Ja die meneer van de Regenboog moest met die boot natuurlijk een stuk omzet compenseren dat hij kwijt raakt als hij jullie een dag/avond naar amsterdam stuurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Normaal niet zo veel, maar met de Gay Pride rekenen ze altijd lekkere hoge tarieven, want dan willen heel veel mensen een boot huren. Commercie ofzo
Ik denk dat het zeker bij grote commerciėle instellingen (zoals ING en TNT) wel anders gaat, die roeren gewoon in de grote marketingpot en schrijven een leuk bedrag af voor de Gaypride.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?
De Regenboog was gisteren 's avonds al weer gewoon open hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die meneer van de Regenboog moest met die boot natuurlijk een stuk omzet compenseren dat hij kwijt raakt als hij jullie een dag/avond naar amsterdam stuurt
ben ik gespotquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?
nee joh, jij blogt op Hyvesquote:
hahaha, das waar !quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, jij blogt op Hyves![]()
![]()
maar weet je in elk geval dat je dat verhaal niet voor jan doedel er neergezet hebt
Doet me denken aan mijn telefoonquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
besteld bij m'n contractverlenging
Maar de N95 vind ik net to-much zegmaar. N82 is mooi klein, en heeft wel alle functies geļntegreerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef m3nster het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn telefoon
[ afbeelding ]
Die N Serie is wel erug lekker..
jij heet vanaf heden dansmonster ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef MisterO het volgende:
G'morgen, ik ben nog steeds kapot!(Ang3l dat kon je toch ook wel aan me merken he
)
Dansen van 13:00 tot 5:00 en daarna ook nog terugreizen naar Assen is niet echt bevordelijk voor je fysieke toestand, zeg maar![]()
Maar volgend jaar zeker weer, het was zooo tof
die N95 heb ik nu 1 maand en ik ken nu nog steeds maar de helft van z'n functiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar de N95 vind ik net to-much zegmaar. N82 is mooi klein, en heeft wel alle functies geļntegreerd.
please don't behave in Londonquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef Cybart het volgende:
IK HEB VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tot donderdagavond
Zo mag je me best noemen hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij heet vanaf heden dansmonster ?
ja was goed toeven in casa TMM met al die fokkersquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo mag je me best noemen hoor![]()
Ik heb vanuit de boot alleen TMM gezien, die stond mooi op een brugFeli he!
Oh je bent bij hem op bezoek geweest, leuk leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja was goed toeven in casa TMM met al die fokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |