met het risico het geheel niet te verzachten, moet ik het toch grondig met je oneens zijn.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je STAAT er buiten, en Tim al helemaal.
Je had je al niet met L, L, M en mij moeten bemoeien, laat staan het door moeten vertellen aan m'n ex. Dat is jou niet overkomen, dat is ons overkomen en je LIET het jou overkomen. You made it your thing. Dat was al het eerste punt van kritiek to begin with! Dat van Koen kan ik me dan nog enigszins indenken, maar ook daarvan denk ik "Waarom aan Tim vertellen?".
En dan nog snap ik niet hoe je na een avond, waar je al verweten bent je mond voorbij gepraat te hebben tegen jonge L door onze namen te noemen, gezellig naar Amsterdam kunt gaan en daar vervolgens het hele verhaal nogmaals uit de doeken gaat doen tegen mijn ex. Je werd er al op aangesproken door M & mij dat we vonden dat je je er niet mee had moeten bemoeien (zo goed ken je jonge L nou ook weer niet) en dat je in ieder geval ons er buiten had moeten laten (aangezien dat in vertrouwen tegen je verteld was) ... was dat dan nog geen hint genoeg dat je het verder voor je moest houden?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 04:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heel verhaal in 2 delen
Ontbijt? Daar had ik niet eens tijd voor.. 05:00 uur stond ik al naast mijn bedje.. Om 06:00 uur zat ik al in een internationale trein..quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog aan m'n ontbijt man
Banaan, actimel en straks onderweg 2 boterhammen.
ga je met de fiets ? Want met de auto doe je toch geen 2 boterhammen lang er over om op kantoor te komen ?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit nog aan m'n ontbijt man
Banaan, actimel en straks onderweg 2 boterhammen.
Egwelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga je met de fiets ? Want met de auto doe je toch geen 2 boterhammen lang er over om op kantoor te komen ?
Op de heen weg valt dat wel mee hoor, dan is het gewoon de kortste weg.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oja dat is waar ook, jij woont middenin 1richtingsverkeerarea
Ach voor een Ventrue is dat toch niiiiiiks, 100 jaar!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:49 schreef Cairon het volgende:
Ik heb het al eens eerder gezegd, en ik zeg het nog eens... hoe meer jullie hints droppen en hoe mysterieuzer jullie doen... hoe vreemder en wilder het klinkt dan het waarschijnlijk echt is, en hoe nieuwsgieriger mensen worden naar het echte verhaal.
Telkens als je iets lijkt te gaan zeggen, en je dan heel bewust en heel openlijk zegt "maar meer zeg ik niet" werkt als een lap op een stier.
Misschien is dat waarom ik een van de saaiste mensen ben hier waar geen roddels over bestaan, de enige die er is is honderd jaar oud.
I rest my casequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:57 schreef Cairon het volgende:
Oh HELL no honey, you did not just say that!
I'm gonna bitch-slap you like a red-headed step-child that owes me money!
En wat nou drama! WAT NOU DRAMA! Ik haat je Ang3l! IK HAAT JE! Jij bent NIETS voor mij hoor je me NIETS! Ik vermorzel je onder mijn lelijke goedkope schoenen met alle gemak van de wereld!
En nou ben ik echt enorm aan het bedenken welke misstap dat was.quote:Of moet ik de mensen hier soms vertellen van die ene kleine misstap die je bent begaan toen die ene keer in Amsterdam... ja je weet wel wie ik bedoel, ik hoef het hier niet helemaal uit de doeken te doen, maar je weet DONDERS goed wie ik bedoel!
The pain was brought, and so was the funk...
Ach wat handig voor ons.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieverds, een tvp voor jullie.
Ik kwam je kop nog tegen op een foto van een kennis van mequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:00 schreef Jerruh het volgende:
hell yeah this is the good moment to join this club!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |