gefeliciteerd, je bent zo snel dat je zelfs de Fipo hebt, maar volgens mij zat je stiekum al gewoon op ons te wachten ?quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 15:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gefeliciteerd, je bent zo snel dat je zelfs de Fipo hebt, maar volgens mij zat je stiekum al gewoon op ons te wachten ?
sowwy...quote:
Zeg je nu dat we allemaal achter Centraal ons lichaam moeten gaan verkopenquote:
Wat heb je gedaan met een schot op een perron?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, volgens mij was ik vorig jaar met Pride in A'dam... met die Schot op 't perron enzo.
(Of was 't alweer het jaar daarvoor... hmm...)
Ehm, we waren allebei saai aan 't wachten op een nachttrein op 't perron. En toen werd het wel gezellig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:44 schreef m3nster het volgende:
Wat heb je gedaan met een schot op een perron?
Oooh, dus geen rare dingen gebeurd op het perronquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 16:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm, we waren allebei saai aan 't wachten op een nachttrein op 't perron. En toen werd het wel gezellig.
Helaas moest ie de volgende dag alweer terug naar dinges, Edinburgh ofzo.
quote:
Sja.. als je alleen daarvoor ging had je net zo goed hier aan het kanaal kunnen gaan zitten natuurlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Nee werken van MItch liep uit.
Hij's nu net thuis, eten douchen omkleden e dan gaan we.
Die bootjes interesseren me ook vrij weinig eerlijk gezegd
Hmm Pann is zo ver weg weer direct.. om even heen te lopen dan..quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:29 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. Reguliers dwars, misschien pann.
*masseer*quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist mijn nek verrekt ofzo.
Neuh, dat voelde allemaal heel natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:05 schreef m3nster het volgende:
Oooh, dus geen rare dingen gebeurd op het perron![]()
xmanquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:13 schreef xman het volgende:
Ben er net geweest. Echt tegek.. zoveel mensen en de sfeer zit er echt in.
Helaas regent het nu.. maar ga nu weer terug de stad in.
Zo'n schattig verhaal vond ik datquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Neuh, dat voelde allemaal heel natuurlijk.
Oh? 'k Weet niet eens meer wat/hoe ik heb verteld...quote:
Het was redelijk summier, geloof ik, maar ik vond het gewoon schattigquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh? 'k Weet niet eens meer wat/hoe ik heb verteld....
De stoomstrijkijzeranekdote staat me helderder voor de geest.
Zoveel maak ik ook niet mee, het is hier geen Eindhoven natuurlijk.
Ow dat is wel heel gemakkelijk inderdaadquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh werkt dat zo. Ik heb ook rugpijn. En zo
.
Duh! De boot is all-inclusivequote:Op zaterdag 2 augustus 2008 07:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ze hebben toch wel drank op de boot hé?
heb jij net als MisterO ook hoer geroepen naar Ang3l ?quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:00 schreef Vlarp het volgende:
*voeten masseer*
Ik ben weer thuis. En 't was gaaf op de boot!
Ik heb heel Ang3l niet gezien!quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij net als MisterO ook hoer geroepen naar Ang3l ?
ja je wordt daar op zo'n boot natuurlijk ook overdonderd met 500000 mensen.quote:Op zondag 3 augustus 2008 01:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb heel Ang3l niet gezien!
Maar ik heb heel veel mensen niet gezien die mij wel hebben gezien, of die onze boot hebben gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |