Ik geef je de eer die je verdiend, almachtige Beauregardquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:49 schreef Beauregard het volgende:
Twee stemmen voor casanova, nul voor de rest. De poll lijkt dus aardig de juiste richting op te gaan.
Je bent wel enorm met me bezig, he? Wat een ventje.!
mag ik je handtekening in een paint?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:49 schreef Beauregard het volgende:
Twee stemmen voor casanova, nul voor de rest. De poll lijkt dus aardig de juiste richting op te gaan.
Je bent wel enorm met me bezig, he? Wat een ventje.!
Lieve supergirl, terwijl ik mijn meesterlijke replies het forum opslinger ben ik aan het studeren voor een cruciaal vak, waarmee ik mijn studie afrond en mijn intellect en wijsheid op papier komt te staan. Zodra dat gebeurd is zul je geen last meer van me hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef supertard het volgende:
casanova die de hele dag alleen maar op fok zit zeker, denk het dus even niet.
1500 posts in een jaar![]()
I'll second that motionquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:07 schreef RickoKun het volgende:
ik stemde ook voor casanova!!!!! BEAUREGARD heeft het heeeeleeemaal gemaakt in het leven!!!!!
En toen sloeg het bijna omquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:09 schreef Beauregard het volgende:
Ik wil even melden dat ik tot dusverre uitermate tevreden ben over het verloop van de poll. Complimenten.
'Bijna', ja. Maar nu dus nog niet. Kortom: wat was dat voor een nutteloze post? Hou gewoon je handjes op je rug en loop niet zo te mekkeren.quote:
Ik zou hem slaan als ik jou was.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
'Bijna', ja. Maar nu dus nog niet. Kortom: wat was dat voor een nutteloze post? Hou gewoon je handjes op je rug en loop niet zo te mekkeren.
ben je boosquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
'Bijna', ja. Maar nu dus nog niet. Kortom: wat was dat voor een nutteloze post? Hou gewoon je handjes op je rug en loop niet zo te mekkeren.
IS MIJN POLICY M.B.T. HET ONDERSCHEID MAKEN TUSSEN IRL EN INTERNET NOG NIET DUIDELIJK!1!??quote:
als ik mijn handjes op mn rug doe kan ik niet fappen!!!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:31 schreef slindenau het volgende:
Boh is dat even schrikken, laat ik net met flaptop van +- 1 meter hoogte op onze stenen vloer vallen.
Afgezien van een hoop kruimels die opeens niet meer in het toetsenbord maar op het scherm zaten is er vreemd genoeg niks mee gebeurt.
quote:
quote:
Inderdaad, ik gebruik zelf meestal deze:quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:37 schreef De_Ananas het volgende:
Gebruik eens een keer Pi's stelletje homo's
Ik dezequote:Op zondag 3 augustus 2008 15:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gebruik zelf meestal deze: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |