abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 03:34:54 #1
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_60481804
Vervolg op: [homo] 2145- Crossing a world of Pain and Hate - Love + Hugs

De H staat hier! (hier kun je je avatar in de H ook laten aanpassen)

Ben je nieuw hier? Neem dan even de tijd om je voor te stellen, da's wel zo leuk voor de mensen die hier al posten. Wellicht is dit lijstje een leuk hulpmiddel?

Reminder: als je de 300ste (laatste) post doet, dan moet je ook een nieuw topic openen!

Het homo topic bestaat alweer sinds maandag 25 februari 2002. Het begon ooit allemaal hier: Het Centrale Homo Topic.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 03:53:20 #2
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_60481867
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je STAAT er buiten, en Tim al helemaal.

Je had je al niet met L, L, M en mij moeten bemoeien, laat staan het door moeten vertellen aan m'n ex. Dat is jou niet overkomen, dat is ons overkomen en je LIET het jou overkomen. You made it your thing. Dat was al het eerste punt van kritiek to begin with! Dat van Koen kan ik me dan nog enigszins indenken, maar ook daarvan denk ik "Waarom aan Tim vertellen?".
met het risico het geheel niet te verzachten, moet ik het toch grondig met je oneens zijn.
Het feit dat ik met jonge L aan de praat raak tijdens het stappen, een jongen die ik ook al langer ken, en hij mij een verhaal verteld wat op dat moment echt tegen mijn moreele waarden in gaat, het feit dat hij mij zelf om hulp vraagt op dat moment maakt dat ik daar deel van ben.
Goed, ik had jullie daar niet met naam en toenaam bij moeten betrekken, maar op het moment dat ik om de feiten vroeg had je zelf al kunnen bedenken waarom ik dat vroeg.
Het feit dat ik en jullie daardoor in een emotionele draaikolk terecht komen maakt dat het ook wat met mij doet, net zo goed dat het ook wat met jou doet.
Ik ga er van uit dat jij het er nadien ook wel met iemand er over hebt gehad, dat dat voor mij op dat moment jou ex is met wie ik het er over heb, doet niets af aan het feit dat jou ex al een vriend van mij was voordat het je ex was.
Het is zo gegaan als het is gegaan, maar ik heb er geen spijt van, ik heb er niets op tegen dat L en jonge L 23 jaar schelen, maar wel als L zich trouwer voordoet als dat hij is, en daarmee misbruik maakt van een machtsverhouding.
Je hebt gelijk dat ik daar niets mee te maken heb, maar dit ging zo extreem tegen mijn gevoel van moreele rechtvaardigheid in dat ik daar iets van moest zeggen.
Het is onhandig dat ik jou en Mitch met naam en toenaam heb aangevoerd als bewijs, en dat spijt me wel.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 04:26:38 #3
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_60481950
maar het lijkt mij verstandig dat we deze vervelende situatie afsluiten en achter ons laten, ik wil het er met jou nog best over hebben, maar ik wil ook beloven dat ik het er verder nu met niemand meer over heb. dat ik me verder ook niet zal mengen in de hele situaties en toekomstigge situatie's. verder zal ik het er met jonge L ook niet meer over hebben,ook heb ik hem nog op msn, maar dat is puur voor andere gesprekken.
Ik hoop dat met die belofte dan in goede vreden en als vrienden nog kunnen afsluiten, want ons contact is ons meer waard en ik moet meer op mijn woorden leteen als het vrienden schade kan toe brengen.
het feit dat ik er s'nachts wakker van ligt zegt al veel over het feit dat ik met er niet gelukkig mee voel, aanvaard je mijn excuses?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 04:39:45 #4
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_60481965
Ik snap er niks van...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 07:44:09 #5
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_60482269
zet koffie thee water verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:09:21 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60482356
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 04:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heel verhaal in 2 delen
En dan nog snap ik niet hoe je na een avond, waar je al verweten bent je mond voorbij gepraat te hebben tegen jonge L door onze namen te noemen, gezellig naar Amsterdam kunt gaan en daar vervolgens het hele verhaal nogmaals uit de doeken gaat doen tegen mijn ex. Je werd er al op aangesproken door M & mij dat we vonden dat je je er niet mee had moeten bemoeien (zo goed ken je jonge L nou ook weer niet) en dat je in ieder geval ons er buiten had moeten laten (aangezien dat in vertrouwen tegen je verteld was) ... was dat dan nog geen hint genoeg dat je het verder voor je moest houden?

Wie is er nu uiteindelijk gebaat bij de hele situatie?
Jonge L? Die zit nog steeds bij oude L hoor, niets veranderd.
M? Nee hoor, buiten dan dat de trainingen op maandag een beetje ongemakkelijk worden in 't begin en de relatie met oude L niet echt verbeterd is.
Ik? Idem, zelfde als M. We zullen heerlijk moeten gaan lijmen de komende weken.
T? Nee die hoeft ook geen drama's over z'n ex te horen. Zit ie echt niet op te wachten. Hooguit versterkt het 't gevoel van "TMM kan ook nooit z'n mond houden".

En dat gevoel is ook heel sterk bij mij. Excuses aanvaard deze keer (weer), maar je weet net zo goed als ik dat dit niet de eerste keer is dat ik in een drama beland doordat jij je mond niet kan houden of vindt dat je iets hoort te doen om een onschuldig vogeltje te redden (die echt niet zo onschuldig is hoor). En ja, ik doel hierbij op het dagboek verhaal, maar als we goed nadenken kunnen we vast nog andere drama's bedenken die onstaat zijn door het feit dat je niets vertrouwelijks voor je kunt houden. Vertrouwenskwesties zijn sowieso een beetje een issue (ja we hebben ook nog het PC-drama).

Zoals ik al zei: excuses wederom aanvaard, maar ik wil echt dat 't stopt. Weet wanneer je je mond moet houden, en weet dat als iets in vertrouwen tegen je verteld wordt dat dat dan ook voor je gehouden moet worden. Aan de andere kant weer een wijze les voor mij: Niets vertrouwelijks meer vertellen blijkbaar.

(PS Je LL is teruggestort gisteravond)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_60482364

Goedenmorgen.. Another day at the office..
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:12:44 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60482367
Ik zit nog aan m'n ontbijt man
Banaan, actimel en straks onderweg 2 boterhammen.
L'Amour menaçant:
pi_60482412
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Ontbijt? Daar had ik niet eens tijd voor.. 05:00 uur stond ik al naast mijn bedje.. Om 06:00 uur zat ik al in een internationale trein..
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:26:25 #10
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_60482454
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:12 schreef Ang3l het volgende:
ga je met de fiets ? Want met de auto doe je toch geen 2 boterhammen lang er over om op kantoor te komen ?
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:30:30 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60482487
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:26 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ga je met de fiets ? Want met de auto doe je toch geen 2 boterhammen lang er over om op kantoor te komen ?
Egwel Stoplichten. 10 tot 15 min.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:44:17 #12
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_60482641
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Egwel Stoplichten. 10 tot 15 min.
oja dat is waar ook, jij woont middenin 1richtingsverkeerarea
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:49:17 #13
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_60482686
Ik heb het al eens eerder gezegd, en ik zeg het nog eens... hoe meer jullie hints droppen en hoe mysterieuzer jullie doen... hoe vreemder en wilder het klinkt dan het waarschijnlijk echt is, en hoe nieuwsgieriger mensen worden naar het echte verhaal.

Telkens als je iets lijkt te gaan zeggen, en je dan heel bewust en heel openlijk zegt "maar meer zeg ik niet" werkt als een lap op een stier.

Misschien is dat waarom ik een van de saaiste mensen ben hier waar geen roddels over bestaan, de enige die er is is honderd jaar oud.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_60482721
The stuff people put on the internet... .
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 08:54:47 #15
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_60482744
Dat is het niet eens... maar een half verhaal is vaak gevaarlijker dan het hele verhaal.

Hoor mij eens... ik die mensen advies geef over geheimhouding....
I'm hungry!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:20:50 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60483012
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:44 schreef Stroekie het volgende:

[..]

oja dat is waar ook, jij woont middenin 1richtingsverkeerarea
Op de heen weg valt dat wel mee hoor, dan is het gewoon de kortste weg.
Op de terugweg moet ik wel een klein stukje om.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ang3l op 01-08-2008 09:42:02 ]
L'Amour menaçant:
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:42:26 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60483303
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 08:49 schreef Cairon het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, en ik zeg het nog eens... hoe meer jullie hints droppen en hoe mysterieuzer jullie doen... hoe vreemder en wilder het klinkt dan het waarschijnlijk echt is, en hoe nieuwsgieriger mensen worden naar het echte verhaal.

Telkens als je iets lijkt te gaan zeggen, en je dan heel bewust en heel openlijk zegt "maar meer zeg ik niet" werkt als een lap op een stier.

Misschien is dat waarom ik een van de saaiste mensen ben hier waar geen roddels over bestaan, de enige die er is is honderd jaar oud.
Ach voor een Ventrue is dat toch niiiiiiks, 100 jaar!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:49:13 #18
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_60483411
een oogwenk inderdaad!

Ik moet echt eens zorgen voor wat leven in de brouwerij... ik zal extra goed mijn best moeten doen om wat roddel en achterklap over mij de wereld in te gooien. Natuurlijk op waarheid gebaseerd...
I'm hungry!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:52:13 #19
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60483448
Nou zeggen ze wel dat het beter is dat er over je geluld wordt dan over je gezwegen, maar leven wil niet zeggen dat er dan persee roddels en drama's moeten zijn. Ik vind 't maar vermoeiend. Maar ja, dat krijg je met 2 personen in je omgeving die nogal een gevoel voor (andermans) drama kunnen hebben

TMM & Jij..... ain't you guys cute together?

O hell yeah.... I went there!

*snap*

L'Amour menaçant:
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:57:24 #20
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_60483531
Oh HELL no honey, you did not just say that!

I'm gonna bitch-slap you like a red-headed step-child that owes me money!

En wat nou drama! WAT NOU DRAMA! Ik haat je Ang3l! IK HAAT JE! Jij bent NIETS voor mij hoor je me NIETS! Ik vermorzel je onder mijn lelijke goedkope schoenen met alle gemak van de wereld!

Of moet ik de mensen hier soms vertellen van die ene kleine misstap die je bent begaan toen die ene keer in Amsterdam... ja je weet wel wie ik bedoel, ik hoef het hier niet helemaal uit de doeken te doen, maar je weet DONDERS goed wie ik bedoel!

The pain was brought, and so was the funk...
I'm hungry!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:57:25 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_60483532
Lieverds, een tvp voor jullie.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:59:45 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60483569
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
Oh HELL no honey, you did not just say that!

I'm gonna bitch-slap you like a red-headed step-child that owes me money!

En wat nou drama! WAT NOU DRAMA! Ik haat je Ang3l! IK HAAT JE! Jij bent NIETS voor mij hoor je me NIETS! Ik vermorzel je onder mijn lelijke goedkope schoenen met alle gemak van de wereld!
I rest my case
quote:
Of moet ik de mensen hier soms vertellen van die ene kleine misstap die je bent begaan toen die ene keer in Amsterdam... ja je weet wel wie ik bedoel, ik hoef het hier niet helemaal uit de doeken te doen, maar je weet DONDERS goed wie ik bedoel!

The pain was brought, and so was the funk...
En nou ben ik echt enorm aan het bedenken welke misstap dat was.
Ik heb er ook zooooooveel Het is dus een wie, een persoon, en geen actie.
Hmmz *denk denk denk* Wie heb ik gedaan in Amsterdam... *denk denk*
L'Amour menaçant:
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 09:59:56 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60483572
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieverds, een tvp voor jullie.
Ach wat handig voor ons.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:00:00 #24
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_60483574
hell yeah this is the good moment to join this club! .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 10:01:51 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_60483596
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 10:00 schreef Jerruh het volgende:
hell yeah this is the good moment to join this club! .
Ik kwam je kop nog tegen op een foto van een kennis van me
Nou ja, meer een kennis van Mitch maar ik ken 'm ook een beetje.
Ik denk "Wat diet die rare DJ-kop daar mou weer?!"
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')