ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e handquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je bent bij hem op bezoek geweest, leuk leuk
Over mij is niks vals gezegd he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e hand
nee, dat zou toevallig zijn als dat zou gebeuren....quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je die andere fokker in london nog treffen ?
dan ben jij vast de enige fokker zonder de speedo fotoquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dat zou toevallig zijn als dat zou gebeuren....
weet niet eens hoe nuno er uit ziet....
Nee hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan ben jij vast de enige fokker zonder de speedo foto
God spoelt de zondelingen wegquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen ze die regen niet ergens anders laten vallen?
Daar was zaterdag meer dan genoeg tijd voor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
God spoelt de zondelingen weg![]()
ik las eerst zuiderlingenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
God spoelt de zondelingen weg![]()
Stuur maar naar mij, het mag vannacht allemaal vallen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen ze die regen niet ergens anders laten vallen?
Das ook een ideequote:
Je had ook in de gaten dat de Koen die binnekwam DE Koen was?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e hand
jij viel natuurlijk ook voor zijn schoenen ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had ook in de gaten dat de Koen die binnekwam DE Koen was?
Sweet Dreamsquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga slapen. Net terug van TMM's verjaardag. Morgen om 6:00 gaat de wekker
En voor je 't weet maak je weer erg flauwe opmerkingen in de deuropeningquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor je het weet ben je ouder als dat je ooit had willen worden
quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:47 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |