Like he has onequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:50 schreef Sackboy het volgende:
Derhalve: pics van je vriendin or bust!
Ik ben er 1 keer geweest een aantal jaar terug voor TMF Smashquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:36 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, maar dat is toch een redelijk emo-paradise?
Hmm, dat het gros van de FOK!kers niet aan dat profiel voldoet weet ik inderdaad niet zeker. Het is een inschatting.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:50 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar kijk Beauregard, als elke Fok!ker zegt aan dat profiel te voldoen, hoe weet jij dan dat iedere andere Fok!ker niet aan dat profiel voldoet, en hoe weten wij dat jij wel aan dat profiel voldoet?
Derhalve: pics van je vriendin or bust!
Van Janetje toch, zei postmortum?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is Beauregard eigenlijk een kloon?
Maar het zijn van een internet held is veelen malen beter dan een vriendin hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:54 schreef supertard het volgende:
[..]
Like he has one.
Hij is alleen een grote internet held, that's all.
Waarom wordt op FOK! elke user die maar iets afwijkt van het gemiddelde een kloon genoemd?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:53 schreef De_Ananas het volgende:
Van wie is Beauregard eigenlijk een kloon?
Je zegt net dat menig Fok!ker dat doetquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:56 schreef Beauregard het volgende:
Hoe jullie weten dat het hierboven beschreven profiel wel degelijk van toepassing is op mij? Dat zal mij een zorg zijn, maar waarom zou je over zoiets gaan liegen?
Waarom vertelde je dan zonet nog in volle glorie over je (vermeende) privéleven?quote:En foto's van m'n vriendin gaan we hier dus niet meemaken, he. In tegenstelling tot sommige figuren op dit forum hou ik internet en privé strikt gescheiden. Daarnaast zou het feit dat jullie er daarna op gaan masturberen me geen prettige gedachte lijken.
Serieus, hoe sneu ben jij?quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:54 schreef supertard het volgende:
[..]
Like he has one.
Hij is alleen een grote internet held, that's all.
Eh, ik ben niet 'mening FOK!ker', dat lijkt me duidelijk. Lees dit eens:quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:00 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je zegt net dat menig Fok!ker dat doet![]()
[..]
Waarom vertelde je dan zonet nog in volle glorie over je (vermeende) privéleven?
Is het je nu duidelijker? Fijn.quote:me·nig (onbepaald voornaamwoord)
1 meer dan één
En daar waren we zeker nog niet achter?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, ik ben niet 'mening FOK!ker', dat lijkt me duidelijk. Lees dit eens:
[..]
Is het je nu duidelijker? Fijn.
En een profieltje bestaande uit een paar puntjes is niet echt in volle glorie uitwijden over je privéleven, wel? Ik zit gewoon op FOK! om onderkruipsels als jij te zieken, puur voor de sport.
Ik heb de indruk van niet, gezien de felheid en de passie waarmee iedereen probeert mij onderuit te halen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:04 schreef supertard het volgende:
[..]
En daar waren we zeker nog niet achter?
GOEDVERDOEMME, DE MELKWEG IS VEUL TOVVER DAN PARADISCO.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
Beauregard in de SC eindelijk kwaliteits relletjes![]()
[..]
Ik ben er 1 keer geweest een aantal jaar terug voor TMF Smashoja en in oktober heeft Amy Macdonald het in d'r hoofd gehaald om daar op te treden. Ga naar Paradiso, kut kind.
Iedereen? ik niet hoor, ik heb respect voor je!quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:06 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik heb de indruk van niet, gezien de felheid en de passie waarmee iedereen probeert mij onderuit te halen.
Nee joh, is alleen maar leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:05 schreef Beauregard het volgende:
Waarom trek ik trouwens in elk topic dat soort mongolen aan die me nu ook weer op allerlei wanhopige maniertjes me het vuur aan de schenen proberen te leggen?
Dit SC topic was volgens mij best aardig. Maar nu signaleren ze iemand tegen wie ze opkijken, die duidelijk verheven is boven henzelf en die praktisch altijd gelijk heeft... en voila, topicsfeer verziekt. Aan mij ligt het niet.
Heul niet! Melkweg is voor paupersquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
GOEDVERDOEMME, DE MELKWEG IS VEUL TOVVER DAN PARADISCO.
Wel beter geluid dan die kut melkwegquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:09 schreef De_Ananas het volgende:
Paradiso is trouwens ook maar een kut tent.
Als de muziek en de mensen dan nog kut is heb je er geen zak aan héquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel beter geluid dan die kut melkwegTenzij ze dat verbeterd hebben.
Ja, maar ik vind Paradiso gewoon mooier en alle artiesten die ik leuk vind hebben daar zo'n beetje als eerste opgetreden. Lucie Silvas, Duffy, Amy Macdonald en nog een aantalquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:10 schreef Juicyhil het volgende:
Trouwens, niet dat ik nooit in Paradiso kom, heb er The Hives gezien, Mark Ronson, was bij London Calling. Maar ik vind de Melkweg gewoon veul leuker.
Nou, ik vind het geluid in de Melkweg toch wel iets beter als in Paradiso... In The Max hebben ze perfect geluid hoor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wel beter geluid dan die kut melkwegTenzij ze dat verbeterd hebben.
Ik ga dan ook alleen met mensen die wel leuk zijn.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als de muziek en de mensen dan nog kut is heb je er geen zak aan hé
Hihi, ik ga niet naar dat soort optredens...quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind Paradiso gewoon mooier en alle artiesten die ik leuk vind hebben daar zo'n beetje als eerste opgetreden. Lucie Silvas, Duffy, Amy Macdonald en nog een aantal
Dat zeg ik, tenzij ze dat verbeterd hebben. Ben er in 2002 ofzo geweest voor het laatst en het geluid was niet slecht, nee gewoon BAGGER met een grote B, A, G, G, E en R.quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou, ik vind het geluid in de Melkweg toch wel iets beter als in Paradiso... In The Max hebben ze perfect geluid hoor.
Dan was je zeker in de oude zaal?quote:Op zondag 3 augustus 2008 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zeg ik, tenzij ze dat verbeterd hebben. Ben er in 2002 ofzo geweest voor het laatst en het geluid was niet slecht, nee gewoon BAGGER met een grote B, A, G, G, E en R.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |