Neen, menneke, het is:quote:Op zondag 3 augustus 2008 00:32 schreef Beauregard het volgende:
Er staat 'n foutje in de OP. Het is namelijk 'friet'. Even aanpassen a.u.b.
En bedankt.
En dan? Iets doet mij vermoeden dat Solomio iets voor oude 40 plussers is.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:28 schreef Paaskonijn het volgende:
GHHIHIHIHIHI
http://www.solomio.nl/player_algemeen.php?id=497&uname=97&pass=97
Daar moet je wezen![]()
![]()
Zoeen gekke drugsverslaafde voor de webcam pesten.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En dan? Iets doet mij vermoeden dat Solomio iets voor oude 40 plussers is.
Eindelijk, je bent dan toch uit de kast gekomen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zoeen gekke drugsverslaafde voor de webcam pesten.
Solomio#6_!
quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:39 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eindelijk, je bent dan toch uit de kast gekomen.
Eerder een fastchat topic.quote:
Wakker gemaakt door mijn buurmeisjequote:
hoax je was al eerder wakker!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie je eigen post van 5 minuten eerder, dus je bent niet zo cool als ik, n00b!quote:Op zondag 3 augustus 2008 10:35 schreef postmortum het volgende:
wakker gemaakt door de buurtbbq
Omdat je een tyfusmongool bent.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef supertard het volgende:
op de pc
Waarom zit ik zo vaak dronken op fok
Omdat je geen alcohol kunt verdragen, kutkind.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef supertard het volgende:
op de pc
En hij krijg geen note! Ik ga hem kapodtslaan.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:18 schreef supertard het volgende:
op de pc
Zo kun je het ook uitdrukken, inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |