Sowieso aparte bestellingen, elke bestelling onder de 25 euro houden (ongeveer). Er zijn verder geen verzendkosten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:01 schreef dgbw het volgende:
Hoe kan je dat het beste doen dan, als je een zooi dingen wilt?
(en de verzendkosten een beetje laag wilt houden)
Want?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:57 schreef Stinosss het volgende:
Ik mag hopen dat dat niet allemaal in dezelfde order staat?
neuh, uiteraard niequote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:57 schreef Stinosss het volgende:
Ik mag hopen dat dat niet allemaal in dezelfde order staat?
Ja, dat en het staat bij heel veel items op de site erbij, staat regelmatig op de DealExtreme fora te lezen, en is volgens mij zelfs uitvoering meermaals in dit topic besproken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:35 schreef dgbw het volgende:
"Tevens is dat van de customs niet echt een goed bewaard geheim;"
Het is ook geen geheim, (vrijwel) iedereen in de Lucht & Zeevracht is hiervan op de hoogte. En jullie nu ook ;D
Ach joh, zeg gewoon dat je gewéldig blij bent met zijn info, kan ie weer tevreden een kopje thee krijgen van zijn moeder met een theekoekje.quote:Op zondag 27 juli 2008 10:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, dat en het staat bij heel veel items op de site erbij, staat regelmatig op de DealExtreme fora te lezen, en is volgens mij zelfs uitvoering meermaals in dit topic besproken.
Ebay verkopers rekenen vaak hele hoge shipping & handling omdat ze daarover geen provisie aan ebay hoeven te betalen en over de prijs van het product wel.quote:Op maandag 28 juli 2008 02:22 schreef THEFXR het volgende:
nou, zo'n lage verzendkosten heb ik nog nooit gezien op ebay,vanuit HK
Hehe, en in Nederland betaal je meer dan 6 euro voor een aangetekende brief.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ebay verkopers rekenen vaak hele hoge shipping & handling omdat ze daarover geen provisie aan ebay hoeven te betalen en over de prijs van het product wel.
Maar ik heb hier een bubbeltjesenvelop van 17 x 23cm die vanauit HK hierheen is gekomen met een postzegel van 2,50 HKD, wat volgens Google minder dan ¤ 0,21 is
Nou hier verschilt het echt vaak hoor, heb al inmiddels meer dan 100 pakketjes laten komen, soms komen pakketjes die een week later zijn geshipped, toch eerder aan.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:54 schreef Bobsch het volgende:
Heeft iemand van jullie ook last van vertraging m.b.t. aankomst van het pakketje?
Ik heb bij eerdere bestellingen altijd (zo'n 10 keer tot nu toe) het artikel zes dagen na de 'shipped' mail binnen gehad, maar deze keer duurt het toch een stukje langer (19 juli verzonden).
Hmm.. Okay, kan wel eens handig zijn..quote:Op maandag 28 juli 2008 14:20 schreef Tarabass het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld. Hoop dat het wat is, want die gekke kaartjes kosten hier tientallen euro's. En ben benieuwd wanneer hij binnen is
Die van mij was ook 19 juli verzonden, maar is ook nog steeds niet binnen... Ben dus niet de enige.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:54 schreef Bobsch het volgende:
Heeft iemand van jullie ook last van vertraging m.b.t. aankomst van het pakketje?
Ik heb bij eerdere bestellingen altijd (zo'n 10 keer tot nu toe) het artikel zes dagen na de 'shipped' mail binnen gehad, maar deze keer duurt het toch een stukje langer (19 juli verzonden).
Haha, ik had deze post eerder moeten maken, TNT post stond net voor de deur. Heb ook de befaande oordopjes erbij zitten, maar de linkerkant functioneert nietquote:Op maandag 28 juli 2008 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die van mij was ook 19 juli verzonden, maar is ook nog steeds niet binnen... Ben dus niet de enige.
Net zoals die Ferrari-sleutelhanger. Die staat al weken op 'sold out'. Wil er wel één hebben eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2008 15:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm.. Okay, kan wel eens handig zijn..
Wilde vandaag wat hoesjes bestellen voor m''\n oordopjes etc, maar die staan gewoon al een hele week op sold out..
quote:Op maandag 28 juli 2008 17:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha, ik had deze post eerder moeten maken, TNT post stond net voor de deur. Heb ook de befaande oordopjes erbij zitten, maar de linkerkant functioneert niet
En mijn telefoon heeft nu ineens een ander mooi kleurtje
Whahahaquote:Op maandag 28 juli 2008 19:07 schreef tonja het volgende:
Ik heb net die shockpen binnen.
En dan toch uitproberen he...
en hoe voelt hetquote:Op maandag 28 juli 2008 19:07 schreef tonja het volgende:
Ik heb net die shockpen binnen.
En dan toch uitproberen he...
Onaangenaamquote:
Heb je die dingen wel eens bekeken? Dat is allemaal zo klein dat je dat echt niet uit elkaar krijgt en als je het al uit elkaar krijgt, dan nooit meer in elkaar... Ik heb maar even een melding gemaakt op de site dat het item defect is, met wat geluk sturen ze dan een nieuw setje op.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:16 schreef dgbw het volgende:
@Metalfreak: probeer ze open te 'punneken' dan en het losse contactje te solderen................
Dacht ik dus ook.. Totdat ik de achterkant van het doosje goed bekeek en wat bleek..? Allemaal taalfouten, en gewoon Chinglish.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Pro Duo-memorystick dat de 21ste Hong Kong heeft verlaten is hier vanmorgen aangekomen. Grappige is wel dat je op de productpagina niks ziet van Sony, allemaal gephotoshopt, maar het kartonnetje in het hoesje heeft zelfs zo'n Sony-echtheids stickertje. Ze halen dus gewoon de echte kaartjes uit de verpakking, doen de neppers erin en verkopen ze weer
.
Maar ik ben blij, 4GB voor 14 euro geshipped en al bij DX, of 20 euro excl. voor een 2GB kaartje bij een NL webshop
Ja, en dat vind ik dus zo jammer.. Bij sommige items staat er een ETA.. En bij anderen dan weer helemaal niets, en geen bericht wanneer en of het überhaupt nog binnen komt. Zo staan er al items maanden lang op sold out op de site. Ik bedoel verwijder ze dan of zo..quote:Op maandag 28 juli 2008 18:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Net zoals die Ferrari-sleutelhanger. Die staat al weken op 'sold out'. Wil er wel één hebben eigenlijk
En dat doen ze inderdaad, kreeg net bevestiging dat ze de oordopjes opnieuw hebben verstuurd. Geen gezeik, gewoon opnieuw versturen. Wat een service!quote:Op maandag 28 juli 2008 21:54 schreef Stinosss het volgende:
Naja, de elektronica is nog wel te solderen. Zoals jij al zegt, het schilletje wat eromheen zit is het probleem.
Wsl sturen ze wel een nieuw setje op.
Kan menig webshop nog van leren, en die vragen zelfs ¤10,- verzendkosten. Dan ben je ook nog de kosten van het terugsturen kwijt. Echt geweldige site en goeie service, petje af!!quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:06 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dat doen ze inderdaad, kreeg net bevestiging dat ze de oordopjes opnieuw hebben verstuurd. Geen gezeik, gewoon opnieuw versturen. Wat een service!![]()
Gewoon letterlijk de Dealextreme producten tegen een veel te hoge prijsquote:Op donderdag 31 juli 2008 18:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Moet je anders eens op www.leukedingetjes.nl kijken
Die site is toch van een FOK!ker?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Moet je anders eens op www.leukedingetjes.nl kijken
Jup, Marijkezwollequote:
Zou zeggen mail die site en vraag wat de levertijd is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jup, Marijkezwolle
Aan de ene kant sneu, aan de andere kant ook wel respect als je op die manier geld kunt verdienen
Zou ze die meuk nog zelf in huis hebben of gewoon direct uit HK naar haar klanten laten sturen? Dat laatste is iig goedkoper
Welkom!quote:
Ah! Zwolle, lekker dicht bij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jup, Marijkezwolle
Aan de ene kant sneu, aan de andere kant ook wel respect als je op die manier geld kunt verdienen
Zou ze die meuk nog zelf in huis hebben of gewoon direct uit HK naar haar klanten laten sturen? Dat laatste is iig goedkoper
Cheeers mannnn... Gezellige boel hier.... googlede dealextreme en naja tada.quote:
Dat is zeker dichtbijquote:
quote:Oneindige lus
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
De browser is gestopt met pogen het opgevraagde item op te halen. De website verwijst het verzoek door op een manier die nooit zal worden voltooid.
* Hebt u cookies die nodig zijn voor deze website uitgeschakeld of geblokkeerd?
* NOOT: als het accepteren van cookies van deze website het probleem niet oplost is het waarschijnlijk een serverconfiguratieprobleem en niet uw computer.
Brandplekken op de vloer? Wat denk je wel nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:46 schreef Tarabass het volgende:
Ik wil een laserpen kopen waarmee ik met de kat kan spelen. Hij moet rood zijn en ongevaarlijk. Omdat ik helemaal niet thuis ben in lasers, en straks niet met een blinde kat of brandplekken in de vloer wil zitten, wil ik vragen welke daarvoor geschikt zou zijn. Wie kan mij een tip geven?
Dat kan met een 20mW ook nog. En iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
0.5mW, daar kan je niets mee beschadigen. Die kan je waarschijnlijk gewoon van 1cm afstand in je oog schijnen zonder dat er enige schade komt.
Ik hou er niet echt van om met zo'n pats horloge rond te lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb trouwens dat zelf-opwindende horloge binnen
[ afbeelding ]
Die dus.
Hij is echt ongelovelijk tof
Hij is vrij robuust, echt een degelijk horloge is het. Je kan het binnenwerk zien enzo en je ziet allerlei dingetjes draaien enzo
Hij is echt véél beter dan dat ik had verwacht, je zou niet zeggen dat ie 13 euro was. Verschillende mensen die ik het gevraagd heb zeiden dat ze dachten dat ie 100 tot 150 euro waard was
Dus als je nog zo'n webshop hebt als die Marijkezwolle, verkoop dit horloge voor 59 euro ofzo
Als ik mijne kwijt raak of als ie stuk gaat (wat ik zéker niet verwacht) koop ik zo een nieuwe
Tophorloge
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Ik hou er niet echt van om met zo'n pats horloge rond te lopen
Een pats horloge?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:51 schreef C.Mongler het volgende:
[..]
Ik hou er niet echt van om met zo'n pats horloge rond te lopen
Mooi ding!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus.
Hij is echt ongelovelijk tof
Hij is vrij robuust, echt een degelijk horloge is het. Je kan het binnenwerk zien enzo en je ziet allerlei dingetjes draaien enzo
Hij is echt véél beter dan dat ik had verwacht, je zou niet zeggen dat ie 13 euro was. Verschillende mensen die ik het gevraagd heb zeiden dat ze dachten dat ie 100 tot 150 euro waard was
Dus als je nog zo'n webshop hebt als die Marijkezwolle, verkoop dit horloge voor 59 euro ofzo
Als ik mijne kwijt raak of als ie stuk gaat (wat ik zéker niet verwacht) koop ik zo een nieuwe
Tophorloge
Ik heb er nog drie liggen van dealextreme. Voor de verzendkosten wil ik hem wel naar je opsturen, mocht je interesse hebben stuur even een PM. Zit nog helemaal nieuw in de verpakking.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:46 schreef Tarabass het volgende:
Ik wil een laserpen kopen waarmee ik met de kat kan spelen. Hij moet rood zijn en ongevaarlijk. Omdat ik helemaal niet thuis ben in lasers, en straks niet met een blinde kat of brandplekken in de vloer wil zitten, wil ik vragen welke daarvoor geschikt zou zijn. Wie kan mij een tip geven?
Daar heb ik in totaal zo'n 25 stuks van gekocht en ze waren altijd tussen de 2mW en de 5mW.....quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
Of als je écht bang bent voor lasers
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14232
0.5mW, daar kan je niets mee beschadigen. Die kan je waarschijnlijk gewoon van 1cm afstand in je oog schijnen zonder dat er enige schade komt.
Waarom ze die hebben, omdat het in Australie sinds kort illegaal is om lasers >0.5mW te hebben/importeren.
Foto van dat ding om je pols..?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
Maandag heb ik een goede camera, ik heb nu alleen mijn mobiel, dus dan zal ik wel wat foto's nemen. Hij is best groot, maar niet té groot vind ik.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 09:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Foto van dat ding om je pols..?![]()
Hoe groot issie..? Niet model kerkklok..? En natuurlijk de hamvraag; loopt de jouwe WEl goed..? Lees nml verschillende "problemen" met het binnenwerk van het horloge op DX.. Schijnt bij sommige mensen elke dag tot 5 minuten af te wijken..
Welke heb je dan precies? Zou zeer relaxed zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb er nog drie liggen van dealextreme. Voor de verzendkosten wil ik hem wel naar je opsturen, mocht je interesse hebben stuur even een PM. Zit nog helemaal nieuw in de verpakking.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9768quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:45 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Welke heb je dan precies? Zou zeer relaxed zijn natuurlijk
Je hebt een private messagequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 14:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9768
Die is inderdaad erg goed!quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:20 schreef tonja het volgende:
Van de week mijn shocklaser binnen gekregen. Gisteren heb ik 'm op mijn buren uit kunnen proberen. En ja, dat was leuk
En de laser doet het ook erg goed.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg goed!
Dat is een van de beste schokproducten, vind ik.
quote:Apologies for the items being defective.
Please check and find out the cheapest way to mail the item back to our Hong Kong Defective Products Drop Off Box. If it is less than $___(less than 30% of the item price), please go ahead and return it to address below, and take a picture of the proof of shipment (receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc) after you have shipped it. We will arranged the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.
VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:
1. Your order number,
2. sku numbers returned and quantity, and
3. a short description of the problem(s) of the defective unit.
This note will help expediting the processing time for you. Thank you.
Hong Kong Defective Products Drop Off Box Address:
TO: DealExtreme
RE: ORDER # ______
Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
HONG KONG
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements.
Thanks
Best regards,
Angel
Ik heb aangegeven dat het me meer dan 30% van de originele prijs gaat kosten dus een beetje nutteloos. Kijken wat de reactie van hun is.quote:Op maandag 4 augustus 2008 20:20 schreef Stinosss het volgende:
Ik heb al ontzettend vaak iets teruggestuurd. Je moet aangetekend kiezen bij het postkantoor. Dat gaat je 10,50 euro kosten. Deze kosten krijg je echter wel terug van DX.
Moet morgen ook ffe wat terugsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |