Ik bedoelde ook niet jou en hem...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daarom is 't ook niet mijn vriendJE maar een vriend.
Nou ja, natuurlijk niet alleen daaromMaar goed. Dat is ie dus niet
Wel erg schattig. Vroeg ie of ik binnenkort kwam BBQ-en bij z'n moeder en haar vriend. "Ja want mam had gezegd: Wie is er nu echt een goede vriend van je, maar waarvan je het nog niet echt goed beseft en die je echt beter wil leren kennen? Dus toen dacht ik aan jou."Awww.
Ow ok, sowwyquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet jou en hem...Dat begreep ik al uit je eerdere reacties.
maar het was meer om een voorbeeld te geven...
Ja he? Ik voelde me echt... ja... vereerd? Gevleid? Echt heel liefquote:Dat is inderdaad schattig
Ja, kwam door de TTquote:
Nee joh niet sorry... dat kun jij toch niet weten?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow ok, sowwy
[..]
Ja he? Ik voelde me echt... ja... vereerd? Gevleid? Echt heel lief
Dus, binnenkort bij Buurvrouw (Mama-Mitchell) op de BBQ (is al lang niet meer mijn buurvrouw, maar goed)
Van Cairon?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik sinds de beruchte maandag Cairon meer ben gaan waarderen. Ben ik nu zwanger?
Ja kloptquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, kwam door de TTLove & Hugs
En het zit ook in de openingstrailerdinges van Gossip Girl
Weet ik, maar ik moest er wel aan denken bij de TTquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:19 schreef Cairon het volgende:
dat zijn kisses and hugs Ang3l...
Al vrij lang.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van Cairon?
Volgende roddel!
Wanneer ben je uitgeteld?
Als het een jongen is Ang3l. En als het een meisje is Ang3l.quote:Hoe ga je hem of haar noemen?
She-nee-nee? Latoya? Shanuiqua?
Heb je dan helemaal niks van HIW geleerd?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet toegeven dat ik sinds de beruchte maandag Cairon meer ben gaan waarderen. Ben ik nu zwanger?
Jawel, een beetje. Eerste keer gezien op Mitch's 18e verjaardag (bijna een jaar geleden dus) en toen was ze heel aardig. "Ja en als je je ooit verveeld dan kom maar op de koffie hoor! Ook als Mitch er niet is. Gewoon doen!" en heb haar op Maurits z'n verjaardag ook gezienquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee joh niet sorry... dat kun jij toch niet weten?
ken jij mama mitchell al wel eigenlijk dan? Anders zou ik het echt 3x niks vinden
Nah, schiet op. Werpen dan!quote:
Awwquote:[..]
Als het een jongen is Ang3l. En als het een meisje is Ang3l.
Dan ga je dus nietquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Cairon het volgende:
nou dan zorg ik wel voor drama dat niet flatteus oogt!
Als die sloerie van een Mitchel gaat, dan ga ik niet!
Ooow oke dat scheelt!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, een beetje. Eerste keer gezien op Mitch's 18e verjaardag (bijna een jaar geleden dus) en toen was ze heel aardig. "Ja en als je je ooit verveeld dan kom maar op de koffie hoor! Ook als Mitch er niet is. Gewoon doen!" en heb haar op Maurits z'n verjaardag ook gezienZe staat zelfs in m'n Hyves
![]()
Tenzij het met die pastoor van hem is want dan kan ie je nog trouwens tijdens het hoogtepunt.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je dan helemaal niks van HIW geleerd?
Hmm jammer hoor...
Nog 1x dan: geen seks voor het huwelijk
fine by me!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
Dan ga je dus niet
Want Mitchell gaat 100% zeker.
Nee, zaterdag ga ik met 'm Amsterdam onveilig maken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow oke dat scheelt!
Wanneer is de BBQ? Je hebt toch niet als mij zaterdag 1tje of wel?
Vind je't niet een beetje sneu dat je voor 1 persoon, die je niet kent en die je niets misdaan heeft, niet naar een openbaar feest gaat, waar hij ook zal zijn? (maar waar hij vast niets tegen je zal zeggen, zoals je hem de vorige keer behandelde)quote:
Don't be. Want als het kind er is, dan laat ik je vermoorden en dan neemt mijn zoondochter je plaats in. Als een nieuwe, verbeterde versiequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nah, schiet op. Werpen dan!
[..]
AwwGevleid!
Ja maar personen binnen de kerk hoeven zich toch heul niet aan die regel te houden?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tenzij het met die pastoor van hem is want dan kan ie je nog trouwens tijdens het hoogtepunt.
"Neemt u xxxx, deze man yyyy, tot uw wettige echtgenoot?" Oooohhhh, JAAAAAAAHHHH!!!
Ik vier zaterdag men verjaardag en heb een bbq gepland...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, zaterdag ga ik met 'm Amsterdam onveilig maken.
In die biechthokjes vinden juist die "plechtigheden" plaats toch?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar personen binnen de kerk hoeven zich toch heul niet aan die regel te houden?
Waar hebben ze anders biechthokjes voor?
Was je niet Roel, as usual.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:26 schreef Cairon het volgende:
Ik was best vriendelijk tegen hem de vorige keer, hij negeerde me alleen.
Werp jij een 30 jarig kind?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't be. Want als het kind er is, dan laat ik je vermoorden en dan neemt mijn zoondochter je plaats in. Als een nieuwe, verbeterde versie.
Wat versta je onder plechtigheden?quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In die biechthokjes vinden juist die "plechtigheden" plaats toch?
Een soort van Mitchell dus!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Don't be. Want als het kind er is, dan laat ik je vermoorden en dan neemt mijn zoondochter je plaats in. Als een nieuwe, verbeterde versie.
Nieuw en verbeterd is niet gelijk aan oud en hetzelfde.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Werp jij een 30 jarig kind?
Een kind dat ouder is dan z'n ouder?
Nee nee jongeman, ik probeerde een heus gesprek met hem aan te knopen, een gewoon gesprek zelfs, en hij negeerde me.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Was je niet Roel, as usual.
Je hebt nogal de neiging mensen die je niet kent af te zeiken om wat voor reden dan ook.
En dat valt niet onder "best vriendelijk". Hoogstens onder een vervelende eigenschap van je.
Hmm... oke jij een punt...quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nieuw en verbeterd is niet gelijk aan oud en hetzelfde.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan Cairon zijn kaartje niet aan Nathan geven dan, of rakel ik nu een halfcomposterende koe uit een drooggevallen sloot?
Niemand neemt mijn plek ik hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm... oke jij een punt...
maar het zou wel opvallen wanneer een baby jouw plek inneemt... toch?
Laat je een avond verpesten door een andere gozer. Kom op zeg, je hoeft hem toch niet de hele avond aan te staren ofzo...quote:
Nou, als er binnen 10 minuten na aankomst al meteen venijnige opmeringen tegen me gemaakt worden (wellicht bedoelt als geintje, kan) dan zou ik dara ook niet om te staan springen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee nee jongeman, ik probeerde een heus gesprek met hem aan te knopen, een gewoon gesprek zelfs, en hij negeerde me.
Moet juh klappuh?!quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nieuw en verbeterd is niet gelijk aan oud en hetzelfde.
Nou als ik zo behandeld wou worden en als je zo over me zou praten als je over Mitch doet dan zou ik je ook niet echt mogen. Heb er nu al af en to moeite mee op avonden als dezequote:Op donderdag 31 juli 2008 00:34 schreef Cairon het volgende:
Mitchel mag me niet? Dat is *hartje*.
In jouw geval een wedstrijdje handje-klapspelletjes?quote:
Ik heb die Mitchell 1 keer gezien, en toen was ik er nog vriendelijk tegen. Hij negeerde me.quote:Op donderdag 31 juli 2008 00:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou als ik zo behandeld wou worden en als je zo over me zou praten als je over Mitch doet dan zou ik je ook niet echt mogen. Heb er nu al af en to moeite mee op avonden als deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |