Ik zou het niet weten.. Maar om je toch nog enigzins te helpen; weet je zeker dat het terugmoet..? Ik bedoel, heb je bij Customer Service Express een case aangemaakt..? Vaak is het nml vanwege de hoge verzendkosten hiervandaan niet nodig iets te retourneren als het defect is o.i.d..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:52 schreef Reki het volgende:
Weet iemand wat de goedkoopste manier is om een defect product terug te sturen? (onder 500gram)
Ik vraag me alleen af of je in Nederland wel zulke lampjes op je fiets mag hebben.. Zou het niet TE fel zijn? Of hebbie het daar niet voor gekocht?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.454
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3609
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8274
Net binnen
Ga eens weg met je stomme noob vragenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. Maar om je toch nog enigzins te helpen; weet je zeker dat het terugmoet..? Ik bedoel, heb je bij Customer Service Express een case aangemaakt..? Vaak is het nml vanwege de hoge verzendkosten hiervandaan niet nodig iets te retourneren als het defect is o.i.d..
[..]
Ik vraag me alleen af of je in Nederland wel zulke lampjes op je fiets mag hebben.. Zou het niet TE fel zijn? Of hebbie het daar niet voor gekocht?
Zegt er 1 wat, 3 augustus 2008quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ga eens weg met je stomme noob vragen
Die sku.454 is gewoon bedoeld voor op de fietsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:25 schreef neo2000 het volgende:
Ik vraag me alleen af of je in Nederland wel zulke lampjes op je fiets mag hebben.. Zou het niet TE fel zijn? Of hebbie het daar niet voor gekocht?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef LittleMiss het volgende:
00741 Audio Splitter 3.5mm Jack x 1 Pending $1.21 -
09879 Classy Black and White Earpone (3.5mm) x 1 Pending $3.50 -
10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.64 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Pending $2.98 -
14045 Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch x 1 Pending $19.99
Die 454 he, is het lampje los te halen, of zit dat vast aan die houder?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die sku.454 is gewoon bedoeld voor op de fiets
Die Romisen RC-G2 heb ik niet primair gekocht voor op de fiets, maar voor $ 2 toch maar ff dat houdertje meebesteld om te proberen of ie er wel voor te gebruiken is. Denk trouwens dat de lichtbundel wat te smal is om er veel aan te hebben op de fiets, maar doordat de bundel zo smal is zul je er ook niet zo snel iemand mee verblinden (tenzij je m recht in zn ogen schijnt)
http://services.dealextreme.com/forms/Replacement_Defective.aspxquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tarabass het volgende:
Hoe vraag ik een ticket aan? Mijn lasertje die net binnen is doet het niet. Ook niet met nieuwe batterijen
staat onderaan de pagina: Custumer Service Expressquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:17 schreef Tarabass het volgende:
Hoe vraag ik een ticket aan? Mijn lasertje die net binnen is doet het niet. Ook niet met nieuwe batterijen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:37 schreef Wisheh het volgende:
had ik laser bestel (de 200mw rood) kreeg ik hem binnen kwam ik erachter dat er cr2 batterijen in gingen die ik dus niet had. Nouja ik bestellen inc lader heb ik ze vandaag binnen gekregen heb ik weer de verkeerde lader besteldDamn het zit me niet mee op een lucifer te laten branden met me laser
Ook los te halen (en los ook als zaklamp te gebruiken)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die 454 he, is het lampje los te halen, of zit dat vast aan die houder?
HeatWave, ze pest me en ik mag geen n00bfight hebben van Klonk..quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ga eens weg met je stomme noob vragen
(sku.3609)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Romisen RC-G2
Naar mijn ervaring doen ze over 2 dollar zelfs niet moeilijk, als je al een tijdje wacht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:45 schreef qltel het volgende:
Zojuist een ticket aangemaakt om artikel 14520 te wijzigen in 14519. Binnen 4 minuten antwoord en aangepast. En over die 2 cent die dat artikel duurder is hoor ik ze ook niet..
Toppie service dus![]()
Ticket om 11:11, antwoord om 11:15!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:54 schreef Rewimo het volgende:
Ha, het is gelukt begrijp ik. Superservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |