Gewoonquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom stel je hem dan als je het antwoord al weet![]()
![]()
Portugees!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, als ik 't goed heb
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
een aan Canalstreet gerelateerde vraag als wat is Vince aan het doen als zijn moeder op het werk komt, of wat spookt zijn moeder daar uitquote:Op dinsdag 29 juli 2008 18:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat zou de vraag hierin zijn dan ? of je uit je hoofd weet wanneer dat is
Hoezo ben je zomaar een half jaar weggeweest op FOKquote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ok nog meer dingen die je gewoon wilt vragen?
Ik was wel op fok alleen niet hierquote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoezo ben je zomaar een half jaar weggeweest op FOK
die met de banjoquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jo.
Ja... ach, ik kan wel wat meer vertellen:quote:
Ik vind ze echt heel erg leuk, alleen jammer dat bijna niemand dat vind, want ik zie echt heeeeeeel weinig mensen ermee lopen.quote:
Volgens mij zijn ze niet erg praktisch...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind ze echt heel erg leuk, alleen jammer dat bijna niemand dat vind, want ik zie echt heeeeeeel weinig mensen ermee lopen.
Mja...na een tijdje gaat het wennen, in het begin dacht ik dat ik een soort middeleeuwse strijdhelm ophadquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet erg praktisch...
Typische accessoire voor dat multisexi-publiek.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:38 schreef Zakje het volgende:
Ik vind ze echt heel erg leuk, alleen jammer dat bijna niemand dat vind, want ik zie echt heeeeeeel weinig mensen ermee lopen.
Ahem ! Ik droeg mijn girls jeans ( zwart met grijze spatten) een strak zwart t-shirtje met neongele sterren, mijn zwarte vans met smileyveters , wat armbandjes aan beide armen en mijn skullcandy om mijn nek, en de shuttersquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Typische accessoire voor dat multisexi-publiek.
Skinny jeans en Arafat-sjaaltje erbij en klaar is je karikatuur.
Ben je nog steeds zo dol op zonnebrillenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:58 schreef wonderer het volgende:
Oh leuk, een lijstje van wat je aanhebt
Verwassen jeans van Mossimo met een Wrangler riem
Hanes sokken
Zeeman boxerbriefs
Strak zwart shirtje van B&C
Nike gympen
Het is een noodzaak, schat. Geen modefetish.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ben je nog steeds zo dol op zonnebrillen?
Oh, hebt, tegenwoordige tijd...quote:
Oh sorryquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een noodzaak, schat. Geen modefetish.
Ik vind ze best leuk eigenlijkquote:
Ooow dat kan ik ookquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:55 schreef DennisMoore het volgende:
Ik had vandaag een lichtblauwe spijkerbroek jeans aan van Capsize, donkerblauwe sokken van de H&M, zwarte schoenen van Floris van Bommel met zwarte veters, een onderbroek strakke boxer van H&M, een wit tshirtje van Pilot oid, en een beigegrijze polo van Gsus..
Ff een grootmoeders tip: Eerst na aankoop ff een tijdje in de azijn gooien een nachtje en daarna wassen. Dat zou kleurbehoud opleveren... (weet niet of dit gaat werken hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 00:24 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz..... ik moet zeggen dat nu mijn wit-paarse arafatsjaal voor het eerst uit de was komt hij inderdaad soepeler en dus fijner draagbaar is zoals ze gezegd hebben.... maar dat van het witte van 't wit-paarse weinig meer over is
Nahja.
Nou ja, ik zoek natuurlijk wel de brillen uit die ik leuk vind. Maar zonder zonnebril overdag buiten is voor mij een garantie voor veel pijn helaas.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:05 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht oprecht dat je er dol op was . Ik in ieder geval wel, het liefst hele grote
.
Teasequote:Op woensdag 30 juli 2008 00:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, hebt, tegenwoordige tijd...
In dat geval enkel die zwarte H&M-boxer en Sharp-oordopjes. En een dun zilveren kettinkje. En een Kruidvat-contactlens.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Welterusten heren.
Schijnt dat niet door?quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:59 schreef MisterO het volgende:
witte, katoenen H&M broek
donkerblauwe HOM boxer
zwarte gstar shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |