Aantal bekenden stond gewoon heel duidelijk vooraan, of op een woonboot bijv. maar in de massa op de kade zie je echt niemand hoor....quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je wordt daar op zo'n boot natuurlijk ook overdonderd met 500000 mensen.
Ik zou op een gegeven moment ook niet meer weten waar ik zou moeten kijken en iderdaad vrijwel geen bekenden herkennen
Hey! Post jij hier ook nog steeds?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef xman het volgende:
Ben er net geweest. Echt tegek.. zoveel mensen en de sfeer zit er echt in.
Helaas regent het nu.. maar ga nu weer terug de stad in.
Dan liever een portugees of een griek..quote:Op zondag 3 augustus 2008 06:34 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Toch ook niet verkeerd, Spanjaarden.
Hmm.. Je hebt niks gemist! Ik ook niet trouwens, ik moest ook werkenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:52 schreef Tomasso het volgende:
Boten
Gelukkig moest ik gister werken en had ik alweer een excuus om niet naar die enge stad te hoeven tegen m'n zin
Checkquote:Op zondag 3 augustus 2008 02:29 schreef wonderer het volgende:
Waarom laat ik me steeds weer verleiden tot discussies met domme homofoben?
ah mooiquote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Discussie over gaypride.
Bonte homoparade trekt door Amsterdamse grachten
Briljant toch? groot feestquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:05 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga er niet eens reageren. 't zit volgens mij vol met rel kloons en pubers
Ik heb al een tijdje geen zin meer om op internet te gaan rellen over homosexualiteit. Tenminste, niet op Fok!quote:
Je moet niet rellen, je moet ze uitdagenquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje geen zin meer om op internet te gaan rellen over homosexualiteit. Tenminste, niet op Fok!
Ik ben nog niet te laat he?quote:Op zondag 3 augustus 2008 11:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Discussie over gaypride.
Bonte homoparade trekt door Amsterdamse grachten
Ow, ik wil trouwens ff benadrukken dat ik gewoon een hekel heb aan botenquote:Op zondag 3 augustus 2008 10:52 schreef Tomasso het volgende:
Boten
Gelukkig moest ik gister werken en had ik alweer een excuus om niet naar die enge stad te hoeven tegen m'n zin
Ik ben Arnhemmer. Ik moet de hele randstad nietquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ik wil trouwens ff benadrukken dat ik gewoon een hekel heb aan botenDingen zorgen altijd ervoor dat de brug open moet enzo
En aan a'dam, enge stad. Maar dat ik Rotterdammer ben, zal er ook wel mee te maken hebben.
Daarom voer er gisteren een Rotterdam boot meequote:Op zondag 3 augustus 2008 12:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ik wil trouwens ff benadrukken dat ik gewoon een hekel heb aan botenDingen zorgen altijd ervoor dat de brug open moet enzo
En aan a'dam, enge stad. Maar dat ik Rotterdammer ben, zal er ook wel mee te maken hebben.
Maar jij rijdt ook nog rond met paard en wagen. De Randstad is te nieuw voor je.quote:Op zondag 3 augustus 2008 12:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik ben Arnhemmer. Ik moet de hele randstad niet
Paard en wagen rijden ook in Amsterdam rondquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij rijdt ook nog rond met paard en wagen. De Randstad is te nieuw voor je.
Gisteren dan de trekschuit (whehe, trekschuitquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:50 schreef m3nster het volgende:
[..]
Paard en wagen rijden ook in Amsterdam rond
Die goede oude tijdquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gisteren dan de trekschuit (whehe, trekschuit![]()
![]()
bij de gayparade).
[ afbeelding ]
Paard idd, alleen mijn wagen laat ik wegquote:Op zondag 3 augustus 2008 12:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Maar jij rijdt ook nog rond met paard en wagen. De Randstad is te nieuw voor je.
Staan leuke foto's tussenquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef Vlarp het volgende:
En een berg met foto's van de Gay Pride gisteren staan hier:
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2008
Rotterdamse kleuren.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:20 schreef Vlarp het volgende:
En een berg met foto's van de Gay Pride gisteren staan hier:
http://gallery.vlarp.nl/gaypride2008
We hebben we veel regelmatig boe gehoord, en middelvingers gekregenquote:
Dat zul je altijd houden, de eeuwige oorlog tussen 010 en 020...quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben we veel regelmatig boe gehoord, en middelvingers gekregen.
En zelfs een kerel die een bacardi fles naar ons hoofd wilde slingeren!
Ik vind dat we volgend jaar gewoon een boot moeten nemen maar 010 op staat ipv Rotterdam. En dan 020 bashen ofzoquote:Op zondag 3 augustus 2008 14:55 schreef m3nster het volgende:
[..]
Dat zul je altijd houden, de eeuwige oorlog tussen 010 en 020...
Ik zei toch dat het een kutstad is, dat a'dam.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hebben we veel regelmatig boe gehoord, en middelvingers gekregen.
En zelfs een kerel die een bacardi fles naar ons hoofd wilde slingeren!
Daar gaan we weer, de oorlog tussen 010 en 020 wordt weer aangewakkerd..quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een kutstad is, dat a'dam.
Ik vind het best een leuke stad om op viaite te gaanquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
Welke oorlog?quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:19 schreef m3nster het volgende:
Daar gaan we weer, de oorlog tussen 010 en 020 wordt weer aangewakkerd..
Heej engel! Het kan zijn dat we vanavond nog eens terug gaan naar Z-kermisquote:
Qua feesten ook: straatfeest hield gewoon om 0:00 opquote:Op zondag 3 augustus 2008 15:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |