Oepsquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:27 schreef BobbyB het volgende:
Sackboy ken ook al niet tellen
Goeie OP en TT, dat wel.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:28 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
moet ook in de OP
En waar is de The Hills Fanclub??
En waar zijn de rest van de vorige topics??
En ik ben geen lurker
Kut-TS
Nee, jij had de wiki bij moeten werkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:28 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
moet ook in de OP
En ik ben geen lurker
Kut-TS
Jij moet je kankahkop houwe, kankahmongool!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:28 schreef BigKahuna het volgende:
[ afbeelding ]
moet ook in de OP
En ik ben geen lurker
Kut-TS
En jij bent?quote:
Hehhe, nou word diie BigKenia eens ge0wn3d!quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Beauregard het volgende:
Er staat 'n foutje in de OP. Het is namelijk 'patat'. Even aanpassen a.u.b.
En bedankt.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Beauregard het volgende:
Er staat 'n foutje in de OP. Het is namelijk 'friet'. Even aanpassen a.u.b.
En bedankt.
Was jij niet die gebande user?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehhe, nou word diie BigKenia eens ge0wn3d!
Wel uit het oog, nooit uit het hartquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ja de fanclub is nu dus heulemoal niet meer in de OP verwerkt
Hooi!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef jordeeeh het volgende:
Hoi
Nee, dan denk ik dat je in de war bent met iemand anders.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Was jij niet die gebande user?
In de coffeeshop van Haagse Sjonnie?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
Tijd voor een jointje.
Termie, ken je de TT aanpasse naar #19? Sommige kenne niet telle.quote:
Doe maar stoer!quote:
Ja *kras*quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hehhe, nou word diie BigKenia eens ge0wn3d!
Mooi zoquote:
Since when?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:13 schreef Sackboy het volgende:
BobbyB moet hem openen, hij is de master topicopener jeweetz.
Sinds jij deze superdeluxe OP heb gemaakt met een heus topicthema gedeelte erinquote:
Ah ok, nou thanks iigquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sinds jij deze superdeluxe OP heb gemaakt met een heus topicthema gedeelte erin [ afbeelding ]
WOORDGRAPJE! 2 ZELFS !!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:45 schreef BobbyB het volgende:
Carrie Underwear met d'r cuntry muziek
Slecht hequote:
Faler.quote:
Held.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:48 schreef remlof het volgende:
TT gewijzigd, deeltje nummer negentien dus.
Hoe zit dat trouwens met die theedoek-op-je-hoofd-foto's remlof? Ik heb ze gezienquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:48 schreef remlof het volgende:
TT gewijzigd, deeltje nummer negentien dus.
quote:Sea urchin
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
For the 1913 film, see The Sea Urchin.
Sea urchin
Sea urchins, Sterechinus neumayeri
Sea urchins, Sterechinus neumayeri
Scientific classification
Kingdom: Animalia
Phylum: Echinodermata
Subphylum: Echinozoa
Class: Echinoidea
Leske, 1778
Subclasses
* Subclass Perischoechinoidea
o Order Cidaroida (pencil urchins)
* Subclass Euechinoidea
o Superorder Atelostomata
+ Order Cassiduloida
+ Order Spatangoida (heart urchins)
o Superorder Diadematacea
+ Order Diadematoida
+ Order Echinothurioida
+ Order Pedinoida
o Superorder Echinacea
+ Order Arbacioida
+ Order Echinoida
+ Order Phymosomatoida
+ Order Salenioida
+ Order Temnopleuroida
o Superorder Gnathostomata
+ Order Clypeasteroida (sand dollars)
+ Order Holectypoida
Wikispecies has information related to:
Echinoidea
Sea urchins are small, globular, spiny sea creatures, composing most of class Echinoidea. They are found in oceans all over the world. Their shell, or "test", is round and spiny, typically from 3 to 10 cm across. Common colors include black and dull shades of green, olive, brown, purple, and red. They move slowly, feeding mostly on algae. Otters, wolf eels, and other predators feed on urchins. Sea urchins are harvested and served as a delicacy.
Sea urchins are members of the phylum Echinodermata, which also includes starfish, sea cucumbers, brittle stars, and crinoids. Like other echinoderms they have fivefold symmetry (called pentamerism) and move by means of hundreds of tiny, transparent, adhesive "tube feet". The pentamerous symmetry is not obvious at a casual glance but is easily seen in the dried shell or test of the urchin.
Together with sea cucumbers (Holothuroidea), they make up the subphylum Echinozoa, which is defined by primarily having a globoid shape without arms or projecting rays. Sea cucumbers and the irregular echinoids have secondarily evolved different shapes. Although many sea cucumbers have branched tentacles surrounding the oral opening, these have originated from modified tube feet and are not homologous to the arms of the crinoids, sea stars (starfish) and brittle stars.
quote:
quote:Brad Douglas Paisley (born October 28, 1972 in Glen Dale, West Virginia) is a Grammy Award-winning American country music singer-songwriter and guitarist. Starting with the release of his 1999 album Who Needs Pictures, Brad has recorded five studio albums and a Christmas compilation on the Arista Nashville label, with all of his albums certified gold or higher by the RIAA[1].[ In addition, he has charted twenty-one singles on the U.S. Billboard Hot Country Songs charts, eleven of which have reached Number One. His style crosses between traditional country and pop-rock, frequently lacing his songs with humor and pop culture references.
En die note was ook daadwerkelijk nodig?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
En ook meteen je baggerreactie uit het FB-topic verwijderd en je ervoor genote
Dat idee was niet van mij, kwam uit de auto-/allochtonen slowchat die toen liep.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:50 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met die theedoek-op-je-hoofd-foto's remlof? Ik heb ze gezienWaar haalde je de inspiratie vandaan?
Ja, maar jij had toch die ene waar je door de keuken rende?quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat idee was niet van mij, kwam uit de auto-/allochtonen slowchat die toen liep.
Ja, feedbacktopics zijn voor feedback en niets anders.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En die note was ook daadwerkelijk nodig?
quote:Well I love her
But I love to fish
I spend all day out on this lake
And hell is all I catch
Today she met me at the door
Said I would have to choose
If I hit that fishin' hole today
She'd be packin' all her things
And she'd be gone by noon
Well I'm gonna miss her
When I get home
But right now I'm on this lakeshore
And I'm sittin' in the sun
I'm sure it'll hit me
When I walk through that door tonight
That I'm gonna miss her
Oh, lookie there, I've got a bite
Now there's a chance that if I hurry
I could beg her to stay
But that water's right
And the weather's perfect
No tellin' what I might catch today
Well I'm gonna miss her
When I get home
But right now I'm on this lakeshore
And I'm sittin' in the sun
I'm sure it'll hit me
When I walk through that door tonight
That I'm gonna miss her
Yeah, I'm gonna miss her
Zodat jij kan zeggen: geweldig genotequote:Op zondag 3 augustus 2008 00:51 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En die note was ook daadwerkelijk nodig?
Ich.. bin.. kaputquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, feedbacktopics zijn voor feedback en niets anders.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zodat jij kan zeggen: geweldig genote
Ik denk dat dat in het crew forum te zien is of zo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:54 schreef BobbyB het volgende:
Kun je notes nog ergens zien en na hoeveel notes word je er door 2 bodyguards uitgewerkt?
Oh, ff De_Boswachter een pm sturen dan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk dat dat in het crew forum te zien is of zo.
Ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat? Is je wiet op? Arme ziel.
Ik vroeg t me ook al afquote:Op zondag 3 augustus 2008 00:58 schreef Sackboy het volgende:
Wtf zijn notes nou weer?
Mag ik er ook een?
Die mag daar niks over zeggen. Je kan je notes ter inzage krijgen door 5 euro aan Danny over te maken onder vermelding van "inzage notes".quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh, ff De_Boswachter een pm sturen dan.
Doe dat Rits.!quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Oh, ff De_Boswachter een pm sturen dan.
Bij mij staat ie nog steeds op de 1equote:Op zondag 3 augustus 2008 00:56 schreef elfzesendertig het volgende:
2,5 pagina's alweer. Goed zo kinderen!
HAP HAPquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mag daar niks over zeggen. Je kan je notes ter inzage krijgen door 5 euro aan Danny over te maken onder vermelding van "inzage notes".
quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:54 schreef BobbyB het volgende:
Kun je notes nog ergens zien en na hoeveel notes word je er door 2 bodyguards uitgewerkt?
Neen, ik woon in een puicke buurt.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Die mag daar niks over zeggen. Je kan je notes ter inzage krijgen door 5 euro aan Danny over te maken onder vermelding van "inzage notes".
Accepteert ie ook PayPal?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Tja, dat is dan spijtig.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen, ik woon in een puicke buurt.
Mij benieuwen waarvoor hij een note heeft gekregen...quote:
Ik ben maar 1 keer stout geweest.quote:
wij weten hetquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij benieuwen waarvoor hij een note heeft gekregen...
Dat kost je dan 5 euro.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mij benieuwen waarvoor hij een note heeft gekregen...
Hoeveel heb ik er?quote:
Ik ook, dat was die keer dat ik Yvonne helemaal verrot had gescholden... of mag dat wel?quote:
Notes van een ander opvragen is toch 10 euro?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:05 schreef The_Terminator het volgende:
Ownee, je kan natuurlijk alleen de notes van jezelf opvragen.
Ja.quote:
Dunno. Je kunt die van jou natuurlijk nog altijd doorverkopen voor een paar bankjes.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Notes van een ander opvragen is toch 10 euro?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:08 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dunno. Je kunt die van jou natuurlijk nog altijd doorverkopen voor een paar bankjes.
Geen idee, die van jou kan ik niet zien.quote:
Trusten!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:11 schreef BigKahuna het volgende:
ik ben moe, slapen, doei
Ja en precies daarom zijn ze dus niet zichtbaar voor iedereenquote:Op zondag 3 augustus 2008 01:06 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen die notes niet voor iedereen zichtbaar zijn? Dan is het een soort van trofee!![]()
Welterustenquote:
Surequote:Op zondag 3 augustus 2008 01:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geen idee, die van jou kan ik niet zien.zijn alleen zichtbaar voor admins, hoger threat-level enzo.
Ik heb er lekker meer dan jou.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:06 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen die notes niet voor iedereen zichtbaar zijn? Dan is het een soort van trofee!![]()
quote:
Ik bied de copyright op m`n bold-style.quote:
Jij hebt er meer dan iedereen op fok volgens mijquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij hebt er meer dan iedereen op fok volgens mij
Hoe dan ook, ik ben er ook van tussen. [ afbeelding ] Baggerse nog!
Die heb je heul niet.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik bied de copyright op m`n bold-style.
Neen, menneke, het is:quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Beauregard het volgende:
Er staat 'n foutje in de OP. Het is namelijk 'friet'. Even aanpassen a.u.b.
En bedankt.
En dan? Iets doet mij vermoeden dat Solomio iets voor oude 40 plussers is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
GHHIHIHIHIHI
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=497&uname=97&pass=97
Daar moet je wezen![]()
![]()
Zoeen gekke drugsverslaafde voor de webcam pesten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En dan? Iets doet mij vermoeden dat Solomio iets voor oude 40 plussers is.
Eindelijk, je bent dan toch uit de kast gekomen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zoeen gekke drugsverslaafde voor de webcam pesten.
Solomio#6_!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eindelijk, je bent dan toch uit de kast gekomen.
Eerder een fastchat topic.quote:
Wakker gemaakt door mijn buurmeisjequote:
hoax je was al eerder wakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie je eigen post van 5 minuten eerder, dus je bent niet zo cool als ik, n00b!quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:35 schreef postmortum het volgende:
wakker gemaakt door de buurtbbq
Omdat je een tyfusmongool bent.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef supertard het volgende:
op de pc
Waarom zit ik zo vaak dronken op fok
Omdat je geen alcohol kunt verdragen, kutkind.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef supertard het volgende:
op de pc
En hij krijg geen note! Ik ga hem kapodtslaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef supertard het volgende:
op de pc
Zo kun je het ook uitdrukken, inderdaad.quote:
quote:
Jup, probeer het eens een keer. Het is niet zo eng als het lijkt, maar laat wel je vlasbaardje staan. Zelfs jij kunt dan binnenkomen in iets anders dan het buurthuis.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jup, probeer het eens een keer. Het is niet zo eng als het lijkt, maar laat wel je vlasbaardje staan. Zelfs jij kunt dan binnenkomen in iets anders dan het buurthuis.
Hmm, ik kan niet ontkennen dat ik de meeste nummers van hun wel prettig vind aanhoren. Bij deze heb je voor het eerst aan me bewezen niet volledig vreemd te zijn.quote:
Ajax hooliganquote:
Jep, tof tochquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, maar dat is toch een redelijk emo-paradise?
Sorry hoor maar Beauregard .quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Zo kun je het ook uitdrukken, inderdaad.
Verder wil ik bij deze even melden dat het enorm triest is om 'dronken' een topic te openen. Als je echt dronken bent dan heb je echt wel iets beters te doen dan een topicje te openen op FOK!.
Echt, wat ben je dan een treurig geval. Dan kom je na een avondje stappen thuis, geen wijf gescoord omdat je een nerd bent, niet bewogen omdat je autistische trekjes hebt, uitgelachen door meisjes omdat je ronduit lelijk bent. Wat doe je dan? Vraag het supertard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tokio Hotel, fokking rot op tyfusTHfan. Ga dood, krijg de cholera, vuile tmf-kijker.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Als je een stramme kabouter in je broek krijgt van Tokio Hotel wel, ja.
die ene meid daarvan is wel lekkerquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef supertard het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Beauregard .
Ik weet dat je het leuk vind om iedereeen de grond in te stampen op fok, maar hoogst waarschijnlijk ben jij jezelf aan het reflecteren in je verhaal.
Zoals ik al zei, je probeert jezelf alleen maar beter te voelen om andere hier de grond in te stampen.
Waarom? Vraag het Beauregard, IRL scoort hij zo laag dat die zijn dagen toch maar op FOK! moet doorbrengen.
En dan begin je over mij dat ik geen meisje gescoort heb, terwijl die van jou enkel JPEG van hun achternaam heten.
Er zit dus een behoorlijk grote discrepantie tussen ons, Meneer Beauregard.
Dag Beauregard.
Ik vind hem niet grappig, en mag hem niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag Beauregard dan ook niet, maar jou helemaal niet.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
Zittuh daar wijvuh in dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik zou haar lekker afrukken als ik jou was, wel geyl.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
die ene meid daarvan is wel lekker
Ik zou haar clitje zo hard zuigen dat ie geheel mijn keel in schuift!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou haar lekker afrukken als ik jou was, wel geyl.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:41 schreef supertard het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Beauregard .
Ik weet dat je het leuk vind om iedereeen de grond in te stampen op fok, maar hoogst waarschijnlijk ben jij jezelf aan het reflecteren in je verhaal.
Zoals ik al zei, je probeert jezelf alleen maar beter te voelen om andere hier de grond in te stampen.
Waarom? Vraag het Beauregard, IRL scoort hij zo laag dat die zijn dagen toch maar op FOK! moet doorbrengen.
En dan begin je over mij dat ik geen meisje gescoort heb, terwijl die van jou enkel JPEG van hun achternaam heten.
Er zit dus een behoorlijk grote discrepantie tussen ons, Meneer Beauregard.
Dag Beauregard.
Poeh, dat is inderdaad net zo slecht onderbouwd als mijn verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar laat ik je uit de waan helpen. Ik probeer geen mensen de grond in te stampen. Als jij dat wel zo ervaart neem je dit forum eigenlijk net iets te serieus. Da's niet zo best.
En mezelf reflecteren? Waarom zou ik dat doen? Als ik hier mezelf zou gaan reflecteren krijg je toch alleen maar reacties als: "TUUUURLIJK!". Waarom? Omdat ik voldoe aan het profiel waar menig FOK!ker zegt aan te voldoen, wat natuurlijk niet zo is.
Inderdaad, WO'er, appetijtelijke vriendin, sociaal leven en bovenal: niet zo verdomd achterlijk als het gros hier op FOK!.
GEIL HE?!![]()
Ik vind het wel grappigquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vind hem niet grappig, en mag hem niet zo.
Ik mag Beauregard dan ook niet, maar jou helemaal niet.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tokio Hotel, fokking rot op tyfusTHfan. Ga dood, krijg de cholera, vuile tmf-kijker.
Maar kijk Beauregard, als elke Fok!ker zegt aan dat profiel te voldoen, hoe weet jij dan dat iedere andere Fok!ker niet aan dat profiel voldoet, en hoe weten wij dat jij wel aan dat profiel voldoet?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:47 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Poeh, dat is inderdaad net zo slecht onderbouwd als mijn verhaal.
Maar laat ik je uit de waan helpen. Ik probeer geen mensen de grond in te stampen. Als jij dat wel zo ervaart neem je dit forum eigenlijk net iets te serieus. Da's niet zo best.
En mezelf reflecteren? Waarom zou ik dat doen? Als ik hier mezelf zou gaan reflecteren krijg je toch alleen maar reacties als: "TUUUURLIJK!". Waarom? Omdat ik voldoe aan het profiel waar menig FOK!ker zegt aan te voldoen, wat natuurlijk niet zo is.
Inderdaad, WO'er, appetijtelijke vriendin, sociaal leven en bovenal: niet zo verdomd achterlijk als het gros hier op FOK!.
GEIL HE?!
Heheh, turlich.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:47 schreef Beauregard het volgende:
Omdat ik voldoe aan het profiel waar menig FOK!ker
sociaal leven
Ik ben het met sackboy eensch!!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:50 schreef Sackboy het volgende:
Derhalve: pics van je vriendin or bust!
Juicyhil is emoquote:
Like he has onequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:50 schreef Sackboy het volgende:
Ik ben er 1 keer geweest een aantal jaar terug voor TMF Smashquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, maar dat is toch een redelijk emo-paradise?
Hmm, dat het gros van de FOK!kers niet aan dat profiel voldoet weet ik inderdaad niet zeker. Het is een inschatting.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar kijk Beauregard, als elke Fok!ker zegt aan dat profiel te voldoen, hoe weet jij dan dat iedere andere Fok!ker niet aan dat profiel voldoet, en hoe weten wij dat jij wel aan dat profiel voldoet?
Van Janetje toch, zei postmortum?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is Beauregard eigenlijk een kloon?
Maar het zijn van een internet held is veelen malen beter dan een vriendin hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:54 schreef supertard het volgende:
[..]
Like he has one.
Hij is alleen een grote internet held, that's all.
Waarom wordt op FOK! elke user die maar iets afwijkt van het gemiddelde een kloon genoemd?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is Beauregard eigenlijk een kloon?
Je zegt net dat menig Fok!ker dat doetquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:56 schreef Beauregard het volgende:
Hoe jullie weten dat het hierboven beschreven profiel wel degelijk van toepassing is op mij? Dat zal mij een zorg zijn, maar waarom zou je over zoiets gaan liegen?
Waarom vertelde je dan zonet nog in volle glorie over je (vermeende) privéleven?quote:En foto's van m'n vriendin gaan we hier dus niet meemaken, he. In tegenstelling tot sommige figuren op dit forum hou ik internet en privé strikt gescheiden. Daarnaast zou het feit dat jullie er daarna op gaan masturberen me geen prettige gedachte lijken.
Serieus, hoe sneu ben jij?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:54 schreef supertard het volgende:
[..]
Like he has one.
Hij is alleen een grote internet held, that's all.
Eh, ik ben niet 'mening FOK!ker', dat lijkt me duidelijk. Lees dit eens:quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je zegt net dat menig Fok!ker dat doet![]()
[..]
Waarom vertelde je dan zonet nog in volle glorie over je (vermeende) privéleven?
Is het je nu duidelijker? Fijn.quote:me·nig (onbepaald voornaamwoord)
1 meer dan één
En daar waren we zeker nog niet achter?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, ik ben niet 'mening FOK!ker', dat lijkt me duidelijk. Lees dit eens:
[..]
Is het je nu duidelijker? Fijn.
En een profieltje bestaande uit een paar puntjes is niet echt in volle glorie uitwijden over je privéleven, wel? Ik zit gewoon op FOK! om onderkruipsels als jij te zieken, puur voor de sport.
Ik heb de indruk van niet, gezien de felheid en de passie waarmee iedereen probeert mij onderuit te halen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:04 schreef supertard het volgende:
[..]
En daar waren we zeker nog niet achter?
GOEDVERDOEMME, DE MELKWEG IS VEUL TOVVER DAN PARADISCO.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
Beauregard in de SC eindelijk kwaliteits relletjes![]()
[..]
Ik ben er 1 keer geweest een aantal jaar terug voor TMF Smashoja en in oktober heeft Amy Macdonald het in d'r hoofd gehaald om daar op te treden. Ga naar Paradiso, kut kind.
Iedereen? ik niet hoor, ik heb respect voor je!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb de indruk van niet, gezien de felheid en de passie waarmee iedereen probeert mij onderuit te halen.
Nee joh, is alleen maar leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef Beauregard het volgende:
Waarom trek ik trouwens in elk topic dat soort mongolen aan die me nu ook weer op allerlei wanhopige maniertjes me het vuur aan de schenen proberen te leggen?
Dit SC topic was volgens mij best aardig. Maar nu signaleren ze iemand tegen wie ze opkijken, die duidelijk verheven is boven henzelf en die praktisch altijd gelijk heeft... en voila, topicsfeer verziekt. Aan mij ligt het niet.
Heul niet! Melkweg is voor paupersquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
GOEDVERDOEMME, DE MELKWEG IS VEUL TOVVER DAN PARADISCO.
Wel beter geluid dan die kut melkwegquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:09 schreef De_Ananas het volgende:
Paradiso is trouwens ook maar een kut tent.
Als de muziek en de mensen dan nog kut is heb je er geen zak aan héquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel beter geluid dan die kut melkwegTenzij ze dat verbeterd hebben.
Ja, maar ik vind Paradiso gewoon mooier en alle artiesten die ik leuk vind hebben daar zo'n beetje als eerste opgetreden. Lucie Silvas, Duffy, Amy Macdonald en nog een aantalquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:10 schreef Juicyhil het volgende:
Trouwens, niet dat ik nooit in Paradiso kom, heb er The Hives gezien, Mark Ronson, was bij London Calling. Maar ik vind de Melkweg gewoon veul leuker.
Nou, ik vind het geluid in de Melkweg toch wel iets beter als in Paradiso... In The Max hebben ze perfect geluid hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel beter geluid dan die kut melkwegTenzij ze dat verbeterd hebben.
Ik ga dan ook alleen met mensen die wel leuk zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als de muziek en de mensen dan nog kut is heb je er geen zak aan hé
Hihi, ik ga niet naar dat soort optredens...quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind Paradiso gewoon mooier en alle artiesten die ik leuk vind hebben daar zo'n beetje als eerste opgetreden. Lucie Silvas, Duffy, Amy Macdonald en nog een aantal
Dat zeg ik, tenzij ze dat verbeterd hebben. Ben er in 2002 ofzo geweest voor het laatst en het geluid was niet slecht, nee gewoon BAGGER met een grote B, A, G, G, E en R.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou, ik vind het geluid in de Melkweg toch wel iets beter als in Paradiso... In The Max hebben ze perfect geluid hoor.
Dan was je zeker in de oude zaal?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, tenzij ze dat verbeterd hebben. Ben er in 2002 ofzo geweest voor het laatst en het geluid was niet slecht, nee gewoon BAGGER met een grote B, A, G, G, E en R.
Maar jij bent dan ook emo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:14 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi, ik ga niet naar dat soort optredens...![]()
Nee, dat was de grote zaal.quote:
quote:
Die hebben ze idd kort geleden nog verbouwd.quote:
Ik moet toegeven, je bent idd lastig onderuit te halen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb de indruk van niet, gezien de felheid en de passie waarmee iedereen probeert mij onderuit te halen.
Heerlijk.
Oh, dan zal dat het zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die hebben ze idd kort geleden nog verbouwd.
Ja. Daar is het geluid ook wel goed en leuke zaal.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ben je trouwens ook wel es in 013 geweest?
quote:
quote:Ja. Daar is het geluid ook wel goed en leuke zaal.Alleen pauper stad.
Dat komt omdat sommige mensen gewoon te dom zijn om normaal te kunnen lopen. Ik heb daar echt nog nooit problemen mee gehadquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
Ok, daar ga ik nl. naartoe voor Simple Plan. Ik hoorde dat velen last hadden van de trappen. Ik ben er nog nooit geweest
Euhm.... mag ik een klinker kopen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:22 schreef Paaskonijn het volgende:
ZO JULLIE MOETEN RADEN WIE IK NU NA DOE!!!!
ZOMFG MELKWEG IS ECHT DE BOMB MAN!!1111
Het is idd leuk daar.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja sorry ik moest even iets minder in bold doen, want anders zag je de vraag niet goed enzulks.quote:
SAPPIGE HEUVEL!?!??!!!1111quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:22 schreef Paaskonijn het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef Beauregard het volgende:
Waarom trek ik trouwens in elk topic dat soort mongolen aan die me nu ook weer op allerlei wanhopige maniertjes me het vuur aan de schenen proberen te leggen?
Dit SC topic was volgens mij best aardig. Maar nu signaleren ze iemand tegen wie ze opkijken, die duidelijk verheven is boven henzelf en die praktisch altijd gelijk heeft... en voila, topicsfeer verziekt. Aan mij ligt het niet.
let die kloon van Janetje maar met rustquote:
heb jij niet ooit is op mastaline gezeten? ik herken je avatarquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:49 schreef postmortum het volgende:
[..]
let die kloon van Janetje maar met rust
Ik hoop dat je eraf valt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er kunnen nu 1500 mensen in, en een nieuw geluidssysteem
[..]
Ok, daar ga ik nl. naartoe voor Simple Plan. Ik hoorde dat [b]velen last hadden van de trappen. Ik ben er nog nooit geweest[/b]
Daar ga je weer. Hopla, het dagelijks leven er bij betrekken!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:17 schreef supertard het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je bent idd lastig onderuit te halen.
Het lijkt mij echt wel een keer grappig om jou irl te zien, is kijken wat voor held je dan bent.
ABER ICH KICKE DEINER ARSCH JAHWOHL!!!111!!1111heinzketchupquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:56 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Daar ga je weer. Hopla, het dagelijks leven er bij betrekken!
Werkelijk. Het zal mij echt een worst wezen wat voor figuur jij buiten FOK! bent. Ben je ook echt zo'n min ventje dat je me in het echt wel eens even een klap voor m'n smoel zou willen geven? Indien ja, leer eens onderscheid te maken tussen internet en de buitenwereld, mafkees.!
Overigens verwacht ik niet dat jij m'n ass wel eens even zal kicken IRL, maar goed.
Zet hem in de OP van je topic danquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:56 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Daar ga je weer. Hopla, het dagelijks leven er bij betrekken!
Werkelijk. Het zal mij echt een worst wezen wat voor figuur jij buiten FOK! bent. Ben je ook echt zo'n min ventje dat je me in het echt wel eens even een klap voor m'n smoel zou willen geven? Indien ja, leer eens onderscheid te maken tussen internet en de buitenwereld, mafkees.!
Overigens verwacht ik niet dat jij m'n ass wel eens even zal kicken IRL, maar goed.
Klopt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:14 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Zet hem in de OP van je topic danHij past er perfect bij
![]()
Ik geef je de eer die je verdiend, almachtige Beauregardquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:49 schreef Beauregard het volgende:
Twee stemmen voor casanova, nul voor de rest. De poll lijkt dus aardig de juiste richting op te gaan.
Je bent wel enorm met me bezig, he? Wat een ventje.!
mag ik je handtekening in een paint?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:49 schreef Beauregard het volgende:
Twee stemmen voor casanova, nul voor de rest. De poll lijkt dus aardig de juiste richting op te gaan.
Je bent wel enorm met me bezig, he? Wat een ventje.!
Lieve supergirl, terwijl ik mijn meesterlijke replies het forum opslinger ben ik aan het studeren voor een cruciaal vak, waarmee ik mijn studie afrond en mijn intellect en wijsheid op papier komt te staan. Zodra dat gebeurd is zul je geen last meer van me hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef supertard het volgende:
casanova die de hele dag alleen maar op fok zit zeker, denk het dus even niet.
1500 posts in een jaar![]()
I'll second that motionquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:07 schreef RickoKun het volgende:
ik stemde ook voor casanova!!!!! BEAUREGARD heeft het heeeeleeemaal gemaakt in het leven!!!!!
En toen sloeg het bijna omquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:09 schreef Beauregard het volgende:
Ik wil even melden dat ik tot dusverre uitermate tevreden ben over het verloop van de poll. Complimenten.
'Bijna', ja. Maar nu dus nog niet. Kortom: wat was dat voor een nutteloze post? Hou gewoon je handjes op je rug en loop niet zo te mekkeren.quote:
Ik zou hem slaan als ik jou was.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
'Bijna', ja. Maar nu dus nog niet. Kortom: wat was dat voor een nutteloze post? Hou gewoon je handjes op je rug en loop niet zo te mekkeren.
ben je boosquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
'Bijna', ja. Maar nu dus nog niet. Kortom: wat was dat voor een nutteloze post? Hou gewoon je handjes op je rug en loop niet zo te mekkeren.
IS MIJN POLICY M.B.T. HET ONDERSCHEID MAKEN TUSSEN IRL EN INTERNET NOG NIET DUIDELIJK!1!??quote:
als ik mijn handjes op mn rug doe kan ik niet fappen!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:31 schreef slindenau het volgende:
Boh is dat even schrikken, laat ik net met flaptop van +- 1 meter hoogte op onze stenen vloer vallen.
Afgezien van een hoop kruimels die opeens niet meer in het toetsenbord maar op het scherm zaten is er vreemd genoeg niks mee gebeurt.
quote:
quote:
Inderdaad, ik gebruik zelf meestal deze:quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
Gebruik eens een keer Pi's stelletje homo's
Ik dezequote:Op zondag 3 augustus 2008 15:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gebruik zelf meestal deze: [ afbeelding ]
Kijk eens naar mijn andere posts, homo.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
Gebruik eens een keer Pi's stelletje homo's
Wanneer gaan we weer Xbox'en in de Saturn?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier met het schuim op m'n bek en ik ga je klappen, trut!
Ik mag daar niet meer naar binnen. Puur omdat ik te goed ben. Was wellicht te verwachten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer Xbox'en in de Saturn?
Sowieso, mensen die gamen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:48 schreef Juicyhil het volgende:
Nerd`s die gamen in de winkel, download hem dan gewoon.
Niet in mijn posthistory kijken hè, Beauregardquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die gamen.
Wellicht open ik er nog wel een keer een topic over. Ik heb inspiratie.
Hihi, ik moest lachen.quote:
Je moest zo hard lachen dat je de bold tags vergat te zetten, lulz.quote:
Pfff, als ik het wel doe vind niemand het goed, tevens als ik het niet doe. Wat moet ik dan?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je moest zo hard lachen dat je de bold tags vergat te zetten, lulz.
Sorry, Juicyhil, ik wist niet dat je gestopt was met bold posten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pfff, als ik het wel doe vind niemand het goed, tevens als ik het niet doe. Wat moet ik dan?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Sorry, Juicyhil, ik wist niet dat je gestopt was met bold posten.
Nee hoor, maar je weet, iedereen doet irrationeel. En das best negatief.quote:
Dan moet je wel consequent blijven. Nu hebben ze invloed op je.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je weet, iedereen doet irrationeel. En das best negatief.
Nou, jij zegt het. Dus dan blijf ik het doen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dan moet je wel consequent blijven. Nu hebben ze invloed op je.
Wat? Ga je nu consequent inconsequent doen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou, jij zegt het. Dus dan blijf ik het doen.
Als je ff een momentje hebt trek ik alles ff uut.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Wat? Ga je nu consequent inconsequent doen?
Die rukken zichzelf af op de posts hier.quote:
Eens.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:01 schreef GasTurbine het volgende:
Kijken er ook admins mee? bold en italics is om woorden/zinnen te benadrukken, niet de hele fucking post.
Hak 'm eraf.quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:07 schreef RickoKun het volgende:
ik wil neuken
Ik ben het niet beu heur.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eens.
Maar prettig om te zien dat Juicyhil het blijkbaar al beu is om in bold te typen. Redelijk zwak, maar goed.
NET ZOALSquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eens.
Maar prettig om te zien dat Juicyhil het blijkbaar al beu is om in bold te typen. Redelijk zwak, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, onze wereldverbeteraar. Wat goed dat je je inzet voor een wereld waarin bold en italic gebruikt worden om woorden en/of zinnen te benadrukken. Waar kan ik doneren?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:01 schreef GasTurbine het volgende:
Kijken er ook admins mee? bold en italics is om woorden/zinnen te benadrukken, niet de hele fucking post.
quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NET ZOALSWare het niet dat mijn moeder 2,5 jaar geleden is overleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen stil proberen te krijgen met dit soort commentaar. Ik dacht dat jij niks om het echte leven gaf op dit forum?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:08 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ware het niet dat mijn moeder 2,5 jaar geleden is overleden.
Die ben ik wel Beau.quote:
Gironummer 87263, ten name van: Stop de zielige aandachtshoertjes, Den Haag. Dankuwel.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ah, onze wereldverbeteraar. Wat goed dat je je inzet voor een wereld waarin bold en italic gebruikt worden om woorden en/of zinnen te benadrukken. Waar kan ik doneren?
Af en toe geef ik een saillant detail prijs. Zeker in zo'n geval als dit. Maar waarom zou ik hier een grapje over maken? Dat lijkt me nogal triest.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mensen stil proberen te krijgen met dit soort commentaar. Ik dacht dat jij niks om het echte leven gaf op dit forum?
Ik zeg toch niet dat je een grap maakt.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Af en toe geef ik een saillant detail prijs. Zeker in zo'n geval als dit. Maar waarom zou ik hier een grapje over maken? Dat lijkt me nogal triest.
JIJ OOKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |