Wanneer besteld en wanneer verzonden?quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef arnold-d het volgende:
Mijn groene laser nog steeds niet binnen![]()
![]()
![]()
Ten eerste is het gewoon lekker foutquote:
Je eerste "naamtopic"...quote:
En ten derde is het een hoop lol voor die paar dollar. Dingen van Dealextreme hebben over het algemeen geen nut.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ten eerste is het gewoon lekker fout
Ten tweede mogen we op het werk geen kaarsjes branden, dus zoeken we naar alternatieven
quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:30 schreef arnold-d het volgende:
Mijn groene laser nog steeds niet binnen![]()
![]()
![]()
Ze eten allemaal chineesquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:18 schreef Stinosss het volgende:
Jep, aight. Naja...zelfde laken een pak.
Bij mij is het juist andersomquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:28 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ze eten allemaal chinees![]()
@Phaelanx_NL
Ik heb de laser van je ontvangen. Erg leuk ding, mijn kat is er iig zeer blij mee. Hij gaat helemaal door het lint en snapt er weinig van. Hij blijft er maar achter aan gaan![]()
De poes is er bang voor. Eerst keek ze nieuwsgierig en liep er heel voorzichtig heen. Toen ik hem bewoog liep ze gauw weg![]()
En nogmaals bedankt hoor. Tof dat je hem voor niets en zo snel hebt opgestuurd hebt, en een knuffel van mijn kat natuurlijk
Naja, nee. Zo zien ze er daar allemaal uit.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ligt het aan mij of is Raindy misvormd ofzo...?
Ik heb dat horloge dus al, en hij bevalt goed, ik zou vandaag foto's posten
Ik had ze wel genomen die foto's, maar het geheugenkaartje is ineens gewist, krijg ze ook niet terug met restoreprogramma's. Morgen even nieuwe foto's nemen.
Ik heb de blauwe..!quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Mijn
[ afbeelding ]
is binnen
En de rest ook
Geen foto's maar wel een lijstjequote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef rene90 het volgende:
Ik ben altijd wel benieuwd wat iedereen bestelt, dus kan een volgende persoon eens noemen (eventueel met foto-tje) wat hij heeft bestelt. Altijd leuk.
Wat zijn we toch goed voor onze kat/poesquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersomDe poes rent er als de pleuris achteraan, springt op banken, van banken naar tafels, en de kat die kijk er 2 seconden naar en loopt dan gewoon weg
Denk je?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:11 schreef Tarabass het volgende:
Al heb ik misschien wel meer lol dan de kat
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:46 schreef Wisheh het volgende:
heb me rode laser binnen...ben ik alleen vergeten cr2 batterijen er bij te halendas toch wel minder eigenlijk
Haha, ja, iedereen die ik vertel over de site wordt ook al enthousiast ja, meesten zien dan toch wel eens wat dingen die ze wel geinig vinden en bestellen dan toch maarquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:35 schreef tonja het volgende:
Gisteren filters voor de camera besteld. Ik lijk onderhand wel een aandeelhouder, in mijn kennissenkring heeft bijna iedereen wel al wat besteld daar.
nee nee, dit keer inc oplader...en weer 5 andere dingenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat word weer 2 weken wachten
En dan komen je batterijen binnen, besef je ineens dat je niet de oplader erbij hebt gekocht
Ik had ook een blauwe besteld... naja, vooruit maarquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:48 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb de blauwe..!
(en ben een man..)
Leuk voor op het werk, kerstversieringen zijn meestal toch al minimaal (net als de vaste bezetting tijdens kerst) dus dan moet je er maar wat leuks van maken toch?
Laat me raden, je doet iets met....fotografiequote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen foto's maar wel een lijstje
Flashlight Mount x 1 Pending $1.99 -
KENKO CP FILTER 52MM x 1 Pending $24.51 -
Guitar Capo x 1 Pending $2.09 -
Camera Focusing Screen x 1 Pending $10.60 -
Flash Reflector Umbrella (Large) x 1 Pending $7.94 -
Foldable Large Flash Reflector Board x 1 Pending $5.39 -
40cm Photo Light Tent with Colored Background Cloths (White) x 1 Pending $20.95 -
Massa Cross Screen / Star Filter for SLR Cameras (52mm) x 1 Pending $5.31 -
Massa Cross Screen / Star Filter for SLR Cameras (72mm) x 1 Pending $7.85 -
Screen Protector for Canon 400D Digital Camera x 3 Pending $1.74 -
Digital SLR Camera Rain and Standby Cover x 1 Pending $24.98 -
Studio Soft-Light Diffuser x 1 Pending $3.22 -
Stainless Steel Precision Beak Tweezer (2-Pack) x 1 Pending $1.90 -
Massaging Bathing Palm-Brush for Pets x 1 Pending $3.86 -
Universal Viewfinder Eyecup for DSLR/SLR (with Adapters) x 1 Pending $3.38 -
YN Large Air Blower Cleaner for Camera Equipments x 1 Pending $3.51 -
YN Camera Orange Flash Diffuser for Canon 580-Series x 1 Pending $3.45 -
24-LED Workshop Disc Lamp with Magnetic Mount x 6 Pending $4.60 -
YongNuo Flash Soft Box Diffuser for Canon and Sony External Flashes x 1 Pending $6.88 -
90cm Studio Flash Diffuser Umbrella with Swivel Stand (White) x 1 Pending $15.40 -
90cm Studio Flash Reflector Umbrella with Swivel Stand (Silver) x 1 Pending $16.23 -
Shock-Your-Friend Laser Pointer (Working Laser)
Super Strong Rare-Earth RE Magnets (20mm x 2mm / 10-Pack)
Shock-You-Friend Electric Shock Ball Pen (Practical Joke)
BTY Super AAA 1.5V Primary Alkaline Battery (20-Pack)
MASSA Camera Lens IR Filter (52mm)
MASSA Camera Lens IR Filter (72mm)
Laser Pointer
24-LED Workshop Disc Lamp with Magnetic Mount
Massa 4X Macro-Effect Lens Filter (52mm)
Personal Cell Phone Signal Blocker Device x 1 Shipped $38.38 -
Macro Extension Tube/Ring for Canon SLR/DSLR Cameras
Had ik al in het vorige topic geplaatst, ik heb nog niet alles binnen
gisteren onderstaande besteld.
Massa CPL Polarizer Lens Filter (52mm) x 1 Pending $8.61 -
Massa CPL Polarizer Lens Filter (72mm) x 1 Pending $11.50 -
Massa 1X/2X/4X Macro-Effect Lens Filter (52mm 3-Lens Set) x 1 Pending $17.30 -
Massa Soft Cross Focus Lens Filter (52mm) x 1 Pending $6.90 -
Massa Soft Cross Focus Lens Filter (72mm) x 1 Pending $8.99 -
Hey, kewl. Eigen filmpje..? Stond nml voorheen volgens mij nog niet op Youtube..quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:56 schreef RacerDKB het volgende:
Filmpje van het horloge dan maar, die heb ik wel.
Jup, eigen filmpje. Hij is niet kleiner dan normale horloges ofzo, ik denk zelfs nog wel een klein beetje bovengemiddeld. Het horlogegedeelte zelf is echt perfect, qua build quality enzo ook, voelt lekker zwaar aan, en is vrij groot. Alleen een beetje jammer van het bandje, daar hebben ze wel redelijk op bezuinigt lijkt mijquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 08:22 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hey, kewl. Eigen filmpje..? Stond nml voorheen volgens mij nog niet op Youtube..
Horloge is inderdaad niet zo groot.. * neo2000 twijfelt
Ach, een nieuw bandje is hier eventueel ook nog wel te scoren lijkt mij.. Alleen wel weer jammer dan dat een reserve bandje hier waarschijnlijk evenveel of meer kost dan dat het horloge doet..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jup, eigen filmpje. Hij is niet kleiner dan normale horloges ofzo, ik denk zelfs nog wel een klein beetje bovengemiddeld. Het horlogegedeelte zelf is echt perfect, qua build quality enzo ook, voelt lekker zwaar aan, en is vrij groot. Alleen een beetje jammer van het bandje, daar hebben ze wel redelijk op bezuinigt lijkt mijmaar daar zie/voel je niets van als je hem draagt.
Zou cool zijn als ze het LK Mystery horloge zouden gaan voeren..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:01 schreef roepdeman het volgende:
Wat voor nieuwe horloges krijgen ze nog?
Al getest ?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:54 schreef Tarabass het volgende:
Mijn pc-diagnostic-card is binnen![]()
De dertigste verstuurd en nu al binnen, zeven dagen over gedaan. En met Engelse handleiding
Nee, moet ik nog doen. Maar alles ziet verder wel goed uit. Hij is in goede staat aangekomen. Maar met dit weer kom ik niet verder dan met de laptop op schoot in de zon op het balkon zittenquote:
Coolquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:25 schreef Razor21 het volgende:
Wii tas voor collega binnen 11 dagen over gedaan vanaf het moment van bestellen :
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Door naar de zuidpool te rennen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef tonja het volgende:
Net magneetschijfjes binnengekregen. Iemand enig idee hoe ik die krengen van elkaar krijg?
8mm gaat nog wel makkelijk los van mekaar, 20mm is pas kutquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef tonja het volgende:
Net magneetschijfjes binnengekregen. Iemand enig idee hoe ik die krengen van elkaar krijg?
Ik heb de 20mm. Ik had al eerder een setje binnen, en mijn buren die op bezoek kwamen kregen het voor elkaar, maar ik kan ze maar niet uit elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:59 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
8mm gaat nog wel makkelijk los van mekaar, 20mm is pas kut![]()
ZIt je echt minuten te klooien en duwen voordat het lukt
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Karina het volgende:
Voor mijn vriend wil ik deze M3 Simply Movie Player (English) bestellen, maar dat stomme ding is al zeker 2 maanden uitverkocht![]()
Ik heb er de ballen verstand van, hij wilde die andere, maar ik zal eens vragen of deze ook goed is.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.
Deze, is nieuwer, kan meer, en is nog goedkoper ook.
Ik zou die kopen, icm met 2 GB geheugen
Ik zou dan toch liever een TT willen dan een Firelink, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:34 schreef Stinosss het volgende:
Anders een FireLink of een Toptoy. Komt allemaal op hetzelfde neer.
Goddamn.. Ik moet uit dit topic wegblijven want elke keer als ik hier kijk zie ik weer iets wat ik wil bestellen..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:18 schreef Karina het volgende:
Voor mijn vriend wil ik deze M3 Simply Movie Player (English) bestellen, maar dat stomme ding is al zeker 2 maanden uitverkocht![]()
En ik ben blij als die OS voorbij zijn, kan ik eindelijk zo'n fijne aansteker bestellen!
Deze zijn ook wel erg leuk, maar ik wil wel 6 verschillende!
[ afbeelding ]
Ik heb ze maar besteld en een ticket aangemaakt om te vragen of ze 6 verschillende willen sturen.
Inkopen bedoel jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:17 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Goddamn.. Ik moet uit dit topic wegblijven want elke keer als ik hier kijk zie ik weer iets wat ik wil bestellen..
En ja, sommige dingen op de site zijn gewoon al langer dan 4 maanden uitverkocht.. Opruimen, daar zijn die Chinezen niet erg van geloof ik..
Robuuster...mwoah, weet eigenlijk niet echt wat je daarmee bedoelt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:16 schreef Stinosss het volgende:
Agja,...Firelink is iets minder stabiel. Wat langzamer met data overpompen, maar hij werkt doorgaans prima. DSTT is daarnaast iets robuuster.
Ook..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:18 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Inkopen bedoel je
Maar je hebt gelijk, het werkt inderdaad ook erg verslavend. Ben helemaal gek van die site![]()
Die had ik inderdaad ook al gezien, maar mij te duurquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Overigens, ook wel kewl in de horloge sectie:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14725
Bluetooth FTW!!!11!
Wat ik wel vreemd vind, is dat in de omschrijving staat dat het een 2gb kaart is, maar op de foto zie je een 1gb kaartje! Maar ik heb hem besteld, zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waarom wil je perse die? Niet dat ie slecht is ofzo, ik heb die zelf ook, maar hij is wel een beetje verouderd.
Deze, is nieuwer, kan meer, en is nog goedkoper ook.
Ik zou die kopen, icm met 2 GB geheugen
Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GBquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik wel vreemd vind, is dat in de omschrijving staat dat het een 2gb kaart is, maar op de foto zie je een 1gb kaartje! Maar ik heb hem besteld, zal wel goed zijn.
Ah, overheengekekenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Note: pictures shows the 1GB model, actual product is 2GB
Ze waren te lui om nog meer foto's te nemen denk ik. Heb je ook een flashkaartje besteld? of wou je vriend toch de M3 DS Simply?
Robuuster is idd niet het juiste woorde. De FireLink en de DSST hebben dezelfde bouwkwaliteit. Echter is het geheugen van de Firelink veel langzamer vergeleken met de microSD kaartjes van de TopToy DSST.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:45 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Robuuster...mwoah, weet eigenlijk niet echt wat je daarmee bedoelt?Ik heb geen ervaring met andere kaarten, maar ik heb er vorige week eentje binnengekregen ('t was een dag voor de aankondiginig van een nieuwe verzonden), en hij doet het verder prima. Maar, robuust kan ik nou niet persé zeggen. De cart zelf is iets te groot voor de ingang en moet je dus een beetje 'helpen' met erin drukken, maar verder gaat dat prima. Iets waar heel veel klanten niet over te spreken zijn is het veer-mechanisme waarmee je de geheugenkaart vastzet in de TTDS. Dit schijnt nogal fragiel te zijn.....
Gelukkig heb ik daar nog geen last van maar het klinkt niet echt solide moet ik zeggen
Dat wil ik ook! Wat, wie, hoe..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:51 schreef Karina het volgende:Ze gaan me 6 verschillende Mario keychains sturen (moeten ze volgens mij met de hand uitzoeken).
Op deze http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx pagina je ordernummer invullen en dan Customer Service Express: Change Items in Order, dan bij Original SKU*: en New SKU (Change to)*: hetzelfde nummer invullen en in de Brief Reason for the Change neerzetten dat je 6 verschillende wilt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:43 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat wil ik ook! Wat, wie, hoe..
Oké, gaaf! Ga zo ook een poging wagenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Op deze http://services.dealextreme.com/forms/ChangeOrder.aspx pagina je ordernummer invullen en dan Customer Service Express: Change Items in Order, dan bij Original SKU*: en New SKU (Change to)*: hetzelfde nummer invullen en in de Brief Reason for the Change neerzetten dat je 6 verschillende wilt.
Dan krijg je een net mailtje van Monica dat ze je 6 verschillende gaan sturen.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef tonja het volgende:
Vandaag een paar zendingen binnen gekregen. De postbode is inmiddels door mijn toedoen ook verslaafd aan DX
Dan heeft 'ie eindelijk wat te doen, is het weer niet goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn postbode vind het alleen maar bloedirritant dat ie elke dag een pakje langs moet brengen
Super Mario, plaatje zie een stukje naar boven.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn postbode vind het alleen maar bloedirritant dat ie elke dag een pakje langs moet brengen
En welke sleutelhangers hebben jullie het over?
Bron?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:59 schreef AstroNova het volgende:
Hmm, plotseling zakt de dollarkoers in elkaar
Joh, dat is het hele concept van PayPalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Per transactie pakken ze daardoor toch een paar centen van mij af. En met miljoenen gebruikers loopt dat gauw lekker op voor ze.
Kusjes terugquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
Dit gaat ook ff de OP in:
[ afbeelding ]
Kusjes voor Tarabass, dat ik nog niet zelf had bedacht om een teletekstpagina in de OP te zetten zeg
Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
Dit gaat ook ff de OP in:
[ afbeelding ]
Kusjes voor Tarabass, dat ik nog niet zelf had bedacht om een teletekstpagina in de OP te zetten zeg
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:43 schreef THEFXR het volgende:
Heeft er weleens iemand hier een gsm besteld? zo ja, wat was de kwaliteit daarvan?
De huidige koers is de koers die geldt. Wat de koers van paypal is is additional information, maar ook belangrijk natuurlijk. Maar je kan er niet van uit gaan dat iedereen dezelfde methode gebruikt natuurlijk. Vind ik dan..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert..En volgens mij iedereen met paypal betaalt hier.
Hij staat op de WIki, degene die automatisch update. Ben geen newb hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:49 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Kusjes terug
Volgens mij als je het plaatje van de site zelf pakt zal deze automatisch geupdate worden. Zou wel gaaf zijn.
Ja maar daarvoor moet je eerst inloggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, maar nu de hamvraag: is het eigenlijk nuttig.. Denk haast dat het nuttiger is om een linkje in de OP te zetten naar de Paypal calculator, aangezien paypal een eigen exchange rate hanteert..En volgens mij iedereen met paypal betaalt hier.
In het DealExtreme topic kan je er wel van uitgaan dat iedereen PayPal gebruikt, aangezien PayPal de enige betaalmethode is op DX.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:08 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Maar je kan er niet van uit gaan dat iedereen dezelfde methode gebruikt natuurlijk. Vind ik dan..
Het schijnt nl dat alle gsm's dezelfde imei hebben en daardoor geblokt worden, als je ze wilt aanmelden in het netwerk.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft..Anyhoo.. ik zou gewoon reakties lezen bij de producten en vooral goed op het OS van de telefoon letten, soms willen die Chinese fabrikanten nog wel iets letterlijk qua uiterlijk kopiëren.. Dan ziet het OS eruit als Windows Mobile of Symbian (Nokia), maar dan is het het niet..
![]()
zie ook bijv.:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:04 schreef neo2000 het volgende:
[..]
[..]
Schijnt van model tot model te verschillen.. Kleine kans dat hier iemand het aangedurfd heeft..Anyhoo.. ik zou gewoon reakties lezen bij de producten en vooral goed op het OS van de telefoon letten, soms willen die Chinese fabrikanten nog wel iets letterlijk qua uiterlijk kopiëren.. Dan ziet het OS eruit als Windows Mobile of Symbian (Nokia), maar dan is het het niet..
![]()
Waarom zo onaardig. Het was een tip. Wist niet dat je een vedette wasquote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:10 schreef RacerDKB het volgende:Hij staat op de WIki, degene die automatisch update. Ben geen newb hoor
Met dank aan natuurlijkquote:Volgende topic staat ie in de OP
True, niet goed over nagedachtquote:In het DealExtreme topic kan je er wel van uitgaan dat iedereen PayPal gebruikt, aangezien PayPal de enige betaalmethode is op DX.
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Het schijnt nl dat alle gsm's dezelfde imei hebben en daardoor geblokt worden, als je ze wilt aanmelden in het netwerk.
Ik kreeg een wisselkoers van 1,51.. terwijl op de teletekst de koersen een stuk gunstiger was..1.59. Nu zeggen ze wel dat er een paar cent pakken op transactiekosten..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:20 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Bron?
Wat de NOS zegt dat hij nog steeds met tienden zakt. Waarom paypal trouwens nog steeds een verouderde koers aanhoudt is mij een raadsel, en anders gezegd ook diefstal. Per transactie pakken ze daardoor toch een paar centen van mij af. En met miljoenen gebruikers loopt dat gauw lekker op voor ze.
Op die manier. Ja, blijf het vreemd vinden dat het verschil zo groot is. Het lijkt weinig, maar op alle klanten is het cashen natuurlijk. Ach, DX maakt een hoop goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik kreeg een wisselkoers van 1,51.. terwijl op de teletekst de koersen een stuk gunstiger was..1.59. Nu zeggen ze wel dat er een paar cent pakken op transactiekosten..
Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef neo2000 het volgende:
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |