Nee, ze hebben de chineesjes het ff snel laten maken..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:45 schreef THEFXR het volgende:
grrr, ik heb op 7 aug besteld, de order is pas vandaag 19 aug verzonden![]()
hebben ze daar meegedaan aan de spelen ofzo?
Is dat mét of zónder bijbehorende tijgermug?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:25 schreef 8D het volgende:
Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack)
Ervaringen: Ja euh, spaar ze allemaal ?
Zover ik zag, zonder. Maar ik kan er natuurlijk overheen gekeken hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:45 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Is dat mét of zónder bijbehorende tijgermug?
Mwah, als je in elkaar stort dan weet je dat je er naast zat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:25 schreef 8D het volgende:
[..]
Zover ik zag, zonder. Maar ik kan er natuurlijk overheen gekeken hebben
Krijg ik wel waar voor mijn geldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mwah, als je in elkaar stort dan weet je dat je er naast zat.
Ja inderdaad..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:14 schreef lezut het volgende:
Die olympische spelen mogen overigens ook wel stoppen, dan kunnen ze de fabrieken weer aanzetten.
De dollar zakt me veel te hard en alles staat op Sold Out
Dat doet DX altijd, overal als er een product is waar Apple of iets anders, Philips bijv, dan blurren ze het weg. Heeft met rechtszaken te maken enzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef Erasmo het volgende:
Is dat etiketje nou gecensureerd?
Ze hebben wel goede kloon ipod dingen heb zelf ook oplader gekochtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb weer besteld.
[ afbeelding ]
I-pod socks, 6 stuks voor $4,30!
Ik heb een echte, met etiketje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:20 schreef Dionysiou het volgende:
Dat zijn neppe sokken, iPod sokken hebben geen etiketje ik heb ze via ebay erg goedkoop gekocht 0,99 GBP dan heb je zonder etiketje.. Komen morgen aan
Mwah, weet nog niet precies. Ik wil eigenlijk nog wel een horloge van DX, en die groene 30 mW laser moet ik eigenlijk ook nog wel een keer kopen. Maar ik zit momenteel even krap bij kas, dus ik heb even wat minder gelegenheid om geld richting HK te sturen.quote:
Aan de ene kant denk ik 'zal toch niet, dat bestellen ze toch wel zelf op DX', aan de andere kant stikt het natuurlijk nog steeds van de domme mensen met een fobie voor paypal / bestellen uit het buitenland etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:21 schreef lezut het volgende:
Maar ik vraag me af of handel in zooi van DX echt geld op zou leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |