Die site is toch van een FOK!ker?quote:Op donderdag 31 juli 2008 18:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Moet je anders eens op www.leukedingetjes.nl kijken
Jup, Marijkezwollequote:
Zou zeggen mail die site en vraag wat de levertijd is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jup, Marijkezwolle
Aan de ene kant sneu, aan de andere kant ook wel respect als je op die manier geld kunt verdienen
Zou ze die meuk nog zelf in huis hebben of gewoon direct uit HK naar haar klanten laten sturen? Dat laatste is iig goedkoper
Welkom!quote:
Ah! Zwolle, lekker dicht bij.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jup, Marijkezwolle
Aan de ene kant sneu, aan de andere kant ook wel respect als je op die manier geld kunt verdienen
Zou ze die meuk nog zelf in huis hebben of gewoon direct uit HK naar haar klanten laten sturen? Dat laatste is iig goedkoper
Cheeers mannnn... Gezellige boel hier.... googlede dealextreme en naja tada.quote:
Dat is zeker dichtbijquote:
quote:Oneindige lus
Firefox heeft vastgesteld dat de server het verzoek voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
De browser is gestopt met pogen het opgevraagde item op te halen. De website verwijst het verzoek door op een manier die nooit zal worden voltooid.
* Hebt u cookies die nodig zijn voor deze website uitgeschakeld of geblokkeerd?
* NOOT: als het accepteren van cookies van deze website het probleem niet oplost is het waarschijnlijk een serverconfiguratieprobleem en niet uw computer.
Brandplekken op de vloer? Wat denk je wel nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:46 schreef Tarabass het volgende:
Ik wil een laserpen kopen waarmee ik met de kat kan spelen. Hij moet rood zijn en ongevaarlijk. Omdat ik helemaal niet thuis ben in lasers, en straks niet met een blinde kat of brandplekken in de vloer wil zitten, wil ik vragen welke daarvoor geschikt zou zijn. Wie kan mij een tip geven?
Dat kan met een 20mW ook nog. En iddquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
0.5mW, daar kan je niets mee beschadigen. Die kan je waarschijnlijk gewoon van 1cm afstand in je oog schijnen zonder dat er enige schade komt.
Ik hou er niet echt van om met zo'n pats horloge rond te lopenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb trouwens dat zelf-opwindende horloge binnen
[ afbeelding ]
Die dus.
Hij is echt ongelovelijk tof
Hij is vrij robuust, echt een degelijk horloge is het. Je kan het binnenwerk zien enzo en je ziet allerlei dingetjes draaien enzo
Hij is echt véél beter dan dat ik had verwacht, je zou niet zeggen dat ie 13 euro was. Verschillende mensen die ik het gevraagd heb zeiden dat ze dachten dat ie 100 tot 150 euro waard was
Dus als je nog zo'n webshop hebt als die Marijkezwolle, verkoop dit horloge voor 59 euro ofzo
Als ik mijne kwijt raak of als ie stuk gaat (wat ik zéker niet verwacht) koop ik zo een nieuwe
Tophorloge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |