Oh verrek ja!quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond de verjaardag van TMM.
Die's vandaag jarig
Ik ken echt geen enkele naam van de mensen met wie ik op de boot stondquote:Op zondag 3 augustus 2008 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Hey Vlarpie. Stond je met een Daan op de boot?
Blonde schattige jongen?
quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ken echt geen enkele naam van de mensen met wie ik op de boot stond.
Zoek 'm maar even op:
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2008
Maar er stonden wel een paar erg leuke jongens op de boot ja
Natuurlijk... een D!quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die 2Rechtse is Daan
Mara hij heeft z'n baard laten staan zie ik!
Ik heb hem zo leren kennen:
[ afbeelding ]
Niet eentje van mij hoorquote:
Doe mij 'm dan maar als de onderstequote:Op zondag 3 augustus 2008 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die 2Rechtse is Daan
Mara hij heeft z'n baard laten staan zie ik!
Ik heb hem zo leren kennen:
[ afbeelding ]
Moet je echt betalen om op een boot mee te varen ???quote:Op zondag 3 augustus 2008 16:16 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan volgend jaar weer mee op de Regenboog boot. Als ik even snel 99 euro lap kan ik mee
Right! Ik vond 65 euro dit jaar al veel...
Daxht ik alquote:
daar ging het een paar jaar geleden toch ook op mis toen hier het idee was om als Fok H topic een boot te regelen ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:15 schreef m3nster het volgende:
[..]
Moet je echt betalen om op een boot mee te varen ???
Wat kost een boot ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar ging het een paar jaar geleden toch ook op mis toen hier het idee was om als Fok H topic een boot te regelen ?
Ik denk dat zo'n boot best duur is om te huren met de Gay Pride.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:15 schreef m3nster het volgende:
[..]
Moet je echt betalen om op een boot mee te varen ???
Mja, ik heb 'm gezien ja. Hij heeft wel wat, ondanks dat ie er nu uit zag als een zwerverquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daxht ik al
Maarre, daar heb je dus bij op de boot gestaan
Enne... betalen voor op de boot? ...
Ik weet dat er ooit mensen (xman bijv.) bezig zijn geweest met het regelen van een Fok boot. Volgens mij schrokken ze toen ook van de kosten van het huren van een beetje grote boot.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef m3nster het volgende:
Nou een simpele sloep kost niet zoveel... aankleden doe je zelf... alleen geluid en generator zullen wat duurder zijn lijkt mij
Normaal niet zo veel, maar met de Gay Pride rekenen ze altijd lekkere hoge tarieven, want dan willen heel veel mensen een boot huren. Commercie ofzoquote:
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik heb 'm gezien ja. Hij heeft wel wat, ondanks dat ie er nu uit zag als een zwerver
Ik heb betaald ja. Harry is nogal commercieel ingesteld. En voor volgend jaar heeft ie al weer 63 aanmeldingen! Volgend jaar kost het 99 euro. Maar ik ga niet op zijn boot volgend jaar. Kan misschien op een andere boot, en dat wordt leukerder
.
Daar hebben we dan de DJ's Cybart en Jerre voor met hun connectiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:37 schreef m3nster het volgende:
Nou een simpele sloep kost niet zoveel... aankleden doe je zelf... alleen geluid en generator zullen wat duurder zijn lijkt mij
Homo-Schipper vindenquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet dat er ooit mensen (xman bijv.) bezig zijn geweest met het regelen van een Fok boot. Volgens mij schrokken ze toen ook van de kosten van het huren van een beetje grote boot.
Wij hadden dus een duwbak gisteren met een sleepbootje voor en achter. Dus ook twee schippers, en die doen het ook niet voor niks denk ik zo maar
Ja die meneer van de Regenboog moest met die boot natuurlijk een stuk omzet compenseren dat hij kwijt raakt als hij jullie een dag/avond naar amsterdam stuurtquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Normaal niet zo veel, maar met de Gay Pride rekenen ze altijd lekkere hoge tarieven, want dan willen heel veel mensen een boot huren. Commercie ofzo
Ik denk dat het zeker bij grote commerciële instellingen (zoals ING en TNT) wel anders gaat, die roeren gewoon in de grote marketingpot en schrijven een leuk bedrag af voor de Gaypride.quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?
De Regenboog was gisteren 's avonds al weer gewoon open hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja die meneer van de Regenboog moest met die boot natuurlijk een stuk omzet compenseren dat hij kwijt raakt als hij jullie een dag/avond naar amsterdam stuurt
ben ik gespotquote:Op zondag 3 augustus 2008 17:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet niet of Creno heeft moeten betalen voor die boot van Out TV ?
nee joh, jij blogt op Hyvesquote:
hahaha, das waar !quote:Op zondag 3 augustus 2008 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, jij blogt op Hyves![]()
![]()
maar weet je in elk geval dat je dat verhaal niet voor jan doedel er neergezet hebt
Doet me denken aan mijn telefoonquote:Op zondag 3 augustus 2008 20:51 schreef Vlarp het volgende:
[ afbeelding ]
besteld bij m'n contractverlenging
Maar de N95 vind ik net to-much zegmaar. N82 is mooi klein, en heeft wel alle functies geïntegreerd.quote:Op zondag 3 augustus 2008 21:10 schreef m3nster het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn telefoon
[ afbeelding ]
Die N Serie is wel erug lekker..
jij heet vanaf heden dansmonster ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 22:36 schreef MisterO het volgende:
G'morgen, ik ben nog steeds kapot!(Ang3l dat kon je toch ook wel aan me merken he
)
Dansen van 13:00 tot 5:00 en daarna ook nog terugreizen naar Assen is niet echt bevordelijk voor je fysieke toestand, zeg maar![]()
Maar volgend jaar zeker weer, het was zooo tof
die N95 heb ik nu 1 maand en ik ken nu nog steeds maar de helft van z'n functiesquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar de N95 vind ik net to-much zegmaar. N82 is mooi klein, en heeft wel alle functies geïntegreerd.
please don't behave in Londonquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:59 schreef Cybart het volgende:
IK HEB VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tot donderdagavond
Zo mag je me best noemen hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 22:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij heet vanaf heden dansmonster ?
ja was goed toeven in casa TMM met al die fokkersquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zo mag je me best noemen hoor![]()
Ik heb vanuit de boot alleen TMM gezien, die stond mooi op een brugFeli he!
Oh je bent bij hem op bezoek geweest, leuk leukquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja was goed toeven in casa TMM met al die fokkers
ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e handquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh je bent bij hem op bezoek geweest, leuk leuk
Over mij is niks vals gezegd he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e hand
nee, dat zou toevallig zijn als dat zou gebeuren....quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je die andere fokker in london nog treffen ?
dan ben jij vast de enige fokker zonder de speedo fotoquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, dat zou toevallig zijn als dat zou gebeuren....
weet niet eens hoe nuno er uit ziet....
Nee hoorquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan ben jij vast de enige fokker zonder de speedo foto
God spoelt de zondelingen wegquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen ze die regen niet ergens anders laten vallen?
Daar was zaterdag meer dan genoeg tijd voor.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
God spoelt de zondelingen weg![]()
ik las eerst zuiderlingenquote:Op zondag 3 augustus 2008 23:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
God spoelt de zondelingen weg![]()
Stuur maar naar mij, het mag vannacht allemaal vallen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kunnen ze die regen niet ergens anders laten vallen?
Das ook een ideequote:
Je had ook in de gaten dat de Koen die binnekwam DE Koen was?quote:Op zondag 3 augustus 2008 23:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja nu weet ik weer alle verse roddels uit 1e hand
jij viel natuurlijk ook voor zijn schoenen ?quote:Op maandag 4 augustus 2008 00:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had ook in de gaten dat de Koen die binnekwam DE Koen was?
Sweet Dreamsquote:Op maandag 4 augustus 2008 00:41 schreef Ang3l het volgende:
Anyway, ik ga slapen. Net terug van TMM's verjaardag. Morgen om 6:00 gaat de wekker
En voor je 't weet maak je weer erg flauwe opmerkingen in de deuropeningquote:Op maandag 4 augustus 2008 02:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor je het weet ben je ouder als dat je ooit had willen worden
quote:Op maandag 4 augustus 2008 07:47 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie thee water verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
jouw trip komt nu wel heel dichtbij. Gelukkig is het tijdsverschil zo dat je door kan gaan met fokken en je je avonturen met ons kan delen, of ga je een blog bijhoudenquote:Op maandag 4 augustus 2008 07:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ik ben naar Den Haag, visumaanvraag doen
it wasn't mequote:Op maandag 4 augustus 2008 09:50 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/news/168(...)p_hol_in_Nuenen.html
Het was een wilde verjaardag bij TMM
quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben we veel regelmatig boe gehoord, en middelvingers gekregen.
En zelfs een kerel die een bacardi fles naar ons hoofd wilde slingeren!
25 dagenquote:Op maandag 4 augustus 2008 08:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jouw trip komt nu wel heel dichtbij. Gelukkig is het tijdsverschil zo dat je door kan gaan met fokken en je je avonturen met ons kan delen, of ga je een blog bijhouden
veel plezier daar, ik ben jalours op jequote:Op maandag 4 augustus 2008 10:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
25 dagenAfscheidfeestje is over 18 dagen
En ik ga gewoon een blog bijhouden
Ik laat tegen die tijd de link wel achterquote:Op maandag 4 augustus 2008 10:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
veel plezier daar, ik ben jalours op je
en al zal ik af en toe groen zien van jalouzie, ik wil die blog graag gaan volgen
010 mag de schoenen van 040 niet eens poetsen.quote:
Mogguh lindoquote:
Dat is een kwestie van opvoedenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
010 mag de schoenen van 040 niet eens poetsen.
Druk weekend gehad maar natuurlijk heb ik je gemistquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogguh lindo
Goed weekend gehad?
Did you miss me?
Same here. Uit eten, bios, kermis, stappen, gaypride, verjaardag.quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Druk weekend gehad maar natuurlijk heb ik je gemist
quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
010 mag de schoenen van 040 niet eens poetsen.
ik ga vanavond na het werk wel even kjiken of die dominator er staat en of het wel genoeg adrenaline geeft om erin te gaan zittenquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind aan de kermis in Eindhoven eigenlijk maar héél weinig aan. Het is klein en smal en weinig toffe attracties (waar ik dan toch niet in ga) volk waarvan je
doet...
Dat laatste is op elke kermisquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind aan de kermis in Eindhoven eigenlijk maar héél weinig aan. Het is klein en smal en weinig toffe attracties (waar ik dan toch niet in ga) volk waarvan je
doet...
maar volgens mij is de bezetting dit jaar ook lager dan anders want ik zag gisteravond dat de traditionele Poort vanuit Fellenoord gezien bijna op Ekkerreit staatquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste is op elke kermisZowel de kermisgangers als de kermiswerknemers
![]()
Er staan best veel grote atracties dit jaar. Zelfs de Dominator staat erMaar ik geef je wel gelijk dat Eindhoven nou niet de briljantste kermis heeft. Qua sfeer zuigt ie echt. Mijns inziens omdat ie kunstmatig is. Niet in de stad, niet tussen de kroegen..... maar midden op een afgezette grote weg (bijna snelweg haast
) en dan met aangelegde terrasjes en tijdelijke barretjes. Dat maakt het allemaal zo gekunsteld dat heel de sfeer weg is.
Wat wel leuk was was die tent vooraan, waar erg goede DJ's kwamen draaien. Soort van houseparty op de kermis. Dat dan weer wel. Maar de kermis zelf? Neuh.
Uit eten, stappen in Camden town, en nog wat werk tussendoorquote:Op maandag 4 augustus 2008 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Same here. Uit eten, bios, kermis, stappen, gaypride, verjaardag.
Maar daartussen zat je wel ergens hoor
ERemember what I said.... all work and no play....quote:Op maandag 4 augustus 2008 11:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uit eten, stappen in Camden town, en nog wat werk tussendoor![]()
Zeg, ik had er toch wel kleren aan he, want het was regenachtig en ik wil niet ziek zijn als ik dit weekend op vakantie gaquote:Maar je was volop in mij gedachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |