg. Heeft met rechtszaken te maken enzo.

Zo had ik ook ooit een speaker besteld, dacht dat ie wit was, kreeg ik hem thuis, bleek er een lelijk apple logo op te staan. Maar snel dat ding weggegeven
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:41:39 #269
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60958655
Die Chinezen ook altijd met hun censuur
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:44:19 #270
pi_60958711
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb weer besteld.

[ afbeelding ]
I-pod socks, 6 stuks voor $4,30!
Ze hebben wel goede kloon ipod dingen heb zelf ook oplader gekocht
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:54:58 #271
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60958917
Yup maar met die sokken merk je dat veel
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:06:15 #272
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_60959142
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 17:20 schreef Dionysiou het volgende:
Dat zijn neppe sokken, iPod sokken hebben geen etiketje ik heb ze via ebay erg goedkoop gekocht 0,99 GBP dan heb je zonder etiketje.. Komen morgen aan
Ik heb een echte, met etiketje.
pi_60959454
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 16:31 schreef Dionysiou het volgende:

[..]
En wat wil jij kopen dan?
Mwah, weet nog niet precies. Ik wil eigenlijk nog wel een horloge van DX, en die groene 30 mW laser moet ik eigenlijk ook nog wel een keer kopen. Maar ik zit momenteel even krap bij kas, dus ik heb even wat minder gelegenheid om geld richting HK te sturen.

Maar het gaat ook gewoon om het idee, een beetje speuren op DX is veel minder leuk als 2/3 van het assortiment op sold out staat. Je weet niet wanneer je het dan wel kan kopen, en dat vind ik wel jammer.

Maar ik vraag me af of handel in zooi van DX echt geld op zou leveren. Ik koop wel eens wat voor vrienden/klasgenoten, maarja, die halen dat zelf ook weer van Dealextreme, en ik kan ze dus geen euro's extra afhandig maken
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 18:44:55 #274
109065 sungaMsunitraM
pi_60959964
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 18:21 schreef lezut het volgende:
Maar ik vraag me af of handel in zooi van DX echt geld op zou leveren.
Aan de ene kant denk ik 'zal toch niet, dat bestellen ze toch wel zelf op DX', aan de andere kant stikt het natuurlijk nog steeds van de domme mensen met een fobie voor paypal / bestellen uit het buitenland etc.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 19:19:21 #275
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60960844
Ik denk van wel.. Ik ken niemand op mijn school die DX kent, ik ken er veel die roken van toffe spullen houden lasertroep en zippos, en als je ze al erg cheap inkoopt met mooi doosje verkoop je ze zeker voor 5+ EUro per stuk. En als je gewoon zelf begint met die dingen te gebruiken (laser) etc. (zelf rook ik niet)
pi_60962587
Zondag 8 dingen besteld (zie vorige post) en nu al alles op ''Packaging'' oftewel, alles is vandaag/morgen verzonden!

Erg snel weer, DX!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 20:56:39 #277
pi_60963515
Heb een week moeten wachten voor verzending vieze lijers.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:10:27 #278
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60963916
Haha, ik heb gister 5 dingen besteld vandaag/gisternacht alles op Packaging behalve 1 pakketje van 3 dingen <3 Dus als ik morgen ochtend kijk staat alles op Sending!

PS: Iemand nog leuke dingetjes gezien? Zoals kleine laserpennetjes, magneetjes etc.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:12:10 #279
pi_60963967
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Dionysiou het volgende:
Haha, ik heb gister 5 dingen besteld vandaag/gisternacht alles op Packaging behalve 1 pakketje van 3 dingen <3 Dus als ik morgen ochtend kijk staat alles op Sending!

PS: Iemand nog leuke dingetjes gezien? Zoals kleine laserpennetjes, magneetjes etc.
Gewoon alles doorzoeken op die site.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:22:55 #280
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60964288
Heb al aardag wat doorgeken na 3 paginas begint alles met sold out.. Verder zie ik niet echt veel meer..
  woensdag 20 augustus 2008 @ 07:19:36 #281
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60972408
Goeiemorgen..

Whoo, ik zag ineens dit ding; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12872

Die zet ik zeker in m'n wishlist!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 augustus 2008 @ 08:53:44 #282
13151 crew  Rewimo
pi_60973184
Dat lijkt mij ook wel een leuk speeltje
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 08:57:00 #283
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60973232
Ja ik ga hem denk bestellen
  Moderator woensdag 20 augustus 2008 @ 09:34:41 #284
9859 crew  Karina
Woman
pi_60973875
Op 6 augustus verzonden en maandag (de 18e dus) ontvangen:
Kingston MicroSD TransFlash 2GB Memory Card en AceKard 2 AK2 for DS and NDS Lite - Multilingual (Multimedia SDHC TF Adapter).

Ook op 6 augustus verzonden maar helaas nog niet ontvangen:
Super Mario Brothers Figures Keychain for Cell Phones (3-Pack)

De eerste was met Tracked Airmail verzonden, misschien dat het dan sneller gaat?
niet zo tof doen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 augustus 2008 @ 09:39:21 #285
13151 crew  Rewimo
pi_60973959
Tof, van onze drie pakjes is er eentje al onderweg en de andere twee zijn ingepakt
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:46:21 #286
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60985441
Vanavond worden mijn 4 pakjes wel verzonden
pi_60987008
Zo, laatste bestelling is ook eindelijk binnen..
pi_60989156
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15071

Ziet er wel leuk uit, zal het wat zijn voor werk/school?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:37:05 #289
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60989443
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 07:19 schreef Dionysiou het volgende:
Goeiemorgen..

Whoo, ik zag ineens dit ding; http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12872

Die zet ik zeker in m'n wishlist!
Aangeschaft

Ook nog deze erbij: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13018
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:40:39 #290
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60989563
Ik heb die chips ding ook aangeschaft, ik wil hem zo snel mogelijk voor als ik een keer trek heb 's avonds en niet vet wil

Wat is dat voor ding die je ookaanschaft?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 19:52:25 #291
pi_60989939
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb die chips ding ook aangeschaft, ik wil hem zo snel mogelijk voor als ik een keer trek heb 's avonds en niet vet wil

Kan je niet lezen? houder voor scheermesje.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:34:02 #292
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_60992914
godsamme zeg, lijkt hier verdomme wel een kleuterklas, doe normaal tegen elkaar of ga lekker buiten spelen...
pi_60992977
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef Klonk het volgende:
godsamme zeg, lijkt hier verdomme wel een kleuterklas, doe normaal tegen elkaar of ga lekker buiten spelen...
Het regent buiten
Top 5 China producten
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:37:37 #294
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_60993032
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 19:40 schreef Dionysiou het volgende:

''Mirror Mount Shaver Holder'' Spreekt voor zich.
  † In Memoriam † woensdag 20 augustus 2008 @ 21:40:28 #295
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_60993128
tvp
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:50:42 #296
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_60993432
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:37 schreef Erasmo het volgende:

[..]

''Mirror Mount Shaver Holder'' Spreekt voor zich.
Yup ik keek niet goed omdat er ook bij stond voor glazen en bekers.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 22:37:38 #297
170462 Stinosss
pi_60994720
Iemand ervaringen met de Iphone 3g protector van DX?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15014
pi_60999703
Mwah , misschien is een invisible shield iets voor jou?
I pwn nVidia.
HD4850 pwndz 9800GTX/8800GTX/8800GTS/8800GT.
HD4870 pwndz GTX260.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 04:57:51 #299
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_61000064
Goeiemorgen..

Jahoor, ik had gelijk 4 pakketjes verzonden haha..
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:29:52 #300
170462 Stinosss
pi_61000852
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 04:57 schreef Dionysiou het volgende:
Goeiemorgen..

Jahoor, ik had gelijk 4 pakketjes verzonden haha..
Kap is ofzo, klein kind.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 08:33:30 #301
170462 Stinosss
pi_61000903
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 09:34 schreef Karina het volgende:

De eerste was met Tracked Airmail verzonden, misschien dat het dan sneller gaat?
Heeft er niks mee te maken. Het enige verschil is dat je een trackingnummer krijgt, waar je hier in NL niks aan hebt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')