quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef Rewimo het volgende:Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?
quote:Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt.
Nee, niet tegelijkertijd.. Er kan volgens mij maar 1 sim tegelijkertijd aktief zijn.. Wil je de andere aan hebben, telefoon uit, telefoon weer aan, andere sim kaart selecteren. Tenminste, dat is zoals ik dual sim altijd begrepen heb, heb er ook geen hand-on ervaring in, dus pin me d'r niet op vast..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als ik jouw verhaal goed begrijp zou je dan wel een NL en een Duitse simkaart tegelijk werkend kunnen krijgen in zo'n telefoon?
Ik heb het juist van het forum vandaan, zoek maar eens op IMEI, dat vind je dat wel.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:20 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik daarover hoor.. Volgens mij is het wel zo dat er veel GSM's bij zijn waar een dual sim slot in zit.. Veel mensen denken dan dat je 2 simkaarten tegelijkertijd kan gebruiken, dit is echter niet zo, want beide sim kaarten melden zich dan aan op het Nederlandse netwerk, met dezelfde imei (telefoon gebonden), en dan gaat het wel fout.. Daarom moet je eerst telefoon uitzetten, aanzetten en kiezen welke sim je gebruiken wilt. Maar dat alle telefoons dezelfde imei hebben is volgens mij bollocks, dan hadden de forums van DealExtreme wel volgestaan met meldingen er over.
Hmm, okay.. Dat is wel een major issue, er vanuit gaande dat het überhaupt waar is. Kan mezelf echter op basis van de reviews indenken dat er niets van waar is.. Er is 1 reply in het topic "MIJN IMEI IS HETZELFDE!!11!1!11!oneoneone!" en daar gaat verder eigenlijk heel het topic over.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik heb het juist van het forum vandaan, zoek maar eens op IMEI, dat vind je dat wel.
http://www.dealextreme.co(...)2811~threadid.128695
niks van waar??quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:13 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hmm, okay.. Dat is wel een major issue, er vanuit gaande dat het überhaupt waar is. Kan mezelf echter op basis van de reviews indenken dat er niets van waar is.. Er is 1 reply in het topic "MIJN IMEI IS HETZELFDE!!11!1!11!oneoneone!" en daar gaat verder eigenlijk heel het topic over.
Volgens mij laat geen enkele operator toe dat er meerdere malen dezelfde IMEI zich aanmeldt op het netwerk, terwijl er genoeg mensen de telefoon hebben waarbij deze wel gewoon werkt.. Sterker nog, na 9/11 denk ik haast dat Big brother niet eens toe laat dat operators meerdere dezelfde IMEI's zich aan laten melden op een netwerk. Anders kunnen de inlichtingendiensten geen onderscheid meer maken tussen bellers..
Ik heb zowel een NL als een Duitse mobiel omdat ik in NL werk en in DLD woonquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:28 schreef bbfakir het volgende:
Waarom met twee sims tegelijk? Willen jullie stereobellen?
Okay, daar heb je een punt..quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
daar staan toch verontruste dingen in.
http://www.vectonemobile.nl/quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb zowel een NL als een Duitse mobiel omdat ik in NL werk en in DLD woon
Wendy is leukquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:57 schreef Stinosss het volgende:
Voor de liefhebbers. Een greep ui de DX staffDeze hardwerkende pekineesjes zorgen voor onze schokpennen en Iclone's
. En nee, het is telkens hetzelfde meisje ook al lijken ze allemaal op elkaar
.
Melissa
[ afbeelding ]
Tiffany
[ afbeelding ]
Raindy
[ afbeelding ]
Winnie
[ afbeelding ]
Wendy
[ afbeelding ]
Ja ik wou net ook iets bestellen , nu is het zelfs nog lagerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
PayPal-wisselkoers:1 EUR = 1,46250 USD![]()
Stomme optimisme in de Amerikaanse economie ineens.
Ik wacht wel een weekje of 2 voordat ik weer bij DX bestel.
Schuiven, niet trekken. En laat ze niet zomaar tegen elkaar aanspringen, dan breken ze.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 22:54 schreef tonja het volgende:
Net magneetschijfjes binnengekregen. Iemand enig idee hoe ik die krengen van elkaar krijg?
Dat lukt ook niet. Ik heb blijkbaar slappe handjesquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:47 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Schuiven, niet trekken. En laat ze niet zomaar tegen elkaar aanspringen, dan breken ze.
Meer oefenenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lukt ook niet. Ik heb blijkbaar slappe handjes
Nee.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef colink0 het volgende:
Ik ben van plan een laser van meer als 22 euro te bestellen bij DX heeft iemand daar ervaring mee?
Ja. Geen problemen mee gehad. Heb zoveel orders gehad die +22 euro waren, nog nooit wat extra betaald.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:04 schreef colink0 het volgende:
Ik ben van plan een laser van meer als 22 euro te bestellen bij DX heeft iemand daar ervaring mee?
Maar ik bedoel tis illegaal....quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja. Geen problemen mee gehad. Heb zoveel orders gehad die +22 euro waren, nog nooit wat extra betaald.
Misschien is het een idee de OP te lezen?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:19 schreef colink0 het volgende:
[..]
Maar ik bedoel tis illegaal....
Is de kans groot dat ze t openmaken?
OP= overige pagina's???quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Misschien is het een idee de OP te lezen?
Jah, srry kben net nieuw dus hulp kan ik wel gebruikenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ga ergens anders de noob uithangen zeg
Zegt de 1-week-oude noob.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:26 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ga ergens anders de noob uithangen zeg
Wil je horloge gewoon bekijken, is de site down..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:47 schreef LittleMiss het volgende:
00741 Audio Splitter 3.5mm Jack x 1 Pending $1.21 -
09879 Classy Black and White Earpone (3.5mm) x 1 Pending $3.50 -
10684 Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.64 -
12590 Stainless Steel 11-in-1 Multi-Functional Tool Card (2-Pack) x 1 Pending $2.98 -
14045 Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch x 1 Pending $19.99
Hier af en toe wel af en toe "Service Unavailable"..quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:17 schreef tonja het volgende:
Hier doet ie het gewoon.
Ah, gewoon nieuwsgierigheid.. Was in de veronderstelling dat de DX mevrouw misschien dacht dat je een man was of zo..quote:
tijd tot dat ze het weer hebben + ongeveer 7 dagen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:20 schreef colink0 het volgende:
Hoelang duurt het verzenden als de producten niet backordered zijn?
Hier niet..quote:
Whehehe.. Ik hanteer zelfde taktiek.. Ze vindt het ook niet echt tof als ik elke keer wat bestel. Bestel ik wel weer een of ander rommeltje voor d'r mee (vooral als het felle kleurtjes, veel glittertjes of cute dierenplaatjes heeft) en dan is het opeens geen probleem meer.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:57 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik moet trouwens even geld overmaken naar mijn paypal, want mijn wishlist loopt de spuigaten uit. Alleen vriendin is niet zo blij dat er alweer geld naar paypal moet haha. Nouja, koop dan ook maar wat leuks voor haar, is dat ook weer geregeld
Nekkid?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:57 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Ik heb der al op de webcam gezien
Daaaaagen? Hoe lang dan? En is ALLES in je order wel in stock?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:25 schreef Deezertje het volgende:
2 van mijn bestellingen staan al daaaaaaaaaaaaaagen op ''In Stock'' maar worden maar niet ingepakt/verzonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |