gefeliciteerd, je bent zo snel dat je zelfs de Fipo hebt, maar volgens mij zat je stiekum al gewoon op ons te wachten ?quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je bent zo snel dat je zelfs de Fipo hebt, maar volgens mij zat je stiekum al gewoon op ons te wachten ?
sowwy...quote:
Zeg je nu dat we allemaal achter Centraal ons lichaam moeten gaan verkopenquote:
Wat heb je gedaan met een schot op een perron?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, volgens mij was ik vorig jaar met Pride in A'dam... met die Schot op 't perron enzo.
(Of was 't alweer het jaar daarvoor... hmm...)
Ehm, we waren allebei saai aan 't wachten op een nachttrein op 't perron. En toen werd het wel gezellig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef m3nster het volgende:
Wat heb je gedaan met een schot op een perron?
Oooh, dus geen rare dingen gebeurd op het perronquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm, we waren allebei saai aan 't wachten op een nachttrein op 't perron. En toen werd het wel gezellig.
Helaas moest ie de volgende dag alweer terug naar dinges, Edinburgh ofzo.
quote:
Sja.. als je alleen daarvoor ging had je net zo goed hier aan het kanaal kunnen gaan zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Nee werken van MItch liep uit.
Hij's nu net thuis, eten douchen omkleden e dan gaan we.
Die bootjes interesseren me ook vrij weinig eerlijk gezegd
Hmm Pann is zo ver weg weer direct.. om even heen te lopen dan..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. Reguliers dwars, misschien pann.
*masseer*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist mijn nek verrekt ofzo.
Neuh, dat voelde allemaal heel natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:05 schreef m3nster het volgende:
Oooh, dus geen rare dingen gebeurd op het perron![]()
xmanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef xman het volgende:
Ben er net geweest. Echt tegek.. zoveel mensen en de sfeer zit er echt in.
Helaas regent het nu.. maar ga nu weer terug de stad in.
Zo'n schattig verhaal vond ik datquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, dat voelde allemaal heel natuurlijk.
Oh? 'k Weet niet eens meer wat/hoe ik heb verteld...quote:
Het was redelijk summier, geloof ik, maar ik vond het gewoon schattigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh? 'k Weet niet eens meer wat/hoe ik heb verteld....
De stoomstrijkijzeranekdote staat me helderder voor de geest.
Zoveel maak ik ook niet mee, het is hier geen Eindhoven natuurlijk.
Ow dat is wel heel gemakkelijk inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh werkt dat zo. Ik heb ook rugpijn. En zo
.
Duh! De boot is all-inclusivequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 07:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze hebben toch wel drank op de boot hé?
heb jij net als MisterO ook hoer geroepen naar Ang3l ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef Vlarp het volgende:
*voeten masseer*
Ik ben weer thuis. En 't was gaaf op de boot!
Ik heb heel Ang3l niet gezien!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij net als MisterO ook hoer geroepen naar Ang3l ?
ja je wordt daar op zo'n boot natuurlijk ook overdonderd met 500000 mensen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb heel Ang3l niet gezien!
Maar ik heb heel veel mensen niet gezien die mij wel hebben gezien, of die onze boot hebben gezien
Aantal bekenden stond gewoon heel duidelijk vooraan, of op een woonboot bijv. maar in de massa op de kade zie je echt niemand hoor....quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je wordt daar op zo'n boot natuurlijk ook overdonderd met 500000 mensen.
Ik zou op een gegeven moment ook niet meer weten waar ik zou moeten kijken en iderdaad vrijwel geen bekenden herkennen
Hey! Post jij hier ook nog steeds?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef xman het volgende:
Ben er net geweest. Echt tegek.. zoveel mensen en de sfeer zit er echt in.
Helaas regent het nu.. maar ga nu weer terug de stad in.
Dan liever een portugees of een griek..quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:34 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Toch ook niet verkeerd, Spanjaarden.
Hmm.. Je hebt niks gemist! Ik ook niet trouwens, ik moest ook werkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:52 schreef Tomasso het volgende:
Boten
Gelukkig moest ik gister werken en had ik alweer een excuus om niet naar die enge stad te hoeven tegen m'n zin
Checkquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:29 schreef wonderer het volgende:
Waarom laat ik me steeds weer verleiden tot discussies met domme homofoben?
ah mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Discussie over gaypride.
Bonte homoparade trekt door Amsterdamse grachten
Briljant toch? groot feestquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga er niet eens reageren. 't zit volgens mij vol met rel kloons en pubers
Ik heb al een tijdje geen zin meer om op internet te gaan rellen over homosexualiteit. Tenminste, niet op Fok!quote:
Je moet niet rellen, je moet ze uitdagenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen zin meer om op internet te gaan rellen over homosexualiteit. Tenminste, niet op Fok!
Ik ben nog niet te laat he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Discussie over gaypride.
Bonte homoparade trekt door Amsterdamse grachten
Ow, ik wil trouwens ff benadrukken dat ik gewoon een hekel heb aan botenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:52 schreef Tomasso het volgende:
Boten
Gelukkig moest ik gister werken en had ik alweer een excuus om niet naar die enge stad te hoeven tegen m'n zin
Ik ben Arnhemmer. Ik moet de hele randstad nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ik wil trouwens ff benadrukken dat ik gewoon een hekel heb aan botenDingen zorgen altijd ervoor dat de brug open moet enzo
En aan a'dam, enge stad. Maar dat ik Rotterdammer ben, zal er ook wel mee te maken hebben.
Daarom voer er gisteren een Rotterdam boot meequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ik wil trouwens ff benadrukken dat ik gewoon een hekel heb aan botenDingen zorgen altijd ervoor dat de brug open moet enzo
En aan a'dam, enge stad. Maar dat ik Rotterdammer ben, zal er ook wel mee te maken hebben.
Maar jij rijdt ook nog rond met paard en wagen. De Randstad is te nieuw voor je.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer. Ik moet de hele randstad niet
Paard en wagen rijden ook in Amsterdam rondquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij rijdt ook nog rond met paard en wagen. De Randstad is te nieuw voor je.
Gisteren dan de trekschuit (whehe, trekschuitquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:50 schreef m3nster het volgende:
[..]
Paard en wagen rijden ook in Amsterdam rond
Die goede oude tijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gisteren dan de trekschuit (whehe, trekschuit![]()
![]()
bij de gayparade).
[ afbeelding ]
Paard idd, alleen mijn wagen laat ik wegquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij rijdt ook nog rond met paard en wagen. De Randstad is te nieuw voor je.
Staan leuke foto's tussenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef Vlarp het volgende:
En een berg met foto's van de Gay Pride gisteren staan hier:
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2008
Rotterdamse kleuren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef Vlarp het volgende:
We hebben we veel regelmatig boe gehoord, en middelvingers gekregenquote:
Dat zul je altijd houden, de eeuwige oorlog tussen 010 en 020...quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben we veel regelmatig boe gehoord, en middelvingers gekregen.
En zelfs een kerel die een bacardi fles naar ons hoofd wilde slingeren!
Ik vind dat we volgend jaar gewoon een boot moeten nemen maar 010 op staat ipv Rotterdam. En dan 020 bashen ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:55 schreef m3nster het volgende:
[..]
Dat zul je altijd houden, de eeuwige oorlog tussen 010 en 020...
Ik zei toch dat het een kutstad is, dat a'dam.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar gaan we weer, de oorlog tussen 010 en 020 wordt weer aangewakkerd..quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een kutstad is, dat a'dam.
Ik vind het best een leuke stad om op viaite te gaanquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
Welke oorlog?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:19 schreef m3nster het volgende:
Daar gaan we weer, de oorlog tussen 010 en 020 wordt weer aangewakkerd..
Heej engel! Het kan zijn dat we vanavond nog eens terug gaan naar Z-kermisquote:
Qua feesten ook: straatfeest hield gewoon om 0:00 opquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oh verrek ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond de verjaardag van TMM.
Die's vandaag jarig
Ik ken echt geen enkele naam van de mensen met wie ik op de boot stondquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Hey Vlarpie. Stond je met een Daan op de boot?
Blonde schattige jongen?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele naam van de mensen met wie ik op de boot stond.
Zoek 'm maar even op:
Maar er stonden wel een paar erg leuke jongens op de boot ja
Natuurlijk... een D!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die 2Rechtse is Daan
Mara hij heeft z'n baard laten staan zie ik!
Ik heb hem zo leren kennen:
[ afbeelding ]
Niet eentje van mij hoorquote:
Doe mij 'm dan maar als de onderstequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die 2Rechtse is Daan
Mara hij heeft z'n baard laten staan zie ik!
Ik heb hem zo leren kennen:
[ afbeelding ]
Moet je echt betalen om op een boot mee te varen ???quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan volgend jaar weer mee op de Regenboog boot. Als ik even snel 99 euro lap kan ik mee
Right! Ik vond 65 euro dit jaar al veel...
Daxht ik alquote:
daar ging het een paar jaar geleden toch ook op mis toen hier het idee was om als Fok H topic een boot te regelen ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:15 schreef m3nster het volgende:
[..]
Moet je echt betalen om op een boot mee te varen ???
Wat kost een boot ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ging het een paar jaar geleden toch ook op mis toen hier het idee was om als Fok H topic een boot te regelen ?
Ik denk dat zo'n boot best duur is om te huren met de Gay Pride.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:15 schreef m3nster het volgende:
[..]
Moet je echt betalen om op een boot mee te varen ???
Mja, ik heb 'm gezien ja. Hij heeft wel wat, ondanks dat ie er nu uit zag als een zwerverquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daxht ik al
Maarre, daar heb je dus bij op de boot gestaan
Enne... betalen voor op de boot? ...
Ik weet dat er ooit mensen (xman bijv.) bezig zijn geweest met het regelen van een Fok boot. Volgens mij schrokken ze toen ook van de kosten van het huren van een beetje grote boot.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef m3nster het volgende:
Nou een simpele sloep kost niet zoveel... aankleden doe je zelf... alleen geluid en generator zullen wat duurder zijn lijkt mij
Normaal niet zo veel, maar met de Gay Pride rekenen ze altijd lekkere hoge tarieven, want dan willen heel veel mensen een boot huren. Commercie ofzoquote:
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik heb 'm gezien ja. Hij heeft wel wat, ondanks dat ie er nu uit zag als een zwerver
Ik heb betaald ja. Harry is nogal commercieel ingesteld. En voor volgend jaar heeft ie al weer 63 aanmeldingen! Volgend jaar kost het 99 euro. Maar ik ga niet op zijn boot volgend jaar. Kan misschien op een andere boot, en dat wordt leukerder
.
Daar hebben we dan de DJ's Cybart en Jerre voor met hun connectiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef m3nster het volgende:
Nou een simpele sloep kost niet zoveel... aankleden doe je zelf... alleen geluid en generator zullen wat duurder zijn lijkt mij
Homo-Schipper vindenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet dat er ooit mensen (xman bijv.) bezig zijn geweest met het regelen van een Fok boot. Volgens mij schrokken ze toen ook van de kosten van het huren van een beetje grote boot.
Wij hadden dus een duwbak gisteren met een sleepbootje voor en achter. Dus ook twee schippers, en die doen het ook niet voor niks denk ik zo maar
Ja die meneer van de Regenboog moest met die boot natuurlijk een stuk omzet compenseren dat hij kwijt raakt als hij jullie een dag/avond naar amsterdam stuurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Normaal niet zo veel, maar met de Gay Pride rekenen ze altijd lekkere hoge tarieven, want dan willen heel veel mensen een boot huren. Commercie ofzo
Ik denk dat het zeker bij grote commerciële instellingen (zoals ING en TNT) wel anders gaat, die roeren gewoon in de grote marketingpot en schrijven een leuk bedrag af voor de Gaypride.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?
De Regenboog was gisteren 's avonds al weer gewoon open hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die meneer van de Regenboog moest met die boot natuurlijk een stuk omzet compenseren dat hij kwijt raakt als hij jullie een dag/avond naar amsterdam stuurt
ben ik gespotquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?
nee joh, jij blogt op Hyvesquote:
hahaha, das waar !quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, jij blogt op Hyves![]()
![]()
maar weet je in elk geval dat je dat verhaal niet voor jan doedel er neergezet hebt
Doet me denken aan mijn telefoonquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
besteld bij m'n contractverlenging
Maar de N95 vind ik net to-much zegmaar. N82 is mooi klein, en heeft wel alle functies geïntegreerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef m3nster het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn telefoon
[ afbeelding ]
Die N Serie is wel erug lekker..
jij heet vanaf heden dansmonster ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef MisterO het volgende:
G'morgen, ik ben nog steeds kapot!(Ang3l dat kon je toch ook wel aan me merken he
)
Dansen van 13:00 tot 5:00 en daarna ook nog terugreizen naar Assen is niet echt bevordelijk voor je fysieke toestand, zeg maar![]()
Maar volgend jaar zeker weer, het was zooo tof
die N95 heb ik nu 1 maand en ik ken nu nog steeds maar de helft van z'n functiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar de N95 vind ik net to-much zegmaar. N82 is mooi klein, en heeft wel alle functies geïntegreerd.
please don't behave in Londonquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef Cybart het volgende:
IK HEB VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tot donderdagavond
Zo mag je me best noemen hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij heet vanaf heden dansmonster ?
ja was goed toeven in casa TMM met al die fokkersquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo mag je me best noemen hoor![]()
Ik heb vanuit de boot alleen TMM gezien, die stond mooi op een brugFeli he!
Oh je bent bij hem op bezoek geweest, leuk leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja was goed toeven in casa TMM met al die fokkers
ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e handquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je bent bij hem op bezoek geweest, leuk leuk
Over mij is niks vals gezegd he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e hand
nee, dat zou toevallig zijn als dat zou gebeuren....quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je die andere fokker in london nog treffen ?
dan ben jij vast de enige fokker zonder de speedo fotoquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dat zou toevallig zijn als dat zou gebeuren....
weet niet eens hoe nuno er uit ziet....
Nee hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan ben jij vast de enige fokker zonder de speedo foto
God spoelt de zondelingen wegquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen ze die regen niet ergens anders laten vallen?
Daar was zaterdag meer dan genoeg tijd voor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
God spoelt de zondelingen weg![]()
ik las eerst zuiderlingenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
God spoelt de zondelingen weg![]()
Stuur maar naar mij, het mag vannacht allemaal vallen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen ze die regen niet ergens anders laten vallen?
Das ook een ideequote:
Je had ook in de gaten dat de Koen die binnekwam DE Koen was?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e hand
jij viel natuurlijk ook voor zijn schoenen ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had ook in de gaten dat de Koen die binnekwam DE Koen was?
Sweet Dreamsquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga slapen. Net terug van TMM's verjaardag. Morgen om 6:00 gaat de wekker
En voor je 't weet maak je weer erg flauwe opmerkingen in de deuropeningquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor je het weet ben je ouder als dat je ooit had willen worden
quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:47 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
jouw trip komt nu wel heel dichtbij. Gelukkig is het tijdsverschil zo dat je door kan gaan met fokken en je je avonturen met ons kan delen, of ga je een blog bijhoudenquote:Op maandag 4 augustus 2008 07:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ik ben naar Den Haag, visumaanvraag doen
it wasn't mequote:Op maandag 4 augustus 2008 09:50 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/news/168(...)p_hol_in_Nuenen.html
Het was een wilde verjaardag bij TMM
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
25 dagenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jouw trip komt nu wel heel dichtbij. Gelukkig is het tijdsverschil zo dat je door kan gaan met fokken en je je avonturen met ons kan delen, of ga je een blog bijhouden
veel plezier daar, ik ben jalours op jequote:Op maandag 4 augustus 2008 10:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
25 dagenAfscheidfeestje is over 18 dagen
En ik ga gewoon een blog bijhouden
Ik laat tegen die tijd de link wel achterquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel plezier daar, ik ben jalours op je
en al zal ik af en toe groen zien van jalouzie, ik wil die blog graag gaan volgen
010 mag de schoenen van 040 niet eens poetsen.quote:
Mogguh lindoquote:
Dat is een kwestie van opvoedenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
010 mag de schoenen van 040 niet eens poetsen.
Druk weekend gehad maar natuurlijk heb ik je gemistquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogguh lindo
Goed weekend gehad?
Did you miss me?
Same here. Uit eten, bios, kermis, stappen, gaypride, verjaardag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Druk weekend gehad maar natuurlijk heb ik je gemist
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
010 mag de schoenen van 040 niet eens poetsen.
ik ga vanavond na het werk wel even kjiken of die dominator er staat en of het wel genoeg adrenaline geeft om erin te gaan zittenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind aan de kermis in Eindhoven eigenlijk maar héél weinig aan. Het is klein en smal en weinig toffe attracties (waar ik dan toch niet in ga) volk waarvan je
doet...
Dat laatste is op elke kermisquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind aan de kermis in Eindhoven eigenlijk maar héél weinig aan. Het is klein en smal en weinig toffe attracties (waar ik dan toch niet in ga) volk waarvan je
doet...
maar volgens mij is de bezetting dit jaar ook lager dan anders want ik zag gisteravond dat de traditionele Poort vanuit Fellenoord gezien bijna op Ekkerreit staatquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is op elke kermisZowel de kermisgangers als de kermiswerknemers
![]()
Er staan best veel grote atracties dit jaar. Zelfs de Dominator staat erMaar ik geef je wel gelijk dat Eindhoven nou niet de briljantste kermis heeft. Qua sfeer zuigt ie echt. Mijns inziens omdat ie kunstmatig is. Niet in de stad, niet tussen de kroegen..... maar midden op een afgezette grote weg (bijna snelweg haast
) en dan met aangelegde terrasjes en tijdelijke barretjes. Dat maakt het allemaal zo gekunsteld dat heel de sfeer weg is.
Wat wel leuk was was die tent vooraan, waar erg goede DJ's kwamen draaien. Soort van houseparty op de kermis. Dat dan weer wel. Maar de kermis zelf? Neuh.
Uit eten, stappen in Camden town, en nog wat werk tussendoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Uit eten, bios, kermis, stappen, gaypride, verjaardag.
Maar daartussen zat je wel ergens hoor
ERemember what I said.... all work and no play....quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uit eten, stappen in Camden town, en nog wat werk tussendoor![]()
Zeg, ik had er toch wel kleren aan he, want het was regenachtig en ik wil niet ziek zijn als ik dit weekend op vakantie gaquote:Maar je was volop in mij gedachten
Geeft me een extra set vleugelsquote:
Ja nou, het duurde veelste lang!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg![]()
het is toch mijn taak om iedereen hier s morgens op tijd van drank te voorzien
Eventjes zien.. gisteren van 10:00 tot 20:00 geslapen en toen weer van 1:00 tot 10:00, dus ja een beetje overkill aan slaap gehadquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geeft me een extra set vleugels
Goedemorgen slaapkop
Weer helemaal bijgekomen van je zware gaypride?
maar dat kwam omdat hij geen antwoord gaf op de vraag of de stier moest komen helpen, niet wetende dat die stieren op dat moment in Nuenen al waren vertrokkenquote:
Jezus crisis mens!quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eventjes zien.. gisteren van 10:00 tot 20:00 geslapen en toen weer van 1:00 tot 10:00, dus ja een beetje overkill aan slaap gehadmaar nu heb ik koppijn... Maar met een beetje leuke muziek op de achtergrond vind ik dat helemaal niet erg
Geloof me er was genoeg play zaterdagnacht in Camdenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ERemember what I said.... all work and no play....
[..]
Zeg, ik had er toch wel kleren aan he, want het was regenachtig en ik wil niet ziek zijn als ik dit weekend op vakantie ga
Zo te merken ook een half jaar volwassenerquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jezus crisis mens!
Ik was om 9:00 thuis en om 15:00 weer wakker om vefvolgens bij TMM op de verjaardag te zitten van 20:00 tot 0:00. EN daarna weer om 6:15 op!
Maar ja, je bent dan ook een half jaar ouder dan ik he
Waarom sta ik er niet op?quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef Vlarp het volgende:
Ja dat was echt suf. Zo saai, het leek 010 welquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua feesten ook: straatfeest hield gewoon om 0:00 opWTF?!
Zolang je maar iets zachts hebt om op in te storten is er niks aan het handje.quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij ga ik zo eindelijk instorten
Heb je je weer misdragen?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Geloof me er was genoeg play zaterdagnacht in Camden![]()
Dat duurt toch nog wel 1,5 maand hoor, voordat ik daar met min bipsje lig!quote:Je had alleen een zwembroek aan maar dat kon want je was op het strand in Barca
Nu pas? wat heb jij uitgespookt?quote:Op maandag 4 augustus 2008 12:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij ga ik zo eindelijk instorten
zaterdag nog Pann enzo (quote:
Nee heb me niet misdragen, we hebben alleen enorm lopen flirten daar met hele wazige types. Het was enorm lachen maar wel alleen naar huis als een braaf jongenquote:Op maandag 4 augustus 2008 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je je weer misdragen?Wij (Mitchell & ik) hebben ons ERG goed gedragen in Amsterdam tijdens de pride. MisterO natuurlijk niet
(just kidding). Ik heb er maar 1 gezoend en Mitch geen. Hij was er helemaal verontwaardigd over
![]()
![]()
[..]
Dat duurt toch nog wel 1,5 maand hoor, voordat ik daar met min bipsje lig!
Wat een heldquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
zaterdag nog Pann enzo () tot 5.00 toen geslapen tot 9.45, gewerkt en ff stad in met Justen tot 20.30.
toen thuis gegeten enzo, Justen om 22.30 weer opgehaald, Trut geweest tot 02.00 en vanochtend om 10.15 weer op kantoor om het geluid en het busje weer te brengen. Dus tja..druk!
Wow, das wel een pluimpje waardquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee heb me niet misdragen, we hebben alleen enorm lopen flirten daar met hele wazige types. Het was enorm lachen maar wel alleen naar huis als een braaf jongen
Nog meer fokkers op verschillende botenquote:
nou zeg, zo'n grapje kan toch best, ik vond het zo opmerkelijk dat Koen ineens ook mee wilde om jullie uit te laten, heeft ie verder bij niemand gedaan, voor je het weet is ie verliefd johquote:Op maandag 4 augustus 2008 07:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En voor je 't weet maak je weer erg flauwe opmerkingen in de deuropening
waaarom mocht je er niks mee doenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wow, das wel een pluimpje waardEr was maar 1 jongen die ik leuk vond, maar ik wist dat ik er niks mee mocht doen, dus ben ik ook braaf jongetje gebleven.
Omdat ik dan weer gevoelens voor hem zou kunnen krijgen en dat is het laatste wat ik nu wil.quote:
Daar heb ik het ook al met andere Fok'ers over gehadquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nog meer fokkers op verschillende boten![]()
Moeten we toch nog eens met Danny gaan praten of er volgend jaar ook een Fok boot kan meevaren
Ja hij deed mij ook geen uitgeleidequote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou zeg, zo'n grapje kan toch best, ik vond het zo opmerkelijk dat Koen ineens ook mee wilde om jullie uit te laten, heeft ie verder bij niemand gedaan, voor je het weet is ie verliefd joh
was het 1 van je exenquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:51 schreef MisterO het volgende:
[..]
Omdat ik dan weer gevoelens voor hem zou kunnen krijgen en dat is het laatste wat ik nu wil.
Dat viel me inderdaad ook al op. Maar wie weet wilde hij Sophie wel uitzwaaien i.p.v. mij?quote:Op maandag 4 augustus 2008 13:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou zeg, zo'n grapje kan toch best, ik vond het zo opmerkelijk dat Koen ineens ook mee wilde om jullie uit te laten, heeft ie verder bij niemand gedaan, voor je het weet is ie verliefd joh
quote:
ja dat is echt een giller jaquote:Op maandag 4 augustus 2008 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat viel me inderdaad ook al op. Maar wie weet wilde hij Sophie wel uitzwaaien i.p.v. mij?
Sophie vroeg in de auto al aan me wat mijn bedoelingen waren. Of het gewoon voor fun was, of iets meer. Ik weet niet of ze dat in opdracht van Koen moest doen of dat ze zelf nieuwsgierig was
Wist niet dat Sophie de ex van Maurits was trouwens![]()
Ik denk dat ik hem een beetje een verkeerd beeld aan het geven ben... Ik bedoel, het was leuk die avond, maar ik heb hem bewust om diverse redenen niet meer naar huis genomen die avond, al had ik volgens mij wel de kans.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is echt een giller ja
maar goed zonder dat ik het in opdracht vraag, of het doorspeel, al kan ik me voorstellen dat je me daar niet erg op vertrouwd.
Zou je meer willen met Koen?\
zoenen is gewoon lekker, maar ik hoop voor je dat hij niet meer dan dat verwachtquote:
Ik heb er altijd een hekel aan wanneer het zo'n exen carrousel is. Is in Lisboa altijd ook het geval met de rpide. Ik moet altijd een beetje blozen als ze allemaal er zijnquote:
Mja. Maar daarin kan ik onbewust wel een hele erge trut zijn. Of eerder een kat. Heb die laatste metafoor wel eens met een vriendin van me besproken, die het enorm met me eens was.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
zoenen is gewoon lekker, maar ik hoop voor je dat hij niet meer dan dat verwacht
Ik heb er maar 1 gezien die avond. En die woont in Amsterdam en belde me op waar ik was. De hetero zegmaar. Mitch kon zich er een beetje aan irrriteren omdat ie nogal dominant aanwezig kan zijn, maar verder had ik er geen last van.quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb er altijd een hekel aan wanneer het zo'n exen carrousel is. Is in Lisboa altijd ook het geval met de rpide. Ik moet altijd een beetje blozen als ze allemaal er zijnvrienden vinden het altijd leuk om ze allemaal aan te gaan wijzen
1 maar ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gezien die avond. En die woont in Amsterdam en belde me op waar ik was. De hetero zegmaar. Mitch kon zich er een beetje aan irrriteren omdat ie nogal dominant aanwezig kan zijn, maar verder had ik er geen last van.
Toch niet die blonde slutquote:Op maandag 4 augustus 2008 13:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wow, das wel een pluimpje waardEr was maar 1 jongen die ik leuk vond, maar ik wist dat ik er niks mee mocht doen, dus ben ik ook braaf jongetje gebleven.
Neee niet K, G belde me op... maar een ex is hij ook niet, heb er een hele tijd mee gedate, maar mijn gevoelens voor hem waren nogal heftig, omdat hij de eerste was waar ik gevoelens voor had.quote:
je hebt er mee gedate en het is geen exquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neee niet K, G belde me op... maar een ex is hij ook niet, heb er een hele tijd mee gedate, maar mijn gevoelens voor hem waren nogal heftig, omdat hij de eerste was waar ik gevoelens voor had.
Zeg. Graag of niet denk ik danquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
1 maar ?je moet toch wat beter je best doen
Hem bedoelde ik ook, ik ken hem natuurlijk niet irl maar je weet zelf ook wel dat hij een slet isquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Neee niet K, G belde me op... maar een ex is hij ook niet, heb er een hele tijd mee gedate, maar mijn gevoelens voor hem waren nogal heftig, omdat hij de eerste was waar ik gevoelens voor had.
Niet alle mensen waarmee je hebt gedate zijn automatisch exen toch!? als je een relatie mee hebt gehad dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt er mee gedate en het is geen ex
Als je ermee gedate heb en nu niet meer dan zie ik dat toch een beetje als een exquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niet alle mensen waarmee je hebt gedate zijn automatisch exen toch!? als je een relatie mee hebt gehad dan is het een ander verhaal.
Ben blij dat ik niet meer in de scene zit en dat hele uitgaan gedoe mag van me gestolen blijven.
Graaaaaaaaaagquote:
Zoals ik hier eerder vertelde heb ik niks met G gedaan en ik hoef er ook niks mee hoe leuk wij elkaar ook vinden. Het zal toch weer op een drama uitlopen en daar heb ik geen zin in.quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hem bedoelde ik ook, ik ken hem natuurlijk niet irl maar je weet zelf ook wel dat hij een slet is. Je moet zelf weten wat je ermee doet. K vond ik toch van al je vriendjes het beste bij je passen
.
Brrr dat lijkt me zo saai he. Als ik een vriendje heb, wil ik nog steeds lekker op stap, gek doen en dansenquote:Op maandag 4 augustus 2008 15:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben blij dat ik niet meer in de scene zit en dat hele uitgaan gedoe mag van me gestolen blijven.
Ook zonder bf had ik geen zin meer inquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Brrr dat lijkt me zo saai he. Als ik een vriendje heb, wil ik nog steeds lekker op stap, gek doen en dansen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je ermee gedate heb en nu niet meer dan zie ik dat toch een beetje als een ex![]()
Jullie zitten het hele weekend achter de geraniums en komen de deur niet uit. Burgertrutjes
Ja je hebt van de mensen die eerst de koplopers waren van de nichtenscene, compleet met waaier en al. Iedere man lekker vonden, aanspraken, date hier, date daar. Hun heupen wiegden op mariah carey en hupsten op kylie en kirden en sprongen met alles wat gayscene was.... en als ze dan ineens een week of wat een relatie hebben dan staan ze er bovenquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:02 schreef Nuno_G het volgende:
Jullie zitten het hele weekend achter de geraniums en komen de deur niet uit. Burgertrutjes
Geen woooooorden maar daahaaadeeen! leeeeve Feye... he getverdemme. Zing ik nou een 010 lied?quote:
Jij wil nog even punten scoren bij Tomasso voordat hij afreist naar het zuidelijke halfrondquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen woooooorden maar daahaaadeeen! leeeeve Feye... he getverdemme. Zing ik nou een 010 lied?
O ja, dat zag ik inderdaadquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef wonderer het volgende:
Doffy stond op de whisky boot?Absolut Vodka had ook een boot tenslotte
rolt van de stoelquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil maar bij 1 iemand hier punten scoren
Nop, op de GGD/soa poli bootquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef wonderer het volgende:
Doffy stond op de whisky boot?Absolut Vodka had ook een boot tenslotte
Heet he!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rolt van de stoel
wat vertel je ons nu
dit is heet nieuws
quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rolt van de stoel
wat vertel je ons nu
dit is heet nieuws
Het had gekund...quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nop, op de GGD/soa poli bootMijn
werkt daar.
een overschot aan piri piriquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heet he!Bijna mediterraans warm zou je zeggen
Ik ben nou eenmaal niet zo van de Hollandsche kostquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een overschot aan piri piri
en ik heb geen vuurvaste klauwtjes
Ja jij gaat komend weekend natuurlijk ook een ezelsoor eten ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal niet zo van de Hollandsche kost
Eeeeeeeeeeeeeeeew.quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja jij gaat komend weekend natuurlijk ook een ezelsoor eten ?
ik vond die anders best lekker om op te bijten tijdens LoveParadequote:Op maandag 4 augustus 2008 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeew.
NeeBratwurst und Sauerkraut natuhrlich!
ook niet als expiriment voor de Wiedergutmachungquote:
Voor mijn opa's fiets bijvoorbeeld?quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ook niet als expiriment voor de Wiedergutmachung
1 diva, arrogant, aandachtshoer ja maar geen koploperquote:Op maandag 4 augustus 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je hebt van de mensen die eerst de koplopers waren van de nichtenscene, compleet met waaier en al. Iedere man lekker vonden, aanspraken, date hier, date daar. Hun heupen wiegden op mariah carey en hupsten op kylie en kirden en sprongen met alles wat gayscene was.... en als ze dan ineens een week of wat een relatie hebben dan staan ze er bovenDie zijn er
Dat soort mensen gingen dan ook duidelijk alleen op stap om te scoren, en niet voor de gezelligheid.
Gelukkig betekent een relatie hebben niet voor iedereen sociale moord
ach zolang ze maar op de knietjes gaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mijn opa's fiets bijvoorbeeld?
(Of het feit dat ze een geweer in de wieg van mijn oom stakenFijn als je opa en oma een cafe hadden waar de Duitsers een stuk in hun kraag kwamen zuipen tijdens de oorlog)
Ach daar weten die Duitse homo's van nu toch niets meer van?
zou dat niet als een trotse eigenschap zienquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:31 schreef samjustme het volgende:
[..]
1 diva, arrogant, aandachtshoer ja maar geen koploper![]()
Ben eigenlijk lief en zorgzaamquote:Op maandag 4 augustus 2008 17:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou dat niet als een trotse eigenschap zien
U hebt gezocht op het woord: arrogant.
RESULTAAT (max 20 woorden)
ar·ro·gant (bijvoeglijk naamwoord; arroganter, arrogantst; arrogantie)
1 verwaand
ar·ro·gan·tie (dev)
1 verwaande houding tegenover anderen
quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:01 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben eigenlijk lief en zorgzaam.
HIW & Amen gaan goed samen.quote:
quote:
Waar is onze bijbelboy trouwens, heeft ie zijn roeping gevonden en blijft hij hier wegquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
HIW & Amen gaan goed samen.
Maar dit betwijfel ik toch
Ach klein beijo voor je Samquote:
hij zit vast in retraite ter voorbereiding van 30 augquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar is onze bijbelboy trouwens, heeft ie zijn roeping gevonden en blijft hij hier weg
en na die tijd 2 maanden in solitaire opsluting voor de zonden beledenquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij zit vast in retraite ter voorbereiding van 30 aug
Hij spreekt alleen nog in het topic wat over de 30e gaat.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar is onze bijbelboy trouwens, heeft ie zijn roeping gevonden en blijft hij hier weg
kijk nog iemand die weet waar de cathachismus over gaatquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en na die tijd 2 maanden in solitaire opsluting voor de zonden beleden
Beijo (Portuguese: kiss)quote:
Ja het is een braaf altaarjongetje hoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 18:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk nog iemand die weet waar de cathachismus over gaat
Je hoeft bij mij geen punten meer te scoren hoor... voor mij ben je toch al nummer 1!quote:Op maandag 4 augustus 2008 16:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil maar bij 1 iemand hier punten scoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |