Je kan het natuurlijk altijd melden. Als het een goedkoop product is en je hebt de foto's waar ze om vragen sturen ze je een nieuwe. Als het duurder is, uit mijn hoofd zeg ik, dat als de verzendkosten lager zijn dan 30% van de productwaarde, dan regelen ze wat. en als de verzendkosten dan bijvoorbeeld 60% zijn van de productwaarde, krijg je meestal een gratis nieuwe.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Edit: kut.. Er zit dus een verkeerd item bij..Gewoon heel andere SKU.. Verder ook de eerste order waar geen briefje of zo bij zit..
Heeft het zin om foto's e.d. te maken om bij de customer service page dit incident aan te melden..? Of gaan ze dan vragen om het artikel retour te sturen o.i.d.? Iemand ervaring ermee..?
Iets van 7/8 dollar hoef je denk ik inderdaad niet te retournerenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:20 schreef neo2000 het volgende:
Hmm.. Okay, op zich wel aardig.. heb alleen geen idee wat retourneren kost ri HongKong..
Het had moeten zijn:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11208
Maar het blijkt een:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9824
Ze hebben in ieder geval categorie wel goed..
Maar goed, met producten van rond de 7/8 dollar, kan ik mijzelf niet voorstellen dat ik het moet retourneren? (op een totale order van 80 dollar)
Ja, boven de 15 dollar of weetikveel hoeveel is het aangetekend.quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Z1lla het volgende:
Ik heb gister ook mijn pakketje mogen ontvangen. Een bestelling bij DX plaatsen is voor herhaling vatbaar.
Alleen moest ik wel tekenen voor ontvangst, is dat normaal bij luchtpost?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 20:17 schreef Z1lla het volgende:
Ik heb gister ook mijn pakketje mogen ontvangen. Een bestelling bij DX plaatsen is voor herhaling vatbaar.
Alleen moest ik wel tekenen voor ontvangst, is dat normaal bij luchtpost?
Laser binnengekregen!! na 5 dagen zonder sku 1888!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:07 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Hey had pakje gekregen ik helemaal blij enzo
Bleek het een ander pakje te zijn van DX , die spullen waren 1 dag later dan mijn laser besteld maar heb ze eerder binnengekregen. Maar had zo'n star wars sleutelhanger geval gekocht () maar die doet het niet eens.
-__-''
5 dagen is vrij snel!quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:36 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]
Laser binnengekregen!! na 5 dagen zonder sku 1888!
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469
Superchill ding ga er vanaaf mee in de lucht schijnen!
En heb je een fototje van hoe het schijnt, ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:11 schreef Bobsch het volgende:
En ik heb vandaag ook weer een pakketje gekregen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk grotendeels gewoon weer rotzooi dusBehalve de lamp voor in de tuin, want die schijnt ook nog echt te werken. Nu is het nog maar deels uit te testen, maar als je je hand boven de sensor houdt dan doet 'ie het. Nu maar wachten tot vanavond om te kijken of het ook echt wat is!
Mijn levering duurde ongeveer 2 weken (moment betaling tot aflevering) en dat te bedenken dit helemaal uit china komt. Echt toppiequote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5 dagen is vrij snel!
Die laser is inderdaad tof voor de straal, de 200mW rood zie je namelijk veel minder dan die. Ik heb die namelijk zelf ook
Hopen dat mijn horloge ook zo snel gaat, ikverwacht dat ie morgen ingepakt word, dan heb ik hem nog misschien voordat ik volgende week vrijdag op vakantie ga.
Zo'n self winding geval.
Rechtermuisknop -> Eigenschappen ->quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoe heet die lamp eigenlijk (om terug te vinden op DX)
Mijn dingen werden na een paar dagen al verstuurd, een ander paketje wat ik op de 8e had besteld was gister al aangekomen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
5 dagen is vrij snel!
Die laser is inderdaad tof voor de straal, de 200mW rood zie je namelijk veel minder dan die. Ik heb die namelijk zelf ook
Hopen dat mijn horloge ook zo snel gaat, ikverwacht dat ie morgen ingepakt word, dan heb ik hem nog misschien voordat ik volgende week vrijdag op vakantie ga.
Zo'n self winding geval.
Dat ik er zelf niet op kwamquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> Eigenschappen ->
http://www.dealextreme.com/productimages/sku_2725_1.jpg
-->
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2725
Solar Powered Self-Recharged Automatic Garden Light
Price: $17.15
Ik zal er vanavond eentje maken als ik er aan denkquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
En heb je een fototje van hoe het schijnt, ben erg benieuwd!
Hoe heet die lamp eigenlijk (om terug te vinden op DX)
Typisch weerquote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:58 schreef yosander het volgende:
Heb eindelijk mijn magneetballetjes (100-pack) binnen!
Was er even mee bezig en toen kwam dit eruit:
[ afbeelding ]
Oke ik wacht even af op je fotoquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:04 schreef Bobsch het volgende:
[..]
Ik zal er vanavond eentje maken als ik er aan denkGisterenavond ging 'ie (zoals verwacht) gewoon aan, maar het lampje scheen niet vreselijk fel. Misschien light het aan het feit dat gisteren de zon niet echt fatsoenlijk geschenen heeft (en vandaag helaas ook niet). Ik heb hem rond de middag in de tuin in de grond geprikt en om 05.00 heb ik hem nog zien schijnen, dus hij blijft wel aardig lang schijnen
In de reviews (de bovenste is van mij) wordt ook gezegd dat hij na een bewolkte dag maar vaagjes schijnt, hopelijk doe de lamp het volgende week wanneer het beter weer wordt een beetje beter.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:23 schreef RacerDKB het volgende:
Wow, normaal staat er wel altijd een tijdje Waiting for Supplier en zulks, maar ik heb nu een order van vanmiddag (14:00 uur ofzo) en die is nu al 2 uur lang (of langer) ''Expedited Order Received - in stock''
En het was nog wel een True 50mW laser, die momenteel ''Back Ordered - ETA 7/25/2008 (8 days) '' is.
Hebben ze er misschien toch nog eentje snel gezocht voor mij speciaak
Nah, deze is eigenlijk voor een vriend maar ik test hem wel eventjes uit voordat ik hem geefquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:31 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]Heb de True 30 mW
Wel ff je review plaatsen hier he als je 'm hebt
Rood is lelijkquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nah, deze is eigenlijk voor een vriend maar ik test hem wel eventjes uit voordat ik hem geef
Ik heb zelf ook de True 30, de true 50 heeft gewoon een veel zichtbaarder straal en hij brand dingetjes van 5 cm afstand ofzo.
De 200mW rode is tof voor het branden, en de 30mw (of 50 of 100) is tof voor de straal
Er staan altijd zulke droge dingen opquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:16 schreef Metalfreak het volgende:
mooie vermelding van "Gift" op de verpakking
Bij mij stond er gewoon XBOX accesories op, wat dan ook weer klopt met de inhoudquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er staan altijd zulke droge dingen op
Bij een aansteker staat er echt ''LED Light'' ofzo
Daar wil je je niet mee vertonen, geloof mequote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:42 schreef D.zire het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga deze bestellen. Een horloge/telefoon/mp4 speler.
Zou deze het gewoon doen met mijn simkaart van KPN?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12348
Hij is wel erg lelijk.
quote:The item (RA*********HK) was posted on 19-Jul-2008 and is being processed for delivery to the addressee.
Lelijk of niet, er zit geen 220 oplader bij?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:42 schreef D.zire het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel erg lelijk.
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:08 schreef tonja het volgende:
handschoen om je katten mee op te poetsen
Dan faal je echt hard als je daar mee probeert te pimpenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:42 schreef D.zire het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel erg lelijk.
Gozer, hoe 007 wil je het hebben? En: ik bel nu altijd als ie in mijn broekzak zit. dat is dan ook verleden tijdquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:09 schreef Zenon het volgende:
[..]
Dan faal je echt hard als je daar mee probeert te pimpen
De charger is 1 x AC charger (187V ~ 242V AC), dus dat zou prima kunnen in Nederland.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Lelijk of niet, er zit geen 220 oplader bij?
Er is nog zo'n horloge op DX, die is op zich wel mooi. Kan je beter die kopen dan dat lelijke kreng hierboven.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:09 schreef Zenon het volgende:
[..]
Dan faal je echt hard als je daar mee probeert te pimpen
Kan je misschien een foto laten zien, van iets dat je in die tent hebt gezet? Dus een voorbeeldfoto, ik twijfelde of ik zo'n ding zou kopen, maar het leek me nogal nutteloos omdat het waarschijnlijk niet mooi zou zijn, en omdat ik geen DSLR heb.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:08 schreef tonja het volgende:
lichttentje met gekleurde achtergrond lapjes.
Ze hebben vandaag 2 extra grote van die paraplu's toegevoegd hè, zilver en wit. Dat je het even weetquote:reflectie paraplu's 3 stuks
Jah, die heb ik besteldquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je misschien een foto laten zien, van iets dat je in die tent hebt gezet? Dus een voorbeeldfoto, ik twijfelde of ik zo'n ding zou kopen, maar het leek me nogal nutteloos omdat het waarschijnlijk niet mooi zou zijn, en omdat ik geen DSLR heb.
[..]
Ze hebben vandaag 2 extra grote van die paraplu's toegevoegd hè, zilver en wit. Dat je het even weet
Oke, ik zou het tof vinden als je wat voorbeeldfotootjes kan posten in dit topic als je hem binnen hebtquote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, die heb ik besteld
Het lichttentje heb ik nog niet binnen.
Beloofd!quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Oke, ik zou het tof vinden als je wat voorbeeldfotootjes kan posten in dit topic als je hem binnen hebt
Enne, de katten hebben nog wel te eten dit jaar, gezien je inkopen mag ik hopen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:08 schreef tonja het volgende:
Verslavende site.
Wat ik heb gekocht daar..
setje tussenringen voor de camera
ledlampjes met magneet 8 stuks
laserpointers 6 stuks (heb katten)
gsm blocker
macro filter
2 crosslight filters
gekleurde omnibounce kapjes 3
soort van regenjasje voor mijn camera
lichttentje met gekleurde achtergrond lapjes.
reflectie paraplu's 3 stuks
kapje voor op het oculair van mijn camera
grijskaart
flash diffuser
handschoen om je katten mee op te poetsen
Dat was het wel zo'n beetje geloof ik.
Hehe, oeps etenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:00 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Enne, de katten hebben nog wel te eten dit jaar, gezien je inkopen mag ik hopen.Ik moet binnenkort toch ook eens iets bestellen daar. Op sieraden gebied that is.
Zat ook te twijfelen over dat horloge bij m'n laatste bestelling.. Ben alleen bang dat ie gigantisch groot is, en dat je zo'n kerkklok om je pols hebt hangen als je 'm aan hebt.. XDquote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er staan altijd zulke droge dingen op
Bij een aansteker staat er echt ''LED Light'' ofzo
Ik heb trouwens dit horloge besteld:
[ afbeelding ]
Vandaag verzonden, als ie binnen is post ik er wel wat over hier.
Wat dacht je van de batterijen vervangen?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:13 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Trouwens mijn True 30 mW laser is een beetje kapot, straal is nu heel dun en het puntje ook. Heel raar terwijl ik 'm amper heb gebruikt.
quote:Betaalbaar Ooglaseren?
Betrouwbare Ooglaser Operaties in Bekende Oogkliniek in Istanbul!
www.WorldEyeCenters.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |